De vrouwen! bekend duoquote:Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Die mannen van vroeger hadden toch wel klasse.
Ze zijn ook van vér voor mijn tijd hoor, Kijk als ik niet kan slapen naar TCMquote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Catherine Hepburn en Spencer Tracey, ik ken al die namen omdat mijn moeder al die films keek tot in den treure toe![]()
Hem vind ik trouwens niet echt een aantrekkelijke man.
Ik dacht ook niet dat ze van jouw tijd waren hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze zijn ook van vér voor mijn tijd hoor, Kijk als ik niet kan slapen naar TCM
Ik vond hem altijd wel wat hebben, juist door die flaporen en hij kon van die leuke gekke bekken trekken;
Heb Sofietje nog niet voorbij zien komen
[ afbeelding ]
Tong kent z'n klassiekersquote:
Ik denk Francoise Hardyquote:
Ik heb haar gevonden http://www.style.com/beauty/icon/080603ICON/quote:Op zondag 3 juli 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze lijken wel op elkaar, zou ook kunnen inderdaad.
U denkt correct. Altijd al een prachtige vrouw geweest, zelfs nu op haar 67e zit er nog wat van deze schoonheid verborgen. Al moet je helaas redelijk goed zoeken...quote:
Goed van je! Ik zag de foto en dacht meteen aan Jane Birkin.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb haar gevonden http://www.style.com/beauty/icon/080603ICON/
Lijken inderdaad wel op elkaar, alleen heeft francoise zo'n typisch Frans gezichtje dat ik in de franse hoek ging zoekenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed van je! Ik zag de foto en dacht meteen aan Jane Birkin.
[ afbeelding ]
Even voor de tegenstelling met Serge Gainsbourg
Nee dat is hij zeker nietquote:Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijken inderdaad wel op elkaar, alleen heeft francoise zo'n typisch Frans gezichtje dat ik in de franse hoek ging zoeken![]()
En Serge is echt géén hunk
Zou hem niet herkent hebben. Grappig.quote:
Tong kent zijn klassiekers nadat ik hem een dikke hint had gegeven wie het was.quote:
Ben benieuwd of Tong weet welke hunk ik gepost heb.... ik ga geen hint gevenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Tong kent zijn klassiekers nadat ik hem een dikke hint had gegeven wie het was.
Ik weet het welquote:Op maandag 4 juli 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Tong weet welke hunk ik gepost heb.... ik ga geen hint geven
Eén van de bekendste (en eerste) AIDS-doden trouwens. Was nog een hele rel toen bleek dat hij die ziekte onder de leden had.quote:
Flauw dat je het geraden hebt... maar 't is goedquote:Op maandag 4 juli 2011 00:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Eén van de bekendste (en eerste) AIDS-doden trouwens. Was nog een hele rel toen bleek dat hij die ziekte onder de leden had.
Rock Hudson. Vrouwen vielen als een blok voor 'm, maar hij zag toch liever mannen.
Ik zal ook nog eens iemand posten:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |