Voor de vliegende tampon?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wel burger maar met wat jongens van de Natres samen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ging vandaag kapot in mn auto toen ik nummer van mn middelbare school hoorde.Klinkt wel beter dan dat kut nummer van ER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
[..]
Ik ging vandaag kapot in mn auto toen ik nummer van mn middelbare school hoorde.Ik moet elke keer lachen als ik het liedje hoor waar op ik voor het eerst "geslowd" hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik ging vandaag kapot in mn auto toen ik nummer van mn middelbare school hoorde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazen nummer
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Als je m nou gewoon negeerd dan stopt ie misschien een keerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt wel beter dan dat kut numner van ER.
Spannendquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wel burger maar met wat jongens van de Natres samen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik moet elke keer lachen als ik het liedje hoor waar op ik voor het eerst "geslowd" heb..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Werkt niet. Zou gelijk zijn aan Rave die het KMarns een tweederangs organisatie zou vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als je m nou gewoon negeerd dan stopt ie misschien een keer
Ja, zo.quote:
Da's enkel bij het ceremonieel tenue.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:36 schreef Sine_Pari het volgende:
Goed, en hoe gaat ie daar?
@Raven_NL nooit geweten dat officieren van het Korps een gele/goude bies hebben inplaats van een rode. Wat is hier de oorsprong van?
Ja wist al dat officieren op barathea ook een rode bies hebben, maar niet dat het op het ceremonieel uniform anders was, netzo min waarom of waar dat van (af)stamtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Da's enkel bij het ceremonieel tenue.
Bij barathea (DT) hebben officieren een rode bies,
[ afbeelding ]
en vlagofficieren een dubbele rode bies.
[ afbeelding ]
Alle gewapende wachten zijn incl stormbandje conform tenuebepaling.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
Is het kinbandje verplicht of naar eigen inzicht?
Die hou je van me tegoed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja wist al dat officieren op barathea ook een rode bies hebben, maar niet dat het op het ceremonieel uniform anders was, netzo min waarom of waar dat van (af)stamt
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik moet elke keer lachen als ik het liedje hoor waar op ik voor het eerst "geslowd" heb..
Glennis Grace mag trouwens een pijnlijke dood sterven voor het verbaal verkrachten van een van de mooiste nederlandstalige nummers ever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaan we morgen dus zien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Glennis Grace mag trouwens een pijnlijke dood sterven voor het verbaal verkrachten van een van de mooiste nederlandstalige nummers ever.
Telt prikkeldraad ook?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Good luck.
Vergeet niet minstens 1 boomlanding te maken. Anders ben je laf.
Ik vind Do's versie van Zij gelooft in mij nog erger eigenlijk. Hoe zij het woord "toekomst" uitspreektquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Glennis Grace mag trouwens een pijnlijke dood sterven voor het verbaal verkrachten van een van de mooiste nederlandstalige nummers ever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |