SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Hadden ze keurig 50 gereden ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hadden ze de straten niet gefilmd, had de politie er niks mee gekund....
I know, zaterdag daar ook nog gereden. Iets minder hard trouwensquote:Op maandag 20 juni 2011 15:44 schreef Godtje het volgende:
Ja dat is hier.
De politie zit nu achter hem aan. Domme rukker. haha
En ik ookquote:
Jiltedquote:Op maandag 20 juni 2011 15:42 schreef Kreator het volgende:
Music for the Guilted Generation staat wel in mijn album top 5.
Zou zonde zijn. Zoveel domheid moet je aanpakken.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
nissan GT-R.
en politie kan ze niks maken. simpel.
E66.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil graag een E60 of zo.Dat lijkt me wel wat.
Tsss, ik dacht gewoon aan een deken. Oversextheid hierquote:Op maandag 20 juni 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
@TT helemaal mee eens. Vrouw bovenop, favoriete standje
Goed, nog beter is twee vrouwen bovenop, maar goed, het is niet elke keer feest.
Waarom kan de politie dat eigenlijk niet? Ze hebben hem toch op camera?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
nissan GT-R.
en politie kan ze niks maken. simpel.
beelden kunnen gemanipuleerd zijn. dus geen bewijs.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. Zoveel domheid moet je aanpakken.
Lekker onder druk zetten dan. Politie ze een maandje laten schaduwen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
beelden kunnen gemanipuleerd zijn. dus geen bewijs.
daar begonnen we meequote:Op maandag 20 juni 2011 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tsss, ik dacht gewoon aan een deken. Oversextheid hier
Er staan puntjes. Puntjes is dubbelzinnig.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tsss, ik dacht gewoon aan een deken. Oversextheid hier
is het echt zo erg? (heb de beelden niet gezien)quote:Op maandag 20 juni 2011 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker onder druk zetten dan. Politie ze een maandje laten schaduwen.
Huppa
Ik kom niet klaar als ik niet aan dr denkquote:Op maandag 20 juni 2011 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog klaar toen ik aan je dacht. Maar ik bedoel er verder niets mee.
Als je filmpjes plaatst van overtredingen vol trots met je naam er onder vind ik je gewoon een domme rukker en verdien je de straf die er op staat.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
is het echt zo erg? (heb de beelden niet gezien)
E60 en E66 sla ik liever over... dat zijn de minst mooie imho.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mag ook... met een klein beetje tegenzin...
Ik print vaak een foto van der, die mijn vriendin voor der hoofd moet houden. Het helpt.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kom niet klaar als ik niet aan dr denk
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog klaar toen ik aan je dacht. Maar ik bedoel er verder niets mee.
ahaquote:Op maandag 20 juni 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er staan puntjes. Puntjes is dubbelzinnig.
zomaar spontaan? Geloofwaardigquote:
ja, we mikken ook vanuit de heupquote:
Had Amsterdam dat nog niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Zo, dat is echt een wonder.
Amsterdam krijgt eindelijk 10 horecagelegenheden die 24/7 open mogen zijn, welkom in 2011!
En dat gaat dan weer naar de grote namen zoals de bulldog?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Zo, dat is echt een wonder.
Amsterdam krijgt eindelijk 10 horecagelegenheden die 24/7 open mogen zijn, welkom in 2011!
Ik begrijp echt totaal niet wat je zegt, maar dat mag de pret niet drukken. Biertje?quote:
Bekrompen kutstad, wist je toch wel.quote:
Nou, het verbaast me. Een (zelfbenoemde) wereldstad die geen gelegenheden heeft die 24/7 open zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekrompen kutstad, wist je toch wel.
Zelfs Kampen, de grootste zwarte kousenstad van Nederland heeft ruimere openingstijden
Uiterlijk boeit me niet echt als ik in een E66 over de singels in Enschede cruise met de stoelen in massagestand...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
E60 en E66 sla ik liever over... dat zijn de minst mooie imho.
Dat vind ik net zo ongeloofwaardig.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik was natuurlijk wel aan het neuken.
neukenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik was natuurlijk wel aan het neuken.
goed puntquote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiterlijk boeit me niet echt als ik in een E66 over de singels in Enschede cruise met de stoelen in massagestand...
ik dacht vóór, maar wel met zijn allen ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben de PVDA. Die zijn tegen gezelligheid.
Ik zou lid van de PVDAllochtonen ook strafbaar stellenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben de PVDA. Die zijn tegen gezelligheid.
Nee hoor gewoon tegen in Amsterdam.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht vóór, maar wel met zijn allen ofzo?
nee alleen voor de mensen met een uitkeringquote:Op maandag 20 juni 2011 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht vóór, maar wel met zijn allen ofzo?
Jammer van die PVV opmerking.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou lid van de PVDAllochtonen ook strafbaar stellen.
Eerst waren ze voor het verbod op ritueel slachten, tot ze erachterkomen dat 90% van hun stemmen van allochtonen komen, dus nu zijn ze tegen het verbod.
Daar stond een hele leuke column over in de Spits.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou lid van de PVDAllochtonen ook strafbaar stellen.
Eerst waren ze voor het verbod op ritueel slachten, tot ze erachterkomen dat 90% van hun stemmen van allochtonen komen, dus nu zijn ze tegen het verbod.
Niets PVV aan, gewoon precies zoals het is. Zonder de allochtone stem zou de PVDA niet eens voorkomen op het stembiljetquote:Op maandag 20 juni 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jammer van die PVV opmerking.
De ene droeftoeters om de oren slaan met de opmerkingen van de andere
Overdrijven is ook een kunstquote:Op maandag 20 juni 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets PVV aan, gewoon precies zoals het is. Zonder de allochtone stem zou de PVDA niet eens voorkomen op het stembiljet.
Uiteraard, maar dat ze het van hun "wij zijn goed voor jullie, stem op ons" moeten hebben is een bekend feit, zeker in Amsterdam.quote:
Werkt in 4 grote steden misschien. Voor de rest kan niemand het natuurlijk een reet boeien.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
Een gekozen burgemeester is daarom geen gek plan.... Vanaf de 2e Wereld Oorlog hebben er alleen maar PvdA droeftoeters in die zetel gezeten in Amsterdam.....
Klopt, en als ze zich gewoon zouden gedragen ook nietquote:
Is in ieder geval goed voor de omzet die Pickwick draait...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
Een gekozen burgemeester is daarom geen gek plan.... Vanaf de 2e Wereld Oorlog hebben er alleen maar PvdA droeftoeters in die zetel gezeten in Amsterdam.....
dat heb ik met burgervaders nou nooitquote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of er zit een leuk koppie op, dat helpt soms ook wel mee.
Of lekkere tetten.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of er zit een leuk koppie op, dat helpt soms ook wel mee.
Mja, van de vele allochtonen die in ons land wonen, is het maar een klein percentage wat het verkloot.... Daarbij zijn er ook genoeg autochtonen die de boel verzieken.....quote:Op maandag 20 juni 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, en als ze zich gewoon zouden gedragen ook niet.
Ook prima. Begin met een proef van gekozen burgemeester in de 4 grote steden.....quote:Op maandag 20 juni 2011 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Werkt in 4 grote steden misschien. Voor de rest kan niemand het natuurlijk een reet boeien.
Niveau: ach dat is zo een leuke kerel. Die is zo vriendelijk op de jaarlijkse braderie.
Hoewel, dan had Geert ws. wel iets anders gevonden om stemmen mee te winnen. Een zondebok is zo gevonden natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, en als ze zich gewoon zouden gedragen ook niet.
bijvoorbeeld, en als ze zich dan ook nog weet te kleden!quote:
Dat was mijn punt niet dus niet ook prima. Ook niet prima want ik geloof niet dat het gaat werken.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook prima. Begin met een proef van gekozen burgemeester in de 4 grote steden.....
Het zou logischer zijn als de burgemeester gewoon voort komt uit de bij de gemeentelijke verkiezingen grootste gekozen partij.
Nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
Gekozen burgemeester in de 4 grootste steden. Hadden Rotterdam en Amsterdam niet al een meerderheid niet-Westerse allochtonen?
Maar geef toe: het trappenhuis meurt rond etenstijd wel als de tering...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik woon in de ghetto van Geuzenveld nu in een flat vol allochtonen en ze zijn allemaal vriendelijk, netjes en aardig tot nu toe.
weinig pubers bij zeker?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef Ripley het volgende:
Ik woon in de ghetto van Geuzenveld nu in een flat vol allochtonen en ze zijn allemaal vriendelijk, netjes en aardig tot nu toe.
Meer gezeik met studenten gehad in hartje amsterdam dan nu
Ik zou niet weten wie. De enige groep die ELKE fucking dag wel negatief in het nieuws komt is.....quote:Op maandag 20 juni 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoewel, dan had Geert ws. wel iets anders gevonden om stemmen mee te winnen. Een zondebok is zo gevonden natuurlijk.
Mwah de PVV is dan in elk geval een goede tweede met bijna elke dag negatief in het nieuws te komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie. De enige groep die ELKE fucking dag wel negatief in het nieuws komt is.....
Nee, wel allochtonen in het algemeen, 50% is nu niet Nederlands, maar van de 50% is slechts een deel "niet westers".quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:
Gekozen burgemeester in de 4 grootste steden. Hadden Rotterdam en Amsterdam niet al een meerderheid niet-Westerse allochtonen?
Ik heb ook nog weinig slechte ervaringen met allochtonen. Ik moet wel toegeven dat ik het soms best eng vind om langs een groep Marokkanen of Afrikanen te lopen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef Ripley het volgende:
Meer gezeik met studenten gehad in hartje amsterdam dan nu
o en hun mannen dan maar zeggen dat ze ook op meneer de Zwart hebben gestemd omdat die zó degelijk is en ondertussen hebben ze gekozen voor Désiré want die kun je tussen dr tieren kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, en als ze zich dan ook nog weet te kleden!alleen de oude verzuurde dames stemmen dan nog op kalende mannen!
Daar in het oosten heb je dan ook alleen maar volbloed arabierenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog weinig slechte ervaringen met allochtonen.
Er woont van alles.qua leeftijden. Er doen behoorlijk wat spookverhalen de ronde overd eze buurt, bij plein 40-45. Maar vooralsnogvoel ik me er prima, ook 's avonds is het er niet onveilig.quote:
En lopen dat ze kunnenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar in het oosten heb je dan ook alleen maar volbloed arabieren
Tja, maar dat komt ook omdat populistische blaadjes als de Telegraaf dat maar al te graag in het nieuws brengen....quote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie. De enige groep die ELKE fucking dag wel negatief in het nieuws komt is.....
het is een reactie op, geen door hem gestart initiatief. Waarbij ik wel ff wil vermelden dat ik het echt niet eens ben mijn zijn beleid hoor, maar ik snap wel waarOM hij zo populair is.
Als er geen allochtonen waren, was er een ander groep de algemene zondebok en ook elke fucking dag negatief in het nieuws. Trust mequote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een reactie op, geen door hem gestart initiatief. Waarbij ik wel ff wil vermelden dat ik het echt niet eens ben mijn zijn beleid hoor, maar ik snap wel waarOM hij zo populair is.
maar dat is dan gevoed door de verhalen die he hebt gehoord via via.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog weinig slechte ervaringen met allochtonen. Ik moet wel toegeven dat ik het soms best eng vind om langs een groep Marokkanen of Afrikanen te lopen.Dat heb ik met Nederlandse jongens toch minder.
Nope, I won't trust youquote:Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er geen allochtonen waren, was er een ander groep de algemene zondebok en ook elke fucking dag negatief in het nieuws. Trust me
komen heerlijke geurtjes bij mijn buren vandaan rond etenstijdquote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar geef toe: het trappenhuis meurt rond etenstijd wel als de tering...
Ja, dat zou het ook wel kunnen zijn. Maar ze komen op mij best intimiderend over, ik ben niet de grootste ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat is dan gevoed door de verhalen die he hebt gehoord via via.
Ik heb ook meer gezeik gehad met nl jongens dan met.buitenlandse.
'lul toch niet zo slap man.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef Spezza19 het volgende:
Over de rottigheid die autochtonen uithalen, ja, daar wordt zorgvuldig niet over geschreven....
Ik lul niet slap.... tis de Telegraaf he waar ik het over heb.....quote:
Er wordt ALTIJD een zondebok gezocht. Of wil je beweren dat voor de moslims er geen enkele groep werd afgezeken (antillianen, joden (ook in Nederland), nozems, etc. etc.)quote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, I won't trust youWant ik geloof daar niet in
.
Ik had daarstraks ook zo'n genie van een collega die vroeg of het huis niet gaat stinken als je de hele dag taarten aan t bakken bent.. duh.. nee.. als je t enigszins goed doet ruikt t heerlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
komen heerlijke geurtjes bij mijn buren vandaan rond etenstijd
daar lees ik vaak zat over verkeerde autochtonen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik lul niet slap.... tis de Telegraaf he waar ik het over heb.....
dan de vraag, waarom bak je de hele dag taarten?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef clevy het volgende:
[..]
Ik had daarstraks ook zo'n genie van een collega die vroeg of het huis niet gaat stinken als je de hele dag taarten aan t bakken bent.. duh.. nee.. als je t enigszins goed doet ruikt t heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |