SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Hadden ze keurig 50 gereden ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hadden ze de straten niet gefilmd, had de politie er niks mee gekund....
I know, zaterdag daar ook nog gereden. Iets minder hard trouwensquote:Op maandag 20 juni 2011 15:44 schreef Godtje het volgende:
Ja dat is hier.
De politie zit nu achter hem aan. Domme rukker. haha
En ik ookquote:
Jiltedquote:Op maandag 20 juni 2011 15:42 schreef Kreator het volgende:
Music for the Guilted Generation staat wel in mijn album top 5.
Zou zonde zijn. Zoveel domheid moet je aanpakken.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
nissan GT-R.
en politie kan ze niks maken. simpel.
E66.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil graag een E60 of zo.Dat lijkt me wel wat.
Tsss, ik dacht gewoon aan een deken. Oversextheid hierquote:Op maandag 20 juni 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
@TT helemaal mee eens. Vrouw bovenop, favoriete standje
Goed, nog beter is twee vrouwen bovenop, maar goed, het is niet elke keer feest.
Waarom kan de politie dat eigenlijk niet? Ze hebben hem toch op camera?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
nissan GT-R.
en politie kan ze niks maken. simpel.
beelden kunnen gemanipuleerd zijn. dus geen bewijs.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. Zoveel domheid moet je aanpakken.
Lekker onder druk zetten dan. Politie ze een maandje laten schaduwen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
beelden kunnen gemanipuleerd zijn. dus geen bewijs.
daar begonnen we meequote:Op maandag 20 juni 2011 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tsss, ik dacht gewoon aan een deken. Oversextheid hier
Er staan puntjes. Puntjes is dubbelzinnig.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tsss, ik dacht gewoon aan een deken. Oversextheid hier
is het echt zo erg? (heb de beelden niet gezien)quote:Op maandag 20 juni 2011 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker onder druk zetten dan. Politie ze een maandje laten schaduwen.
Huppa
Ik kom niet klaar als ik niet aan dr denkquote:Op maandag 20 juni 2011 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog klaar toen ik aan je dacht. Maar ik bedoel er verder niets mee.
Als je filmpjes plaatst van overtredingen vol trots met je naam er onder vind ik je gewoon een domme rukker en verdien je de straf die er op staat.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
is het echt zo erg? (heb de beelden niet gezien)
E60 en E66 sla ik liever over... dat zijn de minst mooie imho.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mag ook... met een klein beetje tegenzin...
Ik print vaak een foto van der, die mijn vriendin voor der hoofd moet houden. Het helpt.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kom niet klaar als ik niet aan dr denk
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog klaar toen ik aan je dacht. Maar ik bedoel er verder niets mee.
ahaquote:Op maandag 20 juni 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er staan puntjes. Puntjes is dubbelzinnig.
zomaar spontaan? Geloofwaardigquote:
ja, we mikken ook vanuit de heupquote:
Had Amsterdam dat nog niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Zo, dat is echt een wonder.
Amsterdam krijgt eindelijk 10 horecagelegenheden die 24/7 open mogen zijn, welkom in 2011!
En dat gaat dan weer naar de grote namen zoals de bulldog?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Zo, dat is echt een wonder.
Amsterdam krijgt eindelijk 10 horecagelegenheden die 24/7 open mogen zijn, welkom in 2011!
Ik begrijp echt totaal niet wat je zegt, maar dat mag de pret niet drukken. Biertje?quote:
Bekrompen kutstad, wist je toch wel.quote:
Nou, het verbaast me. Een (zelfbenoemde) wereldstad die geen gelegenheden heeft die 24/7 open zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekrompen kutstad, wist je toch wel.
Zelfs Kampen, de grootste zwarte kousenstad van Nederland heeft ruimere openingstijden
Uiterlijk boeit me niet echt als ik in een E66 over de singels in Enschede cruise met de stoelen in massagestand...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
E60 en E66 sla ik liever over... dat zijn de minst mooie imho.
Dat vind ik net zo ongeloofwaardig.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik was natuurlijk wel aan het neuken.
neukenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik was natuurlijk wel aan het neuken.
goed puntquote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiterlijk boeit me niet echt als ik in een E66 over de singels in Enschede cruise met de stoelen in massagestand...
ik dacht vóór, maar wel met zijn allen ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben de PVDA. Die zijn tegen gezelligheid.
Ik zou lid van de PVDAllochtonen ook strafbaar stellenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben de PVDA. Die zijn tegen gezelligheid.
Nee hoor gewoon tegen in Amsterdam.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht vóór, maar wel met zijn allen ofzo?
nee alleen voor de mensen met een uitkeringquote:Op maandag 20 juni 2011 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht vóór, maar wel met zijn allen ofzo?
Jammer van die PVV opmerking.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou lid van de PVDAllochtonen ook strafbaar stellen.
Eerst waren ze voor het verbod op ritueel slachten, tot ze erachterkomen dat 90% van hun stemmen van allochtonen komen, dus nu zijn ze tegen het verbod.
Daar stond een hele leuke column over in de Spits.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou lid van de PVDAllochtonen ook strafbaar stellen.
Eerst waren ze voor het verbod op ritueel slachten, tot ze erachterkomen dat 90% van hun stemmen van allochtonen komen, dus nu zijn ze tegen het verbod.
Niets PVV aan, gewoon precies zoals het is. Zonder de allochtone stem zou de PVDA niet eens voorkomen op het stembiljetquote:Op maandag 20 juni 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jammer van die PVV opmerking.
De ene droeftoeters om de oren slaan met de opmerkingen van de andere
Overdrijven is ook een kunstquote:Op maandag 20 juni 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets PVV aan, gewoon precies zoals het is. Zonder de allochtone stem zou de PVDA niet eens voorkomen op het stembiljet.
Uiteraard, maar dat ze het van hun "wij zijn goed voor jullie, stem op ons" moeten hebben is een bekend feit, zeker in Amsterdam.quote:
Werkt in 4 grote steden misschien. Voor de rest kan niemand het natuurlijk een reet boeien.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
Een gekozen burgemeester is daarom geen gek plan.... Vanaf de 2e Wereld Oorlog hebben er alleen maar PvdA droeftoeters in die zetel gezeten in Amsterdam.....
Klopt, en als ze zich gewoon zouden gedragen ook nietquote:
Is in ieder geval goed voor de omzet die Pickwick draait...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
Een gekozen burgemeester is daarom geen gek plan.... Vanaf de 2e Wereld Oorlog hebben er alleen maar PvdA droeftoeters in die zetel gezeten in Amsterdam.....
dat heb ik met burgervaders nou nooitquote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of er zit een leuk koppie op, dat helpt soms ook wel mee.
Of lekkere tetten.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of er zit een leuk koppie op, dat helpt soms ook wel mee.
Mja, van de vele allochtonen die in ons land wonen, is het maar een klein percentage wat het verkloot.... Daarbij zijn er ook genoeg autochtonen die de boel verzieken.....quote:Op maandag 20 juni 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, en als ze zich gewoon zouden gedragen ook niet.
Ook prima. Begin met een proef van gekozen burgemeester in de 4 grote steden.....quote:Op maandag 20 juni 2011 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Werkt in 4 grote steden misschien. Voor de rest kan niemand het natuurlijk een reet boeien.
Niveau: ach dat is zo een leuke kerel. Die is zo vriendelijk op de jaarlijkse braderie.
Hoewel, dan had Geert ws. wel iets anders gevonden om stemmen mee te winnen. Een zondebok is zo gevonden natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, en als ze zich gewoon zouden gedragen ook niet.
bijvoorbeeld, en als ze zich dan ook nog weet te kleden!quote:
Dat was mijn punt niet dus niet ook prima. Ook niet prima want ik geloof niet dat het gaat werken.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook prima. Begin met een proef van gekozen burgemeester in de 4 grote steden.....
Het zou logischer zijn als de burgemeester gewoon voort komt uit de bij de gemeentelijke verkiezingen grootste gekozen partij.
Nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
Gekozen burgemeester in de 4 grootste steden. Hadden Rotterdam en Amsterdam niet al een meerderheid niet-Westerse allochtonen?
Maar geef toe: het trappenhuis meurt rond etenstijd wel als de tering...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik woon in de ghetto van Geuzenveld nu in een flat vol allochtonen en ze zijn allemaal vriendelijk, netjes en aardig tot nu toe.
weinig pubers bij zeker?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik woon in de ghetto van Geuzenveld nu in een flat vol allochtonen en ze zijn allemaal vriendelijk, netjes en aardig tot nu toe.
Meer gezeik met studenten gehad in hartje amsterdam dan nu
Ik zou niet weten wie. De enige groep die ELKE fucking dag wel negatief in het nieuws komt is.....quote:Op maandag 20 juni 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoewel, dan had Geert ws. wel iets anders gevonden om stemmen mee te winnen. Een zondebok is zo gevonden natuurlijk.
Mwah de PVV is dan in elk geval een goede tweede met bijna elke dag negatief in het nieuws te komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie. De enige groep die ELKE fucking dag wel negatief in het nieuws komt is.....
Nee, wel allochtonen in het algemeen, 50% is nu niet Nederlands, maar van de 50% is slechts een deel "niet westers".quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
Gekozen burgemeester in de 4 grootste steden. Hadden Rotterdam en Amsterdam niet al een meerderheid niet-Westerse allochtonen?
Ik heb ook nog weinig slechte ervaringen met allochtonen. Ik moet wel toegeven dat ik het soms best eng vind om langs een groep Marokkanen of Afrikanen te lopen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef Ripley het volgende:
Meer gezeik met studenten gehad in hartje amsterdam dan nu
o en hun mannen dan maar zeggen dat ze ook op meneer de Zwart hebben gestemd omdat die zó degelijk is en ondertussen hebben ze gekozen voor Désiré want die kun je tussen dr tieren kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, en als ze zich dan ook nog weet te kleden!alleen de oude verzuurde dames stemmen dan nog op kalende mannen!
Daar in het oosten heb je dan ook alleen maar volbloed arabierenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog weinig slechte ervaringen met allochtonen.
Er woont van alles.qua leeftijden. Er doen behoorlijk wat spookverhalen de ronde overd eze buurt, bij plein 40-45. Maar vooralsnogvoel ik me er prima, ook 's avonds is het er niet onveilig.quote:
En lopen dat ze kunnenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar in het oosten heb je dan ook alleen maar volbloed arabieren
Tja, maar dat komt ook omdat populistische blaadjes als de Telegraaf dat maar al te graag in het nieuws brengen....quote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie. De enige groep die ELKE fucking dag wel negatief in het nieuws komt is.....
het is een reactie op, geen door hem gestart initiatief. Waarbij ik wel ff wil vermelden dat ik het echt niet eens ben mijn zijn beleid hoor, maar ik snap wel waarOM hij zo populair is.
Als er geen allochtonen waren, was er een ander groep de algemene zondebok en ook elke fucking dag negatief in het nieuws. Trust mequote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een reactie op, geen door hem gestart initiatief. Waarbij ik wel ff wil vermelden dat ik het echt niet eens ben mijn zijn beleid hoor, maar ik snap wel waarOM hij zo populair is.
maar dat is dan gevoed door de verhalen die he hebt gehoord via via.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog weinig slechte ervaringen met allochtonen. Ik moet wel toegeven dat ik het soms best eng vind om langs een groep Marokkanen of Afrikanen te lopen.Dat heb ik met Nederlandse jongens toch minder.
Nope, I won't trust youquote:Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er geen allochtonen waren, was er een ander groep de algemene zondebok en ook elke fucking dag negatief in het nieuws. Trust me
komen heerlijke geurtjes bij mijn buren vandaan rond etenstijdquote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar geef toe: het trappenhuis meurt rond etenstijd wel als de tering...
Ja, dat zou het ook wel kunnen zijn. Maar ze komen op mij best intimiderend over, ik ben niet de grootste ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat is dan gevoed door de verhalen die he hebt gehoord via via.
Ik heb ook meer gezeik gehad met nl jongens dan met.buitenlandse.
'lul toch niet zo slap man.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef Spezza19 het volgende:
Over de rottigheid die autochtonen uithalen, ja, daar wordt zorgvuldig niet over geschreven....
Ik lul niet slap.... tis de Telegraaf he waar ik het over heb.....quote:
Er wordt ALTIJD een zondebok gezocht. Of wil je beweren dat voor de moslims er geen enkele groep werd afgezeken (antillianen, joden (ook in Nederland), nozems, etc. etc.)quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, I won't trust youWant ik geloof daar niet in
.
Ik had daarstraks ook zo'n genie van een collega die vroeg of het huis niet gaat stinken als je de hele dag taarten aan t bakken bent.. duh.. nee.. als je t enigszins goed doet ruikt t heerlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
komen heerlijke geurtjes bij mijn buren vandaan rond etenstijd
daar lees ik vaak zat over verkeerde autochtonen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik lul niet slap.... tis de Telegraaf he waar ik het over heb.....
dan de vraag, waarom bak je de hele dag taarten?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef clevy het volgende:
[..]
Ik had daarstraks ook zo'n genie van een collega die vroeg of het huis niet gaat stinken als je de hele dag taarten aan t bakken bent.. duh.. nee.. als je t enigszins goed doet ruikt t heerlijk
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
daar lees ik vaak zat over verkeerde autochtonen.
misschien moet je eens lezen, ipv napraten
ik heb wel echt 'problemen' gehad met een groep nl jongens toen ik een jaar of 16 was, bedreiging met een mes bv. Vond toen alle groepen wel intimiderend.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zou het ook wel kunnen zijn. Maar ze komen op mij best intimiderend over, ik ben niet de grootste ook.
Dat de Telegraaf nogal sensationeel het nieuws brengt valt niet te ontkennen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:36 schreef Godtje het volgende:
Dat hele gebitch op de telegraaf slaat al nergens op. Mensen die daar mee aan komen kan je ook al niet serieus nemen.
zo rond m'n verjaardag heb ik wel eens zo'n afwijkingquote:Op maandag 20 juni 2011 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
dan de vraag, waarom bak je de hele dag taarten?
Ja, dat is het ook wel. Maar goed, het is toch ook een beeld die je vormt he, niet zo gek ook. Tot nu toe is alles me flink meegevallen ik ben ook minder nerveus, maar iets houd ik dat toch nog wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb wel echt 'problemen' gehad met een groep nl jongens toen ik een jaar of 16 was, bedreiging met een mes bv. Vond toen alle groepen wel intimiderend.
Nu geen enkele meer, maar kan me voorstellen dat mensen door verhalen die ze horen ook bevooroordeelder worden. En dat is wel jammer.
mwa, ze kunnen met hun koppen soms behoorlijk sensatie zoeken waar het niet is...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:36 schreef Godtje het volgende:
Dat hele gebitch op de telegraaf slaat al nergens op. Mensen die daar mee aan komen kan je ook al niet serieus nemen.
Dat doe ik ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat de Telegraaf nogal sensationeel het nieuws brengt valt niet te ontkennen.
Een zondebok impliceert dat er een groep ONTERECHT wordt aangewezen, ik zie niet in wat er onterecht aan is, zie de misdaad/werkeloosheidcijfers bijvquote:Op maandag 20 juni 2011 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er wordt ALTIJD een zondebok gezocht. Of wil je beweren dat voor de moslims er geen enkele groep werd afgezeken (antillianen, joden (ook in Nederland), nozems, etc. etc.)
Ja ze willen kranten verkopen. Dat doen ze ook nog eens als beste van Nederland.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, ze kunnen met hun koppen soms behoorlijk sensatie zoeken waar het niet is...
Kwestie van smaak dat eerste. Ze behandelen ook het luchtigere nieuws.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
De manier waarop de tgraaf het brengt is soms wel iets luidruchtig, maar mensen die beweren dat ze het allemaal verzinnen zijn echt niet goed bij hun hoofd.
het is ook niet raar, ik vind het alleen jammer dat mensen elkaar aansteken daarmee.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook wel. Maar goed, het is toch ook een beeld die je vormt he, niet zo gek ook. Tot nu toe is alles me flink meegevallen ik ben ook minder nerveus, maar iets houd ik dat toch nog wel.
eens, ik vind het alleen niet prettig lezen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ze willen kranten verkopen. Dat doen ze ook nog eens als beste van Nederland.
Maar om te gaan beweren dat bijvoorbeeld alleen allochtonen zwart maken (hihi leuk grapje, zwart maken! Heb je hem?!.
Mensen leggen soms rare linken... Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik snap die mensen van een eindje verder ook wel, vooral als er toevallig wordt ingebroken.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is ook niet raar, ik vind het alleen jammer dat mensen elkaar aansteken daarmee.
Laatst was er bv hier een man aan de deur, turks ofzo, die vroeg of ik wist waar familie '...' woonde.
Nee dus, heb hem wel verteld dat er geen turkse familie in de straat woont.
Later hoorde ik een kennis van een straat verderop zeggen dat die man ws op zoek was naar een huis om in te breken... en de buurman die dat beaamt en ook een 'raar' verhaal heeft over een jochie van een jaar of 10 dat heitje voor n karweitje kwam doen en er later werd ingebroken in 1 van die huizen...
Ja, hallo denk ik dan.
sommigen zijn enorm hardleers hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Dat heet : door schade en schande wijs worden. Ik vind het ook geen leuke ontwikkeling, maar het is een logische. Mensen kijken tegenwoordig gewoon wel beter uit.
whut?quote:
Ja, dat zijn de niet allochtone-PVDA-stemmersquote:
ik niet eerlijk gezegd...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen leggen soms rare linken... Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik snap die mensen van een eindje verder ook wel, vooral als er toevallig wordt ingebroken.
Ik vind het al belachelijk dat je als ondernemer niet gewoon mensen mag weigeren als jij dat wil....quote:Op maandag 20 juni 2011 16:50 schreef Godtje het volgende:
Best leuk!
Openingstijden > PVDA > Allochtonen
Straks komen er nog regels dat er minimaal 20% allochtonen binnen moet zijn.
Besloten club mag het welquote:Op maandag 20 juni 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het al belachelijk dat je als ondernemer niet gewoon mensen mag weigeren als jij dat wil....
Hoeft ook niet hoor, ik bekijk het uit het standpunt van een niet nader te noemen kroeg. Ze hebben daar nooit problemen, alleen de laatste weken met zakkenrollers etc.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Besloten club mag het wel![]()
En ik vind het voor de rest een lastig punt waarnaar ik heel lichtjes met je eens ben. Denk ik. Misschien.
Goh een man die ja zegt op een seksaanbod, dat verwacht je niet neequote:
Genoeg vrouwen waarbij ik vriendelijk zou bedanken anders. Ook een aantal waarbij ik minder vriendelijk zal zijn zelfs.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh een man die ja zegt op een seksaanbod, dat verwacht je niet nee.
niet echt nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh een man die ja zegt op een seksaanbod, dat verwacht je niet nee.
Dat dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen waarbij ik vriendelijk zou bedanken anders. Ook een aantal waarbij ik minder vriendelijk zal zijn zelfs.
Ik heb zelf een kopstoot gekregen van een gast uit Urk en mijn toenmalige vriend is een gebroken neus geslagen door een gast uit Breda. Maar gewoon iedereen die je niet kent weren uit je kroeg dan? Ik vind dat uitstraling meer zegt dan afkomst in zo'n geval eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor, ik bekijk het uit het standpunt van een niet nader te noemen kroeg. Ze hebben daar nooit problemen, alleen de laatste weken met zakkenrollers etc.
Laten ze nu een heel erg goed camerasysteem hebben, en 1 keer raden wie de daders zijn (ik heb de beelden zelf gezien)?
Ik kan me indenken dat je dan als eigenaar de makkelijke weg wil kiezen, ook al snap ik prima dat het een heel lastig vraagstuk is hoor.
mja.. je hebt wel leuke plaatjes in je fobo maar geen waarop 'de' beslissing kan worden gemaakt....quote:
De grappigstequote:
dat denk ik niet eigenlijk, in jouw gevalquote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt nee.
Jij zou nee zeggen
ik vroeg het dan ook niet aan Jou.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:00 schreef clevy het volgende:
[..]
mja.. je hebt wel leuke plaatjes in je fobo maar geen waarop 'de' beslissing kan worden gemaakt....
dus?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vroeg het dan ook niet aan Jou.
die 3d? was wel weer lachen maar minder dan de vorigequote:Op maandag 20 juni 2011 17:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
De grappigste![]()
Ik vind jackass grappig!Laatst weer genoten van jackass die had ik nog niet gezien.
Goed puntquote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt nee.
Jij zou nee zeggen
Duckhuntquote:Op maandag 20 juni 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
die 3d? was wel weer lachen maar minder dan de vorige
Die is te makkelijk natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kopstoot gekregen van een gast uit Urk en mijn toenmalige vriend is een gebroken neus geslagen door een gast uit Breda. Maar gewoon iedereen die je niet kent weren uit je kroeg dan? Ik vind dat uitstraling meer zegt dan afkomst in zo'n geval eerlijk gezegd.
Ehh. Ik heb altijd al t idee dat ie me niet zo mag.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
dat denk ik niet eigenlijk, in jouw geval
Toch kan uitstraling ook flink bedriegen.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kopstoot gekregen van een gast uit Urk en mijn toenmalige vriend is een gebroken neus geslagen door een gast uit Breda. Maar gewoon iedereen die je niet kent weren uit je kroeg dan? Ik vind dat uitstraling meer zegt dan afkomst in zo'n geval eerlijk gezegd.
Je praat toch niet tijdens het neuken.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehh. Ik heb altijd al t idee dat ie me niet zo mag.
Oh, daar zit je dan naast hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik werd een beetje misselijk van dat over elkaar heen pissen....quote:
Het ging om seks, geen relatie toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms welquote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je praat toch niet tijdens het neuken.Dat is zo een afknapper.
Ik werd bij wel meer dingen misselijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik werd een beetje misselijk van dat over elkaar heen pissen....
en nee daar bedoel ik hier verder niks mee
Ja ik moet dat niet hoor! Dat doe je maar als ik klaar ben.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms wel
Soms moet ik zelfs lachen, of huilen.
ok, leukquote:
Ik reageer in het algemeen soms bot, tis niets persoonlijksquote:Op maandag 20 juni 2011 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, leuk
En das waar, sex is geen relatie, wat werr scheelt, dat maakt het gemakkelijker.
okquote:Op maandag 20 juni 2011 17:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik moet dat niet hoor! Dat doe je maar als ik klaar ben.
Soms zegt ie danquote:Op maandag 20 juni 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik reageer in het algemeen soms bot.
bot is niet erg, ik werk bij een bedrijf met urkers en amsterdammers en die mag ik allemaalquote:Op maandag 20 juni 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik reageer in het algemeen soms bot, tis niets persoonlijks.
ach.. ik wist niet dat t zo erg was met je.. sterktequote:Op maandag 20 juni 2011 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bot is niet erg, ik werk bij een bedrijf met urkers en amsterdammers en die mag ik allemaal
ze vinden me lief en grappig, dus dat is altijd goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:11 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. ik wist niet dat t zo erg was met je.. sterkte
Was het nog een beetje geslaagd eigenlijk?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Zo maar eens mijn consoles etc ophalen in de kroeg.
het staat wel achter slot en grendel maar het idee staat me toch niet zo aan.
Ja, het was heel tofquote:Op maandag 20 juni 2011 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Was het nog een beetje geslaagd eigenlijk?
ja, dat denk ik welquote:Op maandag 20 juni 2011 17:17 schreef Techno het volgende:
Tof man, dus het is wel voor herhaling vatbaar?
Dat is het ook, en omdat er voor iedereen wel iets was (hardcore games en casual games) was het ook voor iedereen leuk.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:18 schreef Ripley het volgende:
leuk, het lijkt me ook wel eens wat anders inderdaad
Oeh, dat zou ik echt niet durvenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het ook, en omdat er voor iedereen wel iets was (hardcore games en casual games) was het ook voor iedereen leuk.
Sinceria was de halve middag aan het zingen op de rock band.
Sja, dat is dus waarom het geslaagd was, de sfeer was lekker ontspannen, je hoefde niet goed te zijn om mee te kunnen doen. Nou kan ze wel goed zingen, maar er waren er bij die zo vals als een kraai waren, toch leukquote:
wel durven, maar denk dat niet iedereen daar even blij mee zou zijn.quote:
Ik durf dat nietquote:Op maandag 20 juni 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is dus waarom het geslaagd was, de sfeer was lekker ontspannen, je hoefde niet goed te zijn om mee te kunnen doen. Nou kan ze wel goed zingen, maar er waren er bij die zo vals als een kraai waren, toch leuk.
je had ook gewoon meekunnen doen met volleybal op de Kinect oidquote:Op maandag 20 juni 2011 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf dat nietMaar, leuk dat 't geslaagd was
vond er ook niets aan. Limetless was wel leuk.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Insidious (horror). die film was ZO fucking voorspelbaar, niet normaal, als je daar van schrikt ben je echt een meisje van 4
.
het enige wat "eng" is is dat ze het volume enorm omhoog draaien, daar schrik je soms een beetje van, wat een flutfilm verder...
Die heb ik thuis gekeken, die was wel ok jaquote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vond er ook niets aan. Limetless was wel leuk.
ik vond het leukste aan Limetless de manier van filmen, en ik vond het idee leuk. Insidious vond ik gewoon echt saai... maar goed, dat heb ik vaker met dat soort films.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:33 schreef Ripley het volgende:
Ik vond limitless slechter eigenlijk. Bij insidious vond ik vooral het eerste half uur wel eng overigens, pas als de oma erbij komt wordt ie minder eng.
Ik vind hem wel aardig, maar een middenmootje. Insidious vond ik heel wiebelig. Eerst half uur doodeng (ik hou van opgebouwde spanning) daarna minder.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond het leukste aan Limetless de manier van filmen, en ik vond het idee leuk. Insidious vond ik gewoon echt saai... maar goed, dat heb ik vaker met dat soort films.
ja goed hoor, met jou? las net dat fok op het randje van de afgrond staat vanwege een paar blote tieten?quote:
Jup. En vieze plaatjes e.d.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ja goed hoor, met jou? las net dat fok op het randje van de afgrond staat vanwege een paar blote tieten?
Iemand is elk topic aan het aangeven bij google waar een tiet in staatquote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ja goed hoor, met jou? las net dat fok op het randje van de afgrond staat vanwege een paar blote tieten?
Ja jammer.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iemand is elk topic aan het aangeven bij google waar een tiet in staat
Fok heeft een overeenkomst met Google, de overeenkomst staat dat soort plaatjes niet toe. Zoiets. Zie het topic daarover.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
amerikaanse preutsheid dus. waarom hebben wij in nl daar last van dan? gelden de wetten van dit land niet mbt adverteren?
Waarschijnlijk niet, adsense gaat op zwart dus geen inkomsten. Dannys salaris van 25k kan niet meer betaald worden dus op zwart.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
amerikaanse preutsheid dus. waarom hebben wij in nl daar last van dan? gelden de wetten van dit land niet mbt adverteren?
Het kan wel alleen krijg je dan andere banners erop, met dus ook vieze plaatjes. Neem aan dat ze dat niet willen omdat dat een beetje ongepast is op bepaalde gedeeltes.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fok heeft een overeenkomst met Google, de overeenkomst staat dat soort plaatjes niet toe. Zoiets. Zie het topic daarover.
Oh, in 't topic staat wat anders dacht ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan wel alleen krijg je dan andere banners erop, met dus ook vieze plaatjes. Neem aan dat ze dat niet willen omdat dat een beetje ongepast is op bepaalde gedeeltes.
Plus tieten mogen niet meer. Ik ben bang dat je afstand van je exemplaren moet doen Cue.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup, aangezien we allemaal kloontjes van Q zijn.. en hij voor zover ik weet geen tieten heeft
Tellen moobs niet mee dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup, aangezien we allemaal kloontjes van Q zijn.. en hij voor zover ik weet geen tieten heeft
Waarschijnlijk wordt alles gecensureerd wat ze zegtquote:Op maandag 20 juni 2011 18:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Whut, geen tetten?!
Hoe moet dat dan met Huppel?
Ik doe mn best om ze te kweken hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn UI mag gewoon omdat de tieten bedekt zijn![]()
Er wordt alleen moeilijk gedaan over het Ajax-logo maar dat gedogen ze voorlopig nog
Dat logo is idd veel aanstootgevender dan die jesters.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Er wordt alleen moeilijk gedaan over het Ajax-logo maar dat gedogen ze voorlopig nog
Dat logo zou verboden moeten worden, en niet alleen op fok.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, door Googlecensuurads.....quote:Op maandag 20 juni 2011 18:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Maar ik begrijp dat die foto met die uiterst appetijtelijke dame met prima voorgevel niet geapprecieerd werd door de sterke arm der modjes?
Wellek?quote:
raar, waarom zou ajax niet mogen dan? (zie geen uis atm)quote:Op maandag 20 juni 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Sindskort een nieuwe regel op fok.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
raar, waarom zou ajax niet mogen dan? (zie geen uis atm)
Mijn ui is prima
die tietenregel had ik meegekregen, mogen merknamen ook,niet meer ofzo?quote:
Ik niet, wat is er nou mis met een mooi paar borsten?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die tietenregel had ik meegekregen, mogen merknamen ook,niet meer ofzo?
Ik zit in bad, met heel veel schuim
Die zijn niet mooiquote:Op maandag 20 juni 2011 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog een blouse kopen?
http://kleding-schoenen-d(...)-effect-maat-46.html
Yup, tijdje terug al. Sluikreclame enzo.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die tietenregel had ik meegekregen, mogen merknamen ook,niet meer ofzo?
Ik zit in bad, met heel veel schuim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Serieus?
Dat zou wel heel triest zijn......
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat logo is idd veel aanstootgevender dan die jesters.
FU!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat logo zou verboden moeten worden, en niet alleen op fok.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
raar, waarom zou ajax niet mogen dan? (zie geen uis atm)
Mijn ui is prima
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, tijdje terug al. Sluikreclame enzo.dat had ik dus niet meegekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel flauw overigens van die persoon dat ie dat doet. Iemand met een wrok tegen fok?compact en kleverig.
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, tijdje terug al. Sluikreclame enzo.Ik mag toch hopen dat dat van die sluikreclame niet serieus is.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt de hele dag volgespamd met rommel, maar je eigen clubje promoten, dat is dan sluikreclame....
Dit account is niet meer in gebruik.
Happêh naar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Huppel maakte ook maar een grapjequote:Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat had ik dus niet meegekregen.
Wel flauw overigens van die persoon dat ie dat doet. Iemand met een wrok tegen fok?
Ik moet jullie dus maar verlatenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
Regels
• Dit is een datingtopic; only big tits allowed.
Eensch!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe eens foto's, kunnen we even beoordelen of het kan of niet.
dat doe maar eens niet..quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Spezza19 het volgende:
Ik blijf hem leuk vinden.... de blaffende poes
quote:
Dan wel via pm he. Want dat mag niet meer in het topicquote:Op maandag 20 juni 2011 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe eens foto's, kunnen we even beoordelen of het kan of niet.
d0h, inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wel via pm he. Want dat mag niet meer in het topic
quote:
Is dat beeld niet inmiddels al heel wazig enzquote:Op maandag 20 juni 2011 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb gewoon een keer Huppel ontmoet, die jetsers op mn netvlies gebrand en dan heb je geen pic of UI meer nodig.
hoornvliestranplantatie?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb gewoon een keer Huppel ontmoet, die jetsers op mn netvlies gebrand en dan heb je geen pic of UI meer nodig.
quote:
Inmiddels al blauwe ballen van het continu rukken?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:26 schreef xFriendx het volgende:
nee nee nee dooske.. dat was niet negatief..quote:
Echt nietquote:Op maandag 20 juni 2011 19:34 schreef clevy het volgende:
[..]
nee nee nee dooske.. dat was niet negatief..
je hebt die jongen z'n wereldbeeld zo verstoord dat ie niets meer helder ziet..
das mega impact.
geef 'm de kans om opnieuw van t beeld te genieten
Geef die jongen nog meer traumasquote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet![]()
En ja ik vroeg toch al aan hem wanneer we weer gaan zwemmen
en de kans om te 'documenteren'quote:
Nog lekker kunnen slapen gister?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet![]()
En ja ik vroeg toch al aan hem wanneer we weer gaan zwemmen
kan jouw netvlies dat wel allemaal aan dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat hebben wij daar aan, mag niet eens meer
Dan 'documenteer' ik het liever zelf
ober, 1 bier graag.quote:
Te laat!quote:
Avondquote:
Durf ik niet te zeggen maar dat zijn epic boobs wel waardquote:Op maandag 20 juni 2011 19:41 schreef clevy het volgende:
[..]
kan jouw netvlies dat wel allemaal aan dan?
yes, all is lostquote:Op maandag 20 juni 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
Maar als het niet meer over het alhier meest besproken onderwerp mag gaan als dat illustratief ondersteund wordt door enig beeldmateriaal, hoe moet dat dan?
Ik bedoel, jamaar...
Buggâhquote:
ik had er een bij royco besteld maar hij blijft al ff stilquote:Op maandag 20 juni 2011 20:03 schreef Spijker83 het volgende:
Las ik nou net dat hier bier gehaald werd?
Vooruit dan maar doe er eentje mee
Goedeavond trouwens.
Huppel heeft alles op gedronkenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:04 schreef clevy het volgende:
[..]
ik had er een bij royco besteld maar hij blijft al ff stil
Sorry was even druk, maar heb een meter bier voor jullie getapt hoor, alsjeblieftquote:Op maandag 20 juni 2011 20:04 schreef clevy het volgende:
[..]
Hmm bezorgt hij ook?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:04 schreef clevy het volgende:
[..]
Drinkt zij zoveel dan?quote:
Kijk dat zijn de berichten! Thanksquote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry was even druk, maar heb een meter bier voor jullie getapt hoor, alsjeblieft
dank u vriendquote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry was even druk, maar heb een meter bier voor jullie getapt hoor, alsjeblieft
Zij drinkt menig man onder de tafelquote:
das ook een gemene voorsprong om met 2 van die voorraadzakken de strijd aan te gaanquote:Op maandag 20 juni 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij drinkt menig man onder de tafel
Oh dan is het goed. Ben menig man niet namelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij drinkt menig man onder de tafel
ik kan niet zo goed tegen t leven, gelukkig drink ik veel..quote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen drankgelukkig drink ik weinig
Succes! En sport alle drank er maar weer uit!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:15 schreef clevy het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed tegen t leven, gelukkig drink ik veel..
en nu met lood in de schoenen nog maar wat gaan sporten..
Ik plezier je liever.quote:
Sorry ik was even wegquote:
Ik zou maar niet vertellen waarmee ik bezig wasquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou maar niet vertellen waarmee ik bezig was
Willen we dat uberhaupt weten dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou maar niet vertellen waarmee ik bezig was
* AirwiN jongleert terwijl 'ie een dansje doet.quote:
Euh.. is dat alles? Dan wel dansen op je handen he, en je benen in de lucht.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN jongleert terwijl 'ie een dansje doet.
Ow ja, jij was die veeleisende.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef krengetje het volgende:
Euh.. is dat alles? Dan wel dansen op je handen he, en je benen in de lucht.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:35 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat zijn toch bijna alle vrouwen??
JB!quote:
Dan correct ik je nuquote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Correct me if im wrong
Ken je (nog) niet zo goed
dat mag sowieso wel hoor, vaak niet zo'n zin.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
JB!Mocht je eindelijk weer es bij een PC in de buurt komen?
Ik plaag je maar.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat mag sowieso wel hoor, vaak niet zo'n zin.
Zit nu op mn foon btw, dus nog geen pc...
Hoe is t?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |