Je praat toch niet tijdens het neuken.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehh. Ik heb altijd al t idee dat ie me niet zo mag.
Oh, daar zit je dan naast hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik werd een beetje misselijk van dat over elkaar heen pissen....quote:
Het ging om seks, geen relatie toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms welquote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je praat toch niet tijdens het neuken.Dat is zo een afknapper.
Ik werd bij wel meer dingen misselijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik werd een beetje misselijk van dat over elkaar heen pissen....
en nee daar bedoel ik hier verder niks mee
Ja ik moet dat niet hoor! Dat doe je maar als ik klaar ben.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms wel
Soms moet ik zelfs lachen, of huilen.
ok, leukquote:
Ik reageer in het algemeen soms bot, tis niets persoonlijksquote:Op maandag 20 juni 2011 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, leuk
En das waar, sex is geen relatie, wat werr scheelt, dat maakt het gemakkelijker.
okquote:Op maandag 20 juni 2011 17:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik moet dat niet hoor! Dat doe je maar als ik klaar ben.
Soms zegt ie danquote:Op maandag 20 juni 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik reageer in het algemeen soms bot.
bot is niet erg, ik werk bij een bedrijf met urkers en amsterdammers en die mag ik allemaalquote:Op maandag 20 juni 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik reageer in het algemeen soms bot, tis niets persoonlijks.
ach.. ik wist niet dat t zo erg was met je.. sterktequote:Op maandag 20 juni 2011 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bot is niet erg, ik werk bij een bedrijf met urkers en amsterdammers en die mag ik allemaal
ze vinden me lief en grappig, dus dat is altijd goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:11 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. ik wist niet dat t zo erg was met je.. sterkte
Was het nog een beetje geslaagd eigenlijk?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Zo maar eens mijn consoles etc ophalen in de kroeg.
het staat wel achter slot en grendel maar het idee staat me toch niet zo aan.
Ja, het was heel tofquote:Op maandag 20 juni 2011 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Was het nog een beetje geslaagd eigenlijk?
ja, dat denk ik welquote:Op maandag 20 juni 2011 17:17 schreef Techno het volgende:
Tof man, dus het is wel voor herhaling vatbaar?
Dat is het ook, en omdat er voor iedereen wel iets was (hardcore games en casual games) was het ook voor iedereen leuk.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:18 schreef Ripley het volgende:
leuk, het lijkt me ook wel eens wat anders inderdaad
Oeh, dat zou ik echt niet durvenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het ook, en omdat er voor iedereen wel iets was (hardcore games en casual games) was het ook voor iedereen leuk.
Sinceria was de halve middag aan het zingen op de rock band.
Sja, dat is dus waarom het geslaagd was, de sfeer was lekker ontspannen, je hoefde niet goed te zijn om mee te kunnen doen. Nou kan ze wel goed zingen, maar er waren er bij die zo vals als een kraai waren, toch leukquote:
wel durven, maar denk dat niet iedereen daar even blij mee zou zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |