Ik heb met regelmaat pauzes nodig vandaag, ik ben niet echt in de zone te krijgen!quote:
Sorry Fruit!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Pumps![]()
Nu heb ik zin om te shoppen..
Zal het doenquote:
Fruit hoeft niet meequote:
Daarom ga ik maar kijken of ik weer op een reis kan. Snel weg!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
wtf soms lijkt het of half holland zwak, ziek of misselijk is![]()
Gelijk heb je Pheno!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ga ik maar kijken of ik weer op een reis kan. Snel weg!
Neemt niet weg dat je weer voor meer zooi in huis zorgtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit hoeft niet mee![]()
Kan ik prima alleen
Je bent toch niet zo'n als in de verschrikkelijke reclamequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit hoeft niet mee![]()
Kan ik prima alleen
Half Hollandquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
wtf soms lijkt het of half holland zwak, ziek of misselijk is![]()
Ik had netjes betaald voor mijn komkommer! en hij smaakte prima!quote:
Nog geen idee. Nou ja, wel iets, maar ik heb wat problemen met mijn ex-werkgever, dus dat is even afwachten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gelijk heb je Pheno!
Heb je al een bestemming?
Welke reclame?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n als in de verschrikkelijke reclame
zalandoquote:
Ik heb ook es op die site zitten kijken, maar wat een baggerquote:
Ik vind er ook echt niet aan, veel te duur ook!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb ook es op die site zitten kijken, maar wat een bagger.
oh gos. wil je erover praten? zit het je dwars? Ga maar op de sofa liggen. vertel over je leven.quote:
Oh, hoe loopt dat nu? is het al geėscaleerd of nietquote:Nou ja, wel iets, maar ik heb wat problemen met mijn ex-werkgever, dus dat is even afwachten.
Jullie mannen moeten gewoon niet zo zeuren, dan dit ons ook niets dwarsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef Mday het volgende:
[..]
oh gos. wil je erover praten? zit het je dwars? Ga maar op de sofa liggen. vertel over je leven.
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo veel onnodige rotzooi kopen, dan zit ons ook niets dwars!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jullie mannen moeten gewoon niet zo zeuren, dan dit ons ook niets dwars
Op een sofa liggen. Nee dank u.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef Mday het volgende:
oh gos. wil je erover praten? zit het je dwars? Ga maar op de sofa liggen. vertel over je leven.
heb je daar ook al een trauma van? Nebo, we hebben een patient voor je!quote:
Maar stiekem vinden jullie het prachtig als we in mooie kleren en schoenen naast jullie staan!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo veel onnodige rotzooi kopen, dan zit ons ook niets dwars!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |