quote:
Nou , laat ik het zo zeggen, het is erg creatief, en leuk vormgegeven.. maar totaal niet gepast bij de situatie inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Rave_NL... Ga jij nou ook die kant op? Gepaald?
Wow, dat plaatje van de Veteranendag 2011 wat Rubje plaatste is eigenlijk gewoon een kinderachtige belediging, met die speelgoedpoppetjes... Wat slecht.
Been there, done thatquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:47 schreef hoogvlieger het volgende:
Oja, 16 oktober naar de RHCP in Ahoy
Hoor wel meer dat dat niet hun beste concert was. Mensen die de solo's van Frusciante te lang vondenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:45 schreef TMartina het volgende:
[..]
Been there, done that
Geld verneuking.
Aldus mijn ervaringen in het Goffert park.
Ik ga zelf mn rondje lopen, afkeggen aan de bar en vervolgens weer naar huis, in mn mooiemannenpak.Vrijwillig verplicht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Rave_NL... Ga jij nou ook die kant op? Gepaald?
True.quote:Wow, dat plaatje van de Veteranendag 2011 wat Rubje plaatste is eigenlijk gewoon een kinderachtige belediging, met die speelgoedpoppetjes... Wat slecht.
Rubje heeft tenminste wel moeite in de OP gestopt... doen wij niet altijd in de SCquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nou , laat ik het zo zeggen, het is erg creatief, en leuk vormgegeven.. maar totaal niet gepast bij de situatie inderdaad
Doe ik ook, dat zie je toch?quote:
Ik zou haast denken dat je een ongesteld wijf bent met dat gezeik van je.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef Rave_NL het volgende:
Je kan niet voor jezelf spreken als je "wij" gebruikt, dipshit.
Ghehehe... dies leuk!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef Maitje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien heeft hij wel aan mijn piemel gezeten...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarop concludeer je dat dan?
En.. waar haal je die smily's vandaan?
Heb je er nou nog niet een ander relais ingezet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Weer stilgestaan op de vluchtstrook vandaag in de regen op weg naar huis
Relais 30 hè?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je er nou nog niet een ander relais ingezet?
En toch blijft de auto rijden? Dat lijkt me sterk. Wie heeft jou verteld dat de ECU opgerookt is?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Relais 30 hè?
Nee.
Probleem is de ECU die alles aanstuurt, tot de koplampen aan toe. Printplaat doorgebrand.
Twee gerage bedrijven, een officiele dealer, de ander een simpel auto reparatie bedrijf (Kuyntjes).quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
En toch blijft de auto rijden? Dat lijkt me sterk. Wie heeft jou verteld dat de ECU opgerookt is?
Kortom een vochtprobleem. ECU eruit, een uurtje in de oven op een graad of 50. Dik insprayen met vochtverdrijver en eventueel afschermen in de auto. Klaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Twee gerage bedrijven, een officiele dealer, de ander een simpel auto reparatie bedrijf (Kuyntjes).
Laatste zei dat de ECU niet goed was afgeschermd van water en regenwater dus regelrecht op ECU-unit valt. Dat kan kloppen, want beide keren dat ik met pech stond regende het (dat had ik hen niet verteld).
Daarbij werken de dimlichten niet (aansturing via ECU), en hapert hij tijdens het rijden, dus brandstoftoevoer is slecht welke ook weer door ECU aangestuurd word.
Tevens ruitenwissers. Die doen het ook niet meer dan.
Hij rijd dus wel (vraag me niet hoe), maar elke keer als ik de auto pak schiet ik een gebed af
Was het maar zo simpelquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kortom een vochtprobleem. ECU eruit, een uurtje in de oven op een graad of 50. Dik insprayen met vochtverdrijver en eventueel afschermen in de auto. Klaar.
Twee ton is geen excuus voor een moderne auto, ook een benzinebak haalt dat tegenwoordig met gemak. Ik heb oudere benzinebakken gehad die ik op 6 ton gezet heb.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel
Er zijn nog meer haperingen zoals plotseling afslaan, plotseling een tè hoog toerental terwijl hij stationair draait met droog weer etc.
Let wel, de auto heeft al 200.000+ kilometers gereden (is benzine motor).
Is van 11-1998.
Recce te gekkie,.....met je pijpekrulle in je nekkie.....lalalalaquote:
Daaronder de uitnodigingquote:Hallo Mark,
VanXxxxx Xxxxxx n heb ik jouw email adres gekregen.
Als “vriend van de Stingers” nodigen wij jou ook uit voor onze reünie.
Kijk, helemaal goed!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daaronder de uitnodiging
Heh, uitgenodigd voor de voor de reunie van de eerste complete groep Luchtmobiele Stingers 1993
Nooit gediend bij de Stingers, maar wel héél veel mee samengewerkt met ze.
Neequote:Op donderdag 23 juni 2011 18:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hebben ze uberhaupt wel een idee wat peuren eigenlijk is?
Nou, net ff gebeld met iemand van de oude stingers, ene oud Wachtmeester Bos, goede vent is er ook bijquote:
Dan mag het geheel afzinken. Peuren is de mooiste manier van paling vissen. Als ze een beetje lopen trek je met gemak een stuk of 50/100 de boot in in een nachtje.quote:
assernacht, gevolgd door de TT nachtquote:
Hier gaat het om zo veel mogelijk kut muziek in een stad op het water te krijgenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan mag het geheel afzinken. Peuren is de mooiste manier van paling vissen. Als ze een beetje lopen trek je met gemak een stuk of 50/100 de boot in in een nachtje.
Oh ja, de TT is ook weer dit weekend. Ik ga er al jaren niet meer heen, vind het een commercieel uitgebuit niks mag klote feestje geworden. Vroegah toen Streuer en Schnieders (RIP), Hans Spaan en de 80CC nog bestond...quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:43 schreef gerco94 het volgende:
[..]
assernacht, gevolgd door de TT nacht
vroegahquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, de TT is ook weer dit weekend. Ik ga er al jaren niet meer heen, vind het een commercieel uitgebuit niks mag klote feestje geworden. Vroegah toen Streuer en Schnieders (RIP), Hans Spaan en de 80CC nog bestond...
Hartog (Witte reus), Mamola, Middelburg, vliegende starten... those were the days.
Dit dus!quote:
Neuh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:17 schreef EllaN het volgende:
Euh veteranendag is zaterdag al. Hebben jullie al kriebels?
Het blijft een groots evenement, echter niet meer voor mij. Ik ken het "oude" nacht van Assen/ TT nog en ben van mening dat het tegenwoordig niet meer in de schaduw kan staan met de oude tijden. Ben er 2004, 2005, 2007 en 2008 weer geweest. Maar dat kon niet tippen aan de eind jaren 70, 80 begin 90 tijden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:24 schreef gerco94 het volgende:
@achja prachtige beelden![]()
alle campings liepen vandaag ook alweer vol
14cm uitgerekt he, opgekrult maar zo'n 3-4 cm.. niet dat het in mn lek lag ofzowquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En ik al die tijd maar denken dat je een man was..
Geen idee. Rave wellicht weet het?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef Iska het volgende:
Zo'n sabel als die off. heeft @ 5:52 krijgt toch alleen de 'beste' van dat jaar?
Leugenaar. Jij hebt echt wel kriebels in je buik voor Veteranendag!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neuh.
Wel blij om weer oude collega's te zien wat ik ook pas sinds vandaag weet
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Leugenaar. Jij hebt echt wel kriebels in je buik voor Veteranendag!
Beter is om er gewoon echt bij te zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:55 schreef TMartina het volgende:
Die filmpjes zijn wel echt tof om te zien
Ik kan niet zien wat voor sabel hij heeft, maar elke officier der mariniers heeft een sabel in ceremonieel tenue of barathea.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef Iska het volgende:
Zo'n sabel als die off. heeft @ 5:52 krijgt toch alleen de 'beste' van dat jaar?
Juist, mijn to do lijst VOOR morgenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:53 schreef Thaboel het volgende:
Is dat niet je to do list voor vandaag invoorbereiding voor morgen?
Uitleg. Maar verder alles okiedokie?quote:
Zoals het er nu naar uitziet ben ik 4 uur weg daar. Maar iig beter.quote:
Geen behoefte en ja, met jou?quote:
Zal voor mij wat later worden aangezien mijn oude Stinger maatjes er ook bij zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet ben ik 4 uur weg daar. Maar iig beter.
ja hoor. School is geregeld, vakantie geregeld dus moet een goed gevoel de vakantie in.quote:
Hmmmm, jammer. Altijd leuke serie was het.quote:
Shit, gecondoleerd....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmmm, jammer. Altijd leuke serie was het.
Op precies dezelfde datum van mijn oma die vandaag (paar uur geleden) is overleden.
Iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, gecondoleerd....
Morgen dan een borrel ter herinnering.
Mooie leeftijd.quote:
Nee, deze oma heeft ze nooit gezien. Is moeder van mijn stiefvaderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooie leeftijd.
Maar tof dat ze Lotusss nog heeft gezien.
Pfff, wat verwarrend....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, deze oma heeft ze nooit gezien. Is moeder van mijn stiefvader
Juistemquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff, wat verwarrend....
Maar morgen toch maar die borrel.
Dank je.quote:
Mooie beelden, maar waarom hebben ze een nummer van John Denver gejat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Hou ervan of niet. Maar wel toepasselijk met veteranendag.
Geen idee. Wist het niet eens.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooie beelden, maar waarom hebben ze een nummer van John Denver gejat?
Ja. Je kunt dus nog vluchten.quote:
Ooit zal ik net zo'n seniele oude vent worden dat ik vrolijk mee post, maar mijn gouden ouden worden iig nog op de radio gedraaid, dus ik pas...quote:
Uiteraard ken ik diequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
@ER. Dan ken je deze ook nog wel. Eerste uitvoering was ook in 91.
Was een mooie vrouw met goede muziek. Nog steeds eigenlijk wel.quote:
Wel goed dat je inziet dat jij net als Clan, ER, AchJa en ik gaat worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ooit zal ik net zo'n seniele oude vent worden dat ik vrolijk mee post, maar mijn gouden ouden worden iig nog op de radio gedraaid, dus ik pas...
Doe dan net als ik: delegeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat een werk zeg dat koperpoetsen van Grenadiers baret embleem
Liever niet, dan duurt het nog langer voordat het gedaan isquote:
Nooit echt van gehouden, wel van deze:quote:
Ja, maar dan wel op zn dertigste als is oud en versleten ben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel goed dat je inziet dat jij net als Clan, ER, AchJa en ik gaat worden.
Waar haal jij het vandaan dat we oud en versleten zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel op zn dertigste als is oud en versleten ben.
Heb je die naftaklus van jou wel eens goed bekeken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar haal jij het vandaan dat we oud en versleten zijn?
Pardon? Naftaklus?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heb je die naftaklus van jou wel eens goed bekeken?
Liever jij dan ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:01 schreef m.k het volgende:
Misschien ga ik wel lekker op de fiets naar du haag
Heb k niequote:
Nog nooit van gehoord, dus please enlighten mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Onbekend met het fenomeen? Want je bent zowat het schoolvoorbeeld.
Hoef k niequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar liggen, maatje 280M
Dat je te veel met je klus boven je brandertje hebt gehangen zodat die naftadampen er voor hebben gezorgd dat je dr 20 jaar ouder uitziet. (ook wel een kop met teveel winters genoemd, maar goed, 1 winter is geen winter..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, dus please enlighten me
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat je te veel met je klus boven je brandertje hebt gehangen zodat die naftadampen er voor hebben gezorgd dat je dr 20 jaar ouder uitziet. (ook wel een kop met teveel winters genoemd, maar goed, 1 winter is geen winter..)
Denk jij nu echt dat de Mariniers Kapel die muziek gaat spelen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik hoop zo graag dat ze voor het detachement waarin Rave in meeloopt héél toevallig een muziek kapel de Grenadiersmars laten spelen![]()
Laat me aub ff in die waan ja?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denk jij nu echt dat de Mariniers Kapel die muziek gaat spelen?
No way! Zij spelen wel wat mooiere stukken.
Pff, gezien de volgorde tijdens het defile loop jij morgen achter een burger kapel aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat me aub ff in die waan ja?
Ohh, btw, geen mooiere mars dan de Grenadiersmars
Tja, ook al een resultaat van al die bezuinigingen uit het verledenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, gezien de volgorde tijdens het defile loop jij morgen achter een burger kapel aan.
Tambours en Pijpers..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik hoop zo graag dat ze voor het detachement waarin Rave in meeloopt héél toevallig een muziek kapel de Grenadiersmars laten spelen![]()
Ga je dan vragen of wij Lady Gaga nog kennen? Of heb je een andere smaak?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel op zn dertigste als is oud en versleten ben.
Ik heb nog een LP liggen met muziek van de Kapel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tambours en Pijpers..
Vooral als er pleunen in presenteer geweer moeten staan voor ons vaandel.
Tja, wat moet ik daar over zeggen.....quote:
Misschien gewoon niksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik daar over zeggen.....
Eerste sprong?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Volgende maand mezelf uit een vliegtuig gooien
Ik hoor dat er bij de eerste sprong soms een vriendelijk duwtje in de rug wordt gegeven. Het is toch niet een natuurlijk gevoel om jezelf richting de aarde te storten blijkbaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Bij mij wel. Bij mijn eerste sprong kreeg ik een aanmoedigend zetje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik hoor dat er bij de eerste sprong soms een vriendelijk duwtje in de rug wordt gegeven. Het is toch niet een natuurlijk gevoel om jezelf richting de aarde te storten blijkbaar.
Mij zouden ze er met 3 man uit moeten beuken denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Bij mijn eerste sprong kreeg ik een aanmoedigend zetje.
De aflossing. Ik zo maar eens maffen.quote:
Ik ging vandaag kapot in mn auto toen ik nummer van mn middelbare school hoorde.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je dan vragen of wij Lady Gaga nog kennen? Of heb je een andere smaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap fijn!quote:
Hier in Nederland gewoon? En burger of militair?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja
Als het goed weer is hopen we er 5 in een weekend te doen.
burger of baas?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Teuge of Texel?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja
Als het goed weer is hopen we er 5 in een weekend te doen.
Middag USquote:
Voor de vliegende tampon?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wel burger maar met wat jongens van de Natres samen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ging vandaag kapot in mn auto toen ik nummer van mn middelbare school hoorde.Klinkt wel beter dan dat kut nummer van ER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
[..]
Ik ging vandaag kapot in mn auto toen ik nummer van mn middelbare school hoorde.Ik moet elke keer lachen als ik het liedje hoor waar op ik voor het eerst "geslowd" hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik ging vandaag kapot in mn auto toen ik nummer van mn middelbare school hoorde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazen nummer
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Als je m nou gewoon negeerd dan stopt ie misschien een keerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt wel beter dan dat kut numner van ER.
Spannendquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wel burger maar met wat jongens van de Natres samen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik moet elke keer lachen als ik het liedje hoor waar op ik voor het eerst "geslowd" heb..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Werkt niet. Zou gelijk zijn aan Rave die het KMarns een tweederangs organisatie zou vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als je m nou gewoon negeerd dan stopt ie misschien een keer
Ja, zo.quote:
Da's enkel bij het ceremonieel tenue.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:36 schreef Sine_Pari het volgende:
Goed, en hoe gaat ie daar?
@Raven_NL nooit geweten dat officieren van het Korps een gele/goude bies hebben inplaats van een rode. Wat is hier de oorsprong van?
Ja wist al dat officieren op barathea ook een rode bies hebben, maar niet dat het op het ceremonieel uniform anders was, netzo min waarom of waar dat van (af)stamtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Da's enkel bij het ceremonieel tenue.
Bij barathea (DT) hebben officieren een rode bies,
[ afbeelding ]
en vlagofficieren een dubbele rode bies.
[ afbeelding ]
Alle gewapende wachten zijn incl stormbandje conform tenuebepaling.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
Is het kinbandje verplicht of naar eigen inzicht?
Die hou je van me tegoed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja wist al dat officieren op barathea ook een rode bies hebben, maar niet dat het op het ceremonieel uniform anders was, netzo min waarom of waar dat van (af)stamt
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik moet elke keer lachen als ik het liedje hoor waar op ik voor het eerst "geslowd" heb..
Glennis Grace mag trouwens een pijnlijke dood sterven voor het verbaal verkrachten van een van de mooiste nederlandstalige nummers ever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaan we morgen dus zien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Glennis Grace mag trouwens een pijnlijke dood sterven voor het verbaal verkrachten van een van de mooiste nederlandstalige nummers ever.
Telt prikkeldraad ook?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Good luck.
Vergeet niet minstens 1 boomlanding te maken. Anders ben je laf.
Ik vind Do's versie van Zij gelooft in mij nog erger eigenlijk. Hoe zij het woord "toekomst" uitspreektquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Glennis Grace mag trouwens een pijnlijke dood sterven voor het verbaal verkrachten van een van de mooiste nederlandstalige nummers ever.
Ok, duidelijk. Thx.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Alle gewapende wachten zijn incl stormbandje conform tenuebepaling.
Als ze morgen horizontaal wordt afgevoerd vanwege een perfect geworpen bierblikje is mijn naam haas.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ze morgen horizontaal wordt afgevoerd vanwege een perfect geworpen bierblikje is mijn naam haas.
een achtertuin? Quequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tot mijn repertoire kan ik inmiddels een bosperceel en een achtertuin rekenen..
Die heb ik nog niet gehoord. Iets zegt mij dat dat ook maar beter is ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:49 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik vind Do's versie van Zij gelooft in mij nog erger eigenlijk. Hoe zij het woord "toekomst" uitspreekt.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Heeft men in NLD ook speciale pakken voor bos/boom sprongen?
Nee, daarvoor heeft men in NL twee hoogleren stootkussens op twee parallelle kreukelzones vastgebonden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Heeft men in NLD ook speciale pakken voor bos/boom sprongen?
Ik kwam tijdens een van mn nachtsprongen in de prikkelbosjes terecht...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
een achtertuin? Que?
had tijdens een nachtsprong wat bosjes over het hoofd gezien
.
quote:
K hier heeft men special voor sprongen in bebosd gebied pakken en helmenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heeft men in NL twee hoogleren stootkussens op twee parallelle kreukelzones vastgebonden.
Ala het pak van de smoke jumpers?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
[..]
K hier heeft men special voor sprongen in bebosd gebied pakken en helmen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik kwam tijdens een van mn nachtsprongen in de prikkelbosjes terecht...
Half uur lopen kloten om mn parachute zonder scheuren of takjes te fieldpacken...
Ja heb niks te klagen, lekker weer hier, vrouwtje nog altijd lief, ben gezond en sta elke morgen weer fris opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goedenavond Sine, alles ok daarzo?
Muah, wij zijn daar te low-budget voor...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:57 schreef Sine_Pari het volgende:
Yeap, daaronder heeft men dan het gevechts uniform
Geniet ervan. Leven is té kort om er niet van te genieten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja heb niks te klagen, lekker weer hier, vrouwtje nog altijd lief, ben gezond en sta elke morgen weer fris op
Worden de gesneuvelde dan ook herdacht?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geniet ervan. Leven is té kort om er niet van te genieten.
Morgen helaas druilerig weer, maar dat mag ons niet ervan weerhouden veteranendag tot een succes te laten maken
Nee, dat is op 4 mei tijdens de dodenherdenking.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Worden de gesneuvelde dan ook herdacht?
K, hier heeft men Memorial Day en Veterans Day. Maar op Veterans Day word toch altijd nog de gevallene brothers in arms herdacht, alhoewel het geen herdenkings dag is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dat is op 4 mei tijdens de dodenherdenking.
Tijdens Veteranendag is er wel de gelegenheid op het Malieveld om dat te doen. Dit in de kapel te velde of in de tenten waar men zich verzameld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
K, hier heeft men Memorial Day en Veterans Day. Maar op Veterans Day word toch altijd nog de gevallene brothers in arms herdacht, alhoewel het geen herdenkings dag is.
Tot morgenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
Mensen, ik ga maffen. Voor sommigen: tot morgen.
Morgen worden er wel militairen gedecoreerd. Maar het herdenken van de gesneuvelden zit niet in het programma. Al zal dat per club wel weer op gepaste wijze gedaan worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
K, hier heeft men Memorial Day en Veterans Day. Maar op Veterans Day word toch altijd nog de gevallene brothers in arms herdacht, alhoewel het geen herdenkings dag is.
Idem, morgen fit zijn. Tot morgen voor hen die erbij zijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
Mensen, ik ga maffen. Voor sommigen: tot morgen.
Zitten we weer met elkaar opgescheept. Hier komen dus roddels vanquote:
Muah, eerst maar eens kijken of ik wel in dienst blijf.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zitten we weer met elkaar opgescheept. Hier komen dus roddels van.
Hoe zit het met jouw plannen voor Aruba trouwens? Dat bedenk ik me ineens weer.
Aah ja. Heb je het wel een beetje gezien? Of is het lastig met contractverlenging etc?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, eerst maar eens kijken of ik wel in dienst blijf.
Ik ben poepgoed en zit qua contract veilig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aah ja. Heb je het wel een beetje gezien? Of is het lastig met contractverlenging etc?
Daar heb je denk ik inderdaad wel gelijk inquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben poepgoed en zit qua contract veilig.
Maar goed, ik ben geen pessimist maar negatief realistisch, en de werkelijkheid is dat ik nog heb kunnen genieten van de vette jaren, en het niet veel beter meer gaat worden.
Daarnaast heb ik alle doelen gehaald die ik mezelf had gesteld voor mijn initiele contract, en ben nu op een leeftijd dat ik nog weg kan met de wereld aan m'n voeten..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Daar heb je denk ik inderdaad wel gelijk in.
Al enig idee welke richting?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik alle doelen gehaald die ik mezelf had gesteld voor mijn initiele contract, en ben nu op een leeftijd dat ik nog weg kan met de wereld aan m'n voeten..
Rave gaat weer studeren..
Slaap zequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Vollûk, ik gaat ook tukken. Voor de luitjes die morgen naar dH gaan: veel plezier. Ik ga morgen lekker een ochtendje buksen poetsen
Welke studie wil je doen? Of, minder specifiek: welke kant wil je op?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, maar het zal wel even wennen worden..
quote:
Mogguh Rave. Hoe laat vertrekken jullie?quote:
Zit in de bus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mogguh Rave. Hoe laat vertrekken jullie?
Een lange druilerige dag jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zit in de bus.
T wordt een lange dag...
Doe dan ook geen beloftes die je niet kan waarmaken, kutje..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, ben geen helderziende natuurlijk
Gewoon blijven kijken, dan zie je vanzelf de knapste man van de NATO langskomen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:43 schreef ErwinRommel het volgende:
En Rave, veel plezier en maak er een strakke mars van, wie weet zien we elkaar wel.
Yep! Helemaal bij de achteringang van tent B!quote:
Toespraak niet gezien, we stonden langs de straat. Hebben wel extra hard geklapt voor de Dutchbat 3 veteranen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:22 schreef Pumatje het volgende:
wat jammer van het weer nogmaals.. echt heel erg jammer.
de toespraak van de nieuw-guinea veteraan ( collega van mijn oom trouwens ) was ontroerend en heel herkenbaar in wat ik altijd hoor..
Overigens niet alleen de Papoea's hebben we daar laten stikken.. dat hebben we ook met de Molukkers gedaan...schande.
We krijgen nog een land van de Nederlandse regeringquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:22 schreef Pumatje het volgende:
wat jammer van het weer nogmaals.. echt heel erg jammer.
de toespraak van de nieuw-guinea veteraan ( collega van mijn oom trouwens ) was ontroerend en heel herkenbaar in wat ik altijd hoor..
Overigens niet alleen de Papoea's hebben we daar laten stikken.. dat hebben we ook met de Molukkers gedaan...schande.
Ik begrijp de treinkaping ook ....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
We krijgen nog een land van de Nederlandse regering
Ik totaal niet! Vooral die basisschool niet. (Is ook verre familie van me) maar onschuldige mensen gebruiken is voor mij ALTIJD fout.quote:
Zoals Frankrijk in Indochina en Algarije?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:06 schreef Pumatje het volgende:
Oh nee?
We hadden gewoon zoals genoeg landen voor ons hebben gedaan moeten blijven zitten op de Molukken en NG.
Met een thuisland wat plat ligt? Had gekunt maar helaas.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:06 schreef Pumatje het volgende:
Oh nee?
We hadden gewoon zoals genoeg landen voor ons hebben gedaan moeten blijven zitten op de Molukken en NG.
simpel
we hadden toen een krijgsmacht die dat echt wel af kon dwingen.. en we hadden de steun van de Volkeren aldaar.. hadden we dat gedaan, zaten we er nog steeds...
Ik steun de Molukkers in alles betreft dat onderwerp.... maar ik voel me niet solidair met ze, heb geen Molukse achtergrond, maar wat mijn Familie mee terug heeft genomen uit Nederlands-Indie heeft me op genoeg vlakken onderwezen dat ik wel begrijp dat we daar een heel volk hebben laten stikken, wat zich totaal niet gelieerd zag met Suharto/Sukarno.. etc.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:43 schreef Maitje het volgende:
Veel plezier iedereen! Ik hoop dat de zon nog doorbreekt!
Generaal Spoor had dat echt wel voor elkaar gekregen...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Met een thuisland wat plat ligt? Had gekunt maar helaas.
Dit is een ander verhaal, daar was er juist drang naar onafhankelijkheid, in Moluk en NG wilde de bevolking dit zelf heel graag, ze wilden bij Nederlands Koninkrijk blijven.. wij kozen ervoor om ze te negeren, en echt weg te lopen voor onze verantwoordelijkheden...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zoals Frankrijk in Indochina en Algarije?
Noem dan maar eens een ander land dan zodat ik weet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:53 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dit is een ander verhaal, daar was er juist drang naar onafhankelijkheid, in Moluk en NG wilde de bevolking dit zelf heel graag, ze wilden bij Nederlands Koninkrijk blijven.. wij kozen ervoor om ze te negeren, en echt weg te lopen voor onze verantwoordelijkheden...
Rave_NL, waar staat het oranje koord voor dat ik sommige van je collega's zag dragen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Noem dan maar eens een ander land dan zodat ik weet wat je bedoelt.
Bezetten? Heb je enig idee hoe groot alleenal de mollukken zijn? Zelfs toen het nog bibij nederland hoorde heeft nederland het noit vollefig onder controlle gehad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Generaal Spoor had dat echt wel voor elkaar gekregen...
Politionele acties gingen prima, totdat de Politiek zich ermee ging bemoeien.
Maargoed, dat is eigelijk een ander verhaal, daar was het de bevolking die de Onafhankelijkheid wilde.. we hadden makkelijk de Molukken en NG kunnen bezetten, al is het alleen maar omdat de bevolking hier zelf om vroeg...
1e bataljonskoordje, van de hare majesteit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rave_NL, waar staat het oranje koord voor dat ik sommige van je collega's zag dragen?
Ik zet mijn foto's morgen online. Ben bekaf!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef _The_General_ het volgende:
Heeft iemand al foto's! Ik zou graag foto's willen zien van vets met onderscheidingen
Bij die VOMI club? Was Dutchbat niet vertegenwoordigd?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:49 schreef Clan het volgende:
ER is al te bewonderen op een filmpje in topic Veteranendag
ja. Morgen meerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
Thaboel? Heb je gedronken?
Want je maakt meer spelfouten dan ik normaal doe.
challenge hoofddorp. Als jij komt zuip je op mijn kosten =pquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:52 schreef Rave_NL het volgende:
Meer drank. Ben gesloopt maar kan niet slapen..
Ik heb hetzelfde probleem. Net maar een Baileys ingeschonken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:52 schreef Rave_NL het volgende:
Same, glaasje rood ingeschonken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:52 schreef Rave_NL het volgende:
Bij de VOMI idd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij die VOMI club? Was Dutchbat niet vertegenwoordigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |