Besloten club mag het welquote:Op maandag 20 juni 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het al belachelijk dat je als ondernemer niet gewoon mensen mag weigeren als jij dat wil....
Hoeft ook niet hoor, ik bekijk het uit het standpunt van een niet nader te noemen kroeg. Ze hebben daar nooit problemen, alleen de laatste weken met zakkenrollers etc.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Besloten club mag het wel![]()
En ik vind het voor de rest een lastig punt waarnaar ik heel lichtjes met je eens ben. Denk ik. Misschien.
Goh een man die ja zegt op een seksaanbod, dat verwacht je niet neequote:
Genoeg vrouwen waarbij ik vriendelijk zou bedanken anders. Ook een aantal waarbij ik minder vriendelijk zal zijn zelfs.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh een man die ja zegt op een seksaanbod, dat verwacht je niet nee.
niet echt nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh een man die ja zegt op een seksaanbod, dat verwacht je niet nee.
Dat dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen waarbij ik vriendelijk zou bedanken anders. Ook een aantal waarbij ik minder vriendelijk zal zijn zelfs.
Ik heb zelf een kopstoot gekregen van een gast uit Urk en mijn toenmalige vriend is een gebroken neus geslagen door een gast uit Breda. Maar gewoon iedereen die je niet kent weren uit je kroeg dan? Ik vind dat uitstraling meer zegt dan afkomst in zo'n geval eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor, ik bekijk het uit het standpunt van een niet nader te noemen kroeg. Ze hebben daar nooit problemen, alleen de laatste weken met zakkenrollers etc.
Laten ze nu een heel erg goed camerasysteem hebben, en 1 keer raden wie de daders zijn (ik heb de beelden zelf gezien)?
Ik kan me indenken dat je dan als eigenaar de makkelijke weg wil kiezen, ook al snap ik prima dat het een heel lastig vraagstuk is hoor.
mja.. je hebt wel leuke plaatjes in je fobo maar geen waarop 'de' beslissing kan worden gemaakt....quote:
De grappigstequote:
dat denk ik niet eigenlijk, in jouw gevalquote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt nee.
Jij zou nee zeggen
ik vroeg het dan ook niet aan Jou.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:00 schreef clevy het volgende:
[..]
mja.. je hebt wel leuke plaatjes in je fobo maar geen waarop 'de' beslissing kan worden gemaakt....
dus?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vroeg het dan ook niet aan Jou.
die 3d? was wel weer lachen maar minder dan de vorigequote:Op maandag 20 juni 2011 17:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
De grappigste![]()
Ik vind jackass grappig!Laatst weer genoten van jackass die had ik nog niet gezien.
Goed puntquote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt nee.
Jij zou nee zeggen
Duckhuntquote:Op maandag 20 juni 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
die 3d? was wel weer lachen maar minder dan de vorige
Die is te makkelijk natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kopstoot gekregen van een gast uit Urk en mijn toenmalige vriend is een gebroken neus geslagen door een gast uit Breda. Maar gewoon iedereen die je niet kent weren uit je kroeg dan? Ik vind dat uitstraling meer zegt dan afkomst in zo'n geval eerlijk gezegd.
Ehh. Ik heb altijd al t idee dat ie me niet zo mag.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
dat denk ik niet eigenlijk, in jouw geval
Toch kan uitstraling ook flink bedriegen.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kopstoot gekregen van een gast uit Urk en mijn toenmalige vriend is een gebroken neus geslagen door een gast uit Breda. Maar gewoon iedereen die je niet kent weren uit je kroeg dan? Ik vind dat uitstraling meer zegt dan afkomst in zo'n geval eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |