SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Gamen vind ze heel leuk en tsja voor de rest hingen we vooral wat rond op een pleintje dus ja wat ze echt leuk vind weet ik niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat voor meisje is het verder en wat vindt ze zoal leuk dan?
Matig zeg, kan je hem/haar niet terug stelen?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks, helaas niet meer hier. Bij ex nog
Misschien moet je het dan maar aan haar vragen?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Gamen vind ze heel leuk en tsja voor de rest hingen we vooral wat rond op een pleintje dus ja wat ze echt leuk vind weet ik niet.
Ja, want even serieus; op die BNN schoolreis moet je haar toch wel weer zien.. Of niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan maar aan haar vragen?
Misschien dat dat werkt maar ik zoek wel wat waar we een beetje relaxed heen kunnen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan maar aan haar vragen?
Dat bespreken we dan wel weer. Ben er nu wel een beetje klaar mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:38 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, want even serieus; op die BNN schoolreis moet je haar toch wel weer zien.. Of niet?
Woont zij ook in A'dam?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien dat dat werkt maar ik zoek wel wat waar we een beetje relaxed heen kunnen.
Het is ook niet echt een date want tot nu toe zijn we alleen vrienden.
Ja ze woont in Amsterdam.quote:
Dat zeg ik net niet dus.quote:
Hij is vast vergeten dat je dat niet meer hoeft aan te passen.quote:
Oh dus ik moet hem bedanken.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat topic zou enkel over Heloef gaan dus die hebben we maar overgeslagen.
Neh, zo afgesproken destijds. majaquote:Op zondag 19 juni 2011 22:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Matig zeg, kan je hem/haar niet terug stelen?
Ah gaat vanzelf, pardonquote:
Moet ik even kijken of er wat leuks staat daar.quote:
Entertainment.quote:
Vertel eens wat meer over dat meisje. Waar ken je haar van? Hoe oud is ze? Wat voor opleiding doet ze nu?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
Er valt niks meer over me of Gerrie te zeggen en het valt meteen dood.
Ik ken haar van school, ze is 17 en ze gaat na de zomer een pedagogisch studie doen voor kinderen tussen de 0 en 12 jaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over dat meisje. Waar ken je haar van? Hoe oud is ze? Wat voor opleiding doet ze nu?
Ze houdt van kinderen. Dat is wel lief.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar van school, ze is 17 en ze gaat na de zomer een pedagogisch studie doen voor kinderen tussen de 0 en 12 jaar.
Ja ze maakt zich op. De jongens zitten meestal achter haar aan. En een vriendje waarschijnlijk wel aangezien ze een keer wou neuken met een vriend van mij. Altans dat zegt die vriend dus ik denk dat hij gewoon zit op te scheppen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze houdt van kinderen. Dat is wel lief.
Maakt ze zich op? Zit ze al achter de jongens aan? Heeft ze al een vriendje (gehad)?
Dan is ze er klaar voor.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ze maakt zich op. De jongens zitten meestal achter haar aan. En een vriendje waarschijnlijk wel aangezien ze een keer wou neuken met een vriend van mij. Altans dat zegt die vriend dus ik denk dat hij gewoon zit op te scheppen.
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar van school, ze is 17 en ze gaat na de zomer een pedagogisch studie doen voor kinderen tussen de 0 en 12 jaar.
De situatie is ik ben gewoon een jongen van vroeger die ze wel aardig vond maar er waren altijd leukere jongens. Ik was altijd stapelverliefd op haar maar dat heb ik nooit laten blijken.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan is ze er klaar voor.
Je had haar een sms gestuurd toch? Sms'en jullie nu vaker. Wat is de situatie?
Wauw.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
De situatie is ik ben gewoon een jongen van vroeger die ze wel aardig vond maar er waren altijd leukere jongens. Ik was altijd stapelverliefd op haar maar dat heb ik nooit laten blijken.
Ik heb haar een berichtje gestuurd op facebook hoe het nu met haar ging, wat ze voor opleiding ze deed en dat we een keertje moeten bijkletsen met zijn allen daar stond wel positief tegenover dus nu ligt de bal bij mij.
Que?quote:
Leuk, je middelbare school crush.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
De situatie is ik ben gewoon een jongen van vroeger die ze wel aardig vond maar er waren altijd leukere jongens. Ik was altijd stapelverliefd op haar maar dat heb ik nooit laten blijken.
Ik heb haar een berichtje gestuurd op facebook hoe het nu met haar ging, wat ze voor opleiding ze deed en dat we een keertje moeten bijkletsen met zijn allen daar stond wel positief tegenover dus nu ligt de bal bij mij.
Ja met zijn allen want 1 op 1 wat gaan doen wordt een beetje raar denk ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Leuk, je middelbare school crush.
Wat bedoel je met "met zijn allen"? Wil je een reunie organiseren of met haar alleen uit? Je kunt natuurlijk zogenaamd met zijn allen afspreken, en niemand daarvan op de hoogste stellen, behalve haar en dan de vermoorde onschuld spelen. Maar daar kom je niet mee weg.
Kun je haar niet iets onschuldigs vragen? Of ze je wil helpen je eens goed aan te kleden voor het uitgaan. Maar dat is wel prijzig, tenzij je nu kleding nodig hebt.
Is dat gemakkelijk te regelen?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja met zijn allen want 1 op 1 wat gaan doen wordt een beetje raar denk ik.
Ehm denk het wel, moet een jongen alleen meekrijgen maar die is altijd aan het werk zegt ie.quote:
Is "met zijn allen" een klein clubje vrienden van school? Over hoeveel mensen gaat het?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm denk het wel, moet een jongen alleen meekrijgen maar die is altijd aan het werk zegt ie.
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
deelnemer probeert weer mee te draaien met de jeugd..
quote:
5 hoogstens.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Is "met zijn allen" een klein clubje vrienden van school? Over hoeveel mensen gaat het?
Ik dacht dat je haar had meegevraagd om samen iets leuks te doen, vandaar wauw. Maar nee dus, gewoon met 'n groep. Wel leuk.quote:
Is best wel slim. Met 4 vrienden erbij zou ik me wel gewoon op mijn gemak voelen, maar kan je toch lekker met haar praten enzo. Bovendien zou ik het best wel raar vinden als je met een meisje dat je een tijd niet echt hebt gezien opeens een soort van date afspreekt. Dusquote:
nu.nlquote:Op zondag 19 juni 2011 23:50 schreef ook_gek het volgende:
nog spannende dingen gebeurd in het weekend bij mensen?
Je bent nog steeds verlegen. Oh, daar groei je vast overheen. Daar zou ik maar eens mee beginnen. Je weet toch ook wel dat mensen niks beter zijn dan jijzelf. We zijn allemaal sukkels toch.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:47 schreef minibeer het volgende:
[..]. God, wat was ik verlegen tegenover mijn middelbare school crush. Als ze iets tegen me zei werd ik rood en durfde ik niks meer te zeggen
. (dat is trouwens wel een voordeel van zwart zijn, het valt niet zo op als je bloost!)
Op de basisschool heb ik wel eens knalrode oren gekregen toen de hele klas naar me keek. De juf vond het nodig er nog eens de aandacht op te vestigen en er grapjes, waardoor het natuurlijk alleen maar erger werd. Dat is misschien wel waardoor ik uiteindelijk verlegen ben geworden. (Maar misschien was ik het daarvoor ook al, ik kan het niet zo inschatten hoe ik was op die leeftijd, misschien zoek ik alleen maar een excuus)
Welke grap?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Blijven jullie nu doorgaan met die grap..
Ik heb me uitstekend vermaakt met mijn vriendinnetje.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:50 schreef ook_gek het volgende:
nog spannende dingen gebeurd in het weekend bij mensen?
Heb je het tegen mij of Lant?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk voor raar plaatje?
Wat vind je daarvan?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
deelnemer probeert weer mee te draaien met de jeugd..
Wrijf het er nog maar een keer inquote:Op zondag 19 juni 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb me uitstekend vermaakt met mijn vriendinnetje.
Ik vind die "hippe" grappen een beetje wanhopig staan, te geforceerd, zoals van de vorige paginaquote:
Zoals?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind die "hippe" grappen een beetje wanhopig staan, te geforceerd, zoals van de vorige pagina
Over wanhopig gesproken madam.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind die "hippe" grappen een beetje wanhopig staan, te geforceerd, zoals van de vorige pagina
Tsja zeggen om samen wat te doen is waarschijnlijk je reinste zelfmoord.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik dacht dat je haar had meegevraagd om samen iets leuks te doen, vandaar wauw. Maar nee dus, gewoon met 'n groep. Wel leuk.
Wanhopig? Moet jij zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ah koetsjiekoe.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb me uitstekend vermaakt met mijn vriendinnetje.
Valt mee hoor!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja zeggen om samen wat te doen is waarschijnlijk je reinste zelfmoord.
Ik kan doordeweek wel even opvullen voor je.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah koetsjiekoe.![]()
Ik met mijn vriendje maar die is nu weer weg tot het volgende weekend.
oh dat geacteerde verhaal met heloef over afspreken met Gerriequote:
Niet met die meiden erbij denk ik wel die ene jongen en ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kan dat een vast uitgaansclubje worden?
Mja, dat probleem hebben wij ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah koetsjiekoe.![]()
Gaan we dan samen motorrijden?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik kan doordeweek wel even opvullen voor je.
I share your pain.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah koetsjiekoe.![]()
Afspreken met Gerrie, mocht ie willen. Je bent de draad kwijt Lant.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh dat geacteerde verhaal met heloef over afspreken met Gerrie
en ja, terwijl ik dat woord "Wanhopig" typte, moest ik inderdaad direct aan mezelf denken![]()
Als je het zo wil noemen, prima.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gaan we dan samen motorrijden?
Ga ik afspreken met Gerrie? dan weet je meer dan ik schat.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh dat geacteerde verhaal met heloef over afspreken met Gerrie
en ja, terwijl ik dat woord "Wanhopig" typte, moest ik inderdaad direct aan mezelf denken![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah koetsjiekoe.![]()
quote:
Ach zeur niet, wees blij dat het volgende week al isquote:
OK laatste keer. Zweer je dat pagina 2 niet volledig bestaat uit een geacteerd "hip" verhaal met heloef ( een grap dus)? Ik ga het eens goed nalezen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Afspreken met Gerrie, mocht ie willen. Je bent de draad kwijt Lant.
Kan het wel voorstellen om alleen wat met haar te doen. Zo van Laurens moet altijd werken zegt ie zullen wij samen wat gaan drinken?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Valt mee hoor!
Je kan het vragen of je kan het voorstellen en daar zit nogal een verschil in.
Sorryquote:Op maandag 20 juni 2011 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
Ach zeur niet, wees blij dat het volgende week al is![]()
Kinky.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Waar moet ik anders mijn leren pak voor aantrekken?
Weet je wel hoe lang zo'n week duurt?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
Ach zeur niet, wees blij dat het volgende week al is![]()
Waarom niet? Anders zou op die ene avond al iets moeten opbloeien. Het wordt gewoon een avondje uit wss. Ga je iets proberen?quote:
Dat is al prima natuurlijk.quote:wel die ene jongen en ik.
Ooooof: "Laurens moet altijd werken, zegt hij. Dan gaan we gewoon met z'n tweeën wat drinken. "quote:Op maandag 20 juni 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan het wel voorstellen om alleen wat met haar te doen. Zo van Laurens moet altijd werken zegt ie zullen wij samen wat gaan drinken?
Pff wat stom, wel een grap dus, kijk maar:quote:Op maandag 20 juni 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OK laatste keer. Zweer je dat pagina 2 niet volledig bestaat uit een geacteerd "hip" verhaal met heloef ( een grap dus)? Ik ga het eens goed nalezen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
Er valt niks meer over me of Gerrie te zeggen en het valt meteen dood.
wat stom en nu ben ik er weer in getraptquote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over dat meisje. Waar ken je haar van? Hoe oud is ze? Wat voor opleiding doet ze nu?
Geen grap hoor, serieuze belangstelling.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OK laatste keer. Zweer je dat pagina 2 niet volledig bestaat uit een geacteerd "hip" verhaal met heloef ( een grap dus)? Ik ga het eens goed nalezen.
Dat meisje is niet Gerrie, maar een meisje dat Heloef kent van school en waarmee hij contact zoekt, Sherlock.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Pff wat stom, wel een grap dus, kijk maar:
[..]
[..]
wat stom en nu ben ik er weer in getrapt
Waarom is racisme rechts?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:14 schreef formerjellybean het volgende:
Net heel even maar de kroeg geweest, waar ik vaak kom , maar de kroegeigenaar begon een beetje met rare uitspraken over buitenlanders en hitler en toen ben ik gewoon opgestaan.
Dat iemand bepaalde meningen over mensen heeft moet die zelf weten maar dat die mij die meningen gaat opdringen dan ben ik heel gauw weg.
Ik ben niet zo rechts ingesteld
Had zeker z'n dag niet danquote:Op maandag 20 juni 2011 00:14 schreef formerjellybean het volgende:
Net heel even maar de kroeg geweest, waar ik vaak kom , maar de kroegeigenaar begon een beetje met rare uitspraken over buitenlanders en hitler en toen ben ik gewoon opgestaan.
Dat iemand bepaalde meningen over mensen heeft moet die zelf weten maar dat die mij die meningen gaat opdringen dan ben ik heel gauw weg.
Ik ben niet zo rechts ingesteld
Gast, hou het gewoon simpel.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Ik zal eerst een beetje sturen op iets met zijn tween omdat Laurens altijd werkt. Misschien plagend er achter tenzij je me zo vervelend vind dat je daar geen zin hebt.
Dat weet ik niet maar hij zat een beetje te brallen over dat die rechts stemde en over hitler dat die eigenlijk het ras puur wou houden en dat iedereen dat nu ook wil , en dan moet je gewoon echt even niet bij mijn zijn. Ben dus ook opgestapt.quote:
Is Laurens de spil van het groepje van 5?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Ik zal eerst een beetje sturen op iets met zijn tween omdat Laurens altijd werkt. Misschien plagend er achter tenzij je me zo vervelend vind dat je daar geen zin hebt.
Dan is het vanaf vandaag linksquote:Op maandag 20 juni 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat geschiedenisboeken dat ooit bepaald hebben.
Het slaat nergens i.i.g. op. Alsof Stalin zo lief was tegen Joden en Zigeuners, uberhaupt andersdenkenden. Dito voor al die andere linkse massamoordenaars.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat geschiedenisboeken dat ooit bepaald hebben.
Als dat echt de kroegeigenaar was zou ik daar persoonlijk nooit meer komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar hij zat een beetje te brallen over dat die rechts stemde en over hitler dat die eigenlijk het ras puur wou houden en dat iedereen dat nu ook wil , en dan moet je gewoon echt even niet bij mijn zijn. Ben dus ook opgestapt.
Wat moet ik dan doen?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gast, hou het gewoon simpel.
Hoe meer je je best gaat doen om leuk gevonden te worden des te meer het opvalt voor haar.
Daar heb je gelijk in. Misschien dat racisme gewoon sneller onder conservatief wordt geschaard en conservatieve denkbeelden vaak onder rechts?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Het slaat nergens op i.i.g. Alsof Stalin zo lief was tegen Joden en Zigeuners, uberhaupt andersdenkenden. Dito voor al die andere linkse massamoordenaars.
Dat idee heb ik nu ook een beetjequote:Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dat echt de kroegeigenaar was zou ik daar persoonlijk nooit meer komen.
Het simpel houden.quote:
Dat zou best kunnen inderdaad. Maar ik ben van mening dat racisme gewoon losstaat van links of rechts zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Daar heb je gelijk in. Misschien dat racisme gewoon sneller onder conservatief wordt geschaard en conservatieve denkbeelden vaak onder rechts?
Op hoog niveau wel, maar daar denkt de gemiddelde-geblondeerde-tijgerprintdragende-of-getattooëerde medemens anders over.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen inderdaad. Maar ik ben van mening dat racisme gewoon losstaat van links of rechts zijn.
Wees dan een vent en spreek 1:1 afquote:Op maandag 20 juni 2011 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
Wat als je nou heel sneaky bent en net alsof doet als degene meekomt en dan net doet alsof die op het laatste moment afhaakt , ben je wel met haar alleen .
Of heb ik nu een evil mind ?
Juist.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 20 juni 2011 00:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het simpel houden.![]()
Snap je het het verschil dat ik aangaf tussen jouw vraag en mijn voorstel?
[/quote
Dus gewoon het voorstellen om met zijn tweeen wat te gaan drinken?
Ik ben ook geen vent enkel een laf jochie.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees dan een vent en spreek 1:1 af![]()
Gewoon omdat het kan post ik hem hier ook nog even
Dan is het wel echt een date, hij wil het een beetje casual hebben en losstaand begrijp ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Juist.
Okay, nu als voorbeeld: hoe vraag je haar mee naar de bioscoop?
Vent, jochie, je hebt toch geen excuus nodigquote:Op maandag 20 juni 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook geen vent enkel een laf jochie.
Is die van Deadmau5 joh?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees dan een vent en spreek 1:1 af![]()
Gewoon omdat het kan post ik hem hier ook nog even
Er draait een leuke film in de bioscoop zin om mee te gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Juist.
Okay, nu als voorbeeld: hoe vraag je haar mee naar de bioscoop?
En ik heb geen piercing jongeh!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:25 schreef Mpj het volgende:
Ik heb altijd in de veronderstelling geleefd dat mensen die racistisch zijn altijd rechts zijn. Nu ik erop terugkijk slaat het inderdaad nergens op.
Geen tattoo, geen tijgerprint. Haha/.
Het gaat even om de vraagstelling.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan is het wel echt een date, hij wil het een beetje casual hebben en losstaand begrijp ik.
Blijft een aso in mijn ogen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
En ik heb geen piercing jongeh!
Inderdaad en ook wat bijpraten want 2 uur naar een scherm staren naast haar levert niet zoveel op denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan is het wel echt een date, hij wil het een beetje casual hebben en losstaand begrijp ik.
HOe groot is de kans dat ze nee zegt?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Er draait een leuke film in de bioscoop zin om mee te gaan.
Eensch! Hoe vet op Pinkpop!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Raise your Weapons, ook zo'n goed nummer.
60 procentquote:
Niet? Waarom zei hij dat dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Yup, toch wel vrij bekent?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Is die van Deadmau5 joh?
Wist ik niet eens
Raise your Weapons, ook zo'n goed nummer.
Iemand had een foto gezien ja!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Die mijnheer is u zeker aan het versieren.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:
Is politiek een turnoff?
[..]
Eensch! Hoe vet op Pinkpop!
Even een situatietje posten. Ik ben dit weekend op een feestje geweest. Een gezamenlijke kennis vroeg mij naar mijn ideale man: ik zei slim, bruin, en grappig. Hij zei als antwoord gekscherend: 'O, hier zit 'ie voor je' (klopt niet helemaal want hij is blond). Ik vroeg hem naar zijn ideale vrouw; die is o.a. 'zelfstandig' en daarop zei hij wederom met een lach: 'Nou, dat kenmerk heb jij wel, minnemin.' Ik wist me niet zo goed een houding te geven. Ik heb anders dan anders wel leuk geglimlacht en ik ben niet weggelopen.
Ik ging vroeg weg. Diep in de nacht kreeg ik een berichtje van hem 'Mademoiselle. Ik heb helaas geen zelfstandige vrouw gevonden. Slaap lekker x.
De vraag: is deze mijnheer mij aan het versieren? Of zoek ik er nu als rechtgeaard Venus-wezen te veel achter?
Ik denk dat hij je wel ziet zitten!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:
Is politiek een turnoff?
[..]
Even een situatietje posten. Ik ben dit weekend op een feestje geweest. Een gezamenlijke kennis vroeg mij naar mijn ideale man: ik zei slim, bruin, en grappig. Hij zei als antwoord gekscherend: 'O, hier zit 'ie voor je' (klopt niet helemaal want hij is blond). Ik vroeg hem naar zijn ideale vrouw; die is o.a. 'zelfstandig' en daarop zei hij wederom met een lach: 'Nou, dat kenmerk heb jij wel, minnemin.' Ik wist me niet zo goed een houding te geven. Ik heb anders dan anders wel leuk geglimlacht en ik ben niet weggelopen.
Ik ging vroeg weg. Diep in de nacht kreeg ik een berichtje van hem 'Mademoiselle. Ik heb helaas geen zelfstandige vrouw gevonden. Slaap lekker x.
De vraag: is deze mijnheer mij aan het versieren? Of zoek ik er nu als rechtgeaard Venus-wezen te veel achter?
Welke film?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Er draait een leuke film in de bioscoop zin om mee te gaan.
Hij is je aan het versierenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:
Die draait nog niet (wel bijna).quote:Op maandag 20 juni 2011 00:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
Iets met bad teacher van Cameron Diaz. Wel leuk voor 17-jarigen denk ik.
Zou zeggen van wel jaquote:Op maandag 20 juni 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:
Is politiek een turnoff?
[..]
Dit klinkt wel als een versierpoging .quote:Op maandag 20 juni 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:
Is politiek een turnoff?
[..]
O jee. Wat nu? Ik vind hem een prima kerel, net dat beetje 'cocky', grappig, sociaal bewogen, niet woest aantrekkelijk maar wel een leuk koppie. Maar we kennen elkaar al zo lang. Als het iets was geworden, was dat toch allang gebeurd? En ik ben ook bang dat maar op hem inga 'omdat ik zo graag wil'. Dat zou ik niet respectvol jegens hem vinden.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die mijnheer is u zeker aan het versieren.
Ook zonder dat ik dat ding aanzag voor piercing had ik je een tokkie gevonden.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij heeft iets aangezien voor een piercing en nu denkt hij dat ik een Tokkie ben
Mijn plan is niet echt om naar de film te gaan. Misschien voorafgaand een hapje eten en dan filmpje dat klinkt alweer beter.quote:
Waarom niet respectvol?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
O jee. Wat nu? Ik vind hem een prima kerel, net dat beetje 'cocky', grappig, sociaal bewogen, niet woest aantrekkelijk maar wel een leuk koppie. Maar we kennen elkaar al zo lang. Als het iets was geworden, was dat toch allang gebeurd? En ik ben ook bang dat maar op hem inga 'omdat ik zo graag wil'. Dat zou ik niet respectvol jegens hem vinden.
Dont overdo itquote:Op maandag 20 juni 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn plan is niet echt om naar de film te gaan. Misschien voorafgaand een hapje eten en dan filmpje dat klinkt alweer beter.
Vind je hem leuk of niet? Denk beter dat je je dat af kan vragen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
O jee. Wat nu? Ik vind hem een prima kerel, net dat beetje 'cocky', grappig, sociaal bewogen, niet woest aantrekkelijk maar wel een leuk koppie. Maar we kennen elkaar al zo lang. Als het iets was geworden, was dat toch allang gebeurd? En ik ben ook bang dat maar op hem inga 'omdat ik zo graag wil'. Dat zou ik niet respectvol jegens hem vinden.
Je moet iets met iemand beginnen om de persoon, niet om het iets. Vind ik.quote:
Je loopt nu al weer de hele avond te trollen Mpj.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:35 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ook zonder dat ik dat ding aanzag voor piercing had ik je een tokkie gevonden.
Ik zie je zo in een clip van Rinus. Peuk tussen de lipjes en de handen in de lucht.
Vind ik ook. Maar goed, je kan hem altijd beter leren kennen en gewoon 'n leuke tijd hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:37 schreef minnemin het volgende:
[..]
Je moet iets met iemand beginnen om de persoon, niet om het iets. Vind ik.
Ja ik vind hem wel oké.
Ja sorry, ik stop alweer.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je loopt nu al weer de hele avond te trollen Mpj.
Maar vind je hem leuk genoeg ?? Als je hem niet leuk genoeg vind dan zou ik het niet doen, want dan sta je er niet met je gevoel achter.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:37 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja ik vind hem wel oké.
Dat dacht ik ook altijd, maar is toch niet zo'n goede gedachte. Geen langer termijn perspectief kiezen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:37 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja ik vind hem wel oké.
Alleen een drankje dus.quote:
Vind je hem nou leuk of niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:40 schreef minnemin het volgende:
Ik ken hem niet goed genoeg om dat voor 100% te kunnen beoordelen. Eerlijk gezegd heb ik me al eerder afgevraagd hoe hij in bed zou zijn. Waaaay back. Ik zeg erbij als disclaimer dat ik wat dat betreft een halve Lanterfanteraar ben.
En hoeveel procent als je het zo formuleert:quote:
Wat is het probleem dan precies.. probeer het gewoon om een afspraakje te maken aangezien je graag met hem omgaat (en hij ook wel met jou, anders stuurt hij echt geen berichtje).quote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef minnemin het volgende:
Best oké. Voor zo ver ik hem ken. Ja, ik ga graag met hem om.
Ga gewoon naar de film, kan je altijd vragen of ze zin heeft nog daarna wat te gaan drinken.quote:
Eerst maar je oorspronkelijke plan volgen. Een date kan daarna altijd nog.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn plan is niet echt om naar de film te gaan. Misschien voorafgaand een hapje eten en dan filmpje dat klinkt alweer beter.
Zo onrealistisch. Ik vind die films echt niks. Dan ga ik nog liever naar Bad teacher.quote:
Maar vind zij hem wel leuk? Praten ze vaak met elkaar? Beter eerst een drankje denk ik zoquote:Op maandag 20 juni 2011 00:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
En hoeveel procent als je het zo formuleert:
"Ik ga morgenavond naar The Hangover 2 of Pirates, weet nog niet welke. Heb je die al gezien?"
(noem er gewoon twee, dan is de kans groter er een film is die ze nog niet gezien heeft)
"Hey, anders ga je gewoon mee."
Achteraf een drankje doen kan haast wel vanzelfsprekend, je bent er nou toch.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de film, kan je altijd vragen of ze zin heeft nog daarna wat te gaan drinken.
Hoewel een film wel wat minder is als je echt wil praten met d'r.
Nou dan, kijk gewoon hoe het loopt, je zit immers niet meteen aan hem vast he. Als het klikt is het mooi toch.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef minnemin het volgende:
Best oké. Voor zo ver ik hem ken. Ja, ik ga graag met hem om.
Ik neem aan dat ze elkaar wel redelijk spreken, want zomaar out of the blue iemand mee te drinken vragen o.i.d. klinkt al snel als een date.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:44 schreef Mpj het volgende:
Maar vind zij hem wel leuk? Praten ze vaak met elkaar? Beter eerst een drankje denk ik zo
We zullen zien. Ik zie hem later deze week. Dan kletsen we wel verder.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dan, kijk gewoon hoe het loopt, je zit immers niet meteen aan hem vast he. Als het klikt is het mooi toch.
Iemand die iets met kinderen gaat doen (pedagogie) vind Potter wss wel leuk.quote:
Eerder bad teacher. Kinderen enzo.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Iemand die iets met kinderen gaat doen (pedagogie) vind dat wss wel leuk.
hoeft niet specifiek kinderen te zijn , maar ben zelf ook een fantasyliefhebber.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Iemand die iets met kinderen gaat doen (pedagogie) vind dat wss wel leuk.
We hebben elkaar al een jaartje niet meer gesproken en ik heb haar gevraagd om wat te gaan doen onder het mom bijkletsen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze elkaar wel redelijk spreken, want zomaar out of the blue iemand mee te drinken vragen o.i.d. klinkt al snel als een date.
Dat kan ook natuurlijk. Maar alle lagere schooljuffen die ik ken vinden Potter leuk.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
hoeft niet specifiek kinderen te zijn , maar ben zelf ook een fantasyliefhebber.
zoals deelnemer het noemde, hij "tast" een beetje af.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:49 schreef minnemin het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik zie hem later deze week. Dan kletsen we wel verder.
heeej cool. handige truuk!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
En hoeveel procent als je het zo formuleert:
"Ik ga morgenavond naar The Hangover 2 of Pirates, weet nog niet welke. Heb je die al gezien?"
(noem er gewoon twee, dan is de kans groter er een film is die ze nog niet gezien heeft)
"Hey, anders ga je gewoon mee."
Dan zou ik niet naar de film gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben elkaar al een jaartje niet meer gesproken en ik heb haar gevraagd om wat te gaan doen onder het mom bijkletsen.
Maar, met een hele groep toch? Of ben ik nou in de war.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben elkaar al een jaartje niet meer gesproken en ik heb haar gevraagd om wat te gaan doen onder het mom bijkletsen.
Dat was het hele idee dus ook niet.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was ook als voorbeeld he?quote:
Morgen verwacht ik wel gerrie pics in de mail hequote:Op maandag 20 juni 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
Maar ik slapen en dromen over mooie dames (waarvan ik de naam niet noem) Tschuss!
Nou ja veul en veul beter dan:quote:Op maandag 20 juni 2011 00:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, iemand op een natuurlijke manier naar binnen loodsen.
Hoezo dat?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Iemand die iets met kinderen gaat doen (pedagogie) vind Potter wss wel leuk.
ja, en vooral dat van 2 films melden, voor misschien wel bijna 2X zoveel kans, is een goede truukquote:Op maandag 20 juni 2011 00:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou ja veul en veul beter dan:
"Wil je met me uit?"
"Wil je wat met mij gaan drinken?"
"Vind je me leuk?"
Die kale?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef Crutch het volgende:
Emma Watson gaat toch naakt in de nieuwe Potterfilm?
Is ze al boven de 18 trouwens?
nou vertel wat heb je gedaan ??quote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef Mpj het volgende:
MLIG.. wat heb jij gedaan de afgelopen tijd..
helemaal niets.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef Mpj het volgende:
MLIG.. wat heb jij gedaan de afgelopen tijd..
Dat niet alleen; je laat ook zien dat je zelf al een keuze hebt gemaakt door sowieso iets te gaan doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, en vooral dat van 2 films melden, voor misschien wel bijna 2X zoveel kans, is een goede truuk
Kan echt niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat niet alleen; je laat ook zien dat je zelf al een keuze hebt gemaakt door sowiezo iets te gaan doen.
Moet u even op de muur tikken met een bezem mevrouwquote:Op maandag 20 juni 2011 01:01 schreef formerjellybean het volgende:
Godver ik zou wel willen slapen maar die eikels van een buren zitten lawaai te maken
Beetje meid prikt daar wel doorheen.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat niet alleen; je laat ook zien dat je zelf al een keuze hebt gemaakt door sowieso iets te gaan doen.
Je moest eens weten hoe erg ik me schaam nu!quote:
waarschijnlijk niet, maar wel als je op haar afstapt en meteen die zin zegt......quote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje meid prikt daar wel doorheen.
Oei die is ook inderdaad goed met bezem lukt trouwens niet als dit aanhoud een poosje dus meerdere avonden achter elkaar , dan haal ik er weer politie bij. Het is namelijk al meerder dat ik dus geluidsoverlast heb gehad en uit de hand is gelopen.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef S95Sedan het volgende:
Damn, zoveel lekkere muziek en ik moet eigenlijk naar bed
Jawel, maar zegt ze net zo hard "nee" als anders of geeft ze het wellicht het voordeel van de twijfel?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje meid prikt daar wel doorheen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe erg ik me schaam nu!
Bedankt voor de oplettendheid!
Tuurlijk wel. Niet veel mensen gaan alleen naar de bios dus je hebt dan echt wel door dat het een trukje is om jou mee te vragen.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, maar wel als je op haar afstapt en meteen die zin zegt......
je snapt er niets van aardbei
Het klinkt inderdaad onschuldiger.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jawel, maar zegt ze net zo hard "nee" als anders of geeft ze het wellicht het voordeel van de twijfel?
Het klinkt namelijk een stuk onschuldiger en mocht ze "nee" zeggen dan is er nog niks raars gebeurd; het was maar een simpele vraag. Geen aanzoek o.i.d.
Niet waar.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Niet veel mensen gaan alleen naar de bios dus je hebt dan echt wel door dat het een trukje is om jou mee te vragen.
Neuken?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oei die is ook inderdaad goed met bezem lukt trouwens niet als dit aanhoud een poosje dus meerdere avonden achter elkaar , dan haal ik er weer politie bij. Het is namelijk al meerder dat ik dus geluidsoverlast heb gehad en uit de hand is gelopen.
Blijf dat maar geloven kerel.quote:
Als je met iemand niet verder wil moet je vooral naar de laatste pirates film gaan...quote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
Het ligt ook wel aan de film hoor als iemand echt romantische films gaat plannen dan gaan de alarmbellen rinkelen maar als het voor een potter/ caribean film is dan is het heel anders.
yup helaas naast mijquote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neuken?Dat zal ze leren
![]()
Nee maar, pff gezellig zulke buren.Asos ofzo?
Wat bioscoop betreft wel hoor, aangezien dat zo'n beetje een standaard date-accommodatie is.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat bioscoop betreft wel hoor, aangezien dat zo'n beetje een standaard date-accommodatie is.
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Blijf dat maar geloven kerel.
[..]
Als je met iemand niet verder wil moet je vooral naar de laatste pirates film gaan...
Als ik een vriendin vraag of ze met mij naar de bioscoop gaat is dat zeker geen versierpoging (verre weg van) en dan hoeven er ook geen alarmbellen te gaan rinkelen.quote:
Och zo, maar als je het op die manier formuleert lijkt me dat nogal onnodig. Als jullie twee vrienden zijn die wel vaker wat samen doen zonder bijbedoelingen dan is daar niks dubieus aan.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als ik een vriendin vraag of ze met mij naar de bioscoop gaat is dat zeker geen versierpoging (verre weg van) en dan hoeven er ook geen alarmbellen te gaan rinkelen.
Gezellig zulke mensen inderdaad. Als jij wat doet dan moet je je maar gedeisd houden maar o wee als ze zelf wat doen, dan moet de hele wereld voor ze wijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
oh juist wel want dan zijn het de grootste zeikerds, ik hoorde hem al flippen toen mijn kat miauwde![]()
De laatste keer dat ik "gewoon een vriendin" naar de film mee heb genomen hoorde ik later via via dat ze al nieuw ondergoed gekocht had.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef Mpj het volgende:
Als ik een vriendin vraag of ze met mij naar de bioscoop gaat is dat zeker geen versierpoging (verre weg van) en dan hoeven er ook geen alarmbellen te gaan rinkelen.
Ja, met de situatie van Heloef heb je gelijk hoor, als hij ineens komt met de vraag of ze mee wilt naar de bioscoop (op welke manier dan ook) terwijl ze elkaar superlang niet hebben gesproken dan gaan de alarmbellen sowieso wel rinkelen. Ik doelde dus meer op de situatie van mij; een gewone vriendin meenemen naar de bioscoop.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och zo, maar als je het op die manier formuleerd lijkt me dat nogal onnodig. Als jullie twee vrienden zijn die wel vaker wat samen doen zonder bijbedoelingen dan is daar niks dubieus aan.
Hoe dan ook, het kán zijn dat een vriendin van je (mits je single was) zoiets dan anders zou interpreteren. Maar dat hangt dus een beetje van jullie 'relatie' met elkaar af.
Ik ga ervan uit dat je regelmatig bij haar bent of wat met haar doet zonder haar proberen voor je te winnen. Dan is de situatie wel anders dan wanneer je iemand een hele tijd niet gesproken hebt of überhaupt vaker met haar wat gedaan hebt.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Straw was me net voor.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och zo, maar als je het op die manier formuleerd lijkt me dat nogal onnodig. Als jullie twee vrienden zijn die wel vaker wat samen doen zonder bijbedoelingen dan is daar niks dubieus aan.
Hoe dan ook, het kán zijn dat een vriendin van je (mits je single was) zoiets dan anders zou interpreteren. Maar dat hangt dus een beetje van jullie 'relatie' met elkaar af.
Meen je dat? Laatste keer toen ik met een vriendin naar de de bioscoop ging/ik vroeg haar mee (maandje geleden) is d'r niets raars gebeurd. Ook niets raars gedacht (zij), terwijl ik haar ook niet bepaald vaak zie of zo. Ik vind dat eigenlijk wel normaal aangezien we gewoon vrienden zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik "gewoon een vriendin" naar de film mee heb genomen hoorde ik later via via dat ze al nieuw ondergoed gekocht had.
Sterktequote:Op maandag 20 juni 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik ga het toch maar proberen trusten
Was nogal een raar type hoor, geen erg goeie vriendin van me maar ze had het over een bepaalde film en toen opperde ik die dan maar samen te gaan kijken. Bleek dat ze dacht dat het een date wasquote:Op maandag 20 juni 2011 01:16 schreef Mpj het volgende:
Meen je dat? Laatste keer toen ik met een vriendin naar de de bioscoop ging/ik vroeg haar mee (maandje geleden) is d'r niets raars gebeurd. Ook niets raars gedacht (zij), terwijl ik haar ook niet bepaald vaak zie of zo. Ik vind dat eigenlijk wel normaal aangezien we gewoon vrienden zijn.
Precies. Tussen een goeie vriendin van me en mij is er ook niets, als ik die zou vragen om naar de film te gaan is het heel wat anders dan wanneer we beiden weten dat we date-materiaal zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:14 schreef Crutch het volgende:
Ik ga ervan uit dat je regelmatig bij haar bent of wat met haar doet zonder haar proberen voor je te winnen. Dan is de situatie wel anders dan wanneer je iemand een hele tijd niet gesproken hebt of überhaupt vaker met haar wat gedaan hebt.
Ik had ooit eens alle moed verzameld om een meisje mee uit te vragen naar de bioscoop (ik was nog onwetend), nam ze haar vriendin mee.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:16 schreef Mpj het volgende:
[..]
Meen je dat? Laatste keer toen ik met een vriendin naar de de bioscoop ging/ik vroeg haar mee (maandje geleden) is d'r niets raars gebeurd. Ook niets raars gedacht (zij), terwijl ik haar ook niet bepaald vaak zie of zo. Ik vind dat eigenlijk wel normaal aangezien we gewoon vrienden zijn.
Ik winquote:Op maandag 20 juni 2011 01:19 schreef Crutch het volgende:
Ach ja, ik was wel even "The Man", met twee vrouwen op stap.
Daar kan ik dus niet tegenop.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik winVorige week nog met m'n hockeydames uit eten; 15 dames in totaal, met 1 trainer. Een tafel achter ons vroeg een dame nog aan de serveerster naar de 'samenstelling' van onze groep en toen deze reageerde met dat het een hockeyteam was viel het kwartje dat ik dan wel de trainer zou zijn. Levert wel vaker rare blikken op
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik winVorige week nog met m'n hockeydames uit eten; 15 dames in totaal, met 1 trainer. Een tafel achter ons vroeg een dame nog aan de serveerster naar de 'samenstelling' van onze groep en toen deze reageerde met dat het een hockeyteam was viel het kwartje dat ik dan wel de trainer zou zijn. Levert wel vaker rare blikken op
werkt dat in nederland ook zoals he thoort met pivots?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar kan ik dus niet tegenop.
Ik ga wel eens met een groep van 2 tot 8 meiden op pad, wanneer zij dan entertainment doen (nee, niet erotisch... al zou je dat niet zeggen als je die pakjes soms ziet), dan maak ik foto's.
Wat?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
werkt dat in nederland ook zoals he thoort met pivots?
dat je ze kan gebruiken als pionnen om nieuwe meiden te ontmoeten, omdat al die meiden om je heen jouw aantrekkelijker maken voor nieuwequote:
Idem. Whut?quote:
Oh, dat. Nee, maar ik leer via hun wel veel meiden kennen. Ik 'date' niet meer in dat team, 3 gehad en op den duur gaat dat tegen je werken.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat je ze kan gebruiken als pionnen om nieuwe meiden te ontmoeten, omdat al die meiden om je heen jouw aantrekkelijker maken voor nieuwe
http://www.google.nl/#scl(...)ce7&biw=1660&bih=801quote:
nee hoeft niet. je kan ze ook gewoon onwetend laten.quote:
Ik heb meer aanspraak als ik met vrouwen op stap ben dan wanneer ik met mannen uitga.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hoeft niet. je kan ze ook gewoon onwetend laten.
je kan ook attractie bij de pivots gaan opbouwen, en dan jaloezie bij de echte target opwekken enzo.
alemaal een beetje advance stuf, maar ik vraag me af hoe nederandse meisjes over mannen met veel vrouwen om zich heen denken, of ze hier heel droog en nuchter en shields daarvoor hebben.
en ik wil weten of jullie daar nog verhalen over hebben
Tuurlijk wekt in een groep met vrouwen staan interesse bij andere vrouwen op.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kan ook attractie bij de pivots gaan opbouwen, en dan jaloezie bij de echte target opwekken enzo.
alemaal een beetje advance stuf, maar ik vraag me af hoe nederandse meisjes over mannen met veel vrouwen om zich heen denken, of ze hier heel droog en nuchter en shields daarvoor hebben.
Je kan het altijd proberen, het hóeft de vriendschap niet te verpesten als het misgaat (maar het kan natuurlijk wel)quote:Op maandag 20 juni 2011 00:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
Waarom gebruik je al die PUA-termen? Je kan best zonder duidelijk wat je bedoelt, en dan gaat er niemand zeuren.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
aardbei is het hier mee oneens, maar wij weten wel beter, aardbei altijd met haar verwarring scheppende adviezen ! het is maar goed dat ik weet dat ik het beter weet en niet naar haar luister. ze verward ook anderen ermee.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:51 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waarom gebruik je al die PUA-termen? Je kan best zonder duidelijk wat je bedoelt, en dan gaat er niemand zeuren.
Maar over het algemeen vinden meisjes jongens met veel meisjes om zich heen wel iets aantrekkelijker. Iets met evolutie en succesvol en goede genen ofzo. (Er was ook zo'n onderzoek, dat vrouwen bezette mannen over het algemeen even aantrekkelijk of aantrekkelijker vonden dan dezelfde mannen als ze niet bezet waren, terwijl mannen vrouwen met een vriend minder aantrekkelijk vinden. Klopt denk ik wel, ik merk altijd dat ik me eraan erger als vrouwen over hun vriend/vriendje beginnen...)
ik zie wel mogelijkheden dat hij jou gebruikte als introductie(dat hij niet met dlv binnen kwam).quote:Ik moest trouwens net opeens denken aan een keer toen in Groningen uit was met een vriend van de middelbare school die daar nu woont. Er waren nog wat vrienden van hem daar, en iedereen ging een beetje zijn eigen weg. Ik stond een tijd naar een erg geil wijf mooie dame te dansen, maar durfde (natuurlijk) niets te doen (of durfde, ik wist niks appropriate te bedenken). Na minder dan 10 minuten komt een vriend van die vriend (aardige jongen, maar ik vind hem ui jaloezie wel een gladjakker) van me naast het meisje dansen, praat een minuutje, pakt zijn telefoon, voert een nummer en gaat er weer vandoor. En ik balen natuurlijk.
Heb jij weer eens onomstotelijk gelijk, jongen? Net zoals je gelul over hooikoorts zeker. Je gaat als man gewoon minder snel op een bezette vrouw af. Ik kan me wel wat bezette vrouwen herinneren waar ik zeer graag een beschuitje mee had willen eten.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
aardbei is het hier mee oneens, maar wij weten wel beter, aardbei altijd met haar verwarring scheppende adviezen ! het is maar goed dat ik weet dat ik het beter weet en niet naar haar luister. ze verward ook anderen ermee.
nee dat hooikoorts, dat is alleen maar me gevoel . ik weet dat het niet helemaal klopt.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heb jij weer eens onomstotelijk gelijk, jongen? Net zoals je gelul over hooikoorts zeker. Je gaat als man gewoon minder snel op een bezette vrouw af. Ik kan me wel wat bezette vrouwen herinneren waar ik zeer graag een beschuitje mee had willen eten.
Dat mensen die goed in de markt liggen als aantrekkelijker worden gezien wil ik wel aannemen hoor. Maar wat Supersoep al zegt, op een bezette vrouw/man afgaan ligt niet voor de hand. Niet iedereen is wel even in voor een affaire.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
aardbei is het hier mee oneens, maar wij weten wel beter, aardbei altijd met haar verwarring scheppende adviezen ! het is maar goed dat ik weet dat ik het beter weet en niet naar haar luister. ze verward ook anderen ermee.
En daar ging het over.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat mensen die goed in de markt liggen als aantrekkelijker worden gezien wil ik wel aannemen hoor.
En het ging het niet over.quote:Maar wat Supersoep al zegt, op een bezette vrouw/man afgaan ligt niet voor de hand. Niet iedereen is wel even in voor een affaire.
Laten we even één ding afspreken MLiG, echt één dingetje maar.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ik zie wel mogelijkheden dat hij jou gebruikte als introductie(dat hij niet met dlv binnen kwam).
en toen "Zelfverzekerd" overkwam op die meid, en nummer vragen en alles.....
wel beetje overduidelijk van hem, dat hij haar nummer waarschijnlijk kreeg terwijl de time-bridge opzich waarschijnlijk nog helemaal niet nodig was.
Buitengewoon irritant ook. Hoe dom kun je zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 07:59 schreef ook_gek het volgende:
Geweldig om te lezen dat een contact, sociaal gestoord persoon zonder enige ervaring het opeens het allemaal weet.
Omdat die er van uit gaat dat het leven 1 groot script is.
Ik win. Ong 30 dames (weet niet meer precies hoeveel), twee damesvoetbalteams, ook uiteten. In m'n eentje met hun. Leeftijd: 17-22quote:Op maandag 20 juni 2011 01:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
MLiG is echt, hij is nota bene op de meet geweest.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:00 schreef Mpj het volgende:
Echt gek hoor. Ben ik nou de enige die denkt dat het een troll is? Zit toch expres mensen op te fokken met dat gezever. Hij weet nou wel dat mensen zich eraan ergeren.
Precies. MLiG is geen troll.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:01 schreef Techno het volgende:
[..]
MLiG is echt, hij is nota bene op de meet geweest.
Dat weet ik wel, maar dan alsnog kan hij dat gezever wel expres doen. Hij moet nu toch wel doorhebben dat het irritant is.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:01 schreef Techno het volgende:
[..]
MLiG is echt, hij is nota bene op de meet geweest.
dus je vind dat ik er helemaal mee moet stoppen?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Laten we even één ding afspreken MLiG, echt één dingetje maar.
Stop met die PUA-analyses, echt.
Ze slaan kant noch wal, ik snap dat het wat moeilijk voor je is om bepaalde situaties te begrijpen omdat je domweg de sociale ervaring daarvoor mist, maar jouw manier van beredeneren hangt steeds maar weer af van statistieken en verwachte reacties. Zoiets al een belscript voor telefonische verkoop.
Dat is echt niet gezond hoor!
Begin eens met het opbouwen van een sociale cirkel. Je hebt immers al heel moedig een enorme stap genomen door op de meet te verschijnen.
Als je wat vaker omgaat met anderen dan leer je ook met meiden om te gaan en dan zul je merken dat het een stuk makkelijker gaat.
ik heb me de laatste tijd al hartstikke ingehouden. en ik zal het er hier niet meer over hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:03 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar dan alsnog kan hij dat gezever wel expres doen. Hij moet nu toch wel doorhebben dat het irritant is.
Aardbei neem ik sowieso niet zo serieus. Het meiske is te jong om overal een oordeel over te kunnen vellen.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Jou neem ik ook niet zo serieus, maar dan om andere redenen.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aardbei neem ik sowieso niet zo serieus. Het meiske is te jong om overal een oordeel over te kunnen vellen.
Guus Meeuwis? Daar verwacht ik nou ook niet echt mooie vrouwen, eerder van die 40 jarige huismoeders.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:17 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, gisteren naar Guus geweest. Was erg leuk, geweldig concert en erg gezellig. Weinig potentieel materiaal gezien dus ook niet veel geflirt eigenlijk.
btw Op de terugweg kwam ik nog een fokster tegen (Barb).
Met hun wat?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:00 schreef Mpj het volgende:
Ik win. Ong 30 dames (weet niet meer precies hoeveel), twee damesvoetbalteams, ook uiteten. In m'n eentje met hun. Leeftijd: 17-22
Denk dat je je daar nog wel eens in kan vergissen. En ligt er ook maar net aan wat je zoekt hequote:Op maandag 20 juni 2011 10:27 schreef Mpj het volgende:
[..]
Guus Meeuwis? Daar verwacht ik nou ook niet echt mooie vrouwen, eerder van die 40 jarige huismoeders.
Hij's erg populair onder studenten.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:27 schreef Mpj het volgende:
Guus Meeuwis? Daar verwacht ik nou ook niet echt mooie vrouwen, eerder van die 40 jarige huismoeders.
Het is hen, niet hunquote:Op maandag 20 juni 2011 10:33 schreef Mpj het volgende:
Wat? Heb ik iets fout getypt? Ik bedoel gewoon uiteten met die dames.
Bij Frans Bauer en zo komen ook niet alleen maar 40 plussers hoor. Maar goed, mijn ding is het ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:27 schreef Mpj het volgende:
Ow.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is hen, niet hunHoezo was jij mee dan, trainde jij ze?
Hen! Niet hun! Hun is een bezittelijk voornaamwoord, het verschil tussen hun en hen is hetzelfde als tussen jouw en jou. Taalverloederingquote:Op maandag 20 juni 2011 10:36 schreef Mpj het volgende:
Ow.En hoe weet je dat het hun of hen is? Kan je je voorstellen dat ik naar de uni ga?
Maar ja, op dat moment trainde ik hun (tijdelijk). Er was ook nog een andere coach maar die was op dat moment niet mee.
Nouja er waren ook legio vrouwen van 20 tot 40quote:Op maandag 20 juni 2011 10:27 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik maak die fout nooit meer.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hen! Niet hun! Hun is een bezittelijk voornaamwoord, het verschil tussen hun en hen is hetzelfde als tussen jouw en jou. Taalverloedering
Gezien. Je hebt gelijk, ik had het niet verwacht man. Ik persoonlijk vind zulke muziek echt voor oude mensen.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja er waren ook legio vrouwen van 20 tot 40.
Oordeel zelf maar:
http://www.grootsmeteenzachteg.nl/gigapixelfancam/110617/
volgens mij is het "ze", kan ik me nog vaag herinneren van middelbare school.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
ja dat is duidelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hun is bezittelijk voornaamwoord
xxxxx
Je sluit af met x'jes. Je wil Meer, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 10:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hun is bezittelijk voornaamwoord
xxxxx
Techno en Mera hebben een foto gepost.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:50 schreef tjawatdan het volgende:
Iemand een kleine update/samenvatting wat er in de laatste 10 a 20 topics is veranderd?
En hoeveel heb je er weten te versieren?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:00 schreef Mpj het volgende:
Echt gek hoor. Ben ik nou de enige die denkt dat het een troll is? Zit toch expres mensen op te fokken met dat gezever. Hij weet nou wel dat mensen zich eraan ergeren.
[..]
Ik win. Ong 30 dames (weet niet meer precies hoeveel), twee damesvoetbalteams, ook uiteten. In m'n eentje met hun. Leeftijd: 17-22
Is er toch wat goeds voortgekomen uit deze seriequote:
Er is zoveel goeds voortgekomen uit deze seriequote:Op maandag 20 juni 2011 10:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Is er toch wat goeds voortgekomen uit deze serie
Als je alles zo goed weet, waarom vraag je dan om advies?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dus je vind dat ik er helemaal mee moet stoppen?
dat ga ik niet doen hoor! ik ga dan wel gewoon hier niets meer erover zeggen.
quote:Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedrag
ik zeg zo vaak hier dat ik niet zoveel nuttigs te melden heb omdat ik er zelf ook mee bezig ben en niet alles zeker weet. en dat het toch geen nut heeft om mij advies te geven omdat ik er toch niet naar ga luisteren. dat roep ik al vanaf als versieren niet zo makkelijk gaat #2 (link post ik zo)quote:Op maandag 20 juni 2011 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je alles zo goed weet, waarom vraag je dan om advies?
Met zo een houding neemt niemand je serieus. En kom je geen stap verder.
Je hebt wat dat betreft een geweldige dikke plaat voor je kop.
Wat ik me nu afvraag, ben jij gelukkig? Mijn idee is dat jij volledig in de knoop zit met je zelf en dat jij je probeert vast te houden aan regeltjes die je kennelijk niet helpen gezien je situatie.
En waarom ga je er niet helemaal mee stoppen?
Heb jij niet een hele lichte vorm van autisme?
[..]
Kap dan eens met commentaar geven overal op. Je luistert niet maar je hebt ook nul ervaring dus een groot deel van wat je roept is gewoon complete onzin en heb je alleen maar (verkeerd) overgenomen uit boekjes die voor jou een beetje de laatste strohalm zijn. Als je niks gaat doen met tips, ga dan gewoon lurken.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zeg zo vaak hier dat ik niet zoveel nuttigs te melden heb omdat ik er zelf ook mee bezig ben en niet alles zeker weet. en dat het toch geen nut heeft om mij advies te geven omdat ik er toch niet naar ga luisteren. dat roep ik al vanaf als versieren niet zo makkelijk gaat #2 (link post ik zo)
ik neem niets verkeerds over denk ik. het is alleen nog niet voor mezelf gecalibreerd.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kap dan eens met commentaar geven overal op. Je luistert niet maar je hebt ook nul ervaring dus een groot deel van wat je roept is gewoon complete onzin en heb je alleen maar (verkeerd) overgenomen uit boekjes die voor jou een beetje de laatste strohalm zijn. Als je niks gaat doen met tips, ga dan gewoon lurken.
Denk dat de meeste mensen meer een aversie hebben tegen het boek gedeelte.. Dan tegen het feit dat je geen bronvermelding doet.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik neem niets verkeerds over denk ik. het is alleen nog niet voor mezelf gecalibreerd.
ik zal voortaan (als ik wat te melden heb) bronvermelding doen en verwijzen naar het boek
en dat deed ik soms al, dan verwijs ik naar bladzijdenummers, en titels. en alles.
We zijn hier niet geinteresseerd in dat k*tboek van je, snap dat dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik neem niets verkeerds over denk ik. het is alleen nog niet voor mezelf gecalibreerd.
ik zal voortaan (als ik wat te melden heb) bronvermelding doen en verwijzen naar het boek
en dat deed ik soms al, dan verwijs ik naar bladzijdenummers, en titels. en alles.
QFT!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:30 schreef Catbert het volgende:
We zijn hier niet geinteresseerd in dat k*tboek van je, snap dat dan.
het is niet 1 boek. er zijn best veel boeken waar veel naar wordt verwezen in pua communities.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
We zijn hier niet geinteresseerd in dat k*tboek van je, snap dat dan.
ja ik heb infield gedaan enzo. paar keer maar, en elke keer was het heel erg irritant, en dan ging ik maar weer naar huis. en dan ging ik alles overdenken, en dan was ik toch weer iets verder gekomen dan de keer daarvoor.quote:Maar heb je die PUA ofzoiets dan al is uitgeprobeerd dan? Het lijkt me namelijk zo moeilijk iets te zijn door te lezen terwijl hje het niet bent.
Misschien aan de andere kant dat het werkt omdat het je een confidence boost geeft waardoor je wel mensen kan aanspreken.
Maakt niet uit, we vinden het nog steeds niet interessant.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is niet 1 boek. er zijn best veel boeken waar veel naar wordt verwezen in pua communities.
en het zijn niet mijn boeken. ik heb geen 1 boek geschreven
We proberen je te helpen MLiG, niet pesten.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is niet 1 boek. er zijn best veel boeken waar veel naar wordt verwezen in pua communities.
en het zijn niet mijn boeken. ik heb nooit een boek geschreven
en ik ben niet de enige die het over die boeken en methodes heeft gehad (deelnemer wat indirecte links, en wat users waar ik naam van ben vergeten die ook met titels en methodes aanwkwamen)
[..]
ja ik heb infield gedaan enzo. paar keer maar, en elke keer was het heel erg irritant, en dan ging ik maar weer naar huis. en dan ging ik alles overdenken, en dan was ik toch weer iets verder gekomen dan de keer daarvoor.
maar het is vermoeiend, en het blijft maar een vijandig vermoeiende omgeving vind ik nog , daar in de cafe's en bars en dingen(weet nieteens hoe het heet)
en waarom ga je niet luisteren. Alleen lukt het je ook niet. Dat blijkt nu toch ook wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zeg zo vaak hier dat ik niet zoveel nuttigs te melden heb omdat ik er zelf ook mee bezig ben en niet alles zeker weet. en dat het toch geen nut heeft om mij advies te geven omdat ik er toch niet naar ga luisteren. dat roep ik al vanaf als versieren niet zo makkelijk gaat #2 (link post ik zo)
en geen cure houd niet in dat er geen oplossing is.quote:en ja ik denk zelf wel vaak dat ik autisme heb. maar er is toch geen cure voor
ik denk wel meer dingen
Ja, en we vinden al die boeken niet interessant.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
en het zijn niet mijn boeken. ik heb nooit een boek geschreven
Mensen die alles volgens regels willen of moeten doen. En volledig vast lopen als het niet gaat volgens de regels hebben vaak een vorm of lichte vorm van autisme.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:15 schreef pl4kkie het volgende:
Waarom moeten mensen alles doen volgens bepaalde regels die in boeken staan geschreven. Der is toch nix leukers dan veel dingen in het gewisse te laten en ter plekke een oplossing te zoeken ipv een boek open slaan en volgens allerlei regels doen. Persoonlijk heb ik een vreselijke hekel aan zulke mensen.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Laten we even één ding afspreken MLiG, echt één dingetje maar.
Stop met die PUA-analyses, echt.
Ze slaan kant noch wal, ik snap dat het wat moeilijk voor je is om bepaalde situaties te begrijpen omdat je domweg de sociale ervaring daarvoor mist, maar jouw manier van beredeneren hangt steeds maar weer af van statistieken en verwachte reacties. Zoiets al een belscript voor telefonische verkoop.
Dat is echt niet gezond hoor!
Begin eens met het opbouwen van een sociale cirkel. Je hebt immers al heel moedig een enorme stap genomen door op de meet te verschijnen.
Als je wat vaker omgaat met anderen dan leer je ook met meiden om te gaan en dan zul je merken dat het een stuk makkelijker gaat.
Hun mag ook, dacht ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik hoorde inderdaad iedereen klagen dat ze wilden weten waar je die fantastische versierskills nou vandaan hebtquote:Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Mlig denkt dat er een handleiding bestaat voor het leven en alles wst er bij komt kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
Waar gaat het over? Iemand even een korte samenvatting?
Je wil niet weten hoeveel leuke meiden ik dit weekend heb aangesproken die naar Guus Meeuwis waren geweest en die na het concert nog ff op stap gingen. Van mij mag Guus hier vaker op komen tredenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:27 schreef Mpj het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |