quote:Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
daar lees ik vaak zat over verkeerde autochtonen.
misschien moet je eens lezen, ipv napraten
ik heb wel echt 'problemen' gehad met een groep nl jongens toen ik een jaar of 16 was, bedreiging met een mes bv. Vond toen alle groepen wel intimiderend.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zou het ook wel kunnen zijn. Maar ze komen op mij best intimiderend over, ik ben niet de grootste ook.
Dat de Telegraaf nogal sensationeel het nieuws brengt valt niet te ontkennen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:36 schreef Godtje het volgende:
Dat hele gebitch op de telegraaf slaat al nergens op. Mensen die daar mee aan komen kan je ook al niet serieus nemen.
zo rond m'n verjaardag heb ik wel eens zo'n afwijkingquote:Op maandag 20 juni 2011 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
dan de vraag, waarom bak je de hele dag taarten?
Ja, dat is het ook wel. Maar goed, het is toch ook een beeld die je vormt he, niet zo gek ook. Tot nu toe is alles me flink meegevallen ik ben ook minder nerveus, maar iets houd ik dat toch nog wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb wel echt 'problemen' gehad met een groep nl jongens toen ik een jaar of 16 was, bedreiging met een mes bv. Vond toen alle groepen wel intimiderend.
Nu geen enkele meer, maar kan me voorstellen dat mensen door verhalen die ze horen ook bevooroordeelder worden. En dat is wel jammer.
mwa, ze kunnen met hun koppen soms behoorlijk sensatie zoeken waar het niet is...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:36 schreef Godtje het volgende:
Dat hele gebitch op de telegraaf slaat al nergens op. Mensen die daar mee aan komen kan je ook al niet serieus nemen.
Dat doe ik ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat de Telegraaf nogal sensationeel het nieuws brengt valt niet te ontkennen.
Een zondebok impliceert dat er een groep ONTERECHT wordt aangewezen, ik zie niet in wat er onterecht aan is, zie de misdaad/werkeloosheidcijfers bijvquote:Op maandag 20 juni 2011 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er wordt ALTIJD een zondebok gezocht. Of wil je beweren dat voor de moslims er geen enkele groep werd afgezeken (antillianen, joden (ook in Nederland), nozems, etc. etc.)
Ja ze willen kranten verkopen. Dat doen ze ook nog eens als beste van Nederland.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, ze kunnen met hun koppen soms behoorlijk sensatie zoeken waar het niet is...
Kwestie van smaak dat eerste. Ze behandelen ook het luchtigere nieuws.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
De manier waarop de tgraaf het brengt is soms wel iets luidruchtig, maar mensen die beweren dat ze het allemaal verzinnen zijn echt niet goed bij hun hoofd.
het is ook niet raar, ik vind het alleen jammer dat mensen elkaar aansteken daarmee.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook wel. Maar goed, het is toch ook een beeld die je vormt he, niet zo gek ook. Tot nu toe is alles me flink meegevallen ik ben ook minder nerveus, maar iets houd ik dat toch nog wel.
eens, ik vind het alleen niet prettig lezen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ze willen kranten verkopen. Dat doen ze ook nog eens als beste van Nederland.
Maar om te gaan beweren dat bijvoorbeeld alleen allochtonen zwart maken (hihi leuk grapje, zwart maken! Heb je hem?!.
Mensen leggen soms rare linken... Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik snap die mensen van een eindje verder ook wel, vooral als er toevallig wordt ingebroken.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is ook niet raar, ik vind het alleen jammer dat mensen elkaar aansteken daarmee.
Laatst was er bv hier een man aan de deur, turks ofzo, die vroeg of ik wist waar familie '...' woonde.
Nee dus, heb hem wel verteld dat er geen turkse familie in de straat woont.
Later hoorde ik een kennis van een straat verderop zeggen dat die man ws op zoek was naar een huis om in te breken... en de buurman die dat beaamt en ook een 'raar' verhaal heeft over een jochie van een jaar of 10 dat heitje voor n karweitje kwam doen en er later werd ingebroken in 1 van die huizen...
Ja, hallo denk ik dan.
sommigen zijn enorm hardleers hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Dat heet : door schade en schande wijs worden. Ik vind het ook geen leuke ontwikkeling, maar het is een logische. Mensen kijken tegenwoordig gewoon wel beter uit.
whut?quote:
Ja, dat zijn de niet allochtone-PVDA-stemmersquote:
ik niet eerlijk gezegd...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen leggen soms rare linken... Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik snap die mensen van een eindje verder ook wel, vooral als er toevallig wordt ingebroken.
Ik vind het al belachelijk dat je als ondernemer niet gewoon mensen mag weigeren als jij dat wil....quote:Op maandag 20 juni 2011 16:50 schreef Godtje het volgende:
Best leuk!
Openingstijden > PVDA > Allochtonen
Straks komen er nog regels dat er minimaal 20% allochtonen binnen moet zijn.
Besloten club mag het welquote:Op maandag 20 juni 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het al belachelijk dat je als ondernemer niet gewoon mensen mag weigeren als jij dat wil....
Hoeft ook niet hoor, ik bekijk het uit het standpunt van een niet nader te noemen kroeg. Ze hebben daar nooit problemen, alleen de laatste weken met zakkenrollers etc.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Besloten club mag het wel![]()
En ik vind het voor de rest een lastig punt waarnaar ik heel lichtjes met je eens ben. Denk ik. Misschien.
Goh een man die ja zegt op een seksaanbod, dat verwacht je niet neequote:
Genoeg vrouwen waarbij ik vriendelijk zou bedanken anders. Ook een aantal waarbij ik minder vriendelijk zal zijn zelfs.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh een man die ja zegt op een seksaanbod, dat verwacht je niet nee.
niet echt nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh een man die ja zegt op een seksaanbod, dat verwacht je niet nee.
Dat dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen waarbij ik vriendelijk zou bedanken anders. Ook een aantal waarbij ik minder vriendelijk zal zijn zelfs.
Ik heb zelf een kopstoot gekregen van een gast uit Urk en mijn toenmalige vriend is een gebroken neus geslagen door een gast uit Breda. Maar gewoon iedereen die je niet kent weren uit je kroeg dan? Ik vind dat uitstraling meer zegt dan afkomst in zo'n geval eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor, ik bekijk het uit het standpunt van een niet nader te noemen kroeg. Ze hebben daar nooit problemen, alleen de laatste weken met zakkenrollers etc.
Laten ze nu een heel erg goed camerasysteem hebben, en 1 keer raden wie de daders zijn (ik heb de beelden zelf gezien)?
Ik kan me indenken dat je dan als eigenaar de makkelijke weg wil kiezen, ook al snap ik prima dat het een heel lastig vraagstuk is hoor.
mja.. je hebt wel leuke plaatjes in je fobo maar geen waarop 'de' beslissing kan worden gemaakt....quote:
De grappigstequote:
dat denk ik niet eigenlijk, in jouw gevalquote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt nee.
Jij zou nee zeggen
ik vroeg het dan ook niet aan Jou.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:00 schreef clevy het volgende:
[..]
mja.. je hebt wel leuke plaatjes in je fobo maar geen waarop 'de' beslissing kan worden gemaakt....
dus?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vroeg het dan ook niet aan Jou.
die 3d? was wel weer lachen maar minder dan de vorigequote:Op maandag 20 juni 2011 17:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
De grappigste![]()
Ik vind jackass grappig!Laatst weer genoten van jackass die had ik nog niet gezien.
Goed puntquote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt nee.
Jij zou nee zeggen
Duckhuntquote:Op maandag 20 juni 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
die 3d? was wel weer lachen maar minder dan de vorige
Die is te makkelijk natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kopstoot gekregen van een gast uit Urk en mijn toenmalige vriend is een gebroken neus geslagen door een gast uit Breda. Maar gewoon iedereen die je niet kent weren uit je kroeg dan? Ik vind dat uitstraling meer zegt dan afkomst in zo'n geval eerlijk gezegd.
Ehh. Ik heb altijd al t idee dat ie me niet zo mag.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
dat denk ik niet eigenlijk, in jouw geval
Toch kan uitstraling ook flink bedriegen.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kopstoot gekregen van een gast uit Urk en mijn toenmalige vriend is een gebroken neus geslagen door een gast uit Breda. Maar gewoon iedereen die je niet kent weren uit je kroeg dan? Ik vind dat uitstraling meer zegt dan afkomst in zo'n geval eerlijk gezegd.
Je praat toch niet tijdens het neuken.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehh. Ik heb altijd al t idee dat ie me niet zo mag.
Oh, daar zit je dan naast hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik werd een beetje misselijk van dat over elkaar heen pissen....quote:
Het ging om seks, geen relatie toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms welquote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je praat toch niet tijdens het neuken.Dat is zo een afknapper.
Ik werd bij wel meer dingen misselijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik werd een beetje misselijk van dat over elkaar heen pissen....
en nee daar bedoel ik hier verder niks mee
Ja ik moet dat niet hoor! Dat doe je maar als ik klaar ben.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms wel
Soms moet ik zelfs lachen, of huilen.
ok, leukquote:
Ik reageer in het algemeen soms bot, tis niets persoonlijksquote:Op maandag 20 juni 2011 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, leuk
En das waar, sex is geen relatie, wat werr scheelt, dat maakt het gemakkelijker.
okquote:Op maandag 20 juni 2011 17:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik moet dat niet hoor! Dat doe je maar als ik klaar ben.
Soms zegt ie danquote:Op maandag 20 juni 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik reageer in het algemeen soms bot.
bot is niet erg, ik werk bij een bedrijf met urkers en amsterdammers en die mag ik allemaalquote:Op maandag 20 juni 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik reageer in het algemeen soms bot, tis niets persoonlijks.
ach.. ik wist niet dat t zo erg was met je.. sterktequote:Op maandag 20 juni 2011 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bot is niet erg, ik werk bij een bedrijf met urkers en amsterdammers en die mag ik allemaal
ze vinden me lief en grappig, dus dat is altijd goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:11 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. ik wist niet dat t zo erg was met je.. sterkte
Was het nog een beetje geslaagd eigenlijk?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Zo maar eens mijn consoles etc ophalen in de kroeg.
het staat wel achter slot en grendel maar het idee staat me toch niet zo aan.
Ja, het was heel tofquote:Op maandag 20 juni 2011 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Was het nog een beetje geslaagd eigenlijk?
ja, dat denk ik welquote:Op maandag 20 juni 2011 17:17 schreef Techno het volgende:
Tof man, dus het is wel voor herhaling vatbaar?
Dat is het ook, en omdat er voor iedereen wel iets was (hardcore games en casual games) was het ook voor iedereen leuk.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:18 schreef Ripley het volgende:
leuk, het lijkt me ook wel eens wat anders inderdaad
Oeh, dat zou ik echt niet durvenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het ook, en omdat er voor iedereen wel iets was (hardcore games en casual games) was het ook voor iedereen leuk.
Sinceria was de halve middag aan het zingen op de rock band.
Sja, dat is dus waarom het geslaagd was, de sfeer was lekker ontspannen, je hoefde niet goed te zijn om mee te kunnen doen. Nou kan ze wel goed zingen, maar er waren er bij die zo vals als een kraai waren, toch leukquote:
wel durven, maar denk dat niet iedereen daar even blij mee zou zijn.quote:
Ik durf dat nietquote:Op maandag 20 juni 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is dus waarom het geslaagd was, de sfeer was lekker ontspannen, je hoefde niet goed te zijn om mee te kunnen doen. Nou kan ze wel goed zingen, maar er waren er bij die zo vals als een kraai waren, toch leuk.
je had ook gewoon meekunnen doen met volleybal op de Kinect oidquote:Op maandag 20 juni 2011 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf dat nietMaar, leuk dat 't geslaagd was
vond er ook niets aan. Limetless was wel leuk.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Insidious (horror). die film was ZO fucking voorspelbaar, niet normaal, als je daar van schrikt ben je echt een meisje van 4
.
het enige wat "eng" is is dat ze het volume enorm omhoog draaien, daar schrik je soms een beetje van, wat een flutfilm verder...
Die heb ik thuis gekeken, die was wel ok jaquote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vond er ook niets aan. Limetless was wel leuk.
ik vond het leukste aan Limetless de manier van filmen, en ik vond het idee leuk. Insidious vond ik gewoon echt saai... maar goed, dat heb ik vaker met dat soort films.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:33 schreef Ripley het volgende:
Ik vond limitless slechter eigenlijk. Bij insidious vond ik vooral het eerste half uur wel eng overigens, pas als de oma erbij komt wordt ie minder eng.
Ik vind hem wel aardig, maar een middenmootje. Insidious vond ik heel wiebelig. Eerst half uur doodeng (ik hou van opgebouwde spanning) daarna minder.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond het leukste aan Limetless de manier van filmen, en ik vond het idee leuk. Insidious vond ik gewoon echt saai... maar goed, dat heb ik vaker met dat soort films.
ja goed hoor, met jou? las net dat fok op het randje van de afgrond staat vanwege een paar blote tieten?quote:
Jup. En vieze plaatjes e.d.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ja goed hoor, met jou? las net dat fok op het randje van de afgrond staat vanwege een paar blote tieten?
Iemand is elk topic aan het aangeven bij google waar een tiet in staatquote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ja goed hoor, met jou? las net dat fok op het randje van de afgrond staat vanwege een paar blote tieten?
Ja jammer.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iemand is elk topic aan het aangeven bij google waar een tiet in staat
Fok heeft een overeenkomst met Google, de overeenkomst staat dat soort plaatjes niet toe. Zoiets. Zie het topic daarover.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
amerikaanse preutsheid dus. waarom hebben wij in nl daar last van dan? gelden de wetten van dit land niet mbt adverteren?
Waarschijnlijk niet, adsense gaat op zwart dus geen inkomsten. Dannys salaris van 25k kan niet meer betaald worden dus op zwart.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
amerikaanse preutsheid dus. waarom hebben wij in nl daar last van dan? gelden de wetten van dit land niet mbt adverteren?
Het kan wel alleen krijg je dan andere banners erop, met dus ook vieze plaatjes. Neem aan dat ze dat niet willen omdat dat een beetje ongepast is op bepaalde gedeeltes.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fok heeft een overeenkomst met Google, de overeenkomst staat dat soort plaatjes niet toe. Zoiets. Zie het topic daarover.
Oh, in 't topic staat wat anders dacht ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan wel alleen krijg je dan andere banners erop, met dus ook vieze plaatjes. Neem aan dat ze dat niet willen omdat dat een beetje ongepast is op bepaalde gedeeltes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |