Op school moet er ook vrijheid van meningsuiting zijn en mag er zeker geen sprake van zijn dat de school je indoctrineert, behalve op Christelijkequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over ons schoolsysteem.
Heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken, het gaat me er vooral om dat je Wilders niet doorziet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:31 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Op school moet er ook vrijheid van meningsuiting zijn en mag er zeker geen sprake van zijn dat de school je indoctrineert, behalve op Christelijkescholen ofcourse.
Wel zolang de mensheid zo corrumpeerbaar is als iets wat heel erg corrumpeerbaar is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
hoe kut communisme en fascisme wel niet zijn.
Net zoals men op Hitler stemde omdat joden Duitsland parasiteerdenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar het echte probleem ligt is waarom mensen zo massaal op hem stemmen.
Hij is een gevolg.
Wilders is een prima vent, kan er geen kwaad woord over kwijt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:33 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken, het gaat me er vooral om dat je Wilders niet doorziet.
Wat heeft hij tot nu toe dan gedaan voor Nederland?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Wilders is een prima vent, kan er geen kwaad woord over kwijt.
Haten op wie ik stem.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef Nickjuh16 het volgende:
[..]
Wat heeft hij tot nu toe dan gedaan voor Nederland?
Behalve je belastingcenten gebruiken voor z'n dure reisjes om te preken in het buitenland en z'n bewakers.
Net als in Alphen aan den Rijn zeker en de pedopartij, pvv-trollquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:04 schreef Stuurver het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-Amersfoort.dhtml
Grappig dat dit altijd individuen met een islamitische afkomst zijn
Moet je eens weten wat een subsidie daar heengaatquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:03 schreef Yamahahaha het volgende:
Ga eens voor de grap naar een forum van mocro's. Je weet niet wat je ziet
Roemer is ook een prima vent, maar hem wil ik ook geen regering zien gedogen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Wilders is een prima vent, kan er geen kwaad woord over kwijt.
Corruptie heb je overal. Een land moet gevormd worden met een plan er moet een doel voor ogen zijn waarnaar iedereen streeft. Dat gaat niet in een democratie waar politici slechts bezig zijn met zorgen dat de bevolking ze over 4 jaar nog steeds lief vindt en waar compromissen gesloten worden terwijl er een harde lijn getrokken zou moeten worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef OEM het volgende:
[..]
Wel zolang de mensheid zo corrumpeerbaar is als iets wat heel erg corrumpeerbaar is.
de moordenaar van pim fortuyn was dan ook een turk/mocro.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:39 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Net als in Alphen aan den Rijn zeker en de pedopartij, pvv-troll
leuk he? 2000 doden door moslim terroristenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Al met al vind ik 9/11 trouwens best wel leuk. 10 jaar terug konden negers niks goed doen, maar nu is iedereen ervan overtuigd dat wij toch veel minder erg zijn dan die moslims.
Hij heeft Nederland de ogen geopend, althans een groot deel van het volk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:37 schreef Nickjuh16 het volgende:
[..]
Wat heeft hij tot nu toe dan gedaan voor Nederland?
Behalve je belastingcenten gebruiken voor z'n dure reisjes om te preken in het buitenland en z'n bewakers.
Ja want wilders heeft ook een vrij grote militante aanhangquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
Moslimhaat is blijkbaar toegestaan in Holland, nu nog wachten op de 2e Krisstalnacht en moslims de schuld van geven
Nederland heeft NIETS geleerd van de oorlog. Het is nu erger dan de Tweede Wereldoorlog.
Nou, daar verdien je je brood mee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Hij heeft Nederland de ogen geopend, althans een groot deel van het volk.
Zegt de scholier. Sukkelquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Haten op wie ik stem.
Moet jij geen huiswerk doen ofzo?
wehehe, hier ook bij een groot deel.. En dat deel heeft nog nooit een allochtoon in het echt gezien..quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook nog goed, we vierden bijna feest toen we hoorden dat het een blanke was.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
de moordenaar van pim fortuyn was dan ook een turk/mocro.
Lachen toch? Al die Nederlanders die er plotseling van overtuigd waren dat hier ook wel een aanslag zou komen en het land van één van de meest vrije landen ter wereld hebben laten veranderen in een politiestaat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
leuk he? 2000 doden door moslim terroristen
wat zagen we eerst niet wat we nu wel zien dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Die aanslagen komen er nog wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:43 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook nog goed, we vierden bijna feest toen we hoorden dat het een blanke was.
[..]
Lachen toch? Al die Nederlanders die er plotseling van overtuigd waren dat hier ook wel een aanslag zou komen en het land van één van de meest vrije landen ter wereld hebben laten veranderen in een politiestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |