Pff, gezien de volgorde tijdens het defile loop jij morgen achter een burger kapel aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat me aub ff in die waan ja?
Ohh, btw, geen mooiere mars dan de Grenadiersmars
Tja, ook al een resultaat van al die bezuinigingen uit het verledenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, gezien de volgorde tijdens het defile loop jij morgen achter een burger kapel aan.
Tambours en Pijpers..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik hoop zo graag dat ze voor het detachement waarin Rave in meeloopt héél toevallig een muziek kapel de Grenadiersmars laten spelen![]()
Ga je dan vragen of wij Lady Gaga nog kennen? Of heb je een andere smaak?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel op zn dertigste als is oud en versleten ben.
Ik heb nog een LP liggen met muziek van de Kapel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tambours en Pijpers..
Vooral als er pleunen in presenteer geweer moeten staan voor ons vaandel.
Tja, wat moet ik daar over zeggen.....quote:
Misschien gewoon niksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik daar over zeggen.....
Eerste sprong?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Volgende maand mezelf uit een vliegtuig gooien
Ik hoor dat er bij de eerste sprong soms een vriendelijk duwtje in de rug wordt gegeven. Het is toch niet een natuurlijk gevoel om jezelf richting de aarde te storten blijkbaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Bij mij wel. Bij mijn eerste sprong kreeg ik een aanmoedigend zetje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik hoor dat er bij de eerste sprong soms een vriendelijk duwtje in de rug wordt gegeven. Het is toch niet een natuurlijk gevoel om jezelf richting de aarde te storten blijkbaar.
Mij zouden ze er met 3 man uit moeten beuken denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Bij mijn eerste sprong kreeg ik een aanmoedigend zetje.
De aflossing. Ik zo maar eens maffen.quote:
Ik ging vandaag kapot in mn auto toen ik nummer van mn middelbare school hoorde.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je dan vragen of wij Lady Gaga nog kennen? Of heb je een andere smaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap fijn!quote:
Hier in Nederland gewoon? En burger of militair?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja
Als het goed weer is hopen we er 5 in een weekend te doen.
burger of baas?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Teuge of Texel?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja
Als het goed weer is hopen we er 5 in een weekend te doen.
Middag USquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |