11 Oktober. Morgen dus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:20 schreef 67Impala het volgende:
Even korte vraag heb niet alles meegelezen.Wanneer is precies die update? Want ik denk dat ik GT5 weer even ga oppakken totdat BF3 uitkomt. Zeker vanwege die save functie!
En zijn er hier al lui die de vettel challenge op goud hebben met een dualshock? Dan weet ik of er eventueel hoop is
Ah kijk komt goed uit. Misschien word ik dan toch nog level 40 met a specquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:27 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
11 Oktober. Morgen dus.![]()
3e Week van oktober de DLC met cars, tracks en gear.
Ik heb nog niet veel met de X2010 gedaan, vind hem in ieder geval verdomd moeilijk op de weg te houden.
Ben ook bezig om naar level 40 te komen maar wat een grind.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:29 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ah kijk komt goed uit. Misschien word ik dan toch nog level 40 met a spec. Ik heb alleen de X2010 gebruikt voor B-spec grind sessies. Verder een paar keer de vettel challenge gedaan maar ik hield om ook niet op de weg. Misschien is het een kwestie van blijven proberen, maar toen had ik het uithoudingsvermogen niet
Ik kan het me voorstellen dat je dit merkt in je armen. Ik denk dat ik hem voorlopig nog even B-Spec hou.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:35 schreef delano.888 het volgende:
Overigens is de x2010 icm een dfgt (of nog beter stuurtje) niet aan te raden, de ff zorgt er echt voor dat je je armen half naar de kloten haalt. Ik zal eens uitzoeken binnenkort of je dat ook lager kan zetten
De truuk is om continue gas te geven en bij te remmen als dat moet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:29 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ah kijk komt goed uit. Misschien word ik dan toch nog level 40 met a spec. Ik heb alleen de X2010 gebruikt voor B-spec grind sessies. Verder een paar keer de vettel challenge gedaan maar ik hield om ook niet op de weg. Misschien is het een kwestie van blijven proberen, maar toen had ik het uithoudingsvermogen niet
Wat zijn ze toch slim he, eerst laten weten hoe tof die x2010 is, zodat je ook eerder de x2011 koopt. En dat ga ik nu dus ook doenquote:Red Bull X2011 Protytpe ’11
Idd fucked up ! Maar voor hoelang ? Ik heb het idee dat update 2.0 sowieso nodig was om DLC mogelijk te maken voor GT5, nu hebben we misschien maar 1 baantje erbij (en wat voor éénquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:17 schreef Netsplitter het volgende:
Er komt dus maar 1 circuit erbij??![]()
How to fuck up a franchise part one.
Maar voor dat ene circuit moet je wel 4 euro neerleggen....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Idd fucked up ! Maar voor hoelang ? Ik heb het idee dat update 2.0 sowieso nodig was om DLC mogelijk te maken voor GT5, nu hebben we misschien maar 1 baantje erbij (en wat voor één) maar het is goed mogelijk dat er binnenkort nog meer banen bij komen.
En car packs. Want dat vind ik juist de grootste tegenvaller eigenlijk, weer een aantal Skylines en Mazda's erbij
Het zijn er 2. Wel weinig vind ik, had meer verwacht. Maar goed, Spa is natuurlijk een baan die absoluut in GT5 thuis hoort en straks zit hij er dan ook in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar voor dat ene circuit moet je wel 4 euro neerleggen....
Geef dan dat ene circuit gratis weg als goodwill naar je userbase toe.
Ik ga echt geen 4 euro neerleggen voor één circuit...
Ik vind dat kart ding geen circuit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het zijn er 2. Wel weinig vind ik, had meer verwacht. Maar goed, Spa is natuurlijk een baan die absoluut in GT5 thuis hoort en straks zit hij er dan ook in.
Ik hoop trouwens dat omdat er nu definitief een download button op het homescreen zit er nog meer downloads komen in de toekomst.
Dan hopen op nog meer downloadable content.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind dat kart ding geen circuit.
Ik hoop helemaal niet op nog meer dowloadable content... Eerder begreep ik dat die GT5 dude helemaal niet van DLC hield. Komt hij toch redelijk op terug, en dan zeggen we het nog netjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dan hopen op nog meer downloadable content.
Ik ben toch wel benieuwd naar die track.
Maar je hoeft toch niet te kopen als je niet wilt? GT5 had een behoorlijke hoeveelheid banen maar fans vroegen om Spa en krijgen dat nu. Ze hadden ook op meer gehoopt, ik ook maar dat wil niet zeggen dat het in de toekomst niet alsnog kan komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoop helemaal niet op nog meer dowloadable content... Eerder begreep ik dat die GT5 dude helemaal niet van DLC hield. Komt hij toch redelijk op terug, en dan zeggen we het nog netjes.
Á 4 euro de track zeker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet te kopen als je niet wilt? GT5 had een behoorlijke hoeveelheid banen maar fans vroegen om Spa en krijgen dat nu. Ze hadden ook op meer gehoopt, ik ook maar dat wil niet zeggen dat het in de toekomst niet alsnog kan komen.
Dit dus.quote:
En dit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef woessie het volgende:
maar nu ik zo over de auto's nadenk dan vind ik eigenlijk dat het jammer is dat er zoveel auto's van 1 klasse zijn. Ik wil graag meer supercars bijvoorbeeld, niet alléén maar touring cars.
The Horror!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:13 schreef woessie het volgende:
Iets anders onbegrijpelijks, hoe leg ik het uit... voor je een race start heb je rechtsonder een icoontje om naar je garage te gaan om een auto uit te zoeken. Nu ging ik daar altijd naartoe door naar beneden te drukken. Nu werkt dat niet meer en moet je verplicht een paar keer naar rechts drukken. Waarom slopen ze dat er nu weer uit
Ik weet het, het klinkt pietluttigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef Sant. het volgende:
[..]
The Horror!!!
naar rechts drukken ipv naar onder..
Volgens mij moet je de pitstraat inrjiden en krijg je dan de mogelijkheid om te saven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:13 schreef woessie het volgende:
Ik kan de endurances nog niet saven, of ik doe iets verkeerd.
Iets anders onbegrijpelijks, hoe leg ik het uit... voor je een race start heb je rechtsonder een icoontje om naar je garage te gaan om een auto uit te zoeken. Nu ging ik daar altijd naartoe door naar beneden te drukken. Nu werkt dat niet meer en moet je verplicht een paar keer naar rechts drukken. Waarom slopen ze dat er nu weer uit
Idd. de pits in rijden en dan 'Suspend' kiezen. Daarna GT5 verlaten via de PSknop op je controller. Als je dan weer met GT5 begint laadt je race automatisch en ga je weer verder in de pits.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de pitstraat inrjiden en krijg je dan de mogelijkheid om te saven.
Helemaal niet... ik gebruikte het ook altijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik weet het, het klinkt pietluttig
Ja hoor... is wel even wennen, maar volgens mij is dit ongeveer wat je zoekt :quote:Maar de PS3 controller is zo ongelooflijk slecht voor racegames, dat is gewoon niet leuk meer. Hebben ze voor de PS3 ooit een controller gemaakt die beter is voor racegames of heb je als enige mogelijkheid de overstap naar een stuurtje?
Wat doet dat ding beter als de gewone controller?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja hoor... is wel even wennen, maar volgens mij is dit ongeveer wat je zoekt :
[ afbeelding ]
HKS Racing Controller . Alleen even zoeken waar je hem vandaan gaat halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |