quote:
Nou , laat ik het zo zeggen, het is erg creatief, en leuk vormgegeven.. maar totaal niet gepast bij de situatie inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Rave_NL... Ga jij nou ook die kant op? Gepaald?
Wow, dat plaatje van de Veteranendag 2011 wat Rubje plaatste is eigenlijk gewoon een kinderachtige belediging, met die speelgoedpoppetjes... Wat slecht.
Been there, done thatquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:47 schreef hoogvlieger het volgende:
Oja, 16 oktober naar de RHCP in Ahoy
Hoor wel meer dat dat niet hun beste concert was. Mensen die de solo's van Frusciante te lang vondenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:45 schreef TMartina het volgende:
[..]
Been there, done that
Geld verneuking.
Aldus mijn ervaringen in het Goffert park.
Ik ga zelf mn rondje lopen, afkeggen aan de bar en vervolgens weer naar huis, in mn mooiemannenpak.Vrijwillig verplicht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Rave_NL... Ga jij nou ook die kant op? Gepaald?
True.quote:Wow, dat plaatje van de Veteranendag 2011 wat Rubje plaatste is eigenlijk gewoon een kinderachtige belediging, met die speelgoedpoppetjes... Wat slecht.
Rubje heeft tenminste wel moeite in de OP gestopt... doen wij niet altijd in de SCquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nou , laat ik het zo zeggen, het is erg creatief, en leuk vormgegeven.. maar totaal niet gepast bij de situatie inderdaad
Doe ik ook, dat zie je toch?quote:
Ik zou haast denken dat je een ongesteld wijf bent met dat gezeik van je.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef Rave_NL het volgende:
Je kan niet voor jezelf spreken als je "wij" gebruikt, dipshit.
Ghehehe... dies leuk!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef Maitje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien heeft hij wel aan mijn piemel gezeten...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarop concludeer je dat dan?
En.. waar haal je die smily's vandaan?
Heb je er nou nog niet een ander relais ingezet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Weer stilgestaan op de vluchtstrook vandaag in de regen op weg naar huis
Relais 30 hè?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je er nou nog niet een ander relais ingezet?
En toch blijft de auto rijden? Dat lijkt me sterk. Wie heeft jou verteld dat de ECU opgerookt is?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Relais 30 hè?
Nee.
Probleem is de ECU die alles aanstuurt, tot de koplampen aan toe. Printplaat doorgebrand.
Twee gerage bedrijven, een officiele dealer, de ander een simpel auto reparatie bedrijf (Kuyntjes).quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
En toch blijft de auto rijden? Dat lijkt me sterk. Wie heeft jou verteld dat de ECU opgerookt is?
Kortom een vochtprobleem. ECU eruit, een uurtje in de oven op een graad of 50. Dik insprayen met vochtverdrijver en eventueel afschermen in de auto. Klaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Twee gerage bedrijven, een officiele dealer, de ander een simpel auto reparatie bedrijf (Kuyntjes).
Laatste zei dat de ECU niet goed was afgeschermd van water en regenwater dus regelrecht op ECU-unit valt. Dat kan kloppen, want beide keren dat ik met pech stond regende het (dat had ik hen niet verteld).
Daarbij werken de dimlichten niet (aansturing via ECU), en hapert hij tijdens het rijden, dus brandstoftoevoer is slecht welke ook weer door ECU aangestuurd word.
Tevens ruitenwissers. Die doen het ook niet meer dan.
Hij rijd dus wel (vraag me niet hoe), maar elke keer als ik de auto pak schiet ik een gebed af
Was het maar zo simpelquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kortom een vochtprobleem. ECU eruit, een uurtje in de oven op een graad of 50. Dik insprayen met vochtverdrijver en eventueel afschermen in de auto. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |