SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Hadden ze keurig 50 gereden ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hadden ze de straten niet gefilmd, had de politie er niks mee gekund....
I know, zaterdag daar ook nog gereden. Iets minder hard trouwensquote:Op maandag 20 juni 2011 15:44 schreef Godtje het volgende:
Ja dat is hier.
De politie zit nu achter hem aan. Domme rukker. haha
En ik ookquote:
Jiltedquote:Op maandag 20 juni 2011 15:42 schreef Kreator het volgende:
Music for the Guilted Generation staat wel in mijn album top 5.
Zou zonde zijn. Zoveel domheid moet je aanpakken.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
nissan GT-R.
en politie kan ze niks maken. simpel.
E66.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil graag een E60 of zo.Dat lijkt me wel wat.
Tsss, ik dacht gewoon aan een deken. Oversextheid hierquote:Op maandag 20 juni 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
@TT helemaal mee eens. Vrouw bovenop, favoriete standje
Goed, nog beter is twee vrouwen bovenop, maar goed, het is niet elke keer feest.
Waarom kan de politie dat eigenlijk niet? Ze hebben hem toch op camera?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
nissan GT-R.
en politie kan ze niks maken. simpel.
beelden kunnen gemanipuleerd zijn. dus geen bewijs.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. Zoveel domheid moet je aanpakken.
Lekker onder druk zetten dan. Politie ze een maandje laten schaduwen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
beelden kunnen gemanipuleerd zijn. dus geen bewijs.
daar begonnen we meequote:Op maandag 20 juni 2011 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tsss, ik dacht gewoon aan een deken. Oversextheid hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |