Wat een geniale game was dat voor die tijd trouwens.quote:
Dat heb ik met Le Mans, heb steeds de neiging door de pilonnen rechtsaf te slaan en Bugatti op te rijden. Best een leuk baantje namelijk, reed hem wel eens met andere games.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:51 schreef Meike26 het volgende:
Een van de lekkerste tracks voor de karts vind ik toch wel Tsukuba...kort, snel en erg veel inhaalmogelijkheden. Autumn Mini ook![]()
Alleen wat ik dan zo jammer vind, ik wil graag Tsukuba rijden met dat extra bochtje erin.. Op de officiele manier dan... op de onofficiele manier verlies ik steeds 4 tot 5 op de concurrentie..
Net zoals op Suzuka trouwens.. Zou zo graag eens die andere versie willen rijden. Vóór Spoon ligt ook zo'n extra chicane in de binnenbocht. Die kan je bijv. met een Formula GT erg snel nemen
Ik heb geen Xbox dus kan niet vergelijken. Als je zowel een Xbox als een PS3 hebt zou ik ze gewoon allebei halen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:18 schreef RBWO het volgende:
Ik wil graag de "grote" verschillen horen van de fans. Ik wil nl één van de twee gaan halen.. maar waarom is GT5 beter dan FM4?
Het geluid van Forza schijnt rauwer te klinken maar ik vind de geluiden van GT5 zeer natuurlijk klinken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef RBWO het volgende:
@Dutchguy,
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Wat nou als ik gewoon een lekker potje wil racen zonder teveel gedoe met het geluid op maximaal. Welke van de twee heeft sowieso de betere sounds?
In dit kader vind ik : niet gierig zijn en alle twee aanschaffen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef RBWO het volgende:
@Dutchguy,
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Wat nou als ik gewoon een lekker potje wil racen zonder teveel gedoe met het geluid op maximaal. Welke van de twee heeft sowieso de betere sounds?
ja dat weet ik... speciaal toen GT5 al uit kwam een 50euro PSstore kaart aangeschaft...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
De DLC auto's zijn niet gratis hè ik vraag me af of iedereen dat wel door heeft
Dollar kan je omzetten naar euro.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Course Pack ($4.99)
Spa Francorchamps (with weather effects)
Kart Space I/II (at night)
Racing Car Pack ($7.99)
Red Bull X2011 Protytpe ’11
Dodge Challenger SRT8 Touring Car
Honda CR-Z Touring Car
Mazda Roadster Touring Car
Mazda RX-7 Touring Car
Mitsubishi Lancer Evolution X Touring Car
Nissan GT-R R35 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R33 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R32 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R34 Touring Car
Subaru Impreza Touring Car
Toyota Prius Touring Car
Gran Turismo Racing Kart Jr.
Gran Turismo Racing Kart 100
Gran Turismo Racing Kart 125
Racing Gear Pack ($2.99)
Includes suits and helmets of 8 famous WRC and NASCAR drivers and 12 new helmets.
Paint Pack ($1.99)
Includes 100 new paint colors.
Complete Pack ($11.99)
Includes all the packs in one convenient bundle.
Denk het ook wel ja. Dan nog ga ik lekker voor de complete pack. Ik vind de prijs goed te doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dollar kan je omzetten naar euro.
Dat weet ik wel zeker, staat op de officiele website van playstation of GT5, weet even niet meer welke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja. Dan nog ga ik lekker voor de complete pack. Ik vind de prijs goed te doen.
Nee, trackpack is bv maar ¤ 3,99, zie http://www.cutscene.nl/18(...)t-spa-francorchamps/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dollar kan je omzetten naar euro.
Ah ja, de trackpack en het complete pakket zijn wel 1 op 1 omgezet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, trackpack is bv maar ¤ 3,99, zie http://www.cutscene.nl/18(...)t-spa-francorchamps/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |