goed puntquote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiterlijk boeit me niet echt als ik in een E66 over de singels in Enschede cruise met de stoelen in massagestand...
ik dacht vóór, maar wel met zijn allen ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben de PVDA. Die zijn tegen gezelligheid.
Ik zou lid van de PVDAllochtonen ook strafbaar stellenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben de PVDA. Die zijn tegen gezelligheid.
Nee hoor gewoon tegen in Amsterdam.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht vóór, maar wel met zijn allen ofzo?
nee alleen voor de mensen met een uitkeringquote:Op maandag 20 juni 2011 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht vóór, maar wel met zijn allen ofzo?
Jammer van die PVV opmerking.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou lid van de PVDAllochtonen ook strafbaar stellen.
Eerst waren ze voor het verbod op ritueel slachten, tot ze erachterkomen dat 90% van hun stemmen van allochtonen komen, dus nu zijn ze tegen het verbod.
Daar stond een hele leuke column over in de Spits.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou lid van de PVDAllochtonen ook strafbaar stellen.
Eerst waren ze voor het verbod op ritueel slachten, tot ze erachterkomen dat 90% van hun stemmen van allochtonen komen, dus nu zijn ze tegen het verbod.
Niets PVV aan, gewoon precies zoals het is. Zonder de allochtone stem zou de PVDA niet eens voorkomen op het stembiljetquote:Op maandag 20 juni 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jammer van die PVV opmerking.
De ene droeftoeters om de oren slaan met de opmerkingen van de andere
Overdrijven is ook een kunstquote:Op maandag 20 juni 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets PVV aan, gewoon precies zoals het is. Zonder de allochtone stem zou de PVDA niet eens voorkomen op het stembiljet.
Uiteraard, maar dat ze het van hun "wij zijn goed voor jullie, stem op ons" moeten hebben is een bekend feit, zeker in Amsterdam.quote:
Werkt in 4 grote steden misschien. Voor de rest kan niemand het natuurlijk een reet boeien.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
Een gekozen burgemeester is daarom geen gek plan.... Vanaf de 2e Wereld Oorlog hebben er alleen maar PvdA droeftoeters in die zetel gezeten in Amsterdam.....
Klopt, en als ze zich gewoon zouden gedragen ook nietquote:
Is in ieder geval goed voor de omzet die Pickwick draait...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
Een gekozen burgemeester is daarom geen gek plan.... Vanaf de 2e Wereld Oorlog hebben er alleen maar PvdA droeftoeters in die zetel gezeten in Amsterdam.....
dat heb ik met burgervaders nou nooitquote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of er zit een leuk koppie op, dat helpt soms ook wel mee.
Of lekkere tetten.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of er zit een leuk koppie op, dat helpt soms ook wel mee.
Mja, van de vele allochtonen die in ons land wonen, is het maar een klein percentage wat het verkloot.... Daarbij zijn er ook genoeg autochtonen die de boel verzieken.....quote:Op maandag 20 juni 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, en als ze zich gewoon zouden gedragen ook niet.
Ook prima. Begin met een proef van gekozen burgemeester in de 4 grote steden.....quote:Op maandag 20 juni 2011 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Werkt in 4 grote steden misschien. Voor de rest kan niemand het natuurlijk een reet boeien.
Niveau: ach dat is zo een leuke kerel. Die is zo vriendelijk op de jaarlijkse braderie.
Hoewel, dan had Geert ws. wel iets anders gevonden om stemmen mee te winnen. Een zondebok is zo gevonden natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, en als ze zich gewoon zouden gedragen ook niet.
bijvoorbeeld, en als ze zich dan ook nog weet te kleden!quote:
Dat was mijn punt niet dus niet ook prima. Ook niet prima want ik geloof niet dat het gaat werken.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook prima. Begin met een proef van gekozen burgemeester in de 4 grote steden.....
Het zou logischer zijn als de burgemeester gewoon voort komt uit de bij de gemeentelijke verkiezingen grootste gekozen partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |