Echt nietquote:Op maandag 20 juni 2011 19:34 schreef clevy het volgende:
[..]
nee nee nee dooske.. dat was niet negatief..
je hebt die jongen z'n wereldbeeld zo verstoord dat ie niets meer helder ziet..
das mega impact.
geef 'm de kans om opnieuw van t beeld te genieten
Geef die jongen nog meer traumasquote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet![]()
En ja ik vroeg toch al aan hem wanneer we weer gaan zwemmen
en de kans om te 'documenteren'quote:
Nog lekker kunnen slapen gister?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet![]()
En ja ik vroeg toch al aan hem wanneer we weer gaan zwemmen
kan jouw netvlies dat wel allemaal aan dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat hebben wij daar aan, mag niet eens meer
Dan 'documenteer' ik het liever zelf
ober, 1 bier graag.quote:
Te laat!quote:
Avondquote:
Durf ik niet te zeggen maar dat zijn epic boobs wel waardquote:Op maandag 20 juni 2011 19:41 schreef clevy het volgende:
[..]
kan jouw netvlies dat wel allemaal aan dan?
yes, all is lostquote:Op maandag 20 juni 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
Maar als het niet meer over het alhier meest besproken onderwerp mag gaan als dat illustratief ondersteund wordt door enig beeldmateriaal, hoe moet dat dan?
Ik bedoel, jamaar...
Buggâhquote:
ik had er een bij royco besteld maar hij blijft al ff stilquote:Op maandag 20 juni 2011 20:03 schreef Spijker83 het volgende:
Las ik nou net dat hier bier gehaald werd?
Vooruit dan maar doe er eentje mee
Goedeavond trouwens.
Huppel heeft alles op gedronkenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:04 schreef clevy het volgende:
[..]
ik had er een bij royco besteld maar hij blijft al ff stil
Sorry was even druk, maar heb een meter bier voor jullie getapt hoor, alsjeblieftquote:Op maandag 20 juni 2011 20:04 schreef clevy het volgende:
[..]
Hmm bezorgt hij ook?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:04 schreef clevy het volgende:
[..]
Drinkt zij zoveel dan?quote:
Kijk dat zijn de berichten! Thanksquote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry was even druk, maar heb een meter bier voor jullie getapt hoor, alsjeblieft
dank u vriendquote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry was even druk, maar heb een meter bier voor jullie getapt hoor, alsjeblieft
Zij drinkt menig man onder de tafelquote:
das ook een gemene voorsprong om met 2 van die voorraadzakken de strijd aan te gaanquote:Op maandag 20 juni 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij drinkt menig man onder de tafel
Oh dan is het goed. Ben menig man niet namelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij drinkt menig man onder de tafel
ik kan niet zo goed tegen t leven, gelukkig drink ik veel..quote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen drankgelukkig drink ik weinig
Succes! En sport alle drank er maar weer uit!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:15 schreef clevy het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed tegen t leven, gelukkig drink ik veel..
en nu met lood in de schoenen nog maar wat gaan sporten..
Ik plezier je liever.quote:
Sorry ik was even wegquote:
Ik zou maar niet vertellen waarmee ik bezig wasquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou maar niet vertellen waarmee ik bezig was
Willen we dat uberhaupt weten dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou maar niet vertellen waarmee ik bezig was
* AirwiN jongleert terwijl 'ie een dansje doet.quote:
Euh.. is dat alles? Dan wel dansen op je handen he, en je benen in de lucht.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN jongleert terwijl 'ie een dansje doet.
Ow ja, jij was die veeleisende.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef krengetje het volgende:
Euh.. is dat alles? Dan wel dansen op je handen he, en je benen in de lucht.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:35 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat zijn toch bijna alle vrouwen??
JB!quote:
Dan correct ik je nuquote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Correct me if im wrong
Ken je (nog) niet zo goed
dat mag sowieso wel hoor, vaak niet zo'n zin.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
JB!Mocht je eindelijk weer es bij een PC in de buurt komen?
Ik plaag je maar.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat mag sowieso wel hoor, vaak niet zo'n zin.
Zit nu op mn foon btw, dus nog geen pc...
Hoe is t?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |