Zoals het er nu naar uitziet ben ik 4 uur weg daar. Maar iig beter.quote:
Geen behoefte en ja, met jou?quote:
Zal voor mij wat later worden aangezien mijn oude Stinger maatjes er ook bij zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet ben ik 4 uur weg daar. Maar iig beter.
ja hoor. School is geregeld, vakantie geregeld dus moet een goed gevoel de vakantie in.quote:
Hmmmm, jammer. Altijd leuke serie was het.quote:
Shit, gecondoleerd....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmmm, jammer. Altijd leuke serie was het.
Op precies dezelfde datum van mijn oma die vandaag (paar uur geleden) is overleden.
Iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, gecondoleerd....
Morgen dan een borrel ter herinnering.
Mooie leeftijd.quote:
Nee, deze oma heeft ze nooit gezien. Is moeder van mijn stiefvaderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooie leeftijd.
Maar tof dat ze Lotusss nog heeft gezien.
Pfff, wat verwarrend....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, deze oma heeft ze nooit gezien. Is moeder van mijn stiefvader
Juistemquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff, wat verwarrend....
Maar morgen toch maar die borrel.
Dank je.quote:
Mooie beelden, maar waarom hebben ze een nummer van John Denver gejat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Hou ervan of niet. Maar wel toepasselijk met veteranendag.
Geen idee. Wist het niet eens.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooie beelden, maar waarom hebben ze een nummer van John Denver gejat?
Ja. Je kunt dus nog vluchten.quote:
Ooit zal ik net zo'n seniele oude vent worden dat ik vrolijk mee post, maar mijn gouden ouden worden iig nog op de radio gedraaid, dus ik pas...quote:
Uiteraard ken ik diequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
@ER. Dan ken je deze ook nog wel. Eerste uitvoering was ook in 91.
Was een mooie vrouw met goede muziek. Nog steeds eigenlijk wel.quote:
Wel goed dat je inziet dat jij net als Clan, ER, AchJa en ik gaat worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ooit zal ik net zo'n seniele oude vent worden dat ik vrolijk mee post, maar mijn gouden ouden worden iig nog op de radio gedraaid, dus ik pas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |