abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102982623
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Wat doet dat ding beter als de gewone controller?
Je kan op diverse manieren racen met die controler: Zowel de linker analoge stick als met het scheef geplaatste wieltje kan je mooi mee sturen, zier ter goed doordacht uit.

Bovendien heeft de controller gewoon de R1, R2 en L1 en L2 knoppen aan de achterzijde, voor het geval dat je de mini pedaaltjes op de rechterzijde niet prettig vind. Zover ik weet is het venstertje met die cijfertjes de indicatie hoeveel % gas je geeft.
pi_102985588
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Je kan op diverse manieren racen met die controler: Zowel de linker analoge stick als met het scheef geplaatste wieltje kan je mooi mee sturen, zier ter goed doordacht uit.

Bovendien heeft de controller gewoon de R1, R2 en L1 en L2 knoppen aan de achterzijde, voor het geval dat je de mini pedaaltjes op de rechterzijde niet prettig vind. Zover ik weet is het venstertje met die cijfertjes de indicatie hoeveel % gas je geeft.
Misschien als ik hem een keer goedkoop tegen kom dat ik hem op de kop tik.

Ik gebruik nu RealTriggers en die werken ook erg fijn. Je klikt ze op de L2/R2 buttons en ik vind het persoonlijk zo veel prettiger gas geven en remmen als met de standaard triggers. Het geeft meer een gevoel van controle en je kunt makkelijker gas doseren.

pi_102988129
Die heb ik nu ook sinds een weekje :) Rijdt inderdaad beter.

Vraag me alleen nog steeds af waar rechterduim nu heen moet :') Of hij zit klem onder de analoge stick, of hij zweeft er ergens boven. Kramp komt er sowieso wel... :(
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:17:44 #204
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_102988462
Pff, eventjes geprobeerd om endurance te doen op de oval met x2010. Misschien moet ik de force feedback niet meer op 10 zetten maar anders is het een behoorlijke belasting voor de armen :P

Endurances ga ik maar niet meer doen. Saven kan dus wel, maar je bent verplicht om de volgende keer dat je de game doet met die race verder te gaan. Heb alleen de eerste gedaan en na een tijdje was het wel saai.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_102988736
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:17 schreef woessie het volgende:

Endurances ga ik maar niet meer doen. Saven kan dus wel, maar je bent verplicht om de volgende keer dat je de game doet met die race verder te gaan.
No Shit!
Dat noemt men nu Endurance Race! ;)
Gisteren alles geinstalleerd, maar nog niet gereden. Vanavond maar eens een poging wagen totdat vrouwlief arriveert.
pi_102989201
Gisteren de update geïnstalleerd en de wheelstand en stuurtje opgezet, vanavond voor het eerst in maanden maar weer eens een paar rondjes rijden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_102991085
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef Sant. het volgende:

[..]

No Shit!
Dat noemt men nu Endurance Race! ;)
Gisteren alles geinstalleerd, maar nog niet gereden. Vanavond maar eens een poging wagen totdat vrouwlief arriveert.
Serieus....kan je saven tijdens endurance race? Dan ga ik ze wel gelijk doen zeg!
Vici, Vidi, Veni!
pi_102992156
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:57 schreef Meike26 het volgende:
Die heb ik nu ook sinds een weekje :) Rijdt inderdaad beter.

Vraag me alleen nog steeds af waar rechterduim nu heen moet :') Of hij zit klem onder de analoge stick, of hij zweeft er ergens boven. Kramp komt er sowieso wel... :(
Ik zet mijn duim altijd op het randje onder de X maar dat ging ook weer irriteren dus hoesje om de controller. Voel me nou net een bejaarde met al die hulpmiddelen. :@
pi_102992194
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Serieus....kan je saven tijdens endurance race? Dan ga ik ze wel gelijk doen zeg!
Yep, gisteren mijn eerste endurance gedaan. Bijna twee uur met paar keer saven. Gisteren ook even via Practise Le Mans in het donker geprobeerd paar rondjes en dat gaf me echt zin om ooit de 24 uur van Le Mans te doen. Ooit. :P
pi_102993665
Ik heb ook zin in de Enduro's, maar wel met vergelijkbare auto's. Anders is er geen zak aan.

Behalve een indy 500, die mag natuurlijk gewoon met de X2010
pi_102995769
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:48 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Yep, gisteren mijn eerste endurance gedaan. Bijna twee uur met paar keer saven. Gisteren ook even via Practise Le Mans in het donker geprobeerd paar rondjes en dat gaf me echt zin om ooit de 24 uur van Le Mans te doen. Ooit. :P
Oeh :) waar zit de optie om te saven :@ ?
pi_102995832
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:46 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Oeh :) waar zit de optie om te saven :@ ?
De pit in rijden.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_103005718
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:35 schreef Sant. het volgende:
Ik heb ook zin in de Enduro's, maar wel met vergelijkbare auto's. Anders is er geen zak aan.

Behalve een indy 500, die mag natuurlijk gewoon met de X2010
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ? :D
pi_103007381
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ? :D
Ik ga het een keer uitproberen. Gisteren de eerste endurance gedaan op racing softs en moest 4x pitten waarvan 1x bijtanken.
pi_103017355
Dat "suspend" in een endurance werkt best goed!
pi_103028673
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ? :D
Ik heb 9 rondjes gereden, toen was vrouwlief weer thuis dus heb ik hem de pit in gebonjourd, maar de bandjes waren nog prima... Wel super boring natuurlijk.. zo'n race..

Eigenlijk moet je hem voor de spanning gewoon met de minolta, pescarolo of BMW of audi rijden, maarja...
Vraagje trouwens: in die oval races doet nooit een Peugeot 908 mee, is die niet snel genoeg?

Misschien later nog eens..
pi_103028844
Met de Minolta reed ik gemiddeld een seconde of 2 per rondje sneller. Halverwege de race nog zonder benzine te komen zitten. Aan einde van race alsnog 3 ronden voorsprong. AI gingen ca om de 40 ronden pitten, ik haalde het hoogstens 28 ronden uit.

Je kan natuurlijk ook schijnspanning creëren door bij de start 3 ronden achterstand te nemen ;)
pi_103029134
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:39 schreef Meike26 het volgende:
Je kan natuurlijk ook schijnspanning creëren door bij de start 3 ronden achterstand te nemen ;)
Wanneer je met de X2010 rijdt kun je beter 20 rondjes achterstand nemen dan :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:15:44 #219
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_103029585
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:32 schreef Sant. het volgende:

[..]

Ik heb 9 rondjes gereden, toen was vrouwlief weer thuis dus heb ik hem de pit in gebonjourd, maar de bandjes waren nog prima... Wel super boring natuurlijk.. zo'n race..

Eigenlijk moet je hem voor de spanning gewoon met de minolta, pescarolo of BMW of audi rijden, maarja...
Vraagje trouwens: in die oval races doet nooit een Peugeot 908 mee, is die niet snel genoeg?

Misschien later nog eens..
De Peugeot is geniaal, een van de beste cockpitervaringen die ertussen zit (edit: snel genoeg) :)
Ben nu ook verslingerd aan die soort van donkervoort uit de online store, en ook die suzuki concept. Ik wil meer open auto's!! Doe maar zo'n downloadpack.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_103030130
Wat ik ook leuk vind in endurances is andere banden uitproberen, kijken of ik de achterstand weer in kan lopen en weer genoeg tijd inhaal om weer te kunnen pitten zonder te veel plaatsen te verliezen. Echt leuk om daar mee te experimenteren.
pi_103030178
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ? :D
Ik heb al een aantal endurances gedaan zonder suspend. Heb de eerste 4 geloof ik gedaan al. 4 uur vind ik net kunnen (met veel pauzes) alleen tegen die van 6 uur zat ik steeds aan te hikken, laat staan die van 24 uur. Dus suspend is echt een goede. Gewoon lekker half uurtje/uurtje racen. Suspend, computer uit en volgende dag weer verder.
Vici, Vidi, Veni!
pi_103031309
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef Dutchguy het volgende:
Wat ik ook leuk vind in endurances is andere banden uitproberen, kijken of ik de achterstand weer in kan lopen en weer genoeg tijd inhaal om weer te kunnen pitten zonder te veel plaatsen te verliezen. Echt leuk om daar mee te experimenteren.
Klopt :Y Alleen vroeger kon je volgens mij nog pitten en alleen bijtanken (Splash& dash) Dit wilde ik ook doen toen mn tank leeg was en mn banden nog goed genoeg waren om 15 tot 20 rondjes te gummen. Zo'n pitstop is toch een ronde achterstand als je pech hebt.
Toegegeven dat ik geprutst heb met de
tank-strategie en bij 3e stop niets heb bijgevuld, dan gaat je auto dus plotseling heel zachtjes van rijden :')
pi_103036393
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:19 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Klopt :Y Alleen vroeger kon je volgens mij nog pitten en alleen bijtanken (Splash& dash) Dit wilde ik ook doen toen mn tank leeg was en mn banden nog goed genoeg waren om 15 tot 20 rondjes te gummen. Zo'n pitstop is toch een ronde achterstand als je pech hebt.
Toegegeven dat ik geprutst heb met de
tank-strategie en bij 3e stop niets heb bijgevuld, dan gaat je auto dus plotseling heel zachtjes van rijden :')
Elke bandenwissel gooi ik er ook direct een beetje benzine in, dat gaat tegelijk. Anders sta je 30 seconden naar iemand met een jerrycan benzine te kijken terwijl je bandjes er al lang opliggen :')
Dus elke wissel mik ik weer een litertje of 10-20 (afhankelijk van de max inhoud) in de tank.
pi_103039166
Dat is wel de beste tactiek natuurlijk, maar zoals je zelf al zei... een beetje experimenteren is wel leuk :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:10:08 #225
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103044359
Ff m'n win kansen spreiden (heb dit ook op GOT geplaatst):

Weet iemand hoe ik de pedalen kan instellen bij de T500 RS?

Ik wil de meest linkse als rempedaal gebruiken maar ik krijg dat met geen mogelijkheid voor elkaar.
Iemand een idee?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')