Ja, Brigitte Helm. Zo'n mooie vrouw (80 jaar geleden toch)...quote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Flauw dat je het geraden hebt... maar 't is goed![]()
Deze is lastig ik denk Brigette Helm ?
Is toch ook vivien leighquote:
quote:
ha ha had 't nog net gelezen voor je edit.... jij de volgende dusquote:
Was ze al genoemd dan? Heb ik even gemist.quote:
Yep door Karina Babes en Hunks... van vroegerquote:Op maandag 4 juli 2011 01:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Was ze al genoemd dan? Heb ik even gemist.
quote:
Nee, Liz Taylor had nog veel ouder mogen wordenquote:
Mwa... Grof, maar niet helemaal onterecht. Zelfde geldt voor Zsa Zsa, trouwens, al is die nog steeds vergeten om te stoppen met ademen...quote:
Oeh...... Een Maureen, geloof ik....quote:Op maandag 4 juli 2011 01:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mwa... Grof, maar niet helemaal onterecht. Zelfde geldt voor Zsa Zsa, trouwens, al is die nog steeds vergeten om te stoppen met ademen...
Okee:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mwa... Grof, maar niet helemaal onterecht. Zelfde geldt voor Zsa Zsa, trouwens, al is die nog steeds vergeten om te stoppen met ademen...
Okee:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Oeh...... Een Maureen, geloof ik....
Achternaam ontgaat me
Excuus, mijn eigen geheugen laat me ook wel eens in de steek...quote:Op maandag 4 juli 2011 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
weer Paulette Goddard Babes en Hunks... van vroeger
De op één na mooiste vrouw ooitquote:
Nu verwacht ik een pic van de mooiste vrouw ooit.... maar weet niet zeker of dat aan jou vragen zo verstandig isquote:
Heb ik al gepost.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu verwacht ik een pic van de mooiste vrouw ooit.... maar weet niet zeker of dat aan jou vragen zo verstandig is
Ow ja Prinses Christinaquote:
Gloria Stewartquote:Op maandag 4 juli 2011 01:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de mooiste, maar wel een van toen....
Ze werd verliefd op Jan Cremer.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:45 schreef trovey het volgende:
Volgens mij is zij nog niet hier genoemd.![]()
[ afbeelding ]
Noop Jayne Mansfield is ook nog niet voor bij gekomenquote:Op maandag 4 juli 2011 01:45 schreef trovey het volgende:
Volgens mij is zij nog niet hier genoemd.![]()
[ afbeelding ]
Heb je Ingrid Bergman gemistquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |