quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
alsnog gezien...
Mijn laatste hunk voor vandaag (of morgen of wat het ook nu is)
[ afbeelding ]
Die ziet er nu vooral heel eng uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het blijft lastig als je die snor gewend bent...
Burt Reynolds natuurlijk!
Helemaal waar, toen ik foto's van Mae West zocht, vond ik natuurlijk ook foto's van toen ze ouder was, bij haar was het dan voornamelijk de botox waardoor ze er niet meer uit zag (ze is wel heel oud geworden, 87).quote:Op maandag 4 juli 2011 08:04 schreef female81 het volgende:
Voordeel van het vroeg overlijden als je babe of hunk bent, is dat de mensen je altijd zullen blijven herinneren als zodanig.
Bij Brigitte Bardot heb ik toch in m'n achterhoofd zitten hoe ze er nú uit ziet (mede gestimuleerd door een overdosis zon en sigaretten).
Hard maar waar.
Dat was wat inderdaad, toen dat bekend werd, in die tijd speelde hij in Dynasty kan ik me herinneren.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Eén van de bekendste (en eerste) AIDS-doden trouwens. Was nog een hele rel toen bleek dat hij die ziekte onder de leden had.
Rock Hudson. Vrouwen vielen als een blok voor 'm, maar hij zag toch liever mannen.
Rock...15/5/1984quote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was wat inderdaad, toen dat bekend werd, in die tijd speelde hij in Dynasty kan ik me herinneren.
Ik vind hem er momenteel beter uitzien...als ik eerlijk moet zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
[ afbeelding ]
John Schneider oftewel: Bo Duke uit de Dukes of Hazzard
Die aap of die vrouwquote:
Lekker broekjequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan heb ik nog wel een zwemkampioen voor je...
[ afbeelding ]
De rechtse...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |