ze hebben t dan ook over moslimhaat, de natuurlijke "vijand" van de joden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:22 schreef Prullenbak6 het volgende:
Mensen die Wilders en jodenhaat in één zin gebruiken.Wilders word gesteund door joden.
En mooi dat die vrijgesproken is. Wel heel raar als je niet eens je mening mag zeggen over moslims. Net of dat zo'n speciaal geloof is dat je er niks over mag zeggen. En als je er wat over zegt kom je discriminerend over.
Partij Van De Allochtonen met hun faal leider job cohen zal hier wel weer grote ophef over gaan maken.
Nou nu hebben we precies het tegenovergestelde, iedere idioot mag meepraten en ondertussen hangt er op de hoek van elke straat een camera.quote:
Cyberjesus zal zich zo ook wel melden in dit topic.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Topic over vrijspraak Wilders heeft het onderwerp drugs bereikt.Tijd voor een jointje.
Klinkt als een bescheiden persoon.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:30 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Cyberjesus zal zich zo ook wel melden in dit topic.
Je onderschat de aantrekkingskracht van extremisme. Als Wilders zijn economische standpunten wat meer naar rechts en zijn migratie standpunten wat meer naar links trok zou hij nu echt niet zoveel zetels hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef Silvergator het volgende:
Wilders zal al een stuk meer serieuzer genomen worden als hij zijn stelling van "Islam is qut!" zou veranderen naar "Verkeerde belijders van de Islam zijn qut!". Dan is het ook wat minder erg om voor hem te stemmen. Want hoe je het wendt of keert, het is een onwijs vreemde partij. Betreft immigratie en multiculturalisme is het extreem rechts, maar wat betreft economische standpunten weer extreem links. En laat dat nou net heel lastig zijn om mee samen te werken en anderzijds heel onzichtbaar zijn voor de gemiddelde stemmer. Die hoort dat de Marokkanen het land uit moeten, stemmen massaal op Wilders en krijgen vervolgens een flinke linkse bitchslap op economisch vlak.
PVV is geen partij, het is een vereniging met Wilders als enige lid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef Silvergator het volgende:
Wilders zal al een stuk meer serieuzer genomen worden als hij zijn stelling van "Islam is qut!" zou veranderen naar "Verkeerde belijders van de Islam zijn qut!". Dan is het ook wat minder erg om voor hem te stemmen. Want hoe je het wendt of keert, het is een onwijs vreemde partij. Betreft immigratie en multiculturalisme is het extreem rechts, maar wat betreft economische standpunten weer extreem links. En laat dat nou net heel lastig zijn om mee samen te werken en anderzijds heel onzichtbaar zijn voor de gemiddelde stemmer. Die hoort dat de Marokkanen het land uit moeten, stemmen massaal op Wilders en krijgen vervolgens een flinke linkse bitchslap op economisch vlak.
Oke ze denken dat ze mee mogen praten dan, maar feit blijft dat er in een democratie nooit naar de lange termijn gekeken wordt, het beleid moet per sé binnen 4 jaar vruchten afwerpen.quote:
Ik bedoel alleen te zeggen dat de linkse economische standpunten van Wilders bij de gemiddelde stemmer niet bekend zijn. Zodra hij aan de macht komt zullen ineens de rijken leeg geplukt worden en de armere welvarender worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Je onderschat de aantrekkingskracht van extremisme. Als Wilders zijn economische standpunten wat meer naar rechts en zijn migratie standpunten wat meer naar links trok zou hij nu echt niet zoveel zetels hebben.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
Moslimhaat is blijkbaar toegestaan in Holland, nu nog wachten op de 2e Krisstalnacht en moslims de schuld van geven
Nederland heeft NIETS geleerd van de oorlog. Het is nu erger dan de Tweede Wereldoorlog.
Weer iets geleerdquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
PVV is geen partij, het is een vereniging met Wilders als enige lid.
Citaat wikipedia: "Omdat een vereniging twee oprichters moet hebben werd dit gedaan door de "Stichting Groep Wilders" samen met Wilders in privé-hoedanigheid. Wilders is het enige lid van deze vereniging."
Volgens mij is dat wel bekend hoor Wilders haalt zijn aanhang nou niet echt uit het rijkste deel van de bevolking. Hetzelfde principe werkte ook voor de nazi's (en nee dit is geen godwin).quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:36 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen te zeggen dat de linkse economische standpunten van Wilders bij de gemiddelde stemmer niet bekend zijn. Zodra hij aan de macht komt zullen ineens de rijken leeg geplukt worden en de armere welvarender worden.
je zou jezelf eens moeten afvragen: hoe is het zover gekomen dat er zoveel moslimhaat in NL is en Geert Wilders zoveel aanhang heeft? omdat de moslims zich hier keurig en netjes gedragen? nee. ze gaan wel stoer in groepjes mensen pesten of beroven, maar als ze alleen zijn zijn het stuk voor stuk poesiesquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef TippieTop het volgende:
Moslimhaat is blijkbaar toegestaan in Holland, nu nog wachten op de 2e Krisstalnacht en moslims de schuld van geven
Nederland heeft NIETS geleerd van de oorlog. Het is nu erger dan de Tweede Wereldoorlog.
En dus: Democracy is the worst form of government, except for all those other forms that have been tried from time to time.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:36 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Oke ze denken dat ze mee mogen praten dan, maar feit blijft dat er in een democratie nooit naar de lange termijn gekeken wordt, het beleid moet per sé binnen 4 jaar vruchten afwerpen.
Dat doet de groep white trash hier ook maar die tyf ik ook niet Nederland uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
je zou jezelf eens moeten afvragen: hoe is het zover gekomen dat er zoveel moslimhaat in NL is en Geert Wilders zoveel aanhang heeft? omdat de moslims zich hier keurig en netjes gedragen? nee. ze gaan wel stoer in groepjes mensen pesten of beroven, maar als ze alleen zijn zijn het stuk voor stuk poesies
Alle wel. Softdrugs de illegaliteit in trappen zou nog dommer zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Alle drugs legaliseren is idioter dan welk PVV wetsvoorstel dan ook
Als iedereen nou eens het verschil leerde tussen moslims en Marokkanen zou dat Nederland goed doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
je zou jezelf eens moeten afvragen: hoe is het zover gekomen dat er zoveel moslimhaat in NL is en Geert Wilders zoveel aanhang heeft? omdat de moslims zich hier keurig en netjes gedragen? nee. ze gaan wel stoer in groepjes mensen pesten of beroven, maar als ze alleen zijn zijn het stuk voor stuk poesies
En daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:40 schreef OEM het volgende:
[..]
En dus: Democracy is the worst form of government, except for all those other forms that have been tried from time to time.
Nou dat weet ik niet. Ik ben een VVD stemmer en ik denk dat velen samen met mij zich "keihard" genaaid voelen door deze kutpartij. Eerst met het falende CDA gaan samenwerken om vervolgens met de SGP te gaan aanpoten voor een meerderheid in de Senaat! Ik weet niet hoe de andere VVD stemmers hierover denken maar ik voel me hierdoor zwaar genaaid. Heb je die SGP'ers wel is gehoord? Dat is weer een voorbeeld van extremistische Christenen die in mijn ogen net zo erg zijn als extremistische Moslims.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel bekend hoor Wilders haalt zijn aanhang nou niet echt uit het rijkste deel van de bevolking. Hetzelfde principe werkte ook voor de nazi's (en nee dit is geen godwin).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |