quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:04 schreef Specularium het volgende:
Al was Wilders alleen maar vrijgesproken om mensen als TS te naaien.
Dan was het al goed.
Wilders is een haatzaaier, hij wil alle moslims dood. Hij word gesponsord door de Mossad. De PVV moet verboden worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:02 schreef Nober het volgende:
Moslimhaat? Je mag in dit land je mening geven,
Moslimhaat inderdaad. als hij hetzelfde over joden of flikkers had gezegd was ie bestraft en dara is iedereen die geen moslimhater is wel mee eens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:02 schreef dreamzk het volgende:
TS snapt het rechtstelsel niet en daarom boos dat Wilders vrijgesproken is. Lees je eerst maar in over de hele zaak en kom dan maar aan met je klacht.
Vertel mij wat hij gezegd heeft dat, als het joden waren geweest, zou kunnen zorgen voor vervolging?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:06 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Moslimhaat inderdaad. als hij hetzelfde over joden of flikkers had gezegd was ie bestraft en dara is iedereen die geen moslimhater is wel mee eens.
Moslims willen alle niet Moslims dood hebben, Wilders wil ze slechts het land uit hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wilders is een haatzaaier, hij wil alle moslims dood. Hij word gesponsord door de Mossad. De PVV moet verboden worden.
Nee, hij heeft niet gezegd dat hij alle moslims dood wil hebben. Hooguit wil hij ze het land uithebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wilders is een haatzaaier, hij wil alle moslims dood. Hij word gesponsord door de Mossad. De PVV moet verboden worden.
Dat heeft iemand al bewezen door de leuzen over moslims te vervangen met joden en op internet te zetten. Paar jaar terug nog in het nieuws geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:07 schreef Yamahahaha het volgende:
[..]
Vertel mij wat hij gezegd heeft dat, als het joden waren geweest, zou kunnen zorgen voor vervolging?
Jij weet duidelijk niets van de tweede wereldoorlog. Misschien dat het ooit zo ver komt maar dan niet wat betreft moslims. Ongetwijfeld zijn de joden dan weer de lul.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
Moslimhaat is blijkbaar toegestaan in Holland, nu nog wachten op de 2e Krisstalnacht en moslims de schuld van geven
Nederland heeft NIETS geleerd van de oorlog. Het is nu erger dan de Tweede Wereldoorlog.
Klopt ook niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niet gezegd dat hij alle moslims dood wil hebben. Hooguit wil hij ze het land uithebben.
Maar vooral wil hij er voorlopig even geen nieuwe meer bij in Nederland.
Bewijs dat maar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Moslims willen alle niet Moslims dood hebben, Wilders wil ze slechts het land uit hebben.
Dat zei Hitler ook: Ga maar lekker douchen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niet gezegd dat hij alle moslims dood wil hebben. Hooguit wil hij ze het land uithebben.
Deportatie van wat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:06 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Moslimhaat inderdaad. als hij hetzelfde over joden of flikkers had gezegd was ie bestraft en dara is iedereen die geen moslimhater is wel mee eens.
Over deportatie hoef ik niet eens uit te leggen.
Speciaal voor TS:quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:06 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Over deportatie hoef ik niet eens uit te leggen.
Ik betwijfel dat Hitler dat ooit persoonlijk tegen een jood zou hebben gezegd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zei Hitler ook: Ga maar lekker douchen.
Mag ik niet doen van de Reclassering.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:12 schreef mvdejong het volgende:
Tijd voor TS om Nederland te verlaten lijkt me.
Nou dit zegt al genoeg over jouw etniciteitquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:12 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Mag ik niet doen van de Reclassering.
Hahah failquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat Hitler dat ooit persoonlijk tegen een jood zou hebben gezegd.
Deportatie? Noem je dat deportatie? Een moslim die het land uit word gezet is deportatie?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:12 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Vele tientallen miljoenen moslims, wereldvreemde pvv-troll.
Jou UI is te epicquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:13 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen die denken dat dit Moslimhaat is zijn echt dom
Dat zegt Wilders ook niet persoonlijk tegen een moslim zonder beveiliging.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat Hitler dat ooit persoonlijk tegen een jood zou hebben gezegd.
quote:
Sowieso geloofquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:18 schreef Silvergator het volgende:
Als Wilders veroordeeld zou zijn geweest waren we verder van huis geweest. Hij heeft geen mensen direct benadeeld of gediscrimineerd, hij heeft slechts het geloof de Islam als incompetent geloof neergezet. Ik ben zelf van mening dat dit niet juist is, je moet juist de foute Moslims aanpakken en niet de Islam zelf als het kwaad neerzetten. Het Christendom of Jodendom zijn dan beiden even erg.
Jij weet niks. Je huilt hier maar een beetje.. Vergelijkt deze tijd met de tweede wereldoorlog, vergelijkt de deportatie van joden met de uitzetting van moslims (waar overigens een heeeeeeeel groot verschil in zit) en weet ik veel wat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:20 schreef TippieTop het volgende:
Met de uitspraak is 1 ding zeker en dat is dat succesvolle moslims hier vertrekken na hun studieschuld cadeau te hebben gegeven aan Holland, en alleen parasieten hier nog blijven.
Al met al kan ik het ze niet kwalijk nemen, ik zou ook de AOW niet willen betalen van moslimhaters.
misschien zijn die 'succesvolle' moslims die vertrekken wel de parasietenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:20 schreef TippieTop het volgende:
Met de uitspraak is 1 ding zeker en dat is dat succesvolle moslims hier vertrekken na hun studieschuld cadeau te hebben gegeven aan Holland, en alleen parasieten hier nog blijven.
Al met al kan ik het ze niet kwalijk nemen, ik zou ook de AOW niet willen betalen van moslimhaters.
Nou dat zou ik zo één, twee, drie niet willen zeggen. Geloof is een heel mooi iets als het niet misbruikt of opgelegd wordt. Het feit dat iemand naar geloof kan grijpen om zich bij te laten staan in goede en slechte tijden is niet niks. Kijk bijvoorbeeld naar een kind dat geloofd in de tandenfee, sinterklaas, kerstman, paashaas of whatever. Ik vind dat persoonlijk erg mooi hoe je zo'n kind ziet stralen bij het zien van één van deze voorbeelden. Voor een volwassene die het geloof op een normale manier beleid, is het niet anders.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
nu nog wachten op de 2e Krisstalnacht en moslims de schuld van geven
Dan moeten ze eens zorgen dat ze minder gehaat worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:20 schreef TippieTop het volgende:
Jij was nog een vieze gedachte van je vader toen de Tweede Wereldoorlog gaande was man, alsof jij dat kunt beoordelenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
Moslimhaat is blijkbaar toegestaan in Holland, nu nog wachten op de 2e Krisstalnacht en moslims de schuld van geven
Nederland heeft NIETS geleerd van de oorlog. Het is nu erger dan de Tweede Wereldoorlog.
Elke moslim minder is een stapje dichter bij een betere wereld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:20 schreef TippieTop het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij was nog een vieze gedachte van je vader toen de Tweede Wereldoorlog gaande was man, alsof jij dat kunt beoordelen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:26 schreef Yamahahaha het volgende:
[..]
Kan toch?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1149/
Hitler had er ook veel voor over om voor z'n poltieke mening uit te komen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:27 schreef Stuurver het volgende:
Hij wijkt voor niets of niemand en als je zoveel overhebt om voor je politieke mening uit te komen dan ben je gewoon een held
Het enige dat Wilders een baas maakt is dat mensen erin trappen. "Wat een lef dat hij zo voor zijn mening opkomt", "Zou Wilders zijn vertrouwen in de Nederlandse rechtsspraak zijn hersteld?", "Wilders is de nieuwe Hitler". Zowel zijn voor- als tegenstanders vreten uit Wilders zijn hand want het enige dat deze gast wil is sterven met een wikipedia-pagina die meer inhoudt dan "ex-VVD politicus".quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:27 schreef Stuurver het volgende:
Wilders is een baas en als man zijnde heb ik echt respect voor hem.
Hij wijkt voor niets of niemand en als je zoveel overhebt om voor je politieke mening uit te komen dan ben je gewoon een held
Hij zegt ook wat de meeste mensen denken hier in NL.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:27 schreef Stuurver het volgende:
Wilders is een baas en als man zijnde heb ik echt respect voor hem.
Hij was anders ook wel genoeg troll geweest vanwege zijn haar.. maargoed..quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:30 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Het enige dat Wilders een baas maakt is dat mensen erin trappen. "Wat een lef dat hij zo voor zijn mening opkomt", "Zou Wilders zijn vertrouwen in de Nederlandse rechtsspraak zijn hersteld?", "Wilders is de nieuwe Hitler". Zowel zijn voor- als tegenstanders vreten uit Wilders zijn hand want het enige dat deze gast wil is sterven met een wikipedia-pagina die meer inhoudt dan "ex-VVD politicus".
Je moeder had er ook veel voor over om mij te rimmenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Hitler had er ook veel voor over om voor z'n poltieke mening uit te komen...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je moeder had er ook veel voor over om mij te rimmen
Over iedereen behalve joden, jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:02 schreef Nober het volgende:
Moslimhaat? Je mag in dit land je mening geven, niet alleen over Moslims.
JA MAAR ER ZIJN OOK GOEDE MOSLIMS!!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef Stuurver het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee die vooroordelen over moslims zijn echt nergens op gebaseerd
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
JA MAAR ER ZIJN OOK GOEDE MOSLIMS!!!!!
Die hangen we apart.
Mensen vergeten dat geloof en cultuur niet samen gezien kunnen worden. Een protestantse Nederlander kan toch ook niet vergeleken worden met een Baptistische Texaan? Ze volgen wel samen hetzelfde geloof.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef Stuurver het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer zelf eens die toets te maken. Godsonmogelijk om daarvoor te slagen, als je het mij vraagt. Nederland gaat m.i. dezelfde kant op als Denemarken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef Silvergator het volgende:
mensen die zelf geen inzet tonen om hier te blijven in de vorm van toetsing moeten uiteindelijk het land verlaten
Nee, het is zielig. Net zo zielig als Wilders.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:25 schreef Silvergator het volgende:
Het feit dat iemand naar geloof kan grijpen om zich bij te laten staan in goede en slechte tijden is niet niks.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Die hangen we apart.
Prima toch? Schop ze maar het land uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:36 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Godsonmogelijk om daarvoor te slagen
Ik zal eerlijk zijn, dat zou ik niet weten. Maar het zorgt wel voor een drempel om de niet serieuze en gemotiveerde immigranten buiten te houden. Als je vanwege een crisis van welke aard dan ook je oorspronkelijke thuis verlaat dan ben je echt wel gemotiveerd ergens anders een nieuwe start te beginnen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:36 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Probeer zelf eens die toets te maken. Godsonmogelijk om daarvoor te slagen, als je het mij vraagt. Nederland gaat m.i. dezelfde kant op als Denemarken.
Er waren ook goede nazi's dat maakt de ideoloog nog niet goedquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Die hangen we apart.
Die kortzichtigheid zorgt er voor dat de Islam wordt gehaat i.p.v. de verkeerde Moslims.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, het is zielig. Net zo zielig als Wilders.
lekker de moslims hun gang laten gaan ja,quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
Inderdaad. Fucking infidels.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:39 schreef Koenani het volgende:
[..]
lekker de moslims hun gang laten gaan ja,
dan kunnen wij over 2 jaar ophoepelen ipv dat zij ophoepelen..
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:38 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Er waren ook goede nazi's dat maakt de ideoloog nog niet goed
fixed. Censuur heb je ook in het middenoosten o.a.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:41 schreef Rossdale het volgende:
Mooi toch dat hij is vrijgesproken? Je moet wat mij betreft alles kunnen zeggen. Ik zou het eng vinden als ons censuur wordt opgelegd... dat zijn van die gekke chinese communistische praktijken.
Maargoed... Wilders is het probleem natuurlijk ook helemaal niet, dat is gewoon een malloot die domme dingen roept. Het probleem ligt bij al die mongolen die daadwerkelijk op hem stemmen.
Dat is waarquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:42 schreef linpunt het volgende:
[..]
fixed. Censuur heb je ook in het middenoosten o.a.
Waar het echte probleem ligt is waarom mensen zo massaal op hem stemmen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:41 schreef Rossdale het volgende:
Het probleem ligt bij al die mongolen die daadwerkelijk op hem stemmen.
Ik vind dat nou niet echt een probleem.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar het echte probleem ligt is waarom mensen zo massaal op hem stemmen.
waarvan de meesten te dom zijn om te poepen/nooit in aanraking zijn geweest met allochtonen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen wat nu door sommigen als "racisme" betiteld wordt, en de Jodenhaat uit de 2e wereldoorlog is dat veel van de hedendaagse "racisten" uit buurten komen waar zelfs de gemeenten hebben moeten toegeven dat er een probleem met allochtonen is. Ga naar Gouda, en veel mensen van een behoorlijk linkse signatuur zijn wel genezen van het multiculturele ideaal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
waarvan de meesten te dom zijn om te poepen/nooit in aanraking zijn geweest met allochtonen.
Hier in het dorp wordt ook constant geklaagd over die "verdomde buitenlanders met bontkraag". Iedereen is hier blank.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen wat nu door sommigen als "racisme" betiteld wordt, en de Jodenhaat uit de 2e wereldoorlog is dat veel van de hedendaagse "racisten" uit buurten komen waar zelfs de gemeenten hebben moeten toegeven dat er een probleem met allochtonen is. Ga naar Gouda, en veel mensen van een behoorlijk linkse signatuur zijn wel genezen van het multiculturele ideaal.
De Jodenhaat uit de 2e wereldoorlog had maar deels te maken met een echt probleem tussen de Joodse en "blanke" Europeanen.
Ja maar zonder al die commotie zou er waarschijnlijk niet eens een foto bij staan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hij was anders ook wel genoeg troll geweest vanwege zijn haar.. maargoed..
Het verbieden van gezichtsbedekkende kleding heeft geen ruk met oeroude Nederlandse normen en waarden te maken hoor. Het idee dat niemand te vertrouwen is behalve de staat is er vooral sinds 2001.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef Silvergator het volgende:
Ik ben absoluut geen voorstander van Wilders incluis al zijn uitspraken. Maar dankzij hem gaan we wel onze oeroude Nederlandsche normen en waarden weer inzien. Kijk naar dat afgelopen wetsvoorstel van Piet-Hein Donner. Gelaatsbedekkende kleding wordt verboden, mensen die zelf geen inzet tonen om hier te blijven in de vorm van toetsing moeten uiteindelijk het land verlaten, minder financiële steun voor het deel van de immigranten dat z'n pet naar "het Nederlandsch worden" gooit etc. zijn wel een stap in de goede richting.
Het blijft tenslotte Nederland en er zit overal een grens aan vast, ook aan multiculturalisme.
Maar dat gebeurt al lang. Over Joden mag je niks zeggen, zelfs niet op FOK!.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:41 schreef Rossdale het volgende:
Mooi toch dat hij is vrijgesproken? Je moet wat mij betreft alles kunnen zeggen. Ik zou het eng vinden als ons censuur wordt opgelegd... dat zijn van die gekke chinese praktijken.
Tsja Plato zei al dat een democratie waardeloos is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is een gevolg.
Wat is de mening van vrijheids uiting nou weer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
gefeliciteerd,geert dit is een overwinning voor nederland en voor de mening van vrijheids uiting
bammie, utrecht | 10:38 | 23.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Bewezen onwaar, partijen als de PVV, LPF en CD doen het juist goed in de gebieden met weinig allochtonen, alleen bij LPF waren er ook veel mensen in de omgeving van Rotterdam die erop stemden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen wat nu door sommigen als "racisme" betiteld wordt, en de Jodenhaat uit de 2e wereldoorlog is dat veel van de hedendaagse "racisten" uit buurten komen waar zelfs de gemeenten hebben moeten toegeven dat er een probleem met allochtonen is. Ga naar Gouda, en veel mensen van een behoorlijk linkse signatuur zijn wel genezen van het multiculturele ideaal.
De Jodenhaat uit de 2e wereldoorlog had maar deels te maken met een echt probleem tussen de Joodse en "blanke" Europeanen.
Helemaal niet. Er is gewoon een grote groep kiezers die in feite leeft als God in Frankrijk maar het tóch presteert om ontevreden te zijn. Dat zijn die rijke bitches. Dat is toch foktop, G? Ik ben altijd hooggeleid en shit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is een gevolg.
Plato neukte zijn leerlingen in de anus en komt ook nog eens uit een andere tijd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:56 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Tsja Plato zei al dat een democratie waardeloos is.
State your sourcequote:Op donderdag 23 juni 2011 13:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Plato neukte zijn leerlingen in de anus en komt ook nog eens uit een andere tijd.
Beweer jij nou dat je Plato niet serieus kan nemen omdat hij homo was?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Plato neukte zijn leerlingen in de anus en komt ook nog eens uit een andere tijd.
Islamitische afkomst.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:04 schreef Stuurver het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-Amersfoort.dhtml
Grappig dat dit altijd individuen met een islamitische afkomst zijn
Het feit dat die kutkinderen nog op de basisschool zitten en zich al zo gedragen is eigenlijk best wel erg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:04 schreef Stuurver het volgende:
Je zou er bijna iets over willen zeggen........quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:04 schreef Stuurver het volgende:
Er zijn ook moslims die neger zijn. Doubletrouble.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Al met al vind ik 9/11 trouwens best wel leuk. 10 jaar terug konden negers niks goed doen, maar nu is iedereen ervan overtuigd dat wij toch veel minder erg zijn dan die moslims.
Ik noemde ook gewoon een leuk feitje, mag dat weer niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:05 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Beweer jij nou dat je Plato niet serieus kan nemen omdat hij homo was?
Ga je diep schamen linpunt, heel diep zo gaan we hier niet met elkaar om.
[..]
Islamitische afkomst.
Ah man, dat stond in een boek wat ik op de middelbare school moest lezen. En dat er een vrouw was die iemand mepte met een stok en moest plassen.. ofzo.. rare vertalingen altijd.quote:
Ja en die geloven dat blanken zijn gemaakt door een boze tovenaar (sommigen dan).quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Er zijn ook moslims die neger zijn. Doubletrouble.
Was wel een leuk feitje hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik noemde ook gewoon een leuk feitje, mag dat weer niet.
Ik zeg dat je het argument niet kan nemen omdat het van andere tijden is.
Net als dat je de bijbel niet letterlijk kan nemen.
We hebben dan ook gewoon te veel mensen die mee mogen doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:16 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ja en die geloven dat blanken zijn gemaakt door een boze tovenaar (sommigen dan).
[..]
Was wel een leuk feitje hoor.
Maar Plato had gewoon gelijk. De gemiddelde burger heeft er gewoon te weinig verstand van om een stem te mogen hebben. Als mijn computer kapot is dan breng ik deze naar iemand die er verstand van heeft en dan verzamel ik dus niet mijn straat om te gaan stemmen wat ermee moet gebeuren, maar bij een land besturen zou opeens iedereen zijn domme mening mogen opdringen aan anderen en daar zijn we nog trots op ook.
Democracy is the worst form of government, except for all those other forms that have been tried from time to time.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:16 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Maar Plato had gewoon gelijk. De gemiddelde burger heeft er gewoon te weinig verstand van om een stem te mogen hebben. Als mijn computer kapot is dan breng ik deze naar iemand die er verstand van heeft en dan verzamel ik dus niet mijn straat om te gaan stemmen wat ermee moet gebeuren, maar bij een land besturen zou opeens iedereen zijn domme mening mogen opdringen aan anderen en daar zijn we nog trots op ook.
Ik heb VWO gehaald en stem ook pvv, you got a problem with that?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Nickjuh16 het volgende:
Mensen die dachten dat dit een eerlijk proces was.![]()
Ik heb sowieso niks tegen Wilders, maar wel die grote kudde VMBO-schapen die hem blindelings volgen.
Ja, heel erg zelfs.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik heb VWO gehaald en stem ook pvv, you got a problem with that?
Islamitische afkomst..quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:04 schreef Stuurver het volgende:
Zeikerds heb je altijd alleen in een democratie kan je die niet gewoon de mond snoeren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:18 schreef linpunt het volgende:
[..]
We hebben dan ook gewoon te veel mensen die mee mogen doen.
Maargoed, er is niet echt een andere optie. Anders zijn er ook zeikerds.
Aah daar hebben we die weer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:20 schreef OEM het volgende:
[..]
Democracy is the worst form of government, except for all those other forms that have been tried from time to time.
Het zegt wel wat over ons schoolsysteem.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Op school moet er ook vrijheid van meningsuiting zijn en mag er zeker geen sprake van zijn dat de school je indoctrineert, behalve op Christelijkequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over ons schoolsysteem.
Heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken, het gaat me er vooral om dat je Wilders niet doorziet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:31 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Op school moet er ook vrijheid van meningsuiting zijn en mag er zeker geen sprake van zijn dat de school je indoctrineert, behalve op Christelijkescholen ofcourse.
Wel zolang de mensheid zo corrumpeerbaar is als iets wat heel erg corrumpeerbaar is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
hoe kut communisme en fascisme wel niet zijn.
Net zoals men op Hitler stemde omdat joden Duitsland parasiteerdenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is een gevolg.
Wilders is een prima vent, kan er geen kwaad woord over kwijt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:33 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken, het gaat me er vooral om dat je Wilders niet doorziet.
Wat heeft hij tot nu toe dan gedaan voor Nederland?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Wilders is een prima vent, kan er geen kwaad woord over kwijt.
Haten op wie ik stem.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef Nickjuh16 het volgende:
[..]
Wat heeft hij tot nu toe dan gedaan voor Nederland?
Behalve je belastingcenten gebruiken voor z'n dure reisjes om te preken in het buitenland en z'n bewakers.
Net als in Alphen aan den Rijn zeker en de pedopartij, pvv-trollquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:04 schreef Stuurver het volgende:
Moet je eens weten wat een subsidie daar heengaatquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:03 schreef Yamahahaha het volgende:
Ga eens voor de grap naar een forum van mocro's. Je weet niet wat je ziet
Roemer is ook een prima vent, maar hem wil ik ook geen regering zien gedogen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Wilders is een prima vent, kan er geen kwaad woord over kwijt.
Corruptie heb je overal. Een land moet gevormd worden met een plan er moet een doel voor ogen zijn waarnaar iedereen streeft. Dat gaat niet in een democratie waar politici slechts bezig zijn met zorgen dat de bevolking ze over 4 jaar nog steeds lief vindt en waar compromissen gesloten worden terwijl er een harde lijn getrokken zou moeten worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef OEM het volgende:
[..]
Wel zolang de mensheid zo corrumpeerbaar is als iets wat heel erg corrumpeerbaar is.
de moordenaar van pim fortuyn was dan ook een turk/mocro.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:39 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Net als in Alphen aan den Rijn zeker en de pedopartij, pvv-troll
leuk he? 2000 doden door moslim terroristenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Al met al vind ik 9/11 trouwens best wel leuk. 10 jaar terug konden negers niks goed doen, maar nu is iedereen ervan overtuigd dat wij toch veel minder erg zijn dan die moslims.
Hij heeft Nederland de ogen geopend, althans een groot deel van het volk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef Nickjuh16 het volgende:
[..]
Wat heeft hij tot nu toe dan gedaan voor Nederland?
Behalve je belastingcenten gebruiken voor z'n dure reisjes om te preken in het buitenland en z'n bewakers.
Ja want wilders heeft ook een vrij grote militante aanhangquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
Nou, daar verdien je je brood mee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Hij heeft Nederland de ogen geopend, althans een groot deel van het volk.
Zegt de scholier. Sukkelquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Haten op wie ik stem.
Moet jij geen huiswerk doen ofzo?
wehehe, hier ook bij een groot deel.. En dat deel heeft nog nooit een allochtoon in het echt gezien..quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook nog goed, we vierden bijna feest toen we hoorden dat het een blanke was.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
de moordenaar van pim fortuyn was dan ook een turk/mocro.
Lachen toch? Al die Nederlanders die er plotseling van overtuigd waren dat hier ook wel een aanslag zou komen en het land van één van de meest vrije landen ter wereld hebben laten veranderen in een politiestaat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
leuk he? 2000 doden door moslim terroristen
wat zagen we eerst niet wat we nu wel zien dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Die aanslagen komen er nog wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:43 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook nog goed, we vierden bijna feest toen we hoorden dat het een blanke was.
[..]
Lachen toch? Al die Nederlanders die er plotseling van overtuigd waren dat hier ook wel een aanslag zou komen en het land van één van de meest vrije landen ter wereld hebben laten veranderen in een politiestaat.
als het je niet bevalt hier in Nederland, dan donder je maar lekker opquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:43 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook nog goed, we vierden bijna feest toen we hoorden dat het een blanke was.
[..]
Lachen toch? Al die Nederlanders die er plotseling van overtuigd waren dat hier ook wel een aanslag zou komen en het land van één van de meest vrije landen ter wereld hebben laten veranderen in een politiestaat.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:44 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
als het je niet bevalt hier in Nederland, dan donder je maar lekker op
quote:
De elite aanpakken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn er meer aanslagen op moslims dan door moslims gepleegd in Nederland, dus ik wacht nog wel even af.quote:
Het bevalt mij hier prima, wat zei ik nou net over 11 september?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:44 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo'n fan van mensen die dit roepen. Lijkt net alsof je geen verbetering wilt voor Nederland. Alsof dit allemaal perfect is terwijl iedereen wil werken aan een beter Nederland.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:44 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
SP, PVV, wat is het verschil?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat ik een sp stemmende leraar in opleiding ben.
Nederland is niet perfect zolang je als blanke niet op zaterdagnacht met een gerust hart door de (insert achterwijk) van NL kan lopen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo'n fan van mensen die dit roepen. Lijkt net alsof je geen verbetering wilt voor Nederland. Alsof dit allemaal perfect is terwijl iedereen wil werken aan een beter Nederland.
Meen je dat? Want dat is net zo erg natuurlijk, daarom mijn eerdere opmerking over Roemer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
leuk voor je, ben je er wel bijna klaar mee of heb je een vak geleerd en nu lerarenopleiding om les te geven?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Oppositie, Coalitie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
SP, PVV, wat is het verschil?
Kijk voor de grap eens naar het stemgedrag van beide partijen. De SP zou een prima coalitie kunnen voeren met de PVV.quote:
Nee, ben 20 en zou geen flauw idee hebben waarop ik wil stemmen, als ik kieswijzers invul komt er sgp uit terwijl ik niet eens Christen ben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:48 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Meen je dat? Want dat is net zo erg natuurlijk, daarom mijn eerdere opmerking over Roemer.
Dan ben je het dus met mij eens. Behalve dan dat ik hier ontzettend last heb van white trash, dus ik weet niet of je al te hard kan roepen dat er een groot verschil is tussen 'blanken' en moslims.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:48 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nederland is niet perfect zolang je als blanke niet op zaterdagnacht met een gerust hart door de (insert achterwijk) van NL kan lopen.
Er is ook geen groot verschil. Echt volk/religie wat dan ook heeft zijn goede en zijn slechte mensen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dan ben je het dus met mij eens. Behalve dan dat ik hier ontzettend last heb van white trash, dus ik weet niet of je al te hard kan roepen dat er een groot verschil is tussen 'blanken' en moslims.
stem dan blanco.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nee, ben 20 en zou geen flauw idee hebben waarop ik wil stemmen, als ik kieswijzers invul komt er sgp uit terwijl ik niet eens Christen ben.
Dat zegt wel iets over jouw denkbeeldenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nee, ben 20 en zou geen flauw idee hebben waarop ik wil stemmen, als ik kieswijzers invul komt er sgp uit terwijl ik niet eens Christen ben.
Ik stem ook blanco.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:50 schreef linpunt het volgende:
[..]
stem dan blanco.
Als je er geen verstand van hebt verder moet je ook niet iets invullen om het in te vullen.
op bepaalde punten ja, zoals het verbeteren van NL met zorg enzo, maar daar houdt het echt bij op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar het stemgedrag van beide partijen. De SP zou een prima coalitie kunnen voeren met de PVV.
Oh ja joh?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
op bepaalde punten ja, zoals het verbeteren van NL met zorg enzo, maar daar houdt het echt bij op.
SP is om het even heel breed te zeggen, pro moslim, pvv is anti-quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
op bepaalde punten ja, zoals het verbeteren van NL met zorg enzo, maar daar houdt het echt bij op.
quote:
TROOOLOLOLOLOOLOLOLOquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Pro moslimquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
SP is om het even heel breed te zeggen, pro moslim, pvv is anti-
Ingaan op m'n troll.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Pro moslimJonge, jij hebt geen idee hoe kritisch de SP is (maar vooral was) tegenover het integratiebeleid.
Begin je al te begrijpen waarom ik mijn vertrouwen in de democratie heb verloren?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:50 schreef linpunt het volgende:
[..]
stem dan blanco.
Als je er geen verstand van hebt verder moet je ook niet iets invullen om het in te vullen.
Ja, doe alles maar af als een troll. Houd de komende jaren maar gewoon je mond over alles wat met politiek te maken heeft.quote:
Maak je druk man.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, doe alles maar af als een troll. Houd de komende jaren maar gewoon je mond over alles wat met politiek te maken heeft.
Hij is een leraar in opleiding.. als je te veel met basisschoolkinderen omgaat ga je op een gegeven moment op hetzelfde niveau denken..quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, doe alles maar af als een troll. Houd de komende jaren maar gewoon je mond over alles wat met politiek te maken heeft.
En dat gaat wel met communisme en/of fascisme?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Een land moet gevormd worden met een plan er moet een doel voor ogen zijn waarnaar iedereen streeft.
ja dat zeg ik, ik ben ook voor de PVV, maar qua zorg past de SP bij de PVV maar daar houdt het echt bij op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
SP is om het even heel breed te zeggen, pro moslim, pvv is anti-
Hater.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:55 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hij is een leraar in opleiding.. als je te veel met basisschoolkinderen omgaat ga je op een gegeven moment op hetzelfde niveau denken..
Als dat echt zo is zou ik gewoon SGP stemmen als ik jou was. Als je het mij vraagt is het toch allemaal kut. Ik stem D66 maar ik ben het vaker niet met ze eens dan wel. De enige andere optie die nog een beetje bij mij past zou VVD zijn, maar ik heb er een beetje moeite mee om te stemmen op een partij die meeloopt met volksmenners als Fortuyn en Wilders.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, want met één leider heb je één lijn. Nu wil ik niet zeggen dat die lijn perfect is bij communisme en fascisme, maar je weet in ieder geval waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:55 schreef OEM het volgende:
[..]
En dat gaat wel met communisme en/of fascisme?
precies, en die leider is Geert Wildersquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Als dat echt zo is zou ik gewoon SGP stemmen als ik jou was. Als je het mij vraagt is het toch allemaal kut. Ik stem D66 maar ik ben het vaker niet met ze eens dan wel. De enige andere optie die nog een beetje bij mij past zou VVD zijn, maar ik heb er een beetje moeite mee om te stemmen op een partij die meeloopt met volksmenners als Fortuyn en Wilders.
[..]
Toevallig wel ja, want met één leider heb je één lijn. Nu wil ik niet zeggen dat die lijn perfect is bij communisme en fascisme, maar je weet in ieder geval waar je aan toe bent.
Je weet dat de SP de eerste anti-migratie partij was in Nederland?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:56 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, ik ben ook voor de PVV, maar qua zorg past de SP bij de PVV maar daar houdt het echt bij op.
Nederland kent überhaupt geen sterke leiders, Wilders heeft geen plan, hij is gewoon een aandachtshoer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
precies, en die leider is Geert Wilders
Daar zeg je het, was, dus niet is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Je weet dat de SP de eerste anit-migratie partij was in Nederland?
Nou ook toen al zeiden ze "als je ze dan toch hierheen haalt regel het dan wel zo dat ze een kans maken, leer ze de taal, laat hun kinderen naar school gaan etc." maar toendertijd vond de rest dat maar onzin "dat komt vanzelf wel goed dachten ze" (persoonlijk ben ik het hiermee eens, maar dat werkt alleen als ze geen gebruik mogen maken van de sociale zekerheid) en dat liep wat anders.quote:
Daarmee kan je het samenvatten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nou ook toen al zeiden ze "als je ze dan toch hierheen haalt regel het dan wel zo dat ze een kans maken, leer ze de taal, laat hun kinderen naar school gaan etc." maar toendertijd vond de rest dat maar onzin "dat komt vanzelf wel goed dachten ze" (persoonlijk ben ik het hiermee eens, maar dat werkt alleen als ze geen gebruik mogen maken van de sociale zekerheid) en dat liep wat anders.Nu zegt SP "nu ze hier toch zijn kan je ze niet laten stikken of roepen dat ze terug moeten (wat niet eens kan maar het bekt zo lekker)". Al met al zijn ze de meest consequente partij geweest op het gebied van immigratie. Jammer dat hun economische programma zo kut is.
als jij je gelukkig voelt bij groen linksquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:09 schreef Capi het volgende:
Was ik ook maar een PVV-stemmer, hoe fucking simpel zou m'n leven er dan wel niet uit zien
Hier stopte ik je serieus te nemen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
Moslimhaat is blijkbaar toegestaan in Holland,
independent and strong.. till it gets a little hard.. dan hoor je hem wel huilend "nu is het wel genoeg pvvtje pesten.."quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Je weet dat de SP de eerste anti-migratie partij was in Nederland?
[..]
Nederland kent überhaupt geen sterke leiders, Wilders heeft geen plan, hij is gewoon een aandachtshoer.
Meteen weer denken te weten wat ik stemquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:10 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
als jij je gelukkig voelt bij groen links
De lijn van de leider. Niet de lijn waar iedereen naar streeft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Toevallig wel ja, want met één leider heb je één lijn. Nu wil ik niet zeggen dat die lijn perfect is bij communisme en fascisme, maar je weet in ieder geval waar je aan toe bent.
Niet alleen, maar het grootste gedeelte wel: '75 procent van de PVV aanhang heeft maximaal een mbo-diploma.'quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef Stuurver het volgende:
Mensen die denken dat alleen lageropgeleiden op PVV stemmen![]()
Mensen die de PVV belachelijk maken en zelf op de PVDA stemmen zijn nog erger
linkse mensen pesten, blijft prachtigquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef Capi het volgende:
[..]
Meteen weer denken te weten wat ik stemzie je hoe simpel je bent?
Een 2 jaar oud artikelquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:14 schreef Capi het volgende:
[..]
Niet alleen, maar het grootste gedeelte wel: '75 procent van de PVV aanhang heeft maximaal een mbo-diploma.'
http://www.kennislink.nl/(...)vaar-voor-democratie
En natuurlijk wordt de PvdA kreet uit de kast gehaald
Moet je niet nog wat straatstenen goed zetten? het is pas 15.18 héquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
linkse mensen pesten, blijft prachtig
D66, als ik PVV zou stemmen zou ik het niet durven te zeggen neequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:16 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Een 2 jaar oud artikel![]()
Waar stem jij zelf op? of durf je dat niet te zeggen?
Ik ook, althans, eerst vanwege de onderwijsman, maar hoe het er nu aan toe gaat..quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Capi het volgende:
[..]
D66, als ik PVV zou stemmen zou ik het niet durven te zeggen nee
D66quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Capi het volgende:
[..]
Maak je niet druk, laagopgeleiden hebben geen patent op domheid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef Stuurver het volgende:
Mensen die denken dat alleen lageropgeleiden op PVV stemmen![]()
Mensen die de PVV belachelijk maken en zelf op de PVDA stemmen zijn nog erger
Het zal nooit gebeuren dat iedereen naar dezelfde lijn streeft. Als er één leider is kan iedereen die het niet met die lijn eens is daadwerkelijk oprotten naar een land waarvan de lijn hem/haar wel bevalt. Niet als een democratie waarin het elke 4 jaar toch weer anders gaat omdat mensen toch weer gelijk beginnen te janken over de nadelen op korte termijn zonder de voordelen op lange termijn in gedachte te houden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:12 schreef OEM het volgende:
[..]
De lijn van de leider. Niet de lijn waar iedereen naar streeft.
Het blijft (s)linkse grachtengordelpolitiek natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
D66dat verklaart jouw gedrag dus
Alle drugs legaliseren is idioter dan welk PVV wetsvoorstel dan ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Capi het volgende:
[..]
Drugs legaliseren is helemaal niet zo slecht nog niet. Het scheelt veel criminaliteit enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Alle drugs legaliseren is idioter dan welk PVV wetsvoorstel dan ook
Precies! Proficiat trouwens, op basis van iemands internetuitlatingen bepaalde gedragingen verklaren. Wat is jouw conclusie dan precies beste psycholoog/psychiater.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
D66dat verklaart jouw gedrag dus
Ja als je het niet snapt moet je het gewoon idioot noemen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Alle drugs legaliseren is het slimste wat je kan doen. De economie heeft er baat bij, de politie heeft er baat bij, de "betutteling" neemt af. Win-win-win situatie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik uit een stuk of 10 kutpartijen mag kiezen inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef Bonzoo het volgende:
Maar even serieus, wat maakt het uit waar je op stemt, wees blij dat je mag stemmen op wie je wilt.
We leven in een land waar dit gewoon mag.
Je zou maar in Syrie of Libie wonen. Als je daar kenbaar maakt dat je fan bent van de oppositie krijg je een kogel door je kop.
Wat deze man zegt. Vergeet daarbij niet dat je dan de boel onder controle hebt en dat er goed toezicht is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Alle drugs legaliseren is het slimste wat je kan doen. De economie heeft er baat bij, de politie heeft er baat bij, de "betutteling" neemt af. Win-win-win situatie.
Liever stemmen op kutpartijen dan een kogel door je kop.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Alle drugs legaliseren is het slimste wat je kan doen. De economie heeft er baat bij, de politie heeft er baat bij, de "betutteling" neemt af. Win-win-win situatie.
[..]
Ik ben heel blij dat ik uit een stuk of 10 kutpartijen mag kiezen inderdaad.
Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Liever stemmen op kutpartijen dan een kogel door je kop.
Jammer dat de ene al dood is en de andere waarschijnlijk binnen nu en een paar jaar gepakt wordt door een of andere mongool.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef PeterIssebed het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn: Geert Wilders en Pim Fortuyn die dit land besturen
Topic over vrijspraak Wilders heeft het onderwerp drugs bereikt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Wat deze man zegt. Vergeet daarbij niet dat je dan de boel onder controle hebt en dat er goed toezicht is.
Die zouden elkaar niet kunnen luchten denk ik, telkens ruzie over wie er het langst voor de spiegel heeft gestaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef PeterIssebed het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn: Geert Wilders en Pim Fortuyn die dit land besturen
Ah, niks nieuws onder de zon dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Een dictatuur met een leider die in het dagelijkse leven de mensen wel eigen verantwoordelijkheid gunt en vrijlaat, maar op politiek gebied gewoon zelf bepaalt wat er gaat gebeuren (met hooguit een adviesorgaan) is m.i. perfect.
Blijf lekker dromen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef Stuurver het volgende:
-Bijna al het opium komt tegenwoordig uit Afghanistan dus die worden ook flink gesponsord
-Nederland zal junks over de hele wereld aantrekken
-Dealers zullen nog steeds veel goedkoper zijn ookal moeten ze het verdunnen met gevaarlijke stoffen
-Het aantal drugsgebruikers zal fors toenemen
-VS dondert Nederland uit de NAVO
Ik zie de voordelen niet
ze hebben t dan ook over moslimhaat, de natuurlijke "vijand" van de joden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:22 schreef Prullenbak6 het volgende:
Mensen die Wilders en jodenhaat in één zin gebruiken.Wilders word gesteund door joden.
En mooi dat die vrijgesproken is. Wel heel raar als je niet eens je mening mag zeggen over moslims. Net of dat zo'n speciaal geloof is dat je er niks over mag zeggen. En als je er wat over zegt kom je discriminerend over.
Partij Van De Allochtonen met hun faal leider job cohen zal hier wel weer grote ophef over gaan maken.
Nou nu hebben we precies het tegenovergestelde, iedere idioot mag meepraten en ondertussen hangt er op de hoek van elke straat een camera.quote:
Cyberjesus zal zich zo ook wel melden in dit topic.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Topic over vrijspraak Wilders heeft het onderwerp drugs bereikt.Tijd voor een jointje.
Klinkt als een bescheiden persoon.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:30 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Cyberjesus zal zich zo ook wel melden in dit topic.
Je onderschat de aantrekkingskracht van extremisme. Als Wilders zijn economische standpunten wat meer naar rechts en zijn migratie standpunten wat meer naar links trok zou hij nu echt niet zoveel zetels hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef Silvergator het volgende:
Wilders zal al een stuk meer serieuzer genomen worden als hij zijn stelling van "Islam is qut!" zou veranderen naar "Verkeerde belijders van de Islam zijn qut!". Dan is het ook wat minder erg om voor hem te stemmen. Want hoe je het wendt of keert, het is een onwijs vreemde partij. Betreft immigratie en multiculturalisme is het extreem rechts, maar wat betreft economische standpunten weer extreem links. En laat dat nou net heel lastig zijn om mee samen te werken en anderzijds heel onzichtbaar zijn voor de gemiddelde stemmer. Die hoort dat de Marokkanen het land uit moeten, stemmen massaal op Wilders en krijgen vervolgens een flinke linkse bitchslap op economisch vlak.
PVV is geen partij, het is een vereniging met Wilders als enige lid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef Silvergator het volgende:
Wilders zal al een stuk meer serieuzer genomen worden als hij zijn stelling van "Islam is qut!" zou veranderen naar "Verkeerde belijders van de Islam zijn qut!". Dan is het ook wat minder erg om voor hem te stemmen. Want hoe je het wendt of keert, het is een onwijs vreemde partij. Betreft immigratie en multiculturalisme is het extreem rechts, maar wat betreft economische standpunten weer extreem links. En laat dat nou net heel lastig zijn om mee samen te werken en anderzijds heel onzichtbaar zijn voor de gemiddelde stemmer. Die hoort dat de Marokkanen het land uit moeten, stemmen massaal op Wilders en krijgen vervolgens een flinke linkse bitchslap op economisch vlak.
Oke ze denken dat ze mee mogen praten dan, maar feit blijft dat er in een democratie nooit naar de lange termijn gekeken wordt, het beleid moet per sé binnen 4 jaar vruchten afwerpen.quote:
Ik bedoel alleen te zeggen dat de linkse economische standpunten van Wilders bij de gemiddelde stemmer niet bekend zijn. Zodra hij aan de macht komt zullen ineens de rijken leeg geplukt worden en de armere welvarender worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Je onderschat de aantrekkingskracht van extremisme. Als Wilders zijn economische standpunten wat meer naar rechts en zijn migratie standpunten wat meer naar links trok zou hij nu echt niet zoveel zetels hebben.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
Weer iets geleerdquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
PVV is geen partij, het is een vereniging met Wilders als enige lid.
Citaat wikipedia: "Omdat een vereniging twee oprichters moet hebben werd dit gedaan door de "Stichting Groep Wilders" samen met Wilders in privé-hoedanigheid. Wilders is het enige lid van deze vereniging."
Volgens mij is dat wel bekend hoor Wilders haalt zijn aanhang nou niet echt uit het rijkste deel van de bevolking. Hetzelfde principe werkte ook voor de nazi's (en nee dit is geen godwin).quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:36 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen te zeggen dat de linkse economische standpunten van Wilders bij de gemiddelde stemmer niet bekend zijn. Zodra hij aan de macht komt zullen ineens de rijken leeg geplukt worden en de armere welvarender worden.
je zou jezelf eens moeten afvragen: hoe is het zover gekomen dat er zoveel moslimhaat in NL is en Geert Wilders zoveel aanhang heeft? omdat de moslims zich hier keurig en netjes gedragen? nee. ze gaan wel stoer in groepjes mensen pesten of beroven, maar als ze alleen zijn zijn het stuk voor stuk poesiesquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
En dus: Democracy is the worst form of government, except for all those other forms that have been tried from time to time.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:36 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Oke ze denken dat ze mee mogen praten dan, maar feit blijft dat er in een democratie nooit naar de lange termijn gekeken wordt, het beleid moet per sé binnen 4 jaar vruchten afwerpen.
Dat doet de groep white trash hier ook maar die tyf ik ook niet Nederland uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
je zou jezelf eens moeten afvragen: hoe is het zover gekomen dat er zoveel moslimhaat in NL is en Geert Wilders zoveel aanhang heeft? omdat de moslims zich hier keurig en netjes gedragen? nee. ze gaan wel stoer in groepjes mensen pesten of beroven, maar als ze alleen zijn zijn het stuk voor stuk poesies
Alle wel. Softdrugs de illegaliteit in trappen zou nog dommer zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens het verschil leerde tussen moslims en Marokkanen zou dat Nederland goed doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
je zou jezelf eens moeten afvragen: hoe is het zover gekomen dat er zoveel moslimhaat in NL is en Geert Wilders zoveel aanhang heeft? omdat de moslims zich hier keurig en netjes gedragen? nee. ze gaan wel stoer in groepjes mensen pesten of beroven, maar als ze alleen zijn zijn het stuk voor stuk poesies
En daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:40 schreef OEM het volgende:
[..]
En dus: Democracy is the worst form of government, except for all those other forms that have been tried from time to time.
Nou dat weet ik niet. Ik ben een VVD stemmer en ik denk dat velen samen met mij zich "keihard" genaaid voelen door deze kutpartij. Eerst met het falende CDA gaan samenwerken om vervolgens met de SGP te gaan aanpoten voor een meerderheid in de Senaat! Ik weet niet hoe de andere VVD stemmers hierover denken maar ik voel me hierdoor zwaar genaaid. Heb je die SGP'ers wel is gehoord? Dat is weer een voorbeeld van extremistische Christenen die in mijn ogen net zo erg zijn als extremistische Moslims.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel bekend hoor Wilders haalt zijn aanhang nou niet echt uit het rijkste deel van de bevolking. Hetzelfde principe werkte ook voor de nazi's (en nee dit is geen godwin).
I lol'dquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:59 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Helemaal niet. Er is gewoon een grote groep kiezers die in feite leeft als God in Frankrijk maar het tóch presteert om ontevreden te zijn. Dat zijn die rijke bitches. Dat is toch foktop, G? Ik ben altijd hooggeleid en shit.
Mijn probleem dus ook, ik zou VVD graag aan de macht zien, maar dan niet in samenwerking met CDA, PVV en SGP. Persoonlijk vind ik dat Nederland een partij zou kunnen gebruiken die VVD en D66 zou kunnen aanvullen tot een regering en misschien geloof ik dan weer dat democratie het beste systeem is dat we kunnen bedenken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Ik ben een VVD stemmer en ik denk dat velen samen met mij zich "keihard" genaaid voelen door deze kutpartij. Eerst met het falende CDA gaan samenwerken om vervolgens met de SGP te gaan aanpoten voor een meerderheid in de Senaat! Ik weet niet hoe de andere VVD stemmers hierover denken maar ik voel me hierdoor zwaar genaaid. Heb je die SGP'ers wel is gehoord? Dat is weer een voorbeeld van extremistische Christenen die in mijn ogen net zo erg zijn als extremistische Moslims.
Volgende keer wordt het waarschijnlijk D66 (wat moet ik anders?) of PVV als deze eens wat verantwoordelijkheid en volwassenheid toont.
Ik heb wel een mooie vergelijking die sommige kunnen gebruiken;quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:42 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens het verschil leerde tussen moslims en Marokkanen zou dat Nederland goed doen.
[..]
En daar ben ik het dus niet mee eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja of VVD en D66 die samen een meerderheid kunnen vormen. Ik vind VVD zelf over het algemeen niet verkeerd, maar laat op z'n minst ballen zien en ga niet zetel-geil met de SGP/CDA/PVV aanpoten. Ik zou het nog meer op prijs stellen als ze uiteindelijk besluiten het hele kabinet te laten vallen omdat ze zelf doorhebben dat het niet werkt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Mijn probleem dus ook, ik zou VVD graag aan de macht zien, maar dan niet in samenwerking met CDA, PVV en SGP. Persoonlijk vind ik dat Nederland een partij zou kunnen gebruiken die VVD en D66 zou kunnen aanvullen tot een regering en misschien geloof ik dan weer dat democratie het beste systeem is dat we kunnen bedenken.
Hahaha wat een domme reactie weer, het niveau en de lak aan intelligente van de moslim haters blijft me maar elke keer weer verbazen met onnozele argumenten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef Stuurver het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor. Gristenen worden ook gehaat, inclusief Wilders.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:38 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Die kortzichtigheid zorgt er voor dat de Islam wordt gehaat i.p.v. de verkeerde Moslims.
Gastquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha wat een domme reactie weer, het niveau en de lak aan intelligente van de moslim haters blijft me maar elke keer weer verbazen met onnozele argumenten.
Het is net een conspiracy theorie en jullie zijn de alu-hoedjes.
Er is nooit bewezen dat moslims die aanslag gepleegd hebben, er is geen overduidelijk bewijs. Slechts bullshit. Daarbij is Osama bin Laden niet aansprakelijk gesteld voor de aanslagen van 9/11 terwijl dit wel zoveel mogelijk door de kranten wordt gezegd.
Get your facts right en ga dan proberen iets zinnigs te zeggen wat ook nog klopt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:47 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie vergelijking die sommige kunnen gebruiken;
Alle duimen zijn vingers, maar niet alle vingers zijn duimen.Dat is wel een mooie vergelijking ja, maar ook niet helemaal perfect want de gemiddelde Marokkaanse jongere is nauwelijks moslim te noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een VVD/D66 kabinet zou prachtig zijn inderdaad, maar D66 krijgt daarvoor nooit genoeg stemmen vrees ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Ja of VVD en D66 die samen een meerderheid kunnen vormen. Ik vind VVD zelf over het algemeen niet verkeerd, maar laat op z'n minst ballen zien en ga niet zetel-geil met de SGP/CDA/PVV aanpoten. Ik zou het nog meer op prijs stellen als ze uiteindelijk besluiten het hele kabinet te laten vallen omdat ze zelf doorhebben dat het niet werkt.
Met zo'n beslissing krijgen ze al helemaal mijn stem!
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
Al Qaida is uitgevonden door Amerikaanse geheime diensten. Het is ook helemaal niet toevallig dat Bin Laden ongezien in zee is gedumpt vlak voor ze troepen uit Afghanistan terugtrekken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
Gast_____
Jouw post is echt...
Nee, die doen dat niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dat doet de groep white trash hier ook maar die tyf ik ook niet Nederland uit.
En, ik noem niet iedereen die blank is white trash.
Doen ze wel, en ze hangen in portiekjes rond. Ja, we hebben hier portiekjes, wel 2 in de hele wijk.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al Qaida is uitgevonden door Amerikaanse geheime diensten. Het is ook helemaal niet toevallig dat Bin Laden ongezien in zee is gedumpt vlak voor ze troepen uit Afghanistan terugtrekken.
Je vergeet nog dat 9/11 in scene is gezet en in 2012 de wereld vergaatquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al Qaida is uitgevonden door Amerikaanse geheime diensten. Het is ook helemaal niet toevallig dat Bin Laden ongezien in zee is gedumpt vlak voor ze troepen uit Afghanistan terugtrekken.
Ik vertel geen onzin hoor. Er staat duidelijk op de FBI site toen dat hij niet in verband wordt gebracht met 9/11.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:17 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
![]()
''Het is net een conspiracy theorie en jullie zijn de alu-hoedjes''
Ga dan maar eens snel de bron zoeken en 'm hier plaatsen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vertel geen onzin hoor. Er staat duidelijk op de FBI site toen dat hij niet in verband wordt gebracht met 9/11.
www.fbi.govquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:54 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ga dan maar eens snel de bron zoeken en 'm hier plaatsen.
Ga eens douchen, hippie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef lellebelle het volgende:
als fel-linkse kan ik niks anders zeggen dat het juist goed is dat hij is vrijgesproken. Wat krijg je als Wilders schuldig was bevonden?
onozele wilders-schaapjes die allemaal laaiend worden, en dat zorgt voor nóg meer schaapachtige rechtse steun.
Allemaal zielige schaapjes ... ode aan de multi-culti!
Iedere mongool kan het VWO halen, of je goed kan leren zegt niets over je verstand.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
mee eens, VWO zegt niks over je verstand. Ik ken zulke domme hoogopgeleiden, die niks weten of willen weten van de veranderingen in de samenleving. Geen gevoel voor humor, verkenning of wat maar ook naar de getinte en donkere medemens toe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Iedere mongool kan het VWO halen, of je goed kan leren zegt niets over je verstand.
Als je PVV stemt ben je gewoon dom. Ook al heb je VWO.
ik douche elke dag, als mijn huid vettig is zelfs twee keer! ik ben geen hippie, ik houd gewoon van multicultiquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Ik ben een VVD stemmer en ik denk dat velen samen met mij zich "keihard" genaaid voelen door deze kutpartij. Eerst met het falende CDA gaan samenwerken om vervolgens met de SGP te gaan aanpoten voor een meerderheid in de Senaat! Ik weet niet hoe de andere VVD stemmers hierover denken maar ik voel me hierdoor zwaar genaaid. Heb je die SGP'ers wel is gehoord? Dat is weer een voorbeeld van extremistische Christenen die in mijn ogen net zo erg zijn als extremistische Moslims.
Volgende keer wordt het waarschijnlijk D66 (wat moet ik anders?) of PVV als deze eens wat verantwoordelijkheid en volwassenheid toont.
Ik vind het wel lekker gaan. Nog even dat PGB afschaffen bitte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef Silvergator het volgende:
Bezweek zeker onder de doodsbedreigingen van PVV''-ers'.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef Aethereal het volgende:
De tering zeg. Heeft er eindelijk een rechter objectief geoordeeld, is het weer niet goed.
Dude wen er aan. Anders moet je het land verlaten. Nederland verandert langzamerhand tot een Duitsland van voor de 2e WO. Alleen is het (voorlopig) zonder geweld. Ik ga mijn opleiding afmaken en vertrekken. Als je er ook last van hebt moet je dat ook doen, want door op FOK! te klagen los je dit niet opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:36 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Bezweek zeker onder de doodsbedreigingen van PVV''-ers'.
Een hoger beroep zou geen kwaad doen.
Kan iemand mij uitleggen wanneer je bestraft wordt als je moslims WEL discrimineert of aanzet tot haat, want tegenwoordig is niemand ervoor vervolgd terwijl moslimhaters volop zijn
Meneer Prakken had geen beveiligers.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:36 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Bezweek zeker onder de doodsbedreigingen van PVV''-ers'.
Soms vraag ik me af waarom Wilders zo bezig is met een bepaald geloof te bekritiseren. Is het persoonlijk of gewoon zakelijk? Het zou me niks verbazen als het gewoon een ordinaire zakkenvuller is.quote:PVV woedend over aansporing wet openbaarheid partijfinanciering
De PVV is boos op de Algemene Rekenkamer. Het adviesinstituut wil dat de Kamer haast maakt met een wet die het politieke partijen verplicht openbaar te maken waar hun geld vandaan komt.
De PVV wil niet openbaren van wie zij giften krijgt en ziet het rapport van de Rekenkamer als partijpolitiek. 'Zolang PVV'ers met overheidsgeld als racisten worden weggezet geven wij geen openheid,' zegt Kamerlid Hero Brinkman.
Hoor deze brother. Mijn brother.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wilders is een nare, verzuurde man met een antipathie jegens de Islam. En dat alleen om in goede aard te vallen voor zijn Israëlische amices.
Mijn brother! Moet je niet slapen.quote:
Je kent mij toch. First things first.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mijn brother! Moet je niet slapen.
Waar heb jij het nu weer over? Dat staat gelijkluidend voor een back-fire, brother! Vertel mij eens je gedachtegoed, over Wilders als persoon. Wat vindt je nu van hem en zijn uitlatingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:35 schreef Absurditeit het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat het mij toch weer steeds emotioneert wanneer een deftige man als MisterJ.Lo - ten onrechte - wordt bekritiseerd.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over? Dat staat gelijkluidend voor een back-fire, brother! Vertel mij eens je gedachtegoed, over Wilders als persoon. Wat vindt je nu van hem en zijn uitlatingen.
Je weet dat daar copyright opstaan hé?quote:
I know, maar een genie als ik kan zich dat permitteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je weet dat daar copyright opstaan hé?
[ afbeelding ]
Je bent vergeten je aripiprazol in te nemen. De dokter had je nog zo gewaarschuwd voor de bijeffecten die daardoor kunnen ontstaan, zoals het last krijgen van waanbeelden. Overigens antwoord eens op mijn vraag. Wat vindt jij van Wilders.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
I know, maar een genie als ik kan zich dat permitteren.
Ik heb Gekke Geert net even gebeld en hij is van mening dat jij van zowel medicatie als de Nederlandse taal weinig kaas hebt gegeten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent vergeten je aripiprazol in te nemen. De dokter had je nog zo gewaarschuwd voor de bijeffecten die daardoor kunnen ontstaan, zoals het last krijgen van waanbeelden. Overigens antwoord eens op mijn vraag. Wat vindt jij van Wilders.
Je vervalt in een da capo, met je onkunde. De enige die van de Nederlandse taal weinig kaas van gegeten heeft ben jij, kneus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik heb Gekke Geert net even gebeld en hij is van mening dat jij van zowel medicatie als de Nederlandse taal weinig kaas hebt gegeten.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb onze posts nog eens nagelezen en jij bent overduidelijk de persoon die recht van spreken heeft. Alsnog hoop ik dat wij vriendjes blijven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je vervalt in een da capo, met je onkunde. De enige die van de Nederlandse taal weinig kaas van gegeten heeft ben jij, kneus.
Ja:quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
Het is nu erger dan de Tweede Wereldoorlog.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 05:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Fijn voor GW toch? de waarheid over de islam kan pijn doen maar is niet te verbieden.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:04 schreef lellebelle het volgende:
[..]
ik douche elke dag, als mijn huid vettig is zelfs twee keer! ik ben geen hippie, ik houd gewoon van multiculti, jammie zit net te smikkelen aan bananenchips uit latijnsamerika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |