Twee ton is geen excuus voor een moderne auto, ook een benzinebak haalt dat tegenwoordig met gemak. Ik heb oudere benzinebakken gehad die ik op 6 ton gezet heb.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel
Er zijn nog meer haperingen zoals plotseling afslaan, plotseling een tè hoog toerental terwijl hij stationair draait met droog weer etc.
Let wel, de auto heeft al 200.000+ kilometers gereden (is benzine motor).
Is van 11-1998.
Recce te gekkie,.....met je pijpekrulle in je nekkie.....lalalalaquote:
Daaronder de uitnodigingquote:Hallo Mark,
VanXxxxx Xxxxxx n heb ik jouw email adres gekregen.
Als “vriend van de Stingers” nodigen wij jou ook uit voor onze reünie.
Kijk, helemaal goed!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daaronder de uitnodiging
Heh, uitgenodigd voor de voor de reunie van de eerste complete groep Luchtmobiele Stingers 1993
Nooit gediend bij de Stingers, maar wel héél veel mee samengewerkt met ze.
Neequote:Op donderdag 23 juni 2011 18:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hebben ze uberhaupt wel een idee wat peuren eigenlijk is?
Nou, net ff gebeld met iemand van de oude stingers, ene oud Wachtmeester Bos, goede vent is er ook bijquote:
Dan mag het geheel afzinken. Peuren is de mooiste manier van paling vissen. Als ze een beetje lopen trek je met gemak een stuk of 50/100 de boot in in een nachtje.quote:
assernacht, gevolgd door de TT nachtquote:
Hier gaat het om zo veel mogelijk kut muziek in een stad op het water te krijgenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan mag het geheel afzinken. Peuren is de mooiste manier van paling vissen. Als ze een beetje lopen trek je met gemak een stuk of 50/100 de boot in in een nachtje.
Oh ja, de TT is ook weer dit weekend. Ik ga er al jaren niet meer heen, vind het een commercieel uitgebuit niks mag klote feestje geworden. Vroegah toen Streuer en Schnieders (RIP), Hans Spaan en de 80CC nog bestond...quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:43 schreef gerco94 het volgende:
[..]
assernacht, gevolgd door de TT nacht
vroegahquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, de TT is ook weer dit weekend. Ik ga er al jaren niet meer heen, vind het een commercieel uitgebuit niks mag klote feestje geworden. Vroegah toen Streuer en Schnieders (RIP), Hans Spaan en de 80CC nog bestond...
Hartog (Witte reus), Mamola, Middelburg, vliegende starten... those were the days.
Dit dus!quote:
Neuh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:17 schreef EllaN het volgende:
Euh veteranendag is zaterdag al. Hebben jullie al kriebels?
Het blijft een groots evenement, echter niet meer voor mij. Ik ken het "oude" nacht van Assen/ TT nog en ben van mening dat het tegenwoordig niet meer in de schaduw kan staan met de oude tijden. Ben er 2004, 2005, 2007 en 2008 weer geweest. Maar dat kon niet tippen aan de eind jaren 70, 80 begin 90 tijden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:24 schreef gerco94 het volgende:
@achja prachtige beelden![]()
alle campings liepen vandaag ook alweer vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |