Barones von Freyberg. Speelde onder de naam Daisy D'Ora in "Pandora's Box"(1929)quote:
Dat is niet vroeger , dat was gisterenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben stiekem verliefd op die chick van the bangles, dus ik wil graag haar nomineren.
Ze is de nicht van mister Spock van Startrek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben stiekem verliefd op die chick van the bangles, dus ik wil graag haar nomineren.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:12 schreef trovey het volgende:
Ik ben zelfs geboren voor die prehistorie van jou.![]()
Laat Tong dan ook even ophalen, die is nog ouder.quote:
Jayne Mansfield schijnt een IQ te hebben gehad van 149quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef WanEnOonlie het volgende:
Euh, waarom niet deze prachtige vrouw, ondanks de zeer droevige 'back story'?
[ afbeelding ]
En ik mis ook giga-seksbom Jayne Mansfield.
[ afbeelding ]
Oeh, je wilt samen met tong naar naturalis?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Laat Tong dan ook even ophalen, die is nog ouder.
Die heeft een relatie gehad met Jan Cremer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef WanEnOonlie het volgende:
En ik mis ook giga-seksbom Jayne Mansfield.
[ afbeelding ]
Zijn gezicht verminkt toch ? Door een ongeluk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Gitank2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hunk uit de 40's/50's: Montgomery Clift (From Here to Eternity, Red River, The Misfits)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |