Van vroegerquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:03 schreef Desunoto het volgende:
Ik werd verliefd op die meid uit Ferris Bueller's Day Off toen ik die film voor het eerst zag. Of moet het nog verder terug in de tijd?
[ afbeelding ]
Mia Sara toen
In die regionen zat ik te denken inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:12 schreef trovey het volgende:
Hoe ver moeten we terug TS?![]()
IK begin met iemand die al dood was toen ik werd geboren.![]()
[ afbeelding ]
Errol Flynn
Ja tong, we weten het, schoonheid zit van binnen.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 08:38 schreef psychosomatic het volgende:
Of wat te denkan van Suzanna Hoff, va The Bangels, inmiddels in de 50.
[ afbeelding ]
En soms moet je heel diep graven.quote:Op zondag 26 juni 2011 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja tong, we weten het, schoonheid zit van binnen.
Gladjes. Maar wel een mooie man lijkt me.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:12 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk de allereerste "hunk" van het witte doek, Rudolf Valentino (ik vind het maar een engerd, maar destijds werd hij gezien als een lekker ding):
[ afbeelding ]
Hij kijkt een beetje gluiperig (ook op andere foto's die ik zag) en een beetje TE mooi, maar dat was natuurlijk de mode toen.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gladjes. Maar wel een mooie man lijkt me.
Die is beter, niet zo glad.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:26 schreef tong80 het volgende:
Dit is pas een echte vent, lees hunk.
[ afbeelding ]
Mister universe voordat ie James Bond werd.
quote:Op zondag 26 juni 2011 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja tong, we weten het, schoonheid zit van binnen.
Je moeder of oma? En dat is niet grappig bedoeld, maar ik heb geen flauw idee wie dat is, het zou een schrijfster kunnen zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee, mijn beurt. Ik nomineer deze dame:
[ afbeelding ]
Ze viel wel op foute mannen of in dit geval op een foute man.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee, mijn beurt. Ik nomineer deze dame:
[ afbeelding ]
Eva Braun ?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze viel wel op foute mannen of in dit geval op een foute man.![]()
quote:
Beiden een prijsje.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg nou wat, daar had ik totaal niet aan gedacht. Echt knap is ze trouwens niet.
Ik ben net jarig geweest, ik werd 25quote:Op zondag 3 juli 2011 19:04 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Beiden een prijsje.
[ afbeelding ]
Leeftijd is vrij in te vullen.
En dat al zeker een jaar of twintig.quote:
Ik ook niet.quote:
Ik maak gewoon een kloon aan, man van 30 of zo en dan lekker rellen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook niet.....nu nog het deel van FOK! overtuigen die dat wel doet.
ja, dusquote:
De vrouwen! bekend duoquote:Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Die mannen van vroeger hadden toch wel klasse.
Ze zijn ook van vér voor mijn tijd hoor, Kijk als ik niet kan slapen naar TCMquote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Catherine Hepburn en Spencer Tracey, ik ken al die namen omdat mijn moeder al die films keek tot in den treure toe![]()
Hem vind ik trouwens niet echt een aantrekkelijke man.
Ik dacht ook niet dat ze van jouw tijd waren hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze zijn ook van vér voor mijn tijd hoor, Kijk als ik niet kan slapen naar TCM
Ik vond hem altijd wel wat hebben, juist door die flaporen en hij kon van die leuke gekke bekken trekken;
Heb Sofietje nog niet voorbij zien komen
[ afbeelding ]
Tong kent z'n klassiekersquote:
Ik denk Francoise Hardyquote:
Ik heb haar gevonden http://www.style.com/beauty/icon/080603ICON/quote:Op zondag 3 juli 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze lijken wel op elkaar, zou ook kunnen inderdaad.
U denkt correct. Altijd al een prachtige vrouw geweest, zelfs nu op haar 67e zit er nog wat van deze schoonheid verborgen. Al moet je helaas redelijk goed zoeken...quote:
Goed van je! Ik zag de foto en dacht meteen aan Jane Birkin.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb haar gevonden http://www.style.com/beauty/icon/080603ICON/
Lijken inderdaad wel op elkaar, alleen heeft francoise zo'n typisch Frans gezichtje dat ik in de franse hoek ging zoekenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed van je! Ik zag de foto en dacht meteen aan Jane Birkin.
[ afbeelding ]
Even voor de tegenstelling met Serge Gainsbourg
Nee dat is hij zeker nietquote:Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijken inderdaad wel op elkaar, alleen heeft francoise zo'n typisch Frans gezichtje dat ik in de franse hoek ging zoeken![]()
En Serge is echt géén hunk
Zou hem niet herkent hebben. Grappig.quote:
Tong kent zijn klassiekers nadat ik hem een dikke hint had gegeven wie het was.quote:
Ben benieuwd of Tong weet welke hunk ik gepost heb.... ik ga geen hint gevenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Tong kent zijn klassiekers nadat ik hem een dikke hint had gegeven wie het was.
Ik weet het welquote:Op maandag 4 juli 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Tong weet welke hunk ik gepost heb.... ik ga geen hint geven
Eén van de bekendste (en eerste) AIDS-doden trouwens. Was nog een hele rel toen bleek dat hij die ziekte onder de leden had.quote:
Flauw dat je het geraden hebt... maar 't is goedquote:Op maandag 4 juli 2011 00:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Eén van de bekendste (en eerste) AIDS-doden trouwens. Was nog een hele rel toen bleek dat hij die ziekte onder de leden had.
Rock Hudson. Vrouwen vielen als een blok voor 'm, maar hij zag toch liever mannen.
Ik zal ook nog eens iemand posten:
[ afbeelding ]
Ja, Brigitte Helm. Zo'n mooie vrouw (80 jaar geleden toch)...quote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Flauw dat je het geraden hebt... maar 't is goed![]()
Deze is lastig ik denk Brigette Helm ?
Is toch ook vivien leighquote:
quote:
ha ha had 't nog net gelezen voor je edit.... jij de volgende dusquote:
Was ze al genoemd dan? Heb ik even gemist.quote:
Yep door Karina Babes en Hunks... van vroegerquote:Op maandag 4 juli 2011 01:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Was ze al genoemd dan? Heb ik even gemist.
quote:
Nee, Liz Taylor had nog veel ouder mogen wordenquote:
Mwa... Grof, maar niet helemaal onterecht. Zelfde geldt voor Zsa Zsa, trouwens, al is die nog steeds vergeten om te stoppen met ademen...quote:
Oeh...... Een Maureen, geloof ik....quote:Op maandag 4 juli 2011 01:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mwa... Grof, maar niet helemaal onterecht. Zelfde geldt voor Zsa Zsa, trouwens, al is die nog steeds vergeten om te stoppen met ademen...
Okee:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mwa... Grof, maar niet helemaal onterecht. Zelfde geldt voor Zsa Zsa, trouwens, al is die nog steeds vergeten om te stoppen met ademen...
Okee:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Oeh...... Een Maureen, geloof ik....
Achternaam ontgaat me
Excuus, mijn eigen geheugen laat me ook wel eens in de steek...quote:Op maandag 4 juli 2011 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
weer Paulette Goddard Babes en Hunks... van vroeger
De op één na mooiste vrouw ooitquote:
Nu verwacht ik een pic van de mooiste vrouw ooit.... maar weet niet zeker of dat aan jou vragen zo verstandig isquote:
Heb ik al gepost.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu verwacht ik een pic van de mooiste vrouw ooit.... maar weet niet zeker of dat aan jou vragen zo verstandig is
Ow ja Prinses Christinaquote:
Gloria Stewartquote:Op maandag 4 juli 2011 01:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de mooiste, maar wel een van toen....
Ze werd verliefd op Jan Cremer.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:45 schreef trovey het volgende:
Volgens mij is zij nog niet hier genoemd.![]()
[ afbeelding ]
Noop Jayne Mansfield is ook nog niet voor bij gekomenquote:Op maandag 4 juli 2011 01:45 schreef trovey het volgende:
Volgens mij is zij nog niet hier genoemd.![]()
[ afbeelding ]
Heb je Ingrid Bergman gemistquote:
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
alsnog gezien...
Mijn laatste hunk voor vandaag (of morgen of wat het ook nu is)
[ afbeelding ]
Die ziet er nu vooral heel eng uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het blijft lastig als je die snor gewend bent...
Burt Reynolds natuurlijk!
Helemaal waar, toen ik foto's van Mae West zocht, vond ik natuurlijk ook foto's van toen ze ouder was, bij haar was het dan voornamelijk de botox waardoor ze er niet meer uit zag (ze is wel heel oud geworden, 87).quote:Op maandag 4 juli 2011 08:04 schreef female81 het volgende:
Voordeel van het vroeg overlijden als je babe of hunk bent, is dat de mensen je altijd zullen blijven herinneren als zodanig.
Bij Brigitte Bardot heb ik toch in m'n achterhoofd zitten hoe ze er nú uit ziet (mede gestimuleerd door een overdosis zon en sigaretten).
Hard maar waar.
Dat was wat inderdaad, toen dat bekend werd, in die tijd speelde hij in Dynasty kan ik me herinneren.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Eén van de bekendste (en eerste) AIDS-doden trouwens. Was nog een hele rel toen bleek dat hij die ziekte onder de leden had.
Rock Hudson. Vrouwen vielen als een blok voor 'm, maar hij zag toch liever mannen.
Rock...15/5/1984quote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was wat inderdaad, toen dat bekend werd, in die tijd speelde hij in Dynasty kan ik me herinneren.
Ik vind hem er momenteel beter uitzien...als ik eerlijk moet zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
[ afbeelding ]
John Schneider oftewel: Bo Duke uit de Dukes of Hazzard
Die aap of die vrouwquote:
Lekker broekjequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan heb ik nog wel een zwemkampioen voor je...
[ afbeelding ]
De rechtse...
Het ging me ook over de rechter man. Da's inderdaad Carlo Pedersoli, ofwel Bud Spencer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, Batman en Robin? Linker is dan Robin
Bud Spencer, linker weet ik niet.
Zal niet zijn stand in geweest zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het ging me ook over de rechter man. Da's inderdaad Carlo Pedersoli, ofwel Bud Spencer.![]()
Die linker man heet Giorgio Perondini.
Het is trouwens Cary Grantquote:
Ja, die was zo mooi!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef pinine het volgende:
vandaag kwam er een foto voorbij van Michèle Mercier als Angelique en moest ik aan dit topic denken,
destijds heb ik de serie gezien en wat was die vrouw mooi![]()
[ afbeelding ]
Oei Rutger Hauer daar was ik vroeger verliefd opquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:39 schreef quickstepster het volgende:
zag net dit topic en moest even reageren! ben zelf nog niet zo oud, dus velen zijn voor mij onbekend, maar deze meneer (ook al leeft hij nog) vind ik in iedere film schitterend!
[ afbeelding ]
Een heleboel zijn ook voor onze tijd hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:39 schreef quickstepster het volgende:
zag net dit topic en moest even reageren! ben zelf nog niet zo oud, dus velen zijn voor mij onbekend, maar deze meneer (ook al leeft hij nog) vind ik in iedere film schitterend!
[ afbeelding ]
Iets in zijn gezicht (althans op deze foto) doet me heel sterk denken aan Ellen Degeneresquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:39 schreef quickstepster het volgende:
[ afbeelding ]
Barones von Freyberg. Speelde onder de naam Daisy D'Ora in "Pandora's Box"(1929)quote:
Dat is niet vroeger , dat was gisterenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben stiekem verliefd op die chick van the bangles, dus ik wil graag haar nomineren.
Ze is de nicht van mister Spock van Startrek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben stiekem verliefd op die chick van the bangles, dus ik wil graag haar nomineren.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:12 schreef trovey het volgende:
Ik ben zelfs geboren voor die prehistorie van jou.![]()
Laat Tong dan ook even ophalen, die is nog ouder.quote:
Jayne Mansfield schijnt een IQ te hebben gehad van 149quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef WanEnOonlie het volgende:
Euh, waarom niet deze prachtige vrouw, ondanks de zeer droevige 'back story'?
[ afbeelding ]
En ik mis ook giga-seksbom Jayne Mansfield.
[ afbeelding ]
Oeh, je wilt samen met tong naar naturalis?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Laat Tong dan ook even ophalen, die is nog ouder.
Die heeft een relatie gehad met Jan Cremer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef WanEnOonlie het volgende:
En ik mis ook giga-seksbom Jayne Mansfield.
[ afbeelding ]
Zijn gezicht verminkt toch ? Door een ongeluk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Gitank2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hunk uit de 40's/50's: Montgomery Clift (From Here to Eternity, Red River, The Misfits)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |