als het je niet bevalt hier in Nederland, dan donder je maar lekker opquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:43 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook nog goed, we vierden bijna feest toen we hoorden dat het een blanke was.
[..]
Lachen toch? Al die Nederlanders die er plotseling van overtuigd waren dat hier ook wel een aanslag zou komen en het land van één van de meest vrije landen ter wereld hebben laten veranderen in een politiestaat.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:44 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
als het je niet bevalt hier in Nederland, dan donder je maar lekker op
quote:
De elite aanpakken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Hij heeft Nederland de ogen geopend, althans een groot deel van het volk.
Tot nu toe zijn er meer aanslagen op moslims dan door moslims gepleegd in Nederland, dus ik wacht nog wel even af.quote:
Het bevalt mij hier prima, wat zei ik nou net over 11 september?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:44 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo'n fan van mensen die dit roepen. Lijkt net alsof je geen verbetering wilt voor Nederland. Alsof dit allemaal perfect is terwijl iedereen wil werken aan een beter Nederland.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:44 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
SP, PVV, wat is het verschil?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat ik een sp stemmende leraar in opleiding ben.
Nederland is niet perfect zolang je als blanke niet op zaterdagnacht met een gerust hart door de (insert achterwijk) van NL kan lopen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo'n fan van mensen die dit roepen. Lijkt net alsof je geen verbetering wilt voor Nederland. Alsof dit allemaal perfect is terwijl iedereen wil werken aan een beter Nederland.
Meen je dat? Want dat is net zo erg natuurlijk, daarom mijn eerdere opmerking over Roemer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
leuk voor je, ben je er wel bijna klaar mee of heb je een vak geleerd en nu lerarenopleiding om les te geven?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Oppositie, Coalitie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
SP, PVV, wat is het verschil?
Kijk voor de grap eens naar het stemgedrag van beide partijen. De SP zou een prima coalitie kunnen voeren met de PVV.quote:
Nee, ben 20 en zou geen flauw idee hebben waarop ik wil stemmen, als ik kieswijzers invul komt er sgp uit terwijl ik niet eens Christen ben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:48 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Meen je dat? Want dat is net zo erg natuurlijk, daarom mijn eerdere opmerking over Roemer.
Dan ben je het dus met mij eens. Behalve dan dat ik hier ontzettend last heb van white trash, dus ik weet niet of je al te hard kan roepen dat er een groot verschil is tussen 'blanken' en moslims.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:48 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nederland is niet perfect zolang je als blanke niet op zaterdagnacht met een gerust hart door de (insert achterwijk) van NL kan lopen.
Er is ook geen groot verschil. Echt volk/religie wat dan ook heeft zijn goede en zijn slechte mensen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dan ben je het dus met mij eens. Behalve dan dat ik hier ontzettend last heb van white trash, dus ik weet niet of je al te hard kan roepen dat er een groot verschil is tussen 'blanken' en moslims.
stem dan blanco.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nee, ben 20 en zou geen flauw idee hebben waarop ik wil stemmen, als ik kieswijzers invul komt er sgp uit terwijl ik niet eens Christen ben.
Dat zegt wel iets over jouw denkbeeldenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nee, ben 20 en zou geen flauw idee hebben waarop ik wil stemmen, als ik kieswijzers invul komt er sgp uit terwijl ik niet eens Christen ben.
Ik stem ook blanco.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:50 schreef linpunt het volgende:
[..]
stem dan blanco.
Als je er geen verstand van hebt verder moet je ook niet iets invullen om het in te vullen.
op bepaalde punten ja, zoals het verbeteren van NL met zorg enzo, maar daar houdt het echt bij op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar het stemgedrag van beide partijen. De SP zou een prima coalitie kunnen voeren met de PVV.
Oh ja joh?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
op bepaalde punten ja, zoals het verbeteren van NL met zorg enzo, maar daar houdt het echt bij op.
SP is om het even heel breed te zeggen, pro moslim, pvv is anti-quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
op bepaalde punten ja, zoals het verbeteren van NL met zorg enzo, maar daar houdt het echt bij op.
quote:
TROOOLOLOLOLOOLOLOLOquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Pro moslimquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:51 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
SP is om het even heel breed te zeggen, pro moslim, pvv is anti-
Ingaan op m'n troll.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Pro moslimJonge, jij hebt geen idee hoe kritisch de SP is (maar vooral was) tegenover het integratiebeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |