Kijk, daarom is PC-gamen nou kut! Gewoon disc erin en spelen is zoveel fijner!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Ik heb een solid state schijf van 80 gig voor mijn games waar hij opstond, dus ik moet helaas keuzes maken. Ik zou hem uiteraard opnieuw op een andere schijf kunnen installeren.
sesamestreet. yeah. rock on.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:06 schreef koei het volgende:
[..]
Kijk, daarom is PC-gamen nou kut! Gewoon disc erin en spelen is zoveel fijner!
Je baalt gewoon omdat jij die game niet hebt gespeeld en opgescheept zat met battlefield-meuk!quote:
Gelukkig heb je die nadelen niet met een PS3.. oh wachtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:06 schreef koei het volgende:
[..]
Kijk, daarom is PC-gamen nou kut! Gewoon disc erin en spelen is zoveel fijner!
Ik zou natuurlijk niet willen hebben dat je door nul deelt! Dat zou dramatische gevolgen hebben voor de gehele wereld!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:26 schreef Mday het volgende:
battlefield meuk!? BATTLEFIELD MEUK?!
oh wacht. oooh daar had je me bijna. scheelde niet veel of ik deelde door nul. heb je geluk.
dat bedoel ik dus. moet je nagaan wat er gebeurt als ik echt boos ben...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:30 schreef koei het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk niet willen hebben dat je door nul deelt! Dat zou dramatische gevolgen hebben voor de gehele wereld!
En vul de doodle even in: http://doodle.com/7zm6hq8x7tsbhcai
Ik heb nog nooit een nieuw spel geïnstalleerd op de PS3! En mijn laatste PC games (uiteraard een Sims-game, lang leve cliché's) duurde ruim een half uur! Daar komt mijn PS3 nooit aan. Misschien is het een goed idee om je internetsnelheid wat op te krikken als je zolang bezig bentquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:29 schreef B1tchwax het volgende:
Gel
[..]
Gelukkig heb je die nadelen niet met een PS3.. oh wacht![]()
PS3 gaat ook zwaar de concurrentie aan met Flash voor meest irritante update nags (alleen duren die bij de PS3 een kwartier ipv 15 seconden)..
oi! ik ben ook hard op weg, hoewel 12jaar oude famous grouse niet zo geschikt is om hard te zuipenquote:
Tja, meeste stemmen gelden wmb. Hangt ook af van de datum denk ik, want Eindhoven is onhandig als de eindhovengangers niet kunnen en andersom. Gewoon invullen dus, afzeggen met een een stom excuus kan altijd nog!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:32 schreef Mday het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. moet je nagaan wat er gebeurt als ik echt boos ben...
maar waar is het nu? ik heb geen geld. ik ben arm. dus eindhoven. plox?
Scherp! Altijd op zoek naar de zwakste schakel en die uitschakelen! Dat is precies wat ik ook zou doen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:33 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een nieuw spel geïnstalleerd op de PS3! En mijn laatste PC games (uiteraard een Sims-game, lang leve cliché's) duurde ruim een half uur! Daar komt mijn PS3 nooit aan. Misschien is het een goed idee om je internetsnelheid wat op te krikken als je zolang bezig bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:39 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Scherp! Altijd op zoek naar de zwakste schakel en die uitschakelen! Dat is precies wat ik ook zou doen..De laatste patch bevalt prima! Heeft me een viertal gratis games opgeleverd en dat is meer dan enige patch of update voor een PC-game ooit heeft gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Zo hoort dat!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:42 schreef Mday het volgende:
[..]
ja hij is goed hoor. vaderdagcadeautje, maar ik geniet meestal met pa mee. win-win.
quote:
Uhm.. Je installeert nooit een game op de PS3, hoe weet je dan dat je PS3 nooit aan een half uur komt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:33 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een nieuw spel geïnstalleerd op de PS3! En mijn laatste PC games (uiteraard een Sims-game, lang leve cliché's) duurde ruim een half uur! Daar komt mijn PS3 nooit aan. Misschien is het een goed idee om je internetsnelheid wat op te krikken als je zolang bezig bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |