linkse mensen pesten, blijft prachtigquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef Capi het volgende:
[..]
Meteen weer denken te weten wat ik stemzie je hoe simpel je bent?

Een 2 jaar oud artikelquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:14 schreef Capi het volgende:
[..]
Niet alleen, maar het grootste gedeelte wel: '75 procent van de PVV aanhang heeft maximaal een mbo-diploma.'
http://www.kennislink.nl/(...)vaar-voor-democratie
En natuurlijk wordt de PvdA kreet uit de kast gehaald

Moet je niet nog wat straatstenen goed zetten? het is pas 15.18 héquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:15 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
linkse mensen pesten, blijft prachtig

D66, als ik PVV zou stemmen zou ik het niet durven te zeggen neequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:16 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Een 2 jaar oud artikel
Waar stem jij zelf op? of durf je dat niet te zeggen?

Ik ook, althans, eerst vanwege de onderwijsman, maar hoe het er nu aan toe gaat..quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Capi het volgende:
[..]
D66, als ik PVV zou stemmen zou ik het niet durven te zeggen nee

D66quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Capi het volgende:
[..]
 dat verklaart jouw gedrag dus
 dat verklaart jouw gedrag dus

Maak je niet druk, laagopgeleiden hebben geen patent op domheid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef Stuurver het volgende:
Mensen die denken dat alleen lageropgeleiden op PVV stemmen
Mensen die de PVV belachelijk maken en zelf op de PVDA stemmen zijn nog erger

Het zal nooit gebeuren dat iedereen naar dezelfde lijn streeft. Als er één leider is kan iedereen die het niet met die lijn eens is daadwerkelijk oprotten naar een land waarvan de lijn hem/haar wel bevalt. Niet als een democratie waarin het elke 4 jaar toch weer anders gaat omdat mensen toch weer gelijk beginnen te janken over de nadelen op korte termijn zonder de voordelen op lange termijn in gedachte te houden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:12 schreef OEM het volgende:
[..]
De lijn van de leider. Niet de lijn waar iedereen naar streeft.

Het blijft (s)linkse grachtengordelpolitiek natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
D66dat verklaart jouw gedrag dus

Alle drugs legaliseren is idioter dan welk PVV wetsvoorstel dan ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Capi het volgende:
[..]

Drugs legaliseren is helemaal niet zo slecht nog niet. Het scheelt veel criminaliteit enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Alle drugs legaliseren is idioter dan welk PVV wetsvoorstel dan ook

Wilders word gesteund door joden.
  Wilders word gesteund door joden. 

Precies! Proficiat trouwens, op basis van iemands internetuitlatingen bepaalde gedragingen verklaren. Wat is jouw conclusie dan precies beste psycholoog/psychiater.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
D66dat verklaart jouw gedrag dus
Ja als je het niet snapt moet je het gewoon idioot noemen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]

Alle drugs legaliseren is het slimste wat je kan doen. De economie heeft er baat bij, de politie heeft er baat bij, de "betutteling" neemt af. Win-win-win situatie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik uit een stuk of 10 kutpartijen mag kiezen inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef Bonzoo het volgende:
Maar even serieus, wat maakt het uit waar je op stemt, wees blij dat je mag stemmen op wie je wilt.
We leven in een land waar dit gewoon mag.
Je zou maar in Syrie of Libie wonen. Als je daar kenbaar maakt dat je fan bent van de oppositie krijg je een kogel door je kop.

Wat deze man zegt. Vergeet daarbij niet dat je dan de boel onder controle hebt en dat er goed toezicht is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Alle drugs legaliseren is het slimste wat je kan doen. De economie heeft er baat bij, de politie heeft er baat bij, de "betutteling" neemt af. Win-win-win situatie.

Liever stemmen op kutpartijen dan een kogel door je kop.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:24 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Alle drugs legaliseren is het slimste wat je kan doen. De economie heeft er baat bij, de politie heeft er baat bij, de "betutteling" neemt af. Win-win-win situatie.
[..]
Ik ben heel blij dat ik uit een stuk of 10 kutpartijen mag kiezen inderdaad.

Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Liever stemmen op kutpartijen dan een kogel door je kop.

Jammer dat de ene al dood is en de andere waarschijnlijk binnen nu en een paar jaar gepakt wordt door een of andere mongool.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef PeterIssebed het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn: Geert Wilders en Pim Fortuyn die dit land besturen

Topic over vrijspraak Wilders heeft het onderwerp drugs bereikt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Wat deze man zegt. Vergeet daarbij niet dat je dan de boel onder controle hebt en dat er goed toezicht is.
 Tijd voor een jointje.
 Tijd voor een jointje. 
Die zouden elkaar niet kunnen luchten denk ik, telkens ruzie over wie er het langst voor de spiegel heeft gestaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef PeterIssebed het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn: Geert Wilders en Pim Fortuyn die dit land besturen

Ah, niks nieuws onder de zon dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:20 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Een dictatuur met een leider die in het dagelijkse leven de mensen wel eigen verantwoordelijkheid gunt en vrijlaat, maar op politiek gebied gewoon zelf bepaalt wat er gaat gebeuren (met hooguit een adviesorgaan) is m.i. perfect.

Blijf lekker dromen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef Stuurver het volgende:
-Bijna al het opium komt tegenwoordig uit Afghanistan dus die worden ook flink gesponsord
-Nederland zal junks over de hele wereld aantrekken
-Dealers zullen nog steeds veel goedkoper zijn ookal moeten ze het verdunnen met gevaarlijke stoffen
-Het aantal drugsgebruikers zal fors toenemen
-VS dondert Nederland uit de NAVO
Ik zie de voordelen niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |