Bezweek zeker onder de doodsbedreigingen van PVV''-ers'.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef Aethereal het volgende:
De tering zeg. Heeft er eindelijk een rechter objectief geoordeeld, is het weer niet goed.
Dude wen er aan. Anders moet je het land verlaten. Nederland verandert langzamerhand tot een Duitsland van voor de 2e WO. Alleen is het (voorlopig) zonder geweld. Ik ga mijn opleiding afmaken en vertrekken. Als je er ook last van hebt moet je dat ook doen, want door op FOK! te klagen los je dit niet opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:36 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Bezweek zeker onder de doodsbedreigingen van PVV''-ers'.
Een hoger beroep zou geen kwaad doen.
Kan iemand mij uitleggen wanneer je bestraft wordt als je moslims WEL discrimineert of aanzet tot haat, want tegenwoordig is niemand ervoor vervolgd terwijl moslimhaters volop zijn
Meneer Prakken had geen beveiligers.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:36 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Bezweek zeker onder de doodsbedreigingen van PVV''-ers'.
Soms vraag ik me af waarom Wilders zo bezig is met een bepaald geloof te bekritiseren. Is het persoonlijk of gewoon zakelijk? Het zou me niks verbazen als het gewoon een ordinaire zakkenvuller is.quote:PVV woedend over aansporing wet openbaarheid partijfinanciering
De PVV is boos op de Algemene Rekenkamer. Het adviesinstituut wil dat de Kamer haast maakt met een wet die het politieke partijen verplicht openbaar te maken waar hun geld vandaan komt.
De PVV wil niet openbaren van wie zij giften krijgt en ziet het rapport van de Rekenkamer als partijpolitiek. 'Zolang PVV'ers met overheidsgeld als racisten worden weggezet geven wij geen openheid,' zegt Kamerlid Hero Brinkman.
Hoor deze brother. Mijn brother.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wilders is een nare, verzuurde man met een antipathie jegens de Islam. En dat alleen om in goede aard te vallen voor zijn Israëlische amices.
Mijn brother! Moet je niet slapen.quote:
Je kent mij toch. First things first.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mijn brother! Moet je niet slapen.
Waar heb jij het nu weer over? Dat staat gelijkluidend voor een back-fire, brother! Vertel mij eens je gedachtegoed, over Wilders als persoon. Wat vindt je nu van hem en zijn uitlatingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:35 schreef Absurditeit het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat het mij toch weer steeds emotioneert wanneer een deftige man als MisterJ.Lo - ten onrechte - wordt bekritiseerd.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over? Dat staat gelijkluidend voor een back-fire, brother! Vertel mij eens je gedachtegoed, over Wilders als persoon. Wat vindt je nu van hem en zijn uitlatingen.
Je weet dat daar copyright opstaan hé?quote:
I know, maar een genie als ik kan zich dat permitteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je weet dat daar copyright opstaan hé?
[ afbeelding ]
Je bent vergeten je aripiprazol in te nemen. De dokter had je nog zo gewaarschuwd voor de bijeffecten die daardoor kunnen ontstaan, zoals het last krijgen van waanbeelden. Overigens antwoord eens op mijn vraag. Wat vindt jij van Wilders.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
I know, maar een genie als ik kan zich dat permitteren.
Ik heb Gekke Geert net even gebeld en hij is van mening dat jij van zowel medicatie als de Nederlandse taal weinig kaas hebt gegeten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent vergeten je aripiprazol in te nemen. De dokter had je nog zo gewaarschuwd voor de bijeffecten die daardoor kunnen ontstaan, zoals het last krijgen van waanbeelden. Overigens antwoord eens op mijn vraag. Wat vindt jij van Wilders.
Je vervalt in een da capo, met je onkunde. De enige die van de Nederlandse taal weinig kaas van gegeten heeft ben jij, kneus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik heb Gekke Geert net even gebeld en hij is van mening dat jij van zowel medicatie als de Nederlandse taal weinig kaas hebt gegeten.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb onze posts nog eens nagelezen en jij bent overduidelijk de persoon die recht van spreken heeft. Alsnog hoop ik dat wij vriendjes blijven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je vervalt in een da capo, met je onkunde. De enige die van de Nederlandse taal weinig kaas van gegeten heeft ben jij, kneus.
Ja:quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
Het is nu erger dan de Tweede Wereldoorlog.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 05:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Fijn voor GW toch? de waarheid over de islam kan pijn doen maar is niet te verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |