Van vroegerquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:03 schreef Desunoto het volgende:
Ik werd verliefd op die meid uit Ferris Bueller's Day Off toen ik die film voor het eerst zag. Of moet het nog verder terug in de tijd?
[ afbeelding ]
Mia Sara toen
In die regionen zat ik te denken inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:12 schreef trovey het volgende:
Hoe ver moeten we terug TS?![]()
IK begin met iemand die al dood was toen ik werd geboren.![]()
[ afbeelding ]
Errol Flynn
Ja tong, we weten het, schoonheid zit van binnen.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 08:38 schreef psychosomatic het volgende:
Of wat te denkan van Suzanna Hoff, va The Bangels, inmiddels in de 50.
[ afbeelding ]
En soms moet je heel diep graven.quote:Op zondag 26 juni 2011 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja tong, we weten het, schoonheid zit van binnen.
Gladjes. Maar wel een mooie man lijkt me.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:12 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk de allereerste "hunk" van het witte doek, Rudolf Valentino (ik vind het maar een engerd, maar destijds werd hij gezien als een lekker ding):
[ afbeelding ]
Hij kijkt een beetje gluiperig (ook op andere foto's die ik zag) en een beetje TE mooi, maar dat was natuurlijk de mode toen.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gladjes. Maar wel een mooie man lijkt me.
Die is beter, niet zo glad.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:26 schreef tong80 het volgende:
Dit is pas een echte vent, lees hunk.
[ afbeelding ]
Mister universe voordat ie James Bond werd.
quote:Op zondag 26 juni 2011 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja tong, we weten het, schoonheid zit van binnen.
Je moeder of oma? En dat is niet grappig bedoeld, maar ik heb geen flauw idee wie dat is, het zou een schrijfster kunnen zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee, mijn beurt. Ik nomineer deze dame:
[ afbeelding ]
Ze viel wel op foute mannen of in dit geval op een foute man.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee, mijn beurt. Ik nomineer deze dame:
[ afbeelding ]
Eva Braun ?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze viel wel op foute mannen of in dit geval op een foute man.![]()
quote:
Beiden een prijsje.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg nou wat, daar had ik totaal niet aan gedacht. Echt knap is ze trouwens niet.
Ik ben net jarig geweest, ik werd 25quote:Op zondag 3 juli 2011 19:04 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Beiden een prijsje.
[ afbeelding ]
Leeftijd is vrij in te vullen.
En dat al zeker een jaar of twintig.quote:
Ik ook niet.quote:
Ik maak gewoon een kloon aan, man van 30 of zo en dan lekker rellen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook niet.....nu nog het deel van FOK! overtuigen die dat wel doet.
ja, dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |