Kuukske is tof.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:33 schreef Mday het volgende:
[..]
dit dus
oh en ik durf ook wel op een meet te komen, maar dan wel in eindhoven!
En wat te denken van alle Columbo's!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:35 schreef Mday het volgende:
mensen, wtf is omhoog met al die series?! jullie vergeten de beste eruit! Battlestar Galactica en Terminator: The Sarah Connor Chronicles!
ZO WAAR!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:35 schreef Mday het volgende:
mensen, wtf is omhoog met al die series?! jullie vergeten de beste eruit! Battlestar Galactica en Terminator: The Sarah Connor Chronicles!
pfoe, wat een cliffhanger had die zegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ZO WAAR!!
Baal echt super erg dat die laatste maar 2 seizoenen heeft
Het was ook gewoon gruwelijk met die toffe terminator chick!quote:
Amsterdaaaaamquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goh dr zijn best veel mensen in voor een meet in eindhoven..![]()
Friday Night Lights: Tiener serie over high school football in small town Texas met beter dan gemiddeld acteerwerk en heel tof camera werk (cameralieden kregen een beetje carte blanche en dat zie je terug). Klinkt niet heel tof, maar is vreemd verslavend en stiekem wel tof!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Welke serie is echt een must see wat ik mot downloaden? Ik raak een beetje door mijn eps heen ...
Dat lijkt erop iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goh dr zijn best veel mensen in voor een meet in eindhoven..![]()
whaha, zo had ik dat nog niet bedacht. Ik heb wel een Voss-momentje, though...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:11 schreef B1tchwax het volgende:
Oh, vraagje:
Ben ik nu een snob omdat ik Team Fortress 2 heb verwijderd van mijn harde schijf enkel omdat het een free 2 play game is geworden?![]()
Free-2-play
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:11 schreef B1tchwax het volgende:
Oh, vraagje:
Ben ik nu een snob omdat ik Team Fortress 2 heb verwijderd van mijn harde schijf enkel omdat het een free 2 play game is geworden?![]()
Free-2-play
Justifiedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:57 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Friday Night Lights: Tiener serie over high school football in small town Texas met beter dan gemiddeld acteerwerk en heel tof camera werk (cameralieden kregen een beetje carte blanche en dat zie je terug). Klinkt niet heel tof, maar is vreemd verslavend en stiekem wel tof!
The Killing: Wederom geweldig camera werk! Plot is het onderzoek na een moord en het lijkt wel alsof heel Seattle in rouw gedompelt is (regen/donkere/sombere shots).
Justified: Blijkbaar geschreven door Elmore Leonard en daarom al het kijken waard. Heb maar één aflevering gezien, maar ga zeker meer kijken. Tarantino's film Jacky Brown is een verfilming van een Leonard boek (Rum Punch); dan weet je een beetje wat je kunt verwachten qua dialogen en stijl.
Verder kun je niet echt misgaan met series als Mad Men, Walking Dead, Dexter, Entourage (guilty pleasure..), Boardwalk Empire, The Office etc.
Ik heb een solid state schijf van 80 gig voor mijn games waar hij opstond, dus ik moet helaas keuzes maken. Ik zou hem uiteraard opnieuw op een andere schijf kunnen installeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:22 schreef Tain het volgende:
[..]
JaWaarom zou je uberhaupt een spel verwijderen van je HD
Een SSD als bootschijf snap ik, maar voor games?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Ik heb een solid state schijf van 80 gig voor mijn games waar hij opstond, dus ik moet helaas keuzes maken. Ik zou hem uiteraard opnieuw op een andere schijf kunnen installeren.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Een SSD als bootschijf snap ik, maar voor games?
de meeste games hebben al bijna geen laadtijd op een eco schijf.quote:
Source Code. Dat is de tofste film die momenteel draait! Verder draait er niet zoveel soeps eigenlijk op het moment. The Hangover 2 is niet bioscoopwaardig en Pirates 4 is wel leuk, maar draait al heel lang. X-men heb je verder al gezien, dus dat lijkt me ook geen optie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga morgen naar de film met wat vrienden, draait er nog wat leuks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |