Nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
Gekozen burgemeester in de 4 grootste steden. Hadden Rotterdam en Amsterdam niet al een meerderheid niet-Westerse allochtonen?
Maar geef toe: het trappenhuis meurt rond etenstijd wel als de tering...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik woon in de ghetto van Geuzenveld nu in een flat vol allochtonen en ze zijn allemaal vriendelijk, netjes en aardig tot nu toe.
weinig pubers bij zeker?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik woon in de ghetto van Geuzenveld nu in een flat vol allochtonen en ze zijn allemaal vriendelijk, netjes en aardig tot nu toe.
Meer gezeik met studenten gehad in hartje amsterdam dan nu
Ik zou niet weten wie. De enige groep die ELKE fucking dag wel negatief in het nieuws komt is.....quote:Op maandag 20 juni 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoewel, dan had Geert ws. wel iets anders gevonden om stemmen mee te winnen. Een zondebok is zo gevonden natuurlijk.
Mwah de PVV is dan in elk geval een goede tweede met bijna elke dag negatief in het nieuws te komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie. De enige groep die ELKE fucking dag wel negatief in het nieuws komt is.....
Nee, wel allochtonen in het algemeen, 50% is nu niet Nederlands, maar van de 50% is slechts een deel "niet westers".quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
Gekozen burgemeester in de 4 grootste steden. Hadden Rotterdam en Amsterdam niet al een meerderheid niet-Westerse allochtonen?
Ik heb ook nog weinig slechte ervaringen met allochtonen. Ik moet wel toegeven dat ik het soms best eng vind om langs een groep Marokkanen of Afrikanen te lopen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef Ripley het volgende:
Meer gezeik met studenten gehad in hartje amsterdam dan nu
o en hun mannen dan maar zeggen dat ze ook op meneer de Zwart hebben gestemd omdat die zó degelijk is en ondertussen hebben ze gekozen voor Désiré want die kun je tussen dr tieren kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, en als ze zich dan ook nog weet te kleden!alleen de oude verzuurde dames stemmen dan nog op kalende mannen!
Daar in het oosten heb je dan ook alleen maar volbloed arabierenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog weinig slechte ervaringen met allochtonen.
Er woont van alles.qua leeftijden. Er doen behoorlijk wat spookverhalen de ronde overd eze buurt, bij plein 40-45. Maar vooralsnogvoel ik me er prima, ook 's avonds is het er niet onveilig.quote:
En lopen dat ze kunnenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar in het oosten heb je dan ook alleen maar volbloed arabieren
Tja, maar dat komt ook omdat populistische blaadjes als de Telegraaf dat maar al te graag in het nieuws brengen....quote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie. De enige groep die ELKE fucking dag wel negatief in het nieuws komt is.....
het is een reactie op, geen door hem gestart initiatief. Waarbij ik wel ff wil vermelden dat ik het echt niet eens ben mijn zijn beleid hoor, maar ik snap wel waarOM hij zo populair is.
Als er geen allochtonen waren, was er een ander groep de algemene zondebok en ook elke fucking dag negatief in het nieuws. Trust mequote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een reactie op, geen door hem gestart initiatief. Waarbij ik wel ff wil vermelden dat ik het echt niet eens ben mijn zijn beleid hoor, maar ik snap wel waarOM hij zo populair is.
maar dat is dan gevoed door de verhalen die he hebt gehoord via via.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog weinig slechte ervaringen met allochtonen. Ik moet wel toegeven dat ik het soms best eng vind om langs een groep Marokkanen of Afrikanen te lopen.Dat heb ik met Nederlandse jongens toch minder.
Nope, I won't trust youquote:Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er geen allochtonen waren, was er een ander groep de algemene zondebok en ook elke fucking dag negatief in het nieuws. Trust me
komen heerlijke geurtjes bij mijn buren vandaan rond etenstijdquote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar geef toe: het trappenhuis meurt rond etenstijd wel als de tering...
Ja, dat zou het ook wel kunnen zijn. Maar ze komen op mij best intimiderend over, ik ben niet de grootste ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat is dan gevoed door de verhalen die he hebt gehoord via via.
Ik heb ook meer gezeik gehad met nl jongens dan met.buitenlandse.
'lul toch niet zo slap man.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef Spezza19 het volgende:
Over de rottigheid die autochtonen uithalen, ja, daar wordt zorgvuldig niet over geschreven....
Ik lul niet slap.... tis de Telegraaf he waar ik het over heb.....quote:
Er wordt ALTIJD een zondebok gezocht. Of wil je beweren dat voor de moslims er geen enkele groep werd afgezeken (antillianen, joden (ook in Nederland), nozems, etc. etc.)quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, I won't trust youWant ik geloof daar niet in
.
Ik had daarstraks ook zo'n genie van een collega die vroeg of het huis niet gaat stinken als je de hele dag taarten aan t bakken bent.. duh.. nee.. als je t enigszins goed doet ruikt t heerlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
komen heerlijke geurtjes bij mijn buren vandaan rond etenstijd
daar lees ik vaak zat over verkeerde autochtonen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik lul niet slap.... tis de Telegraaf he waar ik het over heb.....
dan de vraag, waarom bak je de hele dag taarten?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef clevy het volgende:
[..]
Ik had daarstraks ook zo'n genie van een collega die vroeg of het huis niet gaat stinken als je de hele dag taarten aan t bakken bent.. duh.. nee.. als je t enigszins goed doet ruikt t heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |