Doe dan net als ik: delegeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat een werk zeg dat koperpoetsen van Grenadiers baret embleem
Liever niet, dan duurt het nog langer voordat het gedaan isquote:
Nooit echt van gehouden, wel van deze:quote:
Ja, maar dan wel op zn dertigste als is oud en versleten ben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel goed dat je inziet dat jij net als Clan, ER, AchJa en ik gaat worden.
Waar haal jij het vandaan dat we oud en versleten zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel op zn dertigste als is oud en versleten ben.
Heb je die naftaklus van jou wel eens goed bekeken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar haal jij het vandaan dat we oud en versleten zijn?
Pardon? Naftaklus?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heb je die naftaklus van jou wel eens goed bekeken?
Liever jij dan ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:01 schreef m.k het volgende:
Misschien ga ik wel lekker op de fiets naar du haag
Heb k niequote:
Nog nooit van gehoord, dus please enlighten mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Onbekend met het fenomeen? Want je bent zowat het schoolvoorbeeld.
Hoef k niequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar liggen, maatje 280M
Dat je te veel met je klus boven je brandertje hebt gehangen zodat die naftadampen er voor hebben gezorgd dat je dr 20 jaar ouder uitziet. (ook wel een kop met teveel winters genoemd, maar goed, 1 winter is geen winter..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, dus please enlighten me
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat je te veel met je klus boven je brandertje hebt gehangen zodat die naftadampen er voor hebben gezorgd dat je dr 20 jaar ouder uitziet. (ook wel een kop met teveel winters genoemd, maar goed, 1 winter is geen winter..)
Denk jij nu echt dat de Mariniers Kapel die muziek gaat spelen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik hoop zo graag dat ze voor het detachement waarin Rave in meeloopt héél toevallig een muziek kapel de Grenadiersmars laten spelen![]()
Laat me aub ff in die waan ja?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denk jij nu echt dat de Mariniers Kapel die muziek gaat spelen?
No way! Zij spelen wel wat mooiere stukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |