Heb je geheadbangd?quote:
Niet dat ik weet, maar nekpijn heb ik al paar dagen. En hoofdpijn van de alcohol, denk.quote:
Succes studiebolleke [14.gif].quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:01 schreef Nebo het volgende:
Studieboeken liggen klaar, samenvatting ligt klaar, chagrijnige stemming klaar; tijd om te studeren vandaag!
Oh! Paracetamolletje dan maar?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:02 schreef Solique het volgende:
Niet dat ik weet, maar nekpijn heb ik al paar dagen. En hoofdpijn van de alcohol, denk.
Al ingenomen maar zal niet direct helpen. Zo'n soort last is het niet.quote:
Nee klopt idd. Af en toe een enkel berichtjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij bent ook al tijdje niet hier geweest?
Pff veel te vroeg wakker, al in de trein naar eindhoven
Weinig rustig hierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:52 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga voor de verandering maar winkelen vandaag. In de regen. Lekker rustig.
Gewoon even rust nemen, ja.quote:
Wat moet je vandaag leren?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:01 schreef Nebo het volgende:
Studieboeken liggen klaar, samenvatting ligt klaar, chagrijnige stemming klaar; tijd om te studeren vandaag!
Vandaag staat in het teken van psychopathologie; ofwel de gehele DSM aan stoornissen, de etiologie, prevalentie, kenmerken, behandelmethodes en de hele mikmak. Morgen ga ik weer verder met gezondheidsbevordering, want daar moet ik maandag mee beginnen om half 9.quote:
TB is fantastisch!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb net true blood gekocht voor me vriendin, is dat eigenlijk iets? Ze wou het zelf hebben, maar ken heel de serie niet.
Zelf maar meteen Portal 2 gekocht
Van welke SC?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon even rust nemen, ja.
Vanmiddag naar een fokmeet, maar even kijken hoe het straks gaat.
toemaar!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vandaag staat in het teken van psychopathologie; ofwel de gehele DSM aan stoornissen, de etiologie, prevalentie, kenmerken, behandelmethodes en de hele mikmak. Morgen ga ik weer verder met gezondheidsbevordering, want daar moet ik maandag mee beginnen om half 9.
Koeiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef Mday het volgende:
[..]
toemaar!
Opdracht: probeer voor iedereen hier een diagnose te stellen.
hint: komkommers aan kleptomanie koppelen is niet goed.
Klinkt interessant! Wanneer heb je het tentamen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vandaag staat in het teken van psychopathologie; ofwel de gehele DSM aan stoornissen, de etiologie, prevalentie, kenmerken, behandelmethodes en de hele mikmak. Morgen ga ik weer verder met gezondheidsbevordering, want daar moet ik maandag mee beginnen om half 9.
Dinsdagmiddag. Interessant is het zeker, maar het is ontiegelijk veel stampwerkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Wanneer heb je het tentamen?
Koffiequote:
Zeg ga een blokkenquote:
Nebo! Luisteren naar de baas anders zal ze laten zien hoe creatief ze kan zijn met d'r pumps..quote:
Gzellig! Doe ze de groetjesquote:
Pumpsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Nebo! Luisteren naar de baas anders zal ze laten zien hoe creatief ze kan zijn met d'r pumps..
Ik heb met regelmaat pauzes nodig vandaag, ik ben niet echt in de zone te krijgen!quote:
Sorry Fruit!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Pumps![]()
Nu heb ik zin om te shoppen..
Zal het doenquote:
Fruit hoeft niet meequote:
Daarom ga ik maar kijken of ik weer op een reis kan. Snel weg!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
wtf soms lijkt het of half holland zwak, ziek of misselijk is![]()
Gelijk heb je Pheno!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ga ik maar kijken of ik weer op een reis kan. Snel weg!
Neemt niet weg dat je weer voor meer zooi in huis zorgtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit hoeft niet mee![]()
Kan ik prima alleen
Je bent toch niet zo'n als in de verschrikkelijke reclamequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit hoeft niet mee![]()
Kan ik prima alleen
Half Hollandquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
wtf soms lijkt het of half holland zwak, ziek of misselijk is![]()
Ik had netjes betaald voor mijn komkommer! en hij smaakte prima!quote:
Nog geen idee. Nou ja, wel iets, maar ik heb wat problemen met mijn ex-werkgever, dus dat is even afwachten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gelijk heb je Pheno!
Heb je al een bestemming?
Welke reclame?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n als in de verschrikkelijke reclame
zalandoquote:
Ik heb ook es op die site zitten kijken, maar wat een baggerquote:
Ik vind er ook echt niet aan, veel te duur ook!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb ook es op die site zitten kijken, maar wat een bagger.
oh gos. wil je erover praten? zit het je dwars? Ga maar op de sofa liggen. vertel over je leven.quote:
Oh, hoe loopt dat nu? is het al geëscaleerd of nietquote:Nou ja, wel iets, maar ik heb wat problemen met mijn ex-werkgever, dus dat is even afwachten.
Jullie mannen moeten gewoon niet zo zeuren, dan dit ons ook niets dwarsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef Mday het volgende:
[..]
oh gos. wil je erover praten? zit het je dwars? Ga maar op de sofa liggen. vertel over je leven.
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo veel onnodige rotzooi kopen, dan zit ons ook niets dwars!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jullie mannen moeten gewoon niet zo zeuren, dan dit ons ook niets dwars
Op een sofa liggen. Nee dank u.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef Mday het volgende:
oh gos. wil je erover praten? zit het je dwars? Ga maar op de sofa liggen. vertel over je leven.
heb je daar ook al een trauma van? Nebo, we hebben een patient voor je!quote:
Maar stiekem vinden jullie het prachtig als we in mooie kleren en schoenen naast jullie staan!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo veel onnodige rotzooi kopen, dan zit ons ook niets dwars!
quote:
naakt is ook goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar stiekem vinden jullie het prachtig als we in mooie kleren en schoenen naast jullie staan!
En zijn jullie maar wat blij dat we er niet als slonzen bij lopen.
Minimalisme is altijd de mode geweest die mannen het liefst zien, daar heb je niet veel voor nodig!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar stiekem vinden jullie het prachtig als we in mooie kleren en schoenen naast jullie staan!
En zijn jullie maar wat blij dat we er niet als slonzen bij lopen.
In het openbaar?quote:
Ik zag ze ooit op Koninginnenach en ze waren tofquote:
Alles is toffer dan Direct.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:51 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik zag ze ooit op Koninginnenach en ze waren tofToffer dan Di-Rect!
Absoluut! Tenzij je 14 bent.quote:
Nee, zelfs op je veertiende zijn er betere dingen te beluisteren.quote:
fixedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Absoluut! Tenzij je jonger dan 14 bent.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je veertien én meisje bent, is Spike wel geil om naar te kijken thoo.
Vroeger was ie een stuk leuker dan nuquote:
Kom voor de games, blijf voor de drankquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:17 schreef SuperFruitig het volgende:
FREE GAMES
(dat is ook de enige rede dat ik bij F!g zit trouwens)
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:19 schreef Wessiej het volgende:
Fruit kan helemaal niet zo goed drinken.
Disappoint...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:17 schreef SuperFruitig het volgende:
(dat is ook de enige rede dat ik bij F!g zit trouwens)
Meen je dat? Ik dacht dat jouw studie je op iets heel ander voorbereidde?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
Product Marketing en PR bij EA Games
Ja ik meen het. Mijn opleiding gaat ook veel over marketingcommunicatie, crossmediaconcepting, ontwerpen etcquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik dacht dat jouw studie je op iets heel ander voorbereidde?
quote:
Dit dus beste wc-eendquote:
Sweet, dat wordt lekken als een malle in dit prachtige topic!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:38 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja ik meen het. Mijn opleiding gaat ook veel over marketingcommunicatie, crossmediaconcepting, ontwerpen etc
dit. hoewel spank een opvallend fan is van lekken. ben je loodgieter?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sweet, dat wordt lekken als een malle in dit prachtige topic!
woensdag op sollicitatiegesprek bij mijn supertoffe oude stage. Nu maar hopen dat ik uberhaupt aan het werk kan.quote:Dinsdag op sollicitatiegesprek voor een supertoffe stage. Nu maar hopen dat ik überhaupt op stage mag.
Zei ik lekken? ik bedoelde likken!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:54 schreef Mday het volgende:
[..]
dit. hoewel spank een opvallend fan is van lekken. ben je loodgieter?
Ah, dat verduidelijkt het toch wel!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:13 schreef Kuukske het volgende:
De jongens wiebelen met condooms met hun 3DS.
Nou, kom maar met je anekdotes dan!quote:
Is dat niet wat vroeg.. En mag ik zeggen ieuw op de griesmeelpap ( en eigenlijk ook op de andijviestamppotquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:22 schreef koei het volgende:
[..]
Nou, kom maar met je anekdotes dan!
ik zit trouwens alweer aan mn avonddiner! Heerlijk hollandse andijviestamppot met worst, melk en griesmeelpap als toetje!
Nu al??!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:22 schreef koei het volgende:
[..]
ik zit trouwens alweer aan mn avonddiner! Heerlijk hollandse andijviestamppot met worst, melk en griesmeelpap als toetje!
hoezo nu al dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:22 schreef koei het volgende:
[..]
ooooh dus die klompen zijn van jou...!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:22 schreef koei het volgende:
[..]
Huh, what? Ik heb vakantie ja, ga niets begeleiden deze week.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:38 schreef Mday het volgende:
[..]
nebo! je begeleider is er eindelijk!
hoi, btw!
Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:19 schreef Kuukske het volgende:
Mja. Ik ga maar eens huishoudelijk doen en de was opvouwen.
Jij oppervrouw jij!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |