Zover ben ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef woessie het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik zou wel online gaan als ik jou was, voor de seasonal events en auto's in de online store.
Ik heb de instellingen van ReikoNagase gebruikt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:18 schreef pretpletter het volgende:
De formule 1 races zijn een drama op A spec. Heb (op de laatste paar endurances) A en B spec career op dit tournament na wel helemaal klaar. Iemand tips? Ze duren waanzinnig lang en een foutje en je staat gelijk weer laatste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar reed ik de rest van het veld aardig zoek mee. Zelfs na een crash kan je nog prima inlopen. Zestig ronden zijn hier meer dan genoeg voor. Lukt het niet, meer oefenen.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
goud chrome is er ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef Meike26 het volgende:
Weet trouwens iemand of er meerdere kleuren chroom zijn ? Behalve chroom-chroom bijvoorbeeld blauw chroom of rood-chroom ? Moet digitaal makkelijker kunnen dan IRL.
Dan moeten ze in ieder geval Spa toevoegen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Komt er ooit nog eens een track pack dlc?
Wat ik dus niet snap, er zijn online en op twitter diverse verzoekjes aan adres van Kaz Yamauchi geweest om betaalde DLC te maken o.a. voor de hulp aan aardbeving Japan. Denk dat grote meerderheid met alle liefde voor ca 5 euro een track pack of carpack had gedownload.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:14 schreef woessie het volgende:
tja, heel misschien
http://www.gtplanet.net/sony-hints-of-gran-turismo-5-dlc/
maar ja, dat zegt niks.
Ze zijn altijd al tegen betaalde content geweest maar ik betaal er met liefde voor
Dat is wel HET circuit wat al jaren mist. Net zoals echte Porsche's en een paar toffe circuits uit de moto GP. Brno, Mugello, Assen van vroegah.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan moeten ze in ieder geval Spa toevoegen!
Als ik een Xbox zou hebben zou ik zeker Forza 4 er bij halen maar nooit als vervanging voor GT5.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
Nog steeds geen nieuwe banen enzo??
Als Forza4 uit is is het afgelopen met GT5 vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |