Ik durf dat nietquote:Op maandag 20 juni 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is dus waarom het geslaagd was, de sfeer was lekker ontspannen, je hoefde niet goed te zijn om mee te kunnen doen. Nou kan ze wel goed zingen, maar er waren er bij die zo vals als een kraai waren, toch leuk.
je had ook gewoon meekunnen doen met volleybal op de Kinect oidquote:Op maandag 20 juni 2011 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf dat nietMaar, leuk dat 't geslaagd was
vond er ook niets aan. Limetless was wel leuk.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Insidious (horror). die film was ZO fucking voorspelbaar, niet normaal, als je daar van schrikt ben je echt een meisje van 4
.
het enige wat "eng" is is dat ze het volume enorm omhoog draaien, daar schrik je soms een beetje van, wat een flutfilm verder...
Die heb ik thuis gekeken, die was wel ok jaquote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vond er ook niets aan. Limetless was wel leuk.
ik vond het leukste aan Limetless de manier van filmen, en ik vond het idee leuk. Insidious vond ik gewoon echt saai... maar goed, dat heb ik vaker met dat soort films.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:33 schreef Ripley het volgende:
Ik vond limitless slechter eigenlijk. Bij insidious vond ik vooral het eerste half uur wel eng overigens, pas als de oma erbij komt wordt ie minder eng.
Ik vind hem wel aardig, maar een middenmootje. Insidious vond ik heel wiebelig. Eerst half uur doodeng (ik hou van opgebouwde spanning) daarna minder.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond het leukste aan Limetless de manier van filmen, en ik vond het idee leuk. Insidious vond ik gewoon echt saai... maar goed, dat heb ik vaker met dat soort films.
ja goed hoor, met jou? las net dat fok op het randje van de afgrond staat vanwege een paar blote tieten?quote:
Jup. En vieze plaatjes e.d.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ja goed hoor, met jou? las net dat fok op het randje van de afgrond staat vanwege een paar blote tieten?
Iemand is elk topic aan het aangeven bij google waar een tiet in staatquote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ja goed hoor, met jou? las net dat fok op het randje van de afgrond staat vanwege een paar blote tieten?
Ja jammer.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iemand is elk topic aan het aangeven bij google waar een tiet in staat
Fok heeft een overeenkomst met Google, de overeenkomst staat dat soort plaatjes niet toe. Zoiets. Zie het topic daarover.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
amerikaanse preutsheid dus. waarom hebben wij in nl daar last van dan? gelden de wetten van dit land niet mbt adverteren?
Waarschijnlijk niet, adsense gaat op zwart dus geen inkomsten. Dannys salaris van 25k kan niet meer betaald worden dus op zwart.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
amerikaanse preutsheid dus. waarom hebben wij in nl daar last van dan? gelden de wetten van dit land niet mbt adverteren?
Het kan wel alleen krijg je dan andere banners erop, met dus ook vieze plaatjes. Neem aan dat ze dat niet willen omdat dat een beetje ongepast is op bepaalde gedeeltes.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fok heeft een overeenkomst met Google, de overeenkomst staat dat soort plaatjes niet toe. Zoiets. Zie het topic daarover.
Oh, in 't topic staat wat anders dacht ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan wel alleen krijg je dan andere banners erop, met dus ook vieze plaatjes. Neem aan dat ze dat niet willen omdat dat een beetje ongepast is op bepaalde gedeeltes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |