abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:44:31 #251
347012 Akwasi
Geen baas.
pi_98557501
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:59 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Helemaal niet. Er is gewoon een grote groep kiezers die in feite leeft als God in Frankrijk maar het tóch presteert om ontevreden te zijn. Dat zijn die rijke bitches. Dat is toch foktop, G? Ik ben altijd hooggeleid en shit.
I lol'd
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:45:56 #252
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98557585
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Nou dat weet ik niet. Ik ben een VVD stemmer en ik denk dat velen samen met mij zich "keihard" genaaid voelen door deze kutpartij. Eerst met het falende CDA gaan samenwerken om vervolgens met de SGP te gaan aanpoten voor een meerderheid in de Senaat! Ik weet niet hoe de andere VVD stemmers hierover denken maar ik voel me hierdoor zwaar genaaid. Heb je die SGP'ers wel is gehoord? Dat is weer een voorbeeld van extremistische Christenen die in mijn ogen net zo erg zijn als extremistische Moslims.

Volgende keer wordt het waarschijnlijk D66 (wat moet ik anders?) of PVV als deze eens wat verantwoordelijkheid en volwassenheid toont.
Mijn probleem dus ook, ik zou VVD graag aan de macht zien, maar dan niet in samenwerking met CDA, PVV en SGP. Persoonlijk vind ik dat Nederland een partij zou kunnen gebruiken die VVD en D66 zou kunnen aanvullen tot een regering en misschien geloof ik dan weer dat democratie het beste systeem is dat we kunnen bedenken. :9
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_98557649
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:42 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Als iedereen nou eens het verschil leerde tussen moslims en Marokkanen zou dat Nederland goed doen.

[..]

En daar ben ik het dus niet mee eens.
Ik heb wel een mooie vergelijking die sommige kunnen gebruiken;

Alle duimen zijn vingers, maar niet alle vingers zijn duimen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98557787
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Mijn probleem dus ook, ik zou VVD graag aan de macht zien, maar dan niet in samenwerking met CDA, PVV en SGP. Persoonlijk vind ik dat Nederland een partij zou kunnen gebruiken die VVD en D66 zou kunnen aanvullen tot een regering en misschien geloof ik dan weer dat democratie het beste systeem is dat we kunnen bedenken. :9
Ja of VVD en D66 die samen een meerderheid kunnen vormen. Ik vind VVD zelf over het algemeen niet verkeerd, maar laat op z'n minst ballen zien en ga niet zetel-geil met de SGP/CDA/PVV aanpoten. Ik zou het nog meer op prijs stellen als ze uiteindelijk besluiten het hele kabinet te laten vallen omdat ze zelf doorhebben dat het niet werkt.

Met zo'n beslissing krijgen ze al helemaal mijn stem ^O^ !
pi_98557998
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef Stuurver het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nee die vooroordelen over moslims zijn echt nergens op gebaseerd
Hahaha wat een domme reactie weer, het niveau en de lak aan intelligente van de moslim haters blijft me maar elke keer weer verbazen met onnozele argumenten.

Het is net een conspiracy theorie en jullie zijn de alu-hoedjes.

Er is nooit bewezen dat moslims die aanslag gepleegd hebben, er is geen overduidelijk bewijs. Slechts bullshit. Daarbij is Osama bin Laden niet aansprakelijk gesteld voor de aanslagen van 9/11 terwijl dit wel zoveel mogelijk door de kranten wordt gezegd.

Get your facts right en ga dan proberen iets zinnigs te zeggen wat ook nog klopt.
If not now, then when.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:53:40 #256
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98558035
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:38 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Die kortzichtigheid zorgt er voor dat de Islam wordt gehaat i.p.v. de verkeerde Moslims.
Nee hoor. Gristenen worden ook gehaat, inclusief Wilders.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:00:00 #257
348673 PeterIssebed
Leeft onder een steen
pi_98558366
quote:
4s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hahaha wat een domme reactie weer, het niveau en de lak aan intelligente van de moslim haters blijft me maar elke keer weer verbazen met onnozele argumenten.

Het is net een conspiracy theorie en jullie zijn de alu-hoedjes.

Er is nooit bewezen dat moslims die aanslag gepleegd hebben, er is geen overduidelijk bewijs. Slechts bullshit. Daarbij is Osama bin Laden niet aansprakelijk gesteld voor de aanslagen van 9/11 terwijl dit wel zoveel mogelijk door de kranten wordt gezegd.

Get your facts right en ga dan proberen iets zinnigs te zeggen wat ook nog klopt.
Gast :')_____
Jouw post is echt... :')
lekker warm
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:01:56 #258
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98558457
Altijd leuk om te zien dat er van die zogenaamde slimme mensen het altijd weer eens beter weten terwijl hun argumenten nergens op slaan :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:03:43 #259
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98558543
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:47 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik heb wel een mooie vergelijking die sommige kunnen gebruiken;

Alle duimen zijn vingers, maar niet alle vingers zijn duimen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een mooie vergelijking ja, maar ook niet helemaal perfect want de gemiddelde Marokkaanse jongere is nauwelijks moslim te noemen.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Ja of VVD en D66 die samen een meerderheid kunnen vormen. Ik vind VVD zelf over het algemeen niet verkeerd, maar laat op z'n minst ballen zien en ga niet zetel-geil met de SGP/CDA/PVV aanpoten. Ik zou het nog meer op prijs stellen als ze uiteindelijk besluiten het hele kabinet te laten vallen omdat ze zelf doorhebben dat het niet werkt.

Met zo'n beslissing krijgen ze al helemaal mijn stem ^O^ !
Een VVD/D66 kabinet zou prachtig zijn inderdaad, maar D66 krijgt daarvoor nooit genoeg stemmen vrees ik.
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:05:21 #260
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98558642
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:00 schreef PeterIssebed het volgende:

[..]

Gast :')_____
Jouw post is echt... :')
Al Qaida is uitgevonden door Amerikaanse geheime diensten. Het is ook helemaal niet toevallig dat Bin Laden ongezien in zee is gedumpt vlak voor ze troepen uit Afghanistan terugtrekken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_98558987
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:41 schreef linpunt het volgende:

[..]

Dat doet de groep white trash hier ook maar die tyf ik ook niet Nederland uit. :')
En, ik noem niet iedereen die blank is white trash. :')
Nee, die doen dat niet.
pi_98559519
quote:
99s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:11 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Nee, die doen dat niet.
Doen ze wel, en ze hangen in portiekjes rond. Ja, we hebben hier portiekjes, wel 2 in de hele wijk. :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:17:41 #263
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_98564020
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Al Qaida is uitgevonden door Amerikaanse geheime diensten. Het is ook helemaal niet toevallig dat Bin Laden ongezien in zee is gedumpt vlak voor ze troepen uit Afghanistan terugtrekken.
:')

''Het is net een conspiracy theorie en jullie zijn de alu-hoedjes''
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_98564608
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je vergeet nog dat 9/11 in scene is gezet en in 2012 de wereld vergaat :')___!
pi_98564714
Tja vind het terechte vrijspraak.

Maar aan de andere kant gaat Wilders wel wat verder dan Islamkritiek. Wanneer hij zou zeggen dat de Islam een achterlijk cultuur is dan heb ik daar niks op tegen. Ook niet met zijn uitspraak dat we in oorlog zijn met de Islam. Want dit valt inderdaad gewoon onder kritiek op een geloof.

Alleen vind ik het een beetje jammer dat hij zich ook net zo vaak richt op de mensen zelf die moslim zijn. Waarom zulke uitspraken als 'islamitisch stemvee' gebruiken? Dit is gewoon kleinerend en is nergens voor nodig. Beperk je kritiek gewoon op het geloof zelf, maar ga niet mensen met een islamitisch geloof als minderwaardig bestempelen.
pi_98568525
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:17 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

:')

''Het is net een conspiracy theorie en jullie zijn de alu-hoedjes''
Ik vertel geen onzin hoor. Er staat duidelijk op de FBI site toen dat hij niet in verband wordt gebracht met 9/11. ;)
If not now, then when.
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:54:50 #267
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_98572161
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik vertel geen onzin hoor. Er staat duidelijk op de FBI site toen dat hij niet in verband wordt gebracht met 9/11. ;)
Ga dan maar eens snel de bron zoeken en 'm hier plaatsen.
pi_98572792
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:54 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Ga dan maar eens snel de bron zoeken en 'm hier plaatsen.
www.fbi.gov
If not now, then when.
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:32:29 #269
348677 lellebelle
praying to be Miss perfect
pi_98574732
als fel-linkse kan ik niks anders zeggen dat het juist goed is dat hij is vrijgesproken. Wat krijg je als Wilders schuldig was bevonden?

onozele wilders-schaapjes die allemaal laaiend worden, en dat zorgt voor nóg meer schaapachtige rechtse steun.

Allemaal zielige schaapjes ... ode aan de multi-culti! *O*
I wished I was perfect, perfect in every way, perfect till my last day, till my last breath, till my dead. Rest in peace unsecurity
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:40:34 #270
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_98575349
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

www.fbi.gov
Blijkbaar niet te vinden?
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:18:28 #271
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_98578353
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef lellebelle het volgende:
als fel-linkse kan ik niks anders zeggen dat het juist goed is dat hij is vrijgesproken. Wat krijg je als Wilders schuldig was bevonden?

onozele wilders-schaapjes die allemaal laaiend worden, en dat zorgt voor nóg meer schaapachtige rechtse steun.

Allemaal zielige schaapjes ... ode aan de multi-culti! *O*
Ga eens douchen, hippie.
pi_98579275
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef Bonzoo het volgende:

[..]

Ik heb VWO gehaald en stem ook pvv, you got a problem with that?
Iedere mongool kan het VWO halen, of je goed kan leren zegt niets over je verstand.

Als je PVV stemt ben je gewoon dom. Ook al heb je VWO.
*verwijderd door Admin*
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:03:46 #273
348677 lellebelle
pi_98581699
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Iedere mongool kan het VWO halen, of je goed kan leren zegt niets over je verstand.

Als je PVV stemt ben je gewoon dom. Ook al heb je VWO.
mee eens, VWO zegt niks over je verstand. Ik ken zulke domme hoogopgeleiden, die niks weten of willen weten van de veranderingen in de samenleving. Geen gevoel voor humor, verkenning of wat maar ook naar de getinte en donkere medemens toe.
I wished I was perfect, perfect in every way, perfect till my last day, till my last breath, till my dead. Rest in peace unsecurity
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:04:56 #274
348677 lellebelle
pi_98581775
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef OEM het volgende:

[..]

Ga eens douchen, hippie.
ik douche elke dag, als mijn huid vettig is zelfs twee keer! ik ben geen hippie, ik houd gewoon van multiculti O+ , jammie zit net te smikkelen aan bananenchips uit latijnsamerika
pi_98581841
quote:

[..]

Nou dat weet ik niet. Ik ben een VVD stemmer en ik denk dat velen samen met mij zich "keihard" genaaid voelen door deze kutpartij. Eerst met het falende CDA gaan samenwerken om vervolgens met de SGP te gaan aanpoten voor een meerderheid in de Senaat! Ik weet niet hoe de andere VVD stemmers hierover denken maar ik voel me hierdoor zwaar genaaid. Heb je die SGP'ers wel is gehoord? Dat is weer een voorbeeld van extremistische Christenen die in mijn ogen net zo erg zijn als extremistische Moslims.

Volgende keer wordt het waarschijnlijk D66 (wat moet ik anders?) of PVV als deze eens wat verantwoordelijkheid en volwassenheid toont.
quote:

Ik vind het wel lekker gaan. Nog even dat PGB afschaffen bitte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')