Je kan op diverse manieren racen met die controler: Zowel de linker analoge stick als met het scheef geplaatste wieltje kan je mooi mee sturen, zier ter goed doordacht uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat doet dat ding beter als de gewone controller?
Misschien als ik hem een keer goedkoop tegen kom dat ik hem op de kop tik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je kan op diverse manieren racen met die controler: Zowel de linker analoge stick als met het scheef geplaatste wieltje kan je mooi mee sturen, zier ter goed doordacht uit.
Bovendien heeft de controller gewoon de R1, R2 en L1 en L2 knoppen aan de achterzijde, voor het geval dat je de mini pedaaltjes op de rechterzijde niet prettig vind. Zover ik weet is het venstertje met die cijfertjes de indicatie hoeveel % gas je geeft.
No Shit!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:17 schreef woessie het volgende:
Endurances ga ik maar niet meer doen. Saven kan dus wel, maar je bent verplicht om de volgende keer dat je de game doet met die race verder te gaan.
Serieus....kan je saven tijdens endurance race? Dan ga ik ze wel gelijk doen zeg!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
No Shit!
Dat noemt men nu Endurance Race!
Gisteren alles geinstalleerd, maar nog niet gereden. Vanavond maar eens een poging wagen totdat vrouwlief arriveert.
Ik zet mijn duim altijd op het randje onder de X maar dat ging ook weer irriteren dus hoesje om de controller. Voel me nou net een bejaarde met al die hulpmiddelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:57 schreef Meike26 het volgende:
Die heb ik nu ook sinds een weekjeRijdt inderdaad beter.
Vraag me alleen nog steeds af waar rechterduim nu heen moetOf hij zit klem onder de analoge stick, of hij zweeft er ergens boven. Kramp komt er sowieso wel...
Yep, gisteren mijn eerste endurance gedaan. Bijna twee uur met paar keer saven. Gisteren ook even via Practise Le Mans in het donker geprobeerd paar rondjes en dat gaf me echt zin om ooit de 24 uur van Le Mans te doen. Ooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Serieus....kan je saven tijdens endurance race? Dan ga ik ze wel gelijk doen zeg!
Oehquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Yep, gisteren mijn eerste endurance gedaan. Bijna twee uur met paar keer saven. Gisteren ook even via Practise Le Mans in het donker geprobeerd paar rondjes en dat gaf me echt zin om ooit de 24 uur van Le Mans te doen. Ooit.
De pit in rijden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:46 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oehwaar zit de optie om te saven
?
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:35 schreef Sant. het volgende:
Ik heb ook zin in de Enduro's, maar wel met vergelijkbare auto's. Anders is er geen zak aan.
Behalve een indy 500, die mag natuurlijk gewoon met de X2010
Ik ga het een keer uitproberen. Gisteren de eerste endurance gedaan op racing softs en moest 4x pitten waarvan 1x bijtanken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?
Ik heb 9 rondjes gereden, toen was vrouwlief weer thuis dus heb ik hem de pit in gebonjourd, maar de bandjes waren nog prima... Wel super boring natuurlijk.. zo'n race..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?
Wanneer je met de X2010 rijdt kun je beter 20 rondjes achterstand nemen danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:39 schreef Meike26 het volgende:
Je kan natuurlijk ook schijnspanning creëren door bij de start 3 ronden achterstand te nemen
De Peugeot is geniaal, een van de beste cockpitervaringen die ertussen zit (edit: snel genoeg)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb 9 rondjes gereden, toen was vrouwlief weer thuis dus heb ik hem de pit in gebonjourd, maar de bandjes waren nog prima... Wel super boring natuurlijk.. zo'n race..
Eigenlijk moet je hem voor de spanning gewoon met de minolta, pescarolo of BMW of audi rijden, maarja...
Vraagje trouwens: in die oval races doet nooit een Peugeot 908 mee, is die niet snel genoeg?
Misschien later nog eens..
Ik heb al een aantal endurances gedaan zonder suspend. Heb de eerste 4 geloof ik gedaan al. 4 uur vind ik net kunnen (met veel pauzes) alleen tegen die van 6 uur zat ik steeds aan te hikken, laat staan die van 24 uur. Dus suspend is echt een goede. Gewoon lekker half uurtje/uurtje racen. Suspend, computer uit en volgende dag weer verder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?
Kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef Dutchguy het volgende:
Wat ik ook leuk vind in endurances is andere banden uitproberen, kijken of ik de achterstand weer in kan lopen en weer genoeg tijd inhaal om weer te kunnen pitten zonder te veel plaatsen te verliezen. Echt leuk om daar mee te experimenteren.
Elke bandenwissel gooi ik er ook direct een beetje benzine in, dat gaat tegelijk. Anders sta je 30 seconden naar iemand met een jerrycan benzine te kijken terwijl je bandjes er al lang opliggenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
KloptAlleen vroeger kon je volgens mij nog pitten en alleen bijtanken (Splash& dash) Dit wilde ik ook doen toen mn tank leeg was en mn banden nog goed genoeg waren om 15 tot 20 rondjes te gummen. Zo'n pitstop is toch een ronde achterstand als je pech hebt.
Toegegeven dat ik geprutst heb met de
tank-strategie en bij 3e stop niets heb bijgevuld, dan gaat je auto dus plotseling heel zachtjes van rijden
Wat een geniale game was dat voor die tijd trouwens.quote:
Dat heb ik met Le Mans, heb steeds de neiging door de pilonnen rechtsaf te slaan en Bugatti op te rijden. Best een leuk baantje namelijk, reed hem wel eens met andere games.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:51 schreef Meike26 het volgende:
Een van de lekkerste tracks voor de karts vind ik toch wel Tsukuba...kort, snel en erg veel inhaalmogelijkheden. Autumn Mini ook![]()
Alleen wat ik dan zo jammer vind, ik wil graag Tsukuba rijden met dat extra bochtje erin.. Op de officiele manier dan... op de onofficiele manier verlies ik steeds 4 tot 5 op de concurrentie..
Net zoals op Suzuka trouwens.. Zou zo graag eens die andere versie willen rijden. Vóór Spoon ligt ook zo'n extra chicane in de binnenbocht. Die kan je bijv. met een Formula GT erg snel nemen
Ik heb geen Xbox dus kan niet vergelijken. Als je zowel een Xbox als een PS3 hebt zou ik ze gewoon allebei halen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:18 schreef RBWO het volgende:
Ik wil graag de "grote" verschillen horen van de fans. Ik wil nl één van de twee gaan halen.. maar waarom is GT5 beter dan FM4?
Het geluid van Forza schijnt rauwer te klinken maar ik vind de geluiden van GT5 zeer natuurlijk klinken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef RBWO het volgende:
@Dutchguy,
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Wat nou als ik gewoon een lekker potje wil racen zonder teveel gedoe met het geluid op maximaal. Welke van de twee heeft sowieso de betere sounds?
In dit kader vind ik : niet gierig zijn en alle twee aanschaffen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef RBWO het volgende:
@Dutchguy,
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Wat nou als ik gewoon een lekker potje wil racen zonder teveel gedoe met het geluid op maximaal. Welke van de twee heeft sowieso de betere sounds?
ja dat weet ik... speciaal toen GT5 al uit kwam een 50euro PSstore kaart aangeschaft...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
De DLC auto's zijn niet gratis hè ik vraag me af of iedereen dat wel door heeft
Dollar kan je omzetten naar euro.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Course Pack ($4.99)
Spa Francorchamps (with weather effects)
Kart Space I/II (at night)
Racing Car Pack ($7.99)
Red Bull X2011 Protytpe ’11
Dodge Challenger SRT8 Touring Car
Honda CR-Z Touring Car
Mazda Roadster Touring Car
Mazda RX-7 Touring Car
Mitsubishi Lancer Evolution X Touring Car
Nissan GT-R R35 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R33 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R32 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R34 Touring Car
Subaru Impreza Touring Car
Toyota Prius Touring Car
Gran Turismo Racing Kart Jr.
Gran Turismo Racing Kart 100
Gran Turismo Racing Kart 125
Racing Gear Pack ($2.99)
Includes suits and helmets of 8 famous WRC and NASCAR drivers and 12 new helmets.
Paint Pack ($1.99)
Includes 100 new paint colors.
Complete Pack ($11.99)
Includes all the packs in one convenient bundle.
Denk het ook wel ja. Dan nog ga ik lekker voor de complete pack. Ik vind de prijs goed te doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dollar kan je omzetten naar euro.
Dat weet ik wel zeker, staat op de officiele website van playstation of GT5, weet even niet meer welke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja. Dan nog ga ik lekker voor de complete pack. Ik vind de prijs goed te doen.
Nee, trackpack is bv maar ¤ 3,99, zie http://www.cutscene.nl/18(...)t-spa-francorchamps/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dollar kan je omzetten naar euro.
Ah ja, de trackpack en het complete pakket zijn wel 1 op 1 omgezet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, trackpack is bv maar ¤ 3,99, zie http://www.cutscene.nl/18(...)t-spa-francorchamps/
Ik neem ook het totaalpakket, Spa ziet er prima uit!quote:
Ik kreeg hem bij het inloggen waar je normaal ook die lak accessoires krijgtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:43 schreef nils7 het volgende:
Je schijnt die X2010 dus te krijgen nu... waar en hoe![]()
via Giftsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:43 schreef nils7 het volgende:
Je schijnt die X2010 dus te krijgen nu... waar en hoe![]()
Nee zeker niet, als de X2010 de toekomst van de Formule 1 is ga ik niet meer kijken. Leuke auto, maar totaal niet realistisch en de G-krachten die in dat ding in real-life op de coureur zouden rusten...kan een coureur het hooguit 20 rondjes volhouden.. Bovendien denk ik dat in een raceklasse met zulke zetpillen er niet zoveel ingehaald zou worden als in GT5 mogelijk is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:50 schreef nils7 het volgende:
Had het gevonden ja net 2 minuten nadat ik hier postte.
Met ASM aan is het goed te doen :-)
Gaat wel lekker hard...ik denk laat ik eens fun doen en een merkenrace doen maar dan nog rij ik ze op flinke achterstand![]()
Anyway zo zou Formule 1 wel moeten zijn, denk dat het best kan!
De G krachten die vrij komen zijn te handelen voor een coureur (zeker niet voor langere tijd), een formule 1 coureur moet nu al razend snel kunnen handelen en denken een dergelijke auto als de X1 lijkt me niet veilig te besturen, zeker niet als je met meerdere mensen op de baan zit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:50 schreef nils7 het volgende:
Had het gevonden ja net 2 minuten nadat ik hier postte.
Met ASM aan is het goed te doen :-)
Gaat wel lekker hard...ik denk laat ik eens fun doen en een merkenrace doen maar dan nog rij ik ze op flinke achterstand![]()
Anyway zo zou Formule 1 wel moeten zijn, denk dat het best kan!
Vier Skylines, een Lancer, een Impreza, een Prius, een MX-5 en drie karts.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Course Pack ($4.99)
Spa Francorchamps (with weather effects)
Kart Space I/II (at night)
Racing Car Pack ($7.99)
Red Bull X2011 Protytpe ’11
Dodge Challenger SRT8 Touring Car
Honda CR-Z Touring Car
Mazda Roadster Touring Car
Mazda RX-7 Touring Car
Mitsubishi Lancer Evolution X Touring Car
Nissan GT-R R35 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R33 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R32 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R34 Touring Car
Subaru Impreza Touring Car
Toyota Prius Touring Car
Gran Turismo Racing Kart Jr.
Gran Turismo Racing Kart 100
Gran Turismo Racing Kart 125
Racing Gear Pack ($2.99)
Includes suits and helmets of 8 famous WRC and NASCAR drivers and 12 new helmets.
Paint Pack ($1.99)
Includes 100 new paint colors.
Complete Pack ($11.99)
Includes all the packs in one convenient bundle.
Ik vond het ook teleurstellend maar het zijn wel gave wagens en men gaat er vooralsnog van uit dat er meer DLC's komen. Wellicht daarin meer variatie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vier Skylines, een Lancer, een Impreza, een Prius, een MX-5 en drie karts.
Tsja...
En de geruchten over de standard wagens die een premium upgrade zouden krijgen, klopt daar nog iets van?
Gelukkig hebben we pas 136 Nissansquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vier Skylines, een Lancer, een Impreza, een Prius, een MX-5 en drie karts.
Tsja...
En de geruchten over de standard wagens die een premium upgrade zouden krijgen, klopt daar nog iets van?
Midfield is een heerlijk circuit, ik hoop echt dat die ooit in een DLC komt te zitten. Verder hoop ik op Apricot Hill en nog wat meer offroad tracks zoals die Tahiti-banen die in eerdere GT's zaten, die waren zeer uitdagend en leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:42 schreef SanAnt het volgende:
Ik hoop dat bij een volgende dlc we Midfield Raceway ook kunnen downloaden ,die heb ik uren (dagen) gereden om een audi tt te winnen ,kwam toen ruim 2 seconden te kort .![]()
Apricot Hill was zo'n chill circuitquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Midfield is een heerlijk circuit, ik hoop echt dat die ooit in een DLC komt te zitten. Verder hoop ik op Apricot Hill en nog wat meer offroad tracks zoals die Tahiti-banen die in eerdere GT's zaten, die waren zeer uitdagend en leuk.
Tips? poeh, driften is wel gaaf natuurlijk. Ik weet niet of je daar een aangewezen auto voor moet gebruiken? In ieder geval natuurlijk achterwielaandrijving en alle hulpmiddelen uit. Spelen met het gas, de scandinavian flick werkt bij mij altijd erg goed. Ik vind een Mazda MX5 heel goed te controleren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef 67Impala het volgende:
Ik ben eindelijk bijna bij met al mijn gemiste seasonal events.. wat een opgave is dat zeg..
Seasonal events doen van maart tot nu.. wel lekkere EXP en Credits binnen harken..
Iemand tips voor die driftproef? Die moet ik namelijk wel snel gaan halen want die verloopt bijna?
Die Amuse heeft wat mij betreft dan teveel power om te controleren, maar props als het je luktquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef 67Impala het volgende:
Nja ik bedoelde inderdaad tips qua auto's, heb het een of twee keer even vlug geprobeerd en bakte er niet veel van. Meestal gebruik ik de Amuse S2000. Stuurtje heb ik niet, alles met de dualshock
![]()
Overigens ook bezig om heel de dealership leeg te kopen.. Alleen nog de nascars en toyota race wagen dingen en de X2010 , Ferrari P330 en Ford GT40 race car dan heb ik allesEn zo nu en dan heel de occasion dealership leegkopen.. op naar die 1000 auto's!
Geen idee, vroeg het me ook af.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:08 schreef DennisDeBengel het volgende:
Weet iemand toevallig vanaf hoelaat de DLC erop staat morgen?
Comfort hard of normaal eronder, een RWD auto en gas erop.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef woessie het volgende:
Die Amuse heeft wat mij betreft dan teveel power om te controleren, maar props als het je lukt. Enneh, geen racing soft enzo eronder leggen hè. Nooit eigenlijk. Niet om te racen en zeker niet om te driften.
True that, maar je kan er even harde centen en exp mee verdienen dus het moet evenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:29 schreef Sant. het volgende:
[..]
Comfort hard of normaal eronder, een RWD auto en gas erop.
Ik rij ook liever met wat minder pk's dan een Amuse S2000
Gewoon een mx5 of bmw 320 ofzo..
Zorg wel dat het een pauperbak is in een pauperkleur met paupervelgen.
Want driften ifs ook voor paupers.
Waarom niet? Racing soft om te racen bedoel ik danquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef woessie het volgende:
[..]
(...) geen racing soft enzo eronder leggen hè. Nooit eigenlijk. Niet om te racen (...)
Gokje: Omdat ie vindt dat die banden teveel grip geven en je er bijna haaks mee de bocht door kan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:57 schreef matthisl het volgende:
[..]
Waarom niet? Racing soft om te racen bedoel ik dan![]()
Heerlijk lekker hoeken, ik mag dat welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:11 schreef Sant. het volgende:
[..]
Gokje: Omdat ie vindt dat die banden teveel grip geven en je er bijna haaks mee de bocht door kan.
Ah zo. Dan begrijp ik het.quote:
Nope, langzamer, maar ik ga niet online dus dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:30 schreef matthisl het volgende:
[..]
Ah zo. Dan begrijp ik het.Ik dacht dat je op racing hard snellere tijden aan het neerzetten was.
Remhulp als in ABS?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:35 schreef woessie het volgende:
[..]
Nope, langzamer, maar ik ga niet online dus dat maakt niet uit
Alle aids uit behalve de remhulp. Die zet ik wel steeds vaker uit maar dat is nog erg moeilijk!
Ja, die standaard op 1 staat maar een wereld van verschil maakt als je hem uitzet!quote:
Freudiaanse verspreking?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:10 schreef woessie het volgende:
Teveel grip haalt een heel stuk plezier voor mij weg, ik race graag op het scherpst van de schede.
Nee ,heb het net geprobeerd !quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:56 schreef woessie het volgende:
Kan ik die kartbaan ook voor andere autootjes gebruiken? Of is ie echt te kort daarvoor/is het niet mogelijk?
Krijg je er nog extra PK's bij als je de olie ververst?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:26 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Nee ,heb het net geprobeerd !
Nieuwe red bull x2011 1608 pk![]()
486 op de teller op Le_mans
Is ook een stuk makkelijker onder controle te houden dan de x2010
Volgens mij alleen als je olie donker gekleurd is en je echt moet verversen maar je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Krijg je er nog extra PK's bij als je de olie ververst?
Nee, als je een nieuwe auto koopt en je ververst je olie dan heb je ook al een redelijke winst. Raceolie zal het wel zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je olie donker gekleurd is en je echt moet verversen maar je kan het altijd proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |