Nou dat zou ik zo één, twee, drie niet willen zeggen. Geloof is een heel mooi iets als het niet misbruikt of opgelegd wordt. Het feit dat iemand naar geloof kan grijpen om zich bij te laten staan in goede en slechte tijden is niet niks. Kijk bijvoorbeeld naar een kind dat geloofd in de tandenfee, sinterklaas, kerstman, paashaas of whatever. Ik vind dat persoonlijk erg mooi hoe je zo'n kind ziet stralen bij het zien van één van deze voorbeelden. Voor een volwassene die het geloof op een normale manier beleid, is het niet anders.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
nu nog wachten op de 2e Krisstalnacht en moslims de schuld van geven
Dan moeten ze eens zorgen dat ze minder gehaat worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:20 schreef TippieTop het volgende:
Met de uitspraak is 1 ding zeker en dat is dat succesvolle moslims hier vertrekken na hun studieschuld cadeau te hebben gegeven aan Holland, en alleen parasieten hier nog blijven.
Al met al kan ik het ze niet kwalijk nemen, ik zou ook de AOW niet willen betalen van moslimhaters.
Jij was nog een vieze gedachte van je vader toen de Tweede Wereldoorlog gaande was man, alsof jij dat kunt beoordelenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
Moslimhaat is blijkbaar toegestaan in Holland, nu nog wachten op de 2e Krisstalnacht en moslims de schuld van geven
Nederland heeft NIETS geleerd van de oorlog. Het is nu erger dan de Tweede Wereldoorlog.
Elke moslim minder is een stapje dichter bij een betere wereld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:20 schreef TippieTop het volgende:
Met de uitspraak is 1 ding zeker en dat is dat succesvolle moslims hier vertrekken na hun studieschuld cadeau te hebben gegeven aan Holland, en alleen parasieten hier nog blijven.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij was nog een vieze gedachte van je vader toen de Tweede Wereldoorlog gaande was man, alsof jij dat kunt beoordelen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:26 schreef Yamahahaha het volgende:
[..]
Kan toch?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1149/
Hitler had er ook veel voor over om voor z'n poltieke mening uit te komen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:27 schreef Stuurver het volgende:
Hij wijkt voor niets of niemand en als je zoveel overhebt om voor je politieke mening uit te komen dan ben je gewoon een held
Het enige dat Wilders een baas maakt is dat mensen erin trappen. "Wat een lef dat hij zo voor zijn mening opkomt", "Zou Wilders zijn vertrouwen in de Nederlandse rechtsspraak zijn hersteld?", "Wilders is de nieuwe Hitler". Zowel zijn voor- als tegenstanders vreten uit Wilders zijn hand want het enige dat deze gast wil is sterven met een wikipedia-pagina die meer inhoudt dan "ex-VVD politicus".quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:27 schreef Stuurver het volgende:
Wilders is een baas en als man zijnde heb ik echt respect voor hem.
Hij wijkt voor niets of niemand en als je zoveel overhebt om voor je politieke mening uit te komen dan ben je gewoon een held
Hij zegt ook wat de meeste mensen denken hier in NL.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:27 schreef Stuurver het volgende:
Wilders is een baas en als man zijnde heb ik echt respect voor hem.
Hij was anders ook wel genoeg troll geweest vanwege zijn haar.. maargoed..quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:30 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Het enige dat Wilders een baas maakt is dat mensen erin trappen. "Wat een lef dat hij zo voor zijn mening opkomt", "Zou Wilders zijn vertrouwen in de Nederlandse rechtsspraak zijn hersteld?", "Wilders is de nieuwe Hitler". Zowel zijn voor- als tegenstanders vreten uit Wilders zijn hand want het enige dat deze gast wil is sterven met een wikipedia-pagina die meer inhoudt dan "ex-VVD politicus".
Je moeder had er ook veel voor over om mij te rimmenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Hitler had er ook veel voor over om voor z'n poltieke mening uit te komen...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je moeder had er ook veel voor over om mij te rimmen
Over iedereen behalve joden, jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:02 schreef Nober het volgende:
Moslimhaat? Je mag in dit land je mening geven, niet alleen over Moslims.
JA MAAR ER ZIJN OOK GOEDE MOSLIMS!!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef Stuurver het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee die vooroordelen over moslims zijn echt nergens op gebaseerd
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
JA MAAR ER ZIJN OOK GOEDE MOSLIMS!!!!!
Die hangen we apart.
Mensen vergeten dat geloof en cultuur niet samen gezien kunnen worden. Een protestantse Nederlander kan toch ook niet vergeleken worden met een Baptistische Texaan? Ze volgen wel samen hetzelfde geloof.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef Stuurver het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee die vooroordelen over moslims zijn echt nergens op gebaseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |