Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
donald_dick = joystick-joy
ForzaScuderiaFerrari = jobimpreza
En ik zou ook niet anders willenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zoals ik zei heb ik een Logitech G25..
Het schakelen werkt prima met de "flippers".quote:Op maandag 27 juni 2011 09:51 schreef Tjaapo het volgende:
Sinds dit weekend beschik ik ook over gt5. Nu wil ik een stuur aanschaffen maar wil er geen 300 euro voor neerleggen. Kwam dus al snel uit bij de logitech driving force gt. Heeft iemand ervaring met dit stuur? Hoe is het schakelen bijvoorbeeld want ik zag dat er alleen een rem en gaspedaal waren?
Ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:16 schreef Tjaapo het volgende:
Er zit toch ook een pook bij? Kan je die dan gewoon gebruiken zonder iets van een koppeling in tw hoeven drukken?
Dat kan, maar dat zou ik niet doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:16 schreef Tjaapo het volgende:
Er zit toch ook een pook bij? Kan je die dan gewoon gebruiken zonder iets van een koppeling in tw hoeven drukken?
Ik heb in de honderden uren dat ik GT5 heb gespeeld denk ik 1x achteruit gereden. Zou niet eens weten welke knop het is..quote:Op maandag 27 juni 2011 10:31 schreef very het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat zou ik niet doen.
Bij mij is pook naar voren: handrem, pook naar achter: achteruit.
Dat werkt veel beter IMO, aangezien je anders je achteruit op je stuur hebt zitten, en dat is lastig vasthouden wanneer je tegelijkertijd moet draaien.
Dus jij hebt na honderden uren NOOIT tegen een muur aan gestaan en hem in zijn achteruit hoeven zetten om weer op z'n plek te komen? Lastig te geloven eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:43 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb in de honderden uren dat ik GT5 heb gespeeld denk ik 1x achteruit gereden. Zou niet eens weten welke knop het is..
Gebeurt vrij weinig eigenlijk inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:50 schreef very het volgende:
[..]
Dus jij hebt na honderden uren NOOIT tegen een muur aan gestaan en hem in zijn achteruit hoeven zetten om weer op z'n plek te komen? Lastig te geloven eigenlijk.
Dan moet je wachten tot er 1 voorbij komt in de occasiondealer of bij de IA licensie alles op brons halen (dan krijg je er 1).quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef Tjaapo het volgende:
Misschien stomme vraag maar, in de a select races zit in de amateurraces op gegeven moment een cup waarvoor je een pickup nodig hebt. Ik kan deze alleen nergens kopen????
Zijn er nieuwe auto's in het spel, of bedoel je gewoon autos die je al had, maar nog niet geprobeerd hebt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:41 schreef woessie het volgende:
Ik ben weer opnieuw begonnen onlangs
Weer heel leuk om nieuwe auto's te proberen.
Had je dat niet kunnen vertellen in het algemene GT5 topic dan ? Nutteloze kick voor mensen die smachten naar wat nieuws over DLC.... niets dusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:41 schreef woessie het volgende:
Ik ben weer opnieuw begonnen onlangs
Weer heel leuk om nieuwe auto's te proberen.
Huh? Dit is toch het algemene GT5 topic?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:04 schreef Meike26 het volgende:
Had je dat niet kunnen vertellen in het algemene GT5 topic dan ? Nutteloze kick voor mensen die smachten naar wat nieuws over DLC.... niets dus![]()
Is het ook gewoon.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Huh? Dit is toch het algemene GT5 topic?
Eerlijk gezegd vond ik die formule races best simpel na een paar keer oefenen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:18 schreef pretpletter het volgende:
De formule 1 races zijn een drama op A spec. Heb (op de laatste paar endurances) A en B spec career op dit tournament na wel helemaal klaar. Iemand tips? Ze duren waanzinnig lang en een foutje en je staat gelijk weer laatste.
Nou ja, gisteren voordat mn disc het niet meer deed toch nog die Zonda R binnengehaald met B-spec. Echt een toffe bakquote:
Je kan zulke auto's nu niet meer doorsturen, toch??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:20 schreef woessie het volgende:
En nu is de disc rot
Had er zuiniger op moeten zijn...
pssst... iemand die het niet meer speelt en van auto's af 'moet'? Zoals de ferrari P4 en meer oude racecars (premium) als die Jaguar??
oh dat weet ik niet, 'normale' auto's wissel ik nog door met een vriend van me die net is begonnen met de game.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:03 schreef very het volgende:
[..]
Je kan zulke auto's nu niet meer doorsturen, toch??
Auto's boven een miljoen kunnen niet meer verstuurd worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:35 schreef woessie het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet, 'normale' auto's wissel ik nog door met een vriend van me die net is begonnen met de game.
hmmmmmm rare beslissing. Terwijl je nu wel alle vrijheid krijgt met de seasonal events. Ach ja, dan maar heel vaak hetzelfde rondje racen, ik moet die ferrari hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:39 schreef very het volgende:
[..]
Auto's boven een miljoen kunnen niet meer verstuurd worden.
Inderdaad een rare beslissing.quote:
Die theorie is ook de enige die ik kan bedenken, maar in mijn geval raak ik zo moe van het "grinden" voor auto's, dat het waarschijnlijk is dat ik daardoor juist geen zin meer heb in GT6.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:42 schreef Meike26 het volgende:
Ik weet niet of het de filosofie is van Polyphony Digital, maar als ik even nadenk, dan kan het versturen van dikke sport/race wagens er in resulteren dat mensen sneller uitgekeken zijn op het spel. Omdat het dan echt TE makkelijk word. Dat betekend dan dus ook dat die mensen ook geen potentiële Gran Turismo 6 klanten meer zijn. Door zelf te moeten racen voor je prestaties en winnen van goede sport & racewagens raak je meer "verslaafd" aan het concept dat Gran Turismo heet en je zal dan ook sneller Gran Turismo 6 willen kopen als deze over een jaar of 20 uit komt.
Dat is hoe ik er over denk, ik zeg niet dat het ook zo is.
Ik denk dat je me verward met iemand anders.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:20 schreef Meike26 het volgende:
Het gekke vind ik dat jij juist nu met deze reactie komt !![]()
Een tijd geleden, in 1 van de vorige delen waren wij als 1 van de weinige het over eens dat het plezier van GT zat in het afstellen en sneller maken van je auto en de mate van realisme in het spel.
Dat gebeurd na elke verandering in je game, bij elke race waar je aan mee doet, auto die je koopt, upgraddes e.d.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:54 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe kan ik mn savegame online opslaan???
En daar hoef je geen PSN + account voor te hebben?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:23 schreef Hiya het volgende:
[..]
Dat gebeurd na elke verandering in je game, bij elke race waar je aan mee doet, auto die je koopt, upgraddes e.d.
Dat kan niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef _Michael het volgende:
Hoe kan je je stuur op een aantal graden instellen?
Nee hoor. Maar ik zou wel online gaan als ik jou was, voor de seasonal events en auto's in de online store.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:05 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
En daar hoef je geen PSN + account voor te hebben?
Zover ben ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef woessie het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik zou wel online gaan als ik jou was, voor de seasonal events en auto's in de online store.
Ik heb de instellingen van ReikoNagase gebruikt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:18 schreef pretpletter het volgende:
De formule 1 races zijn een drama op A spec. Heb (op de laatste paar endurances) A en B spec career op dit tournament na wel helemaal klaar. Iemand tips? Ze duren waanzinnig lang en een foutje en je staat gelijk weer laatste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar reed ik de rest van het veld aardig zoek mee. Zelfs na een crash kan je nog prima inlopen. Zestig ronden zijn hier meer dan genoeg voor. Lukt het niet, meer oefenen.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
goud chrome is er ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef Meike26 het volgende:
Weet trouwens iemand of er meerdere kleuren chroom zijn ? Behalve chroom-chroom bijvoorbeeld blauw chroom of rood-chroom ? Moet digitaal makkelijker kunnen dan IRL.
Dan moeten ze in ieder geval Spa toevoegen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Komt er ooit nog eens een track pack dlc?
Wat ik dus niet snap, er zijn online en op twitter diverse verzoekjes aan adres van Kaz Yamauchi geweest om betaalde DLC te maken o.a. voor de hulp aan aardbeving Japan. Denk dat grote meerderheid met alle liefde voor ca 5 euro een track pack of carpack had gedownload.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:14 schreef woessie het volgende:
tja, heel misschien
http://www.gtplanet.net/sony-hints-of-gran-turismo-5-dlc/
maar ja, dat zegt niks.
Ze zijn altijd al tegen betaalde content geweest maar ik betaal er met liefde voor
Dat is wel HET circuit wat al jaren mist. Net zoals echte Porsche's en een paar toffe circuits uit de moto GP. Brno, Mugello, Assen van vroegah.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan moeten ze in ieder geval Spa toevoegen!
Als ik een Xbox zou hebben zou ik zeker Forza 4 er bij halen maar nooit als vervanging voor GT5.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
Nog steeds geen nieuwe banen enzo??
Als Forza4 uit is is het afgelopen met GT5 vrees ik.
Je kan er een nieuwe voor kopen. Goed zoekenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:48 schreef hamburgerjongen het volgende:
Ik speel Gran Turismo 5 net voor het eerst. Ik begin met 20.000, maar daar kan ik helemaal geen auto van kopen ook niet bij de Occasiondealer. Daar kost de goedkoopste auto 20.117. Hoe kan ik dit oplossen?
Maar die auto moet dan toch ook van niveau 0 zijn?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan er een nieuwe voor kopen. Goed zoeken
Je wilde gelijk met een Ferrari in de hoogste cup beginnen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:50 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Maar die auto moet dan toch ook van niveau 0 zijn?
Nee, maar toen ik bij nieuwe auto's keek stond er dat er 0 auto's van niveau 0 werden verkochtquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je wilde gelijk met een Ferrari in de hoogste cup beginnen?
Kijk eens welke wedstrijden je kan rijden...geeft een idee van het soort auto dat je nu kan kopen.
Plus je kan licences gaan halen als je in leukere auto's alvast wilt rijden, of de special events doen...
Iets beter zoeken BurgerBoy! Honda Civic is een dikke aanrader.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:05 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik bij nieuwe auto's keek stond er dat er 0 auto's van niveau 0 werden verkocht
Zoals hier boven aangegeven, License rijden is ook handig. Daar krijg je ook auto's voorquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef hamburgerjongen het volgende:
Ja sorry niet goed gekeken, ik wilde gewoon meteen beginnenIk heb de Mazda Eunos Roadster J-Limited(NA) '91 gekozen
Backup maken van je gehele PS3. Ik weet zo direct uit mijn hoofd niet welke stappen maar Google weet dat vast wel. Bijzonder eenvoudig is het, heb het zelf ook tijden terug een keer gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:09 schreef ScarFace- het volgende:
Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ikmijn savegame veilig stel?
THX!
Ik hoop op die Seattle track en wat van die Tahiti offroad tracks.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:46 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop toch heel erg dat er nieuwe tracks bijkomen ! Apricot Hill and Twin Ring Motegi mis ik echt in het spel. Die 34 nieuwe auto's is nog maar afwachten, zal heus wel weer een Skyline of Rx-7 bijzitten.
Nog 3 weken geduld !
Ik pak binnenkort een keer de 4uur van de ring als het weer wat slechter is. Ideaal voor die regenachtige weekenden samen met een vriend van mequote:Op donderdag 29 september 2011 12:36 schreef Sant. het volgende:
Er komt vanzelf weer een moment dat ik weer zwaar aan de GT5 ga..
Ik zag hem in metal kleur bij de Gran Turismo dealership, hij verscheen volgens mij na level 30. Je kan daar even kijken. Die TVR lak is wel bruut idd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:32 schreef Meike26 het volgende:
Hoe bemachtig ik dat ding eigenlijk met de optie om hem zelf te kleuren ? Ben wel benieuwd hoe hij er uitziet in chrome lookOf zo'n TVR cameleon lak.
Cool, maar vind het een dikke schijtwagen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:11 schreef Dutchguy het volgende:
Gratis X2010 in Vettel kleur.
Om aan te tonen dat Kazuniro Yamauchi een Sebastiaan Vettel fan is heeft hij het volgende, via Twitter, laten weten. Als op 9 oktober 2011 Sebastiaan Vettel voor de tweede keer op rij F1 Gran Prix Wereld kampioen wordt, welke verreden wordt op het circuit van Suzuka, dan krijgt iedereen die binnen een week inlogt in GT5 de X2010 in Vettel versie gratis.
Nog geen level 35 of de Vettel Challenge op brons, nu is je kans om dus een X2010 te bemachtigen.
http://www.gthq.nl/nl/home/nieuws/616-gratis-x2010-vettel-kleur
Nice!
Heb hem nog niet geprobeerd, ik ben meer van de tourwagens en Le Mans-wagens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Cool, maar vind het een dikke schijtwagen.
Dusver bevestigd wat er in de Spec II update komt. Beetje olie op het vuur gooien, nu Forza 4 eraan zit te komenquote:Lets see:
1. Simplified interior view added to all standard cars.
2. User control of the weather change feature.
3. Added a setting sheet feature allowing you to save multiple car settings...
4. Spec 2.0 Opening movie
5. Improved UI response and usability
6. Replay front forward/rewind
Netjes, nou nog benieuwd waar de dlc uit bestaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dusver bevestigd wat er in de Spec II update komt. Beetje olie op het vuur gooien, nu Forza 4 eraan zit te komen
Kaz twittert er op losquote:1. Simplified interior view added to all standard cars.
2. User control of the weather change feature.
3. Added a setting sheet feature allowing you to save multiple car settings...
4. Spec 2.0 Opening movie
5. Improved UI (user interface) response and usability
6. Replay front forward/rewind
7. Mid-race save feature for endurance races.
8. Expanded online lounge features (Narrowing down car types, shuffle races)...
9. Expansion of the B-Spec remote race you can play from GT.com (a graph display now shows changes in race rankings.)
10. Expanded Photo travel features / You can now take photo’s of cars together with your avatar..
11. Added a “NASCAR Pit Scene” stage to Photo Travel
12. Added eleven 2011 model NASCAR cars...
13. Added the Nissan GT-R N24 Shulze Motor Sport,
14. Improved physics and AI...
15. Support for the Logitec G25/G27 Steering wheel.
Tussen 9 en 15 oktober.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef Sant. het volgende:
"7. Mid-race save feature for endurance races. "
KIJK! en daarom ga ik weer GT spelen!! heerlijk!!
Wanneer komt deze update???
Wat smerig. Precies in de release window van Forza 4.......quote:
Sja commercie he. Maar volgens mij kwam Forza 3 ook met een carpack precies tijdens GT5.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:36 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Wat smerig. Precies in de release window van Forza 4.......
Oh well, het is voor mij te laat. Ik heb veel lol gehad met GT5 maar het is klaar. Dit soort dingen hadden er al vanaf dag 1 in moeten zitten. Helemaal de simpele dingen als spoelen tijdens een replay, save feature en simpele interieurs.....
Klopt, maar die ontbraken niet. Dat waren extra's. Het gros van de features in deze update hadden nooit mogen ontbreken in een volledig spel. Vooral het saven en doorspoelen vind ik bullshit om pas na een jaar mee aan te komen. Dit hadden ze in de 1e update al moeten doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Sja commercie he. Maar volgens mij kwam Forza 3 ook met een carpack precies tijdens GT5.
Het waren extra's maar extra's die wel precies rond GT5 uitkwamen. Nu krijgen ze een plaagstootje terug.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:44 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Klopt, maar die ontbraken niet. Dat waren extra's. Het gros van de features in deze update hadden nooit mogen ontbreken in een volledig spel. Vooral het saven en doorspoelen vind ik bullshit om pas na een jaar mee aan te komen. Dit hadden ze in de 1e update al moeten doen.
Dat snap ik, maar het is allemaal te laat. Komop, 1 jaar na dato pas met de dingen komen waar de community om vraagt.......Ik weet het niet. Hierdoor vraag ik me af wat die gasten allemaal gedaan hebben in de tijd tussen GT4 en 5. Echt niet alleen 200+ auto's modelleren e.d.........quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het waren extra's maar extra's die wel precies rond GT5 uitkwamen. Nu krijgen ze een plaagstootje terug.![]()
Ben het met je eens dat GT5 perfect spel is en dat er nog veel te verbeteren was, maar er zijn steeds kleine updates geweest. Dat ze nu het AI en de handling aanpassen (die ik al perfect vond) maakt mij toch erg enthousiast.
Hij is nog steeds bezig trouwens.
En daar moeten euro's voor neergelegd worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Er komt een Car, Track en Gear pack als DLC.
Ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:01 schreef jackson het volgende:
[..]
En daar moeten euro's voor neergelegd worden?
Op de bovenste na vind ik het er goed uit zien voor standard cars maar ik speel toch altijd voor het grootste snelheidsgevoel met de laagste viewpoint, ook met premium cars.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interieurs van standaardauto's...
Dan toch maar Forza 4
Apricot Hill zou gaaf zijn idd. Ik zou echt Seattle ook willen. Ben ook benieuwd hoeveel tracks er in die track pack komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:12 schreef Meike26 het volgende:
Kaz houdt niet van betaalde DLC, dus veel zal het niet zijn. Ik verwacht ¤ 5 tot 8 euro per pack. En dan zal er ook wel een pack komen met alle packs samen en dan een voordeeltje van 4 euro, voor ¤ 19,99 bijvoorbeeld. Ik heb het er eerlijk gezegd wel voor over...
Of het word alleen het Course-pack... met hopelijk Twin Ring Motegi en Apricot Hill ! Spa Francorchamps zal een bonus zijn. Ga ik gelijk met de Gillet Vertigo op pad
GT5 Prologue kreeg er 34 bij. Bij GT5 is dat nog onbekend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:49 schreef Meike26 het volgende:
De nieuwe auto's komen ook met de DLC mee, er word namelijk een car pack aangekondigd.
Zoals Kaz Yamautchi zelf heeft gezegd, zullen dat 34 auto's worden. Of dat dan ook standaard auto's zijn die premium gemaakt zijn of splinternieuw.... geen idee. Tevens niet bekend of die 11 Nascars ook meegerekend zijn...en die Nissan GTR ! Niet zomaar weer een GTR, maar de auto waar hij van de zomer nog de 24h van nurbugring mee heeft gereden
Mooi, doe ik niet aan meequote:
Zonde, onder andere de Gillet Vertigo en Toyota Autobacs MR-s zijn erg leuke autootjes om mee te racen, laatst ook de Pontiac Solstice coupe helemaal getuned en dat is ook een grappig ding !quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:16 schreef woessie het volgende:
Tohc wel erg leuk die interiors, ik race namelijk nooit, maar dan ook nooit, met standardcars. Ik kan ze nu wel herontdekken. Ik ga gewoon (alweer) opnieuw beginnen met de game en ik laat me verrassen
Eindelijk met andere toffe bakken racen. Maar ik wil graag zsm zo'n trackpack. Instantbuy.
Inderdaad zonde! Maar ik vind het ook zonde dat je geen cockpitcam gebruikt. Het is in het begin wennen, maar je ziet alle meters lopen, het stuur met je eigen stuur meedraaien en ik persoonlijk krijg juist het racegevoel van de cockpitview. Juist omdat dan nog meer duidelijk is dat je steeds in verschillende auto's racet. Die stomme metertjes die je aan kan zetten bij de bumpercam.... alles ziet er hetzelfd uit... Eerlijk gezegd vind ik veel auto's maar saai rijden via de bumpercam. Ik wil het graag weten dat ik in een zonda rijd of een 8C. Superquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zonde, onder andere de Gillet Vertigo en Toyota Autobacs MR-s zijn erg leuke autootjes om mee te racen, laatst ook de Pontiac Solstice coupe helemaal getuned en dat is ook een grappig ding !
Zoals anderen ook al zeiden, rijd ik ook altijd met bumpercam, of soms zoals stratencircuits via de roofcam. Interieurtjes kunnen mij weinig boeien.
Als ik een Xbox had zou ik Forza 4 ook halen maar GT5 is toch wel mijn main game qua console racers. Ik snap wel dat Forza nu meer in de belangstelling staat vanwege de aanstaande release maar als Gamespot gelijk heeft en er maar 5 nieuwe banen in zitten zou ik me ook lichtelijk belazerd voelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:16 schreef matthisl het volgende:
Heeft iedereen hier een ps3 EN een xbox ofzo. Dat overstappen op Forza ineens..
In game saven was er al in GP2 en In race weersveranderingen was er al in GP3. Waarom kijken ze het niet af bij de makers van GT?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Op de bovenste na vind ik het er goed uit zien voor standard cars maar ik speel toch altijd voor het grootste snelheidsgevoel met de laagste viewpoint, ook met premium cars.
Forza 4 zal best een goeie game worden maar ik betwijfel of ze qua variatie in tracks en handling GT5 kunnen benaderen.
En ingame wheater control en in-race saving voor endurance races. Dat zijn toch wel serieuze verbeteringen.![]()
Ik heb geen Xbox en zit er ook totaal niet op te wachten verderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:16 schreef matthisl het volgende:
Ik niet, maar die 360 gaat er wel komen, voor Forza4.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:16 schreef matthisl het volgende:
Dat het lang duurde snap ik nog wel, de handling en AI finetunen + nieuwe premium wagens en tracks maken kost gewoon erg veel tijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik niet, maar die 360 gaat er wel komen, voor Forza4.
Ze hadden veeeeeel eerder met nieuwe tracks moeten komen voor GT5.
Ik snap dat de prio daarvoor niet echt hoog lag na die kernramp maar toch.
Zodra de nieuwe tracks bekend zijn gemaakt nog maar eens kijken of het weer leuk is om te gaan karren.
Bedankt om dit te postenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:09 schreef delano.888 het volgende:
ALS JE NU INLOGT krijg je een gratis x2010, EN er is een seasonal event waarbij je 5mil verdient.
KACHING
http://www.gtplanet.net/r(...)-new-seasonal-event/
Ik had zelf vrij snel genoeg van het spel, en start het nu nog maar af en toe op. Ben level 28 ofzo maar heb eeeeecht geen zin om door te gaan tot 40quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:48 schreef DeeBee het volgende:
Trieste shit dat soort dingen, net alsof het zo moeilijk is om die bak in het spel te halen...
Misschien omdat hij er goed in is?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:57 schreef delano.888 het volgende:
Hij is wel ubervet zeg die x2010. Wat maakt deze uitvoering "vettel" vraag ik me alleen af..
Snap ik maar verwachtte wel een speciale skinquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Misschien omdat hij er goed in is?![]()
Ik ga hem ook even downloaden.
Heb helaas alleen de Lupo Cup Car '00 en de Lupo GTI '01.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:42 schreef delano.888 het volgende:
Overigens is hier iemand die een Volkswagen Lupo1.4 '02 standard kwijt kan? Ik koop je dr wel iets voor terug, zeg t maar.
Wat wil je hebben voor die GTI?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heb helaas alleen de Lupo Cup Car '00 en de Lupo GTI '01.
Het was volgens mij behoorlijk druk op de servers, duurde even voor ik die X2010 kreeg.
Dat is ook een hele vervelende bocht idd, maar leuke race vond ik die Lupo race verder wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:56 schreef delano.888 het volgende:
AAARGH lupo race, 1 ronde nordschleife, lig de hele race op de eerste plaats en in de laatste bocht knal ik de berm in, waarna de hele stoet me inhaalt.. GRRRR
Ik vind het wel een geweldige race gezien die Lupo echt aan het asfalt blijft kleven. Daarnaast is dat ding ook niet echt snel waardoor je lekker veel plankgas kunt rijden. Toprace, zo zouden er meer in moeten zittenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:56 schreef delano.888 het volgende:
AAARGH lupo race, 1 ronde nordschleife, lig de hele race op de eerste plaats en in de laatste bocht knal ik de berm in, waarna de hele stoet me inhaalt.. GRRRR
Het is toch de skin van Vettel die hij in de F1 heeft? Een standaard X2010 is gewoon zwart, grijs of wat dan ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap ik maar verwachtte wel een speciale skin
11 Oktober. Morgen dus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:20 schreef 67Impala het volgende:
Even korte vraag heb niet alles meegelezen.Wanneer is precies die update? Want ik denk dat ik GT5 weer even ga oppakken totdat BF3 uitkomt. Zeker vanwege die save functie!
En zijn er hier al lui die de vettel challenge op goud hebben met een dualshock? Dan weet ik of er eventueel hoop is
Ah kijk komt goed uit. Misschien word ik dan toch nog level 40 met a specquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:27 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
11 Oktober. Morgen dus.![]()
3e Week van oktober de DLC met cars, tracks en gear.
Ik heb nog niet veel met de X2010 gedaan, vind hem in ieder geval verdomd moeilijk op de weg te houden.
Ben ook bezig om naar level 40 te komen maar wat een grind.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:29 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ah kijk komt goed uit. Misschien word ik dan toch nog level 40 met a spec. Ik heb alleen de X2010 gebruikt voor B-spec grind sessies. Verder een paar keer de vettel challenge gedaan maar ik hield om ook niet op de weg. Misschien is het een kwestie van blijven proberen, maar toen had ik het uithoudingsvermogen niet
Ik kan het me voorstellen dat je dit merkt in je armen. Ik denk dat ik hem voorlopig nog even B-Spec hou.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:35 schreef delano.888 het volgende:
Overigens is de x2010 icm een dfgt (of nog beter stuurtje) niet aan te raden, de ff zorgt er echt voor dat je je armen half naar de kloten haalt. Ik zal eens uitzoeken binnenkort of je dat ook lager kan zetten
De truuk is om continue gas te geven en bij te remmen als dat moet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:29 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ah kijk komt goed uit. Misschien word ik dan toch nog level 40 met a spec. Ik heb alleen de X2010 gebruikt voor B-spec grind sessies. Verder een paar keer de vettel challenge gedaan maar ik hield om ook niet op de weg. Misschien is het een kwestie van blijven proberen, maar toen had ik het uithoudingsvermogen niet
Wat zijn ze toch slim he, eerst laten weten hoe tof die x2010 is, zodat je ook eerder de x2011 koopt. En dat ga ik nu dus ook doenquote:Red Bull X2011 Protytpe ’11
Idd fucked up ! Maar voor hoelang ? Ik heb het idee dat update 2.0 sowieso nodig was om DLC mogelijk te maken voor GT5, nu hebben we misschien maar 1 baantje erbij (en wat voor éénquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:17 schreef Netsplitter het volgende:
Er komt dus maar 1 circuit erbij??![]()
How to fuck up a franchise part one.
Maar voor dat ene circuit moet je wel 4 euro neerleggen....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Idd fucked up ! Maar voor hoelang ? Ik heb het idee dat update 2.0 sowieso nodig was om DLC mogelijk te maken voor GT5, nu hebben we misschien maar 1 baantje erbij (en wat voor één) maar het is goed mogelijk dat er binnenkort nog meer banen bij komen.
En car packs. Want dat vind ik juist de grootste tegenvaller eigenlijk, weer een aantal Skylines en Mazda's erbij
Het zijn er 2. Wel weinig vind ik, had meer verwacht. Maar goed, Spa is natuurlijk een baan die absoluut in GT5 thuis hoort en straks zit hij er dan ook in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar voor dat ene circuit moet je wel 4 euro neerleggen....
Geef dan dat ene circuit gratis weg als goodwill naar je userbase toe.
Ik ga echt geen 4 euro neerleggen voor één circuit...
Ik vind dat kart ding geen circuit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het zijn er 2. Wel weinig vind ik, had meer verwacht. Maar goed, Spa is natuurlijk een baan die absoluut in GT5 thuis hoort en straks zit hij er dan ook in.
Ik hoop trouwens dat omdat er nu definitief een download button op het homescreen zit er nog meer downloads komen in de toekomst.
Dan hopen op nog meer downloadable content.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind dat kart ding geen circuit.
Ik hoop helemaal niet op nog meer dowloadable content... Eerder begreep ik dat die GT5 dude helemaal niet van DLC hield. Komt hij toch redelijk op terug, en dan zeggen we het nog netjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dan hopen op nog meer downloadable content.
Ik ben toch wel benieuwd naar die track.
Maar je hoeft toch niet te kopen als je niet wilt? GT5 had een behoorlijke hoeveelheid banen maar fans vroegen om Spa en krijgen dat nu. Ze hadden ook op meer gehoopt, ik ook maar dat wil niet zeggen dat het in de toekomst niet alsnog kan komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoop helemaal niet op nog meer dowloadable content... Eerder begreep ik dat die GT5 dude helemaal niet van DLC hield. Komt hij toch redelijk op terug, en dan zeggen we het nog netjes.
Á 4 euro de track zeker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet te kopen als je niet wilt? GT5 had een behoorlijke hoeveelheid banen maar fans vroegen om Spa en krijgen dat nu. Ze hadden ook op meer gehoopt, ik ook maar dat wil niet zeggen dat het in de toekomst niet alsnog kan komen.
Dit dus.quote:
En dit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef woessie het volgende:
maar nu ik zo over de auto's nadenk dan vind ik eigenlijk dat het jammer is dat er zoveel auto's van 1 klasse zijn. Ik wil graag meer supercars bijvoorbeeld, niet alléén maar touring cars.
The Horror!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:13 schreef woessie het volgende:
Iets anders onbegrijpelijks, hoe leg ik het uit... voor je een race start heb je rechtsonder een icoontje om naar je garage te gaan om een auto uit te zoeken. Nu ging ik daar altijd naartoe door naar beneden te drukken. Nu werkt dat niet meer en moet je verplicht een paar keer naar rechts drukken. Waarom slopen ze dat er nu weer uit
Ik weet het, het klinkt pietluttigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef Sant. het volgende:
[..]
The Horror!!!
naar rechts drukken ipv naar onder..
Volgens mij moet je de pitstraat inrjiden en krijg je dan de mogelijkheid om te saven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:13 schreef woessie het volgende:
Ik kan de endurances nog niet saven, of ik doe iets verkeerd.
Iets anders onbegrijpelijks, hoe leg ik het uit... voor je een race start heb je rechtsonder een icoontje om naar je garage te gaan om een auto uit te zoeken. Nu ging ik daar altijd naartoe door naar beneden te drukken. Nu werkt dat niet meer en moet je verplicht een paar keer naar rechts drukken. Waarom slopen ze dat er nu weer uit
Idd. de pits in rijden en dan 'Suspend' kiezen. Daarna GT5 verlaten via de PSknop op je controller. Als je dan weer met GT5 begint laadt je race automatisch en ga je weer verder in de pits.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de pitstraat inrjiden en krijg je dan de mogelijkheid om te saven.
Helemaal niet... ik gebruikte het ook altijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik weet het, het klinkt pietluttig
Ja hoor... is wel even wennen, maar volgens mij is dit ongeveer wat je zoekt :quote:Maar de PS3 controller is zo ongelooflijk slecht voor racegames, dat is gewoon niet leuk meer. Hebben ze voor de PS3 ooit een controller gemaakt die beter is voor racegames of heb je als enige mogelijkheid de overstap naar een stuurtje?
Wat doet dat ding beter als de gewone controller?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja hoor... is wel even wennen, maar volgens mij is dit ongeveer wat je zoekt :
[ afbeelding ]
HKS Racing Controller . Alleen even zoeken waar je hem vandaan gaat halen
Je kan op diverse manieren racen met die controler: Zowel de linker analoge stick als met het scheef geplaatste wieltje kan je mooi mee sturen, zier ter goed doordacht uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat doet dat ding beter als de gewone controller?
Misschien als ik hem een keer goedkoop tegen kom dat ik hem op de kop tik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je kan op diverse manieren racen met die controler: Zowel de linker analoge stick als met het scheef geplaatste wieltje kan je mooi mee sturen, zier ter goed doordacht uit.
Bovendien heeft de controller gewoon de R1, R2 en L1 en L2 knoppen aan de achterzijde, voor het geval dat je de mini pedaaltjes op de rechterzijde niet prettig vind. Zover ik weet is het venstertje met die cijfertjes de indicatie hoeveel % gas je geeft.
No Shit!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:17 schreef woessie het volgende:
Endurances ga ik maar niet meer doen. Saven kan dus wel, maar je bent verplicht om de volgende keer dat je de game doet met die race verder te gaan.
Serieus....kan je saven tijdens endurance race? Dan ga ik ze wel gelijk doen zeg!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
No Shit!
Dat noemt men nu Endurance Race!
Gisteren alles geinstalleerd, maar nog niet gereden. Vanavond maar eens een poging wagen totdat vrouwlief arriveert.
Ik zet mijn duim altijd op het randje onder de X maar dat ging ook weer irriteren dus hoesje om de controller. Voel me nou net een bejaarde met al die hulpmiddelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:57 schreef Meike26 het volgende:
Die heb ik nu ook sinds een weekjeRijdt inderdaad beter.
Vraag me alleen nog steeds af waar rechterduim nu heen moetOf hij zit klem onder de analoge stick, of hij zweeft er ergens boven. Kramp komt er sowieso wel...
Yep, gisteren mijn eerste endurance gedaan. Bijna twee uur met paar keer saven. Gisteren ook even via Practise Le Mans in het donker geprobeerd paar rondjes en dat gaf me echt zin om ooit de 24 uur van Le Mans te doen. Ooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Serieus....kan je saven tijdens endurance race? Dan ga ik ze wel gelijk doen zeg!
Oehquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Yep, gisteren mijn eerste endurance gedaan. Bijna twee uur met paar keer saven. Gisteren ook even via Practise Le Mans in het donker geprobeerd paar rondjes en dat gaf me echt zin om ooit de 24 uur van Le Mans te doen. Ooit.
De pit in rijden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:46 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oehwaar zit de optie om te saven
?
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:35 schreef Sant. het volgende:
Ik heb ook zin in de Enduro's, maar wel met vergelijkbare auto's. Anders is er geen zak aan.
Behalve een indy 500, die mag natuurlijk gewoon met de X2010
Ik ga het een keer uitproberen. Gisteren de eerste endurance gedaan op racing softs en moest 4x pitten waarvan 1x bijtanken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?
Ik heb 9 rondjes gereden, toen was vrouwlief weer thuis dus heb ik hem de pit in gebonjourd, maar de bandjes waren nog prima... Wel super boring natuurlijk.. zo'n race..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?
Wanneer je met de X2010 rijdt kun je beter 20 rondjes achterstand nemen danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:39 schreef Meike26 het volgende:
Je kan natuurlijk ook schijnspanning creëren door bij de start 3 ronden achterstand te nemen
De Peugeot is geniaal, een van de beste cockpitervaringen die ertussen zit (edit: snel genoeg)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb 9 rondjes gereden, toen was vrouwlief weer thuis dus heb ik hem de pit in gebonjourd, maar de bandjes waren nog prima... Wel super boring natuurlijk.. zo'n race..
Eigenlijk moet je hem voor de spanning gewoon met de minolta, pescarolo of BMW of audi rijden, maarja...
Vraagje trouwens: in die oval races doet nooit een Peugeot 908 mee, is die niet snel genoeg?
Misschien later nog eens..
Ik heb al een aantal endurances gedaan zonder suspend. Heb de eerste 4 geloof ik gedaan al. 4 uur vind ik net kunnen (met veel pauzes) alleen tegen die van 6 uur zat ik steeds aan te hikken, laat staan die van 24 uur. Dus suspend is echt een goede. Gewoon lekker half uurtje/uurtje racen. Suspend, computer uit en volgende dag weer verder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef Dutchguy het volgende:
Wat ik ook leuk vind in endurances is andere banden uitproberen, kijken of ik de achterstand weer in kan lopen en weer genoeg tijd inhaal om weer te kunnen pitten zonder te veel plaatsen te verliezen. Echt leuk om daar mee te experimenteren.
Elke bandenwissel gooi ik er ook direct een beetje benzine in, dat gaat tegelijk. Anders sta je 30 seconden naar iemand met een jerrycan benzine te kijken terwijl je bandjes er al lang opliggenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
KloptAlleen vroeger kon je volgens mij nog pitten en alleen bijtanken (Splash& dash) Dit wilde ik ook doen toen mn tank leeg was en mn banden nog goed genoeg waren om 15 tot 20 rondjes te gummen. Zo'n pitstop is toch een ronde achterstand als je pech hebt.
Toegegeven dat ik geprutst heb met de
tank-strategie en bij 3e stop niets heb bijgevuld, dan gaat je auto dus plotseling heel zachtjes van rijden
Wat een geniale game was dat voor die tijd trouwens.quote:
Dat heb ik met Le Mans, heb steeds de neiging door de pilonnen rechtsaf te slaan en Bugatti op te rijden. Best een leuk baantje namelijk, reed hem wel eens met andere games.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:51 schreef Meike26 het volgende:
Een van de lekkerste tracks voor de karts vind ik toch wel Tsukuba...kort, snel en erg veel inhaalmogelijkheden. Autumn Mini ook![]()
Alleen wat ik dan zo jammer vind, ik wil graag Tsukuba rijden met dat extra bochtje erin.. Op de officiele manier dan... op de onofficiele manier verlies ik steeds 4 tot 5 op de concurrentie..
Net zoals op Suzuka trouwens.. Zou zo graag eens die andere versie willen rijden. Vóór Spoon ligt ook zo'n extra chicane in de binnenbocht. Die kan je bijv. met een Formula GT erg snel nemen
Ik heb geen Xbox dus kan niet vergelijken. Als je zowel een Xbox als een PS3 hebt zou ik ze gewoon allebei halen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:18 schreef RBWO het volgende:
Ik wil graag de "grote" verschillen horen van de fans. Ik wil nl één van de twee gaan halen.. maar waarom is GT5 beter dan FM4?
Het geluid van Forza schijnt rauwer te klinken maar ik vind de geluiden van GT5 zeer natuurlijk klinken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef RBWO het volgende:
@Dutchguy,
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Wat nou als ik gewoon een lekker potje wil racen zonder teveel gedoe met het geluid op maximaal. Welke van de twee heeft sowieso de betere sounds?
In dit kader vind ik : niet gierig zijn en alle twee aanschaffen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef RBWO het volgende:
@Dutchguy,
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Wat nou als ik gewoon een lekker potje wil racen zonder teveel gedoe met het geluid op maximaal. Welke van de twee heeft sowieso de betere sounds?
ja dat weet ik... speciaal toen GT5 al uit kwam een 50euro PSstore kaart aangeschaft...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
De DLC auto's zijn niet gratis hè ik vraag me af of iedereen dat wel door heeft
Dollar kan je omzetten naar euro.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Course Pack ($4.99)
Spa Francorchamps (with weather effects)
Kart Space I/II (at night)
Racing Car Pack ($7.99)
Red Bull X2011 Protytpe ’11
Dodge Challenger SRT8 Touring Car
Honda CR-Z Touring Car
Mazda Roadster Touring Car
Mazda RX-7 Touring Car
Mitsubishi Lancer Evolution X Touring Car
Nissan GT-R R35 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R33 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R32 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R34 Touring Car
Subaru Impreza Touring Car
Toyota Prius Touring Car
Gran Turismo Racing Kart Jr.
Gran Turismo Racing Kart 100
Gran Turismo Racing Kart 125
Racing Gear Pack ($2.99)
Includes suits and helmets of 8 famous WRC and NASCAR drivers and 12 new helmets.
Paint Pack ($1.99)
Includes 100 new paint colors.
Complete Pack ($11.99)
Includes all the packs in one convenient bundle.
Denk het ook wel ja. Dan nog ga ik lekker voor de complete pack. Ik vind de prijs goed te doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dollar kan je omzetten naar euro.
Dat weet ik wel zeker, staat op de officiele website van playstation of GT5, weet even niet meer welke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja. Dan nog ga ik lekker voor de complete pack. Ik vind de prijs goed te doen.
Nee, trackpack is bv maar ¤ 3,99, zie http://www.cutscene.nl/18(...)t-spa-francorchamps/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dollar kan je omzetten naar euro.
Ah ja, de trackpack en het complete pakket zijn wel 1 op 1 omgezet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, trackpack is bv maar ¤ 3,99, zie http://www.cutscene.nl/18(...)t-spa-francorchamps/
Ik neem ook het totaalpakket, Spa ziet er prima uit!quote:
Ik kreeg hem bij het inloggen waar je normaal ook die lak accessoires krijgtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:43 schreef nils7 het volgende:
Je schijnt die X2010 dus te krijgen nu... waar en hoe![]()
via Giftsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:43 schreef nils7 het volgende:
Je schijnt die X2010 dus te krijgen nu... waar en hoe![]()
Nee zeker niet, als de X2010 de toekomst van de Formule 1 is ga ik niet meer kijken. Leuke auto, maar totaal niet realistisch en de G-krachten die in dat ding in real-life op de coureur zouden rusten...kan een coureur het hooguit 20 rondjes volhouden.. Bovendien denk ik dat in een raceklasse met zulke zetpillen er niet zoveel ingehaald zou worden als in GT5 mogelijk is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:50 schreef nils7 het volgende:
Had het gevonden ja net 2 minuten nadat ik hier postte.
Met ASM aan is het goed te doen :-)
Gaat wel lekker hard...ik denk laat ik eens fun doen en een merkenrace doen maar dan nog rij ik ze op flinke achterstand![]()
Anyway zo zou Formule 1 wel moeten zijn, denk dat het best kan!
De G krachten die vrij komen zijn te handelen voor een coureur (zeker niet voor langere tijd), een formule 1 coureur moet nu al razend snel kunnen handelen en denken een dergelijke auto als de X1 lijkt me niet veilig te besturen, zeker niet als je met meerdere mensen op de baan zit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:50 schreef nils7 het volgende:
Had het gevonden ja net 2 minuten nadat ik hier postte.
Met ASM aan is het goed te doen :-)
Gaat wel lekker hard...ik denk laat ik eens fun doen en een merkenrace doen maar dan nog rij ik ze op flinke achterstand![]()
Anyway zo zou Formule 1 wel moeten zijn, denk dat het best kan!
Vier Skylines, een Lancer, een Impreza, een Prius, een MX-5 en drie karts.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Course Pack ($4.99)
Spa Francorchamps (with weather effects)
Kart Space I/II (at night)
Racing Car Pack ($7.99)
Red Bull X2011 Protytpe ’11
Dodge Challenger SRT8 Touring Car
Honda CR-Z Touring Car
Mazda Roadster Touring Car
Mazda RX-7 Touring Car
Mitsubishi Lancer Evolution X Touring Car
Nissan GT-R R35 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R33 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R32 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R34 Touring Car
Subaru Impreza Touring Car
Toyota Prius Touring Car
Gran Turismo Racing Kart Jr.
Gran Turismo Racing Kart 100
Gran Turismo Racing Kart 125
Racing Gear Pack ($2.99)
Includes suits and helmets of 8 famous WRC and NASCAR drivers and 12 new helmets.
Paint Pack ($1.99)
Includes 100 new paint colors.
Complete Pack ($11.99)
Includes all the packs in one convenient bundle.
Ik vond het ook teleurstellend maar het zijn wel gave wagens en men gaat er vooralsnog van uit dat er meer DLC's komen. Wellicht daarin meer variatie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vier Skylines, een Lancer, een Impreza, een Prius, een MX-5 en drie karts.
Tsja...
En de geruchten over de standard wagens die een premium upgrade zouden krijgen, klopt daar nog iets van?
Gelukkig hebben we pas 136 Nissansquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vier Skylines, een Lancer, een Impreza, een Prius, een MX-5 en drie karts.
Tsja...
En de geruchten over de standard wagens die een premium upgrade zouden krijgen, klopt daar nog iets van?
Midfield is een heerlijk circuit, ik hoop echt dat die ooit in een DLC komt te zitten. Verder hoop ik op Apricot Hill en nog wat meer offroad tracks zoals die Tahiti-banen die in eerdere GT's zaten, die waren zeer uitdagend en leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:42 schreef SanAnt het volgende:
Ik hoop dat bij een volgende dlc we Midfield Raceway ook kunnen downloaden ,die heb ik uren (dagen) gereden om een audi tt te winnen ,kwam toen ruim 2 seconden te kort .![]()
Apricot Hill was zo'n chill circuitquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Midfield is een heerlijk circuit, ik hoop echt dat die ooit in een DLC komt te zitten. Verder hoop ik op Apricot Hill en nog wat meer offroad tracks zoals die Tahiti-banen die in eerdere GT's zaten, die waren zeer uitdagend en leuk.
Tips? poeh, driften is wel gaaf natuurlijk. Ik weet niet of je daar een aangewezen auto voor moet gebruiken? In ieder geval natuurlijk achterwielaandrijving en alle hulpmiddelen uit. Spelen met het gas, de scandinavian flick werkt bij mij altijd erg goed. Ik vind een Mazda MX5 heel goed te controleren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef 67Impala het volgende:
Ik ben eindelijk bijna bij met al mijn gemiste seasonal events.. wat een opgave is dat zeg..
Seasonal events doen van maart tot nu.. wel lekkere EXP en Credits binnen harken..
Iemand tips voor die driftproef? Die moet ik namelijk wel snel gaan halen want die verloopt bijna?
Die Amuse heeft wat mij betreft dan teveel power om te controleren, maar props als het je luktquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef 67Impala het volgende:
Nja ik bedoelde inderdaad tips qua auto's, heb het een of twee keer even vlug geprobeerd en bakte er niet veel van. Meestal gebruik ik de Amuse S2000. Stuurtje heb ik niet, alles met de dualshock
![]()
Overigens ook bezig om heel de dealership leeg te kopen.. Alleen nog de nascars en toyota race wagen dingen en de X2010 , Ferrari P330 en Ford GT40 race car dan heb ik allesEn zo nu en dan heel de occasion dealership leegkopen.. op naar die 1000 auto's!
Geen idee, vroeg het me ook af.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:08 schreef DennisDeBengel het volgende:
Weet iemand toevallig vanaf hoelaat de DLC erop staat morgen?
Comfort hard of normaal eronder, een RWD auto en gas erop.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef woessie het volgende:
Die Amuse heeft wat mij betreft dan teveel power om te controleren, maar props als het je lukt. Enneh, geen racing soft enzo eronder leggen hè. Nooit eigenlijk. Niet om te racen en zeker niet om te driften.
True that, maar je kan er even harde centen en exp mee verdienen dus het moet evenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:29 schreef Sant. het volgende:
[..]
Comfort hard of normaal eronder, een RWD auto en gas erop.
Ik rij ook liever met wat minder pk's dan een Amuse S2000
Gewoon een mx5 of bmw 320 ofzo..
Zorg wel dat het een pauperbak is in een pauperkleur met paupervelgen.
Want driften ifs ook voor paupers.
Waarom niet? Racing soft om te racen bedoel ik danquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef woessie het volgende:
[..]
(...) geen racing soft enzo eronder leggen hè. Nooit eigenlijk. Niet om te racen (...)
Gokje: Omdat ie vindt dat die banden teveel grip geven en je er bijna haaks mee de bocht door kan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:57 schreef matthisl het volgende:
[..]
Waarom niet? Racing soft om te racen bedoel ik dan![]()
Heerlijk lekker hoeken, ik mag dat welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:11 schreef Sant. het volgende:
[..]
Gokje: Omdat ie vindt dat die banden teveel grip geven en je er bijna haaks mee de bocht door kan.
Ah zo. Dan begrijp ik het.quote:
Nope, langzamer, maar ik ga niet online dus dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:30 schreef matthisl het volgende:
[..]
Ah zo. Dan begrijp ik het.Ik dacht dat je op racing hard snellere tijden aan het neerzetten was.
Remhulp als in ABS?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:35 schreef woessie het volgende:
[..]
Nope, langzamer, maar ik ga niet online dus dat maakt niet uit
Alle aids uit behalve de remhulp. Die zet ik wel steeds vaker uit maar dat is nog erg moeilijk!
Ja, die standaard op 1 staat maar een wereld van verschil maakt als je hem uitzet!quote:
Freudiaanse verspreking?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:10 schreef woessie het volgende:
Teveel grip haalt een heel stuk plezier voor mij weg, ik race graag op het scherpst van de schede.
Nee ,heb het net geprobeerd !quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:56 schreef woessie het volgende:
Kan ik die kartbaan ook voor andere autootjes gebruiken? Of is ie echt te kort daarvoor/is het niet mogelijk?
Krijg je er nog extra PK's bij als je de olie ververst?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:26 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Nee ,heb het net geprobeerd !
Nieuwe red bull x2011 1608 pk![]()
486 op de teller op Le_mans
Is ook een stuk makkelijker onder controle te houden dan de x2010
Volgens mij alleen als je olie donker gekleurd is en je echt moet verversen maar je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Krijg je er nog extra PK's bij als je de olie ververst?
Nee, als je een nieuwe auto koopt en je ververst je olie dan heb je ook al een redelijke winst. Raceolie zal het wel zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je olie donker gekleurd is en je echt moet verversen maar je kan het altijd proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |