Tips? poeh, driften is wel gaaf natuurlijk. Ik weet niet of je daar een aangewezen auto voor moet gebruiken? In ieder geval natuurlijk achterwielaandrijving en alle hulpmiddelen uit. Spelen met het gas, de scandinavian flick werkt bij mij altijd erg goed. Ik vind een Mazda MX5 heel goed te controleren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef 67Impala het volgende:
Ik ben eindelijk bijna bij met al mijn gemiste seasonal events.. wat een opgave is dat zeg..
Seasonal events doen van maart tot nu.. wel lekkere EXP en Credits binnen harken..
Iemand tips voor die driftproef? Die moet ik namelijk wel snel gaan halen want die verloopt bijna?
Die Amuse heeft wat mij betreft dan teveel power om te controleren, maar props als het je luktquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef 67Impala het volgende:
Nja ik bedoelde inderdaad tips qua auto's, heb het een of twee keer even vlug geprobeerd en bakte er niet veel van. Meestal gebruik ik de Amuse S2000. Stuurtje heb ik niet, alles met de dualshock
![]()
Overigens ook bezig om heel de dealership leeg te kopen.. Alleen nog de nascars en toyota race wagen dingen en de X2010 , Ferrari P330 en Ford GT40 race car dan heb ik allesEn zo nu en dan heel de occasion dealership leegkopen.. op naar die 1000 auto's!
Geen idee, vroeg het me ook af.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:08 schreef DennisDeBengel het volgende:
Weet iemand toevallig vanaf hoelaat de DLC erop staat morgen?
Comfort hard of normaal eronder, een RWD auto en gas erop.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef woessie het volgende:
Die Amuse heeft wat mij betreft dan teveel power om te controleren, maar props als het je lukt. Enneh, geen racing soft enzo eronder leggen hè. Nooit eigenlijk. Niet om te racen en zeker niet om te driften.
True that, maar je kan er even harde centen en exp mee verdienen dus het moet evenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:29 schreef Sant. het volgende:
[..]
Comfort hard of normaal eronder, een RWD auto en gas erop.
Ik rij ook liever met wat minder pk's dan een Amuse S2000
Gewoon een mx5 of bmw 320 ofzo..
Zorg wel dat het een pauperbak is in een pauperkleur met paupervelgen.
Want driften ifs ook voor paupers.
Waarom niet? Racing soft om te racen bedoel ik danquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef woessie het volgende:
[..]
(...) geen racing soft enzo eronder leggen hè. Nooit eigenlijk. Niet om te racen (...)
Gokje: Omdat ie vindt dat die banden teveel grip geven en je er bijna haaks mee de bocht door kan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:57 schreef matthisl het volgende:
[..]
Waarom niet? Racing soft om te racen bedoel ik dan![]()
Heerlijk lekker hoeken, ik mag dat welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:11 schreef Sant. het volgende:
[..]
Gokje: Omdat ie vindt dat die banden teveel grip geven en je er bijna haaks mee de bocht door kan.
Ah zo. Dan begrijp ik het.quote:
Nope, langzamer, maar ik ga niet online dus dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:30 schreef matthisl het volgende:
[..]
Ah zo. Dan begrijp ik het.Ik dacht dat je op racing hard snellere tijden aan het neerzetten was.
Remhulp als in ABS?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:35 schreef woessie het volgende:
[..]
Nope, langzamer, maar ik ga niet online dus dat maakt niet uit
Alle aids uit behalve de remhulp. Die zet ik wel steeds vaker uit maar dat is nog erg moeilijk!
Ja, die standaard op 1 staat maar een wereld van verschil maakt als je hem uitzet!quote:
Freudiaanse verspreking?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:10 schreef woessie het volgende:
Teveel grip haalt een heel stuk plezier voor mij weg, ik race graag op het scherpst van de schede.
Nee ,heb het net geprobeerd !quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:56 schreef woessie het volgende:
Kan ik die kartbaan ook voor andere autootjes gebruiken? Of is ie echt te kort daarvoor/is het niet mogelijk?
Krijg je er nog extra PK's bij als je de olie ververst?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:26 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Nee ,heb het net geprobeerd !
Nieuwe red bull x2011 1608 pk![]()
486 op de teller op Le_mans
Is ook een stuk makkelijker onder controle te houden dan de x2010
Volgens mij alleen als je olie donker gekleurd is en je echt moet verversen maar je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Krijg je er nog extra PK's bij als je de olie ververst?
Nee, als je een nieuwe auto koopt en je ververst je olie dan heb je ook al een redelijke winst. Raceolie zal het wel zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je olie donker gekleurd is en je echt moet verversen maar je kan het altijd proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |