Tsja Plato zei al dat een democratie waardeloos is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar het echte probleem ligt is waarom mensen zo massaal op hem stemmen.
Hij is een gevolg.
Wat is de mening van vrijheids uiting nou weer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
gefeliciteerd,geert dit is een overwinning voor nederland en voor de mening van vrijheids uiting
bammie, utrecht | 10:38 | 23.06.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Bewezen onwaar, partijen als de PVV, LPF en CD doen het juist goed in de gebieden met weinig allochtonen, alleen bij LPF waren er ook veel mensen in de omgeving van Rotterdam die erop stemden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen wat nu door sommigen als "racisme" betiteld wordt, en de Jodenhaat uit de 2e wereldoorlog is dat veel van de hedendaagse "racisten" uit buurten komen waar zelfs de gemeenten hebben moeten toegeven dat er een probleem met allochtonen is. Ga naar Gouda, en veel mensen van een behoorlijk linkse signatuur zijn wel genezen van het multiculturele ideaal.
De Jodenhaat uit de 2e wereldoorlog had maar deels te maken met een echt probleem tussen de Joodse en "blanke" Europeanen.
Helemaal niet. Er is gewoon een grote groep kiezers die in feite leeft als God in Frankrijk maar het tóch presteert om ontevreden te zijn. Dat zijn die rijke bitches. Dat is toch foktop, G? Ik ben altijd hooggeleid en shit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar het echte probleem ligt is waarom mensen zo massaal op hem stemmen.
Hij is een gevolg.
Plato neukte zijn leerlingen in de anus en komt ook nog eens uit een andere tijd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:56 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Tsja Plato zei al dat een democratie waardeloos is.
State your sourcequote:Op donderdag 23 juni 2011 13:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Plato neukte zijn leerlingen in de anus en komt ook nog eens uit een andere tijd.
Beweer jij nou dat je Plato niet serieus kan nemen omdat hij homo was?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Plato neukte zijn leerlingen in de anus en komt ook nog eens uit een andere tijd.
Islamitische afkomst.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:04 schreef Stuurver het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-Amersfoort.dhtml
Grappig dat dit altijd individuen met een islamitische afkomst zijn
Het feit dat die kutkinderen nog op de basisschool zitten en zich al zo gedragen is eigenlijk best wel erg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:04 schreef Stuurver het volgende:
Je zou er bijna iets over willen zeggen........quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:04 schreef Stuurver het volgende:
Er zijn ook moslims die neger zijn. Doubletrouble.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Al met al vind ik 9/11 trouwens best wel leuk. 10 jaar terug konden negers niks goed doen, maar nu is iedereen ervan overtuigd dat wij toch veel minder erg zijn dan die moslims.
Ik noemde ook gewoon een leuk feitje, mag dat weer niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:05 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Beweer jij nou dat je Plato niet serieus kan nemen omdat hij homo was?
Ga je diep schamen linpunt, heel diep zo gaan we hier niet met elkaar om.
[..]
Islamitische afkomst.
Ah man, dat stond in een boek wat ik op de middelbare school moest lezen. En dat er een vrouw was die iemand mepte met een stok en moest plassen.. ofzo.. rare vertalingen altijd.quote:
Ja en die geloven dat blanken zijn gemaakt door een boze tovenaar (sommigen dan).quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Er zijn ook moslims die neger zijn. Doubletrouble.
Was wel een leuk feitje hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik noemde ook gewoon een leuk feitje, mag dat weer niet.
Ik zeg dat je het argument niet kan nemen omdat het van andere tijden is.
Net als dat je de bijbel niet letterlijk kan nemen.
We hebben dan ook gewoon te veel mensen die mee mogen doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:16 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ja en die geloven dat blanken zijn gemaakt door een boze tovenaar (sommigen dan).
[..]
Was wel een leuk feitje hoor.
Maar Plato had gewoon gelijk. De gemiddelde burger heeft er gewoon te weinig verstand van om een stem te mogen hebben. Als mijn computer kapot is dan breng ik deze naar iemand die er verstand van heeft en dan verzamel ik dus niet mijn straat om te gaan stemmen wat ermee moet gebeuren, maar bij een land besturen zou opeens iedereen zijn domme mening mogen opdringen aan anderen en daar zijn we nog trots op ook.
Democracy is the worst form of government, except for all those other forms that have been tried from time to time.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:16 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Maar Plato had gewoon gelijk. De gemiddelde burger heeft er gewoon te weinig verstand van om een stem te mogen hebben. Als mijn computer kapot is dan breng ik deze naar iemand die er verstand van heeft en dan verzamel ik dus niet mijn straat om te gaan stemmen wat ermee moet gebeuren, maar bij een land besturen zou opeens iedereen zijn domme mening mogen opdringen aan anderen en daar zijn we nog trots op ook.
Ik heb VWO gehaald en stem ook pvv, you got a problem with that?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Nickjuh16 het volgende:
Mensen die dachten dat dit een eerlijk proces was.![]()
Ik heb sowieso niks tegen Wilders, maar wel die grote kudde VMBO-schapen die hem blindelings volgen.
Ja, heel erg zelfs.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik heb VWO gehaald en stem ook pvv, you got a problem with that?
Islamitische afkomst..quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:04 schreef Stuurver het volgende:
Zeikerds heb je altijd alleen in een democratie kan je die niet gewoon de mond snoeren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:18 schreef linpunt het volgende:
[..]
We hebben dan ook gewoon te veel mensen die mee mogen doen.
Maargoed, er is niet echt een andere optie. Anders zijn er ook zeikerds.
Aah daar hebben we die weer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:20 schreef OEM het volgende:
[..]
Democracy is the worst form of government, except for all those other forms that have been tried from time to time.
Het zegt wel wat over ons schoolsysteem.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik heb VWO gehaald en stem ook pvv, you got a problem with that?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |