Jawel, maar zegt ze net zo hard "nee" als anders of geeft ze het wellicht het voordeel van de twijfel?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje meid prikt daar wel doorheen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe erg ik me schaam nu!
Bedankt voor de oplettendheid!
Tuurlijk wel. Niet veel mensen gaan alleen naar de bios dus je hebt dan echt wel door dat het een trukje is om jou mee te vragen.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, maar wel als je op haar afstapt en meteen die zin zegt......
je snapt er niets van aardbei
Het klinkt inderdaad onschuldiger.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jawel, maar zegt ze net zo hard "nee" als anders of geeft ze het wellicht het voordeel van de twijfel?
Het klinkt namelijk een stuk onschuldiger en mocht ze "nee" zeggen dan is er nog niks raars gebeurd; het was maar een simpele vraag. Geen aanzoek o.i.d.
Niet waar.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Niet veel mensen gaan alleen naar de bios dus je hebt dan echt wel door dat het een trukje is om jou mee te vragen.
Neuken?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oei die is ook inderdaad goed met bezem lukt trouwens niet als dit aanhoud een poosje dus meerdere avonden achter elkaar , dan haal ik er weer politie bij. Het is namelijk al meerder dat ik dus geluidsoverlast heb gehad en uit de hand is gelopen.
Blijf dat maar geloven kerel.quote:
Als je met iemand niet verder wil moet je vooral naar de laatste pirates film gaan...quote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
Het ligt ook wel aan de film hoor als iemand echt romantische films gaat plannen dan gaan de alarmbellen rinkelen maar als het voor een potter/ caribean film is dan is het heel anders.
yup helaas naast mijquote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neuken?Dat zal ze leren
![]()
Nee maar, pff gezellig zulke buren.Asos ofzo?
Wat bioscoop betreft wel hoor, aangezien dat zo'n beetje een standaard date-accommodatie is.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat bioscoop betreft wel hoor, aangezien dat zo'n beetje een standaard date-accommodatie is.
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Blijf dat maar geloven kerel.
[..]
Als je met iemand niet verder wil moet je vooral naar de laatste pirates film gaan...
Als ik een vriendin vraag of ze met mij naar de bioscoop gaat is dat zeker geen versierpoging (verre weg van) en dan hoeven er ook geen alarmbellen te gaan rinkelen.quote:
Och zo, maar als je het op die manier formuleert lijkt me dat nogal onnodig. Als jullie twee vrienden zijn die wel vaker wat samen doen zonder bijbedoelingen dan is daar niks dubieus aan.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als ik een vriendin vraag of ze met mij naar de bioscoop gaat is dat zeker geen versierpoging (verre weg van) en dan hoeven er ook geen alarmbellen te gaan rinkelen.
Gezellig zulke mensen inderdaad. Als jij wat doet dan moet je je maar gedeisd houden maar o wee als ze zelf wat doen, dan moet de hele wereld voor ze wijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
oh juist wel want dan zijn het de grootste zeikerds, ik hoorde hem al flippen toen mijn kat miauwde![]()
De laatste keer dat ik "gewoon een vriendin" naar de film mee heb genomen hoorde ik later via via dat ze al nieuw ondergoed gekocht had.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef Mpj het volgende:
Als ik een vriendin vraag of ze met mij naar de bioscoop gaat is dat zeker geen versierpoging (verre weg van) en dan hoeven er ook geen alarmbellen te gaan rinkelen.
Ja, met de situatie van Heloef heb je gelijk hoor, als hij ineens komt met de vraag of ze mee wilt naar de bioscoop (op welke manier dan ook) terwijl ze elkaar superlang niet hebben gesproken dan gaan de alarmbellen sowieso wel rinkelen. Ik doelde dus meer op de situatie van mij; een gewone vriendin meenemen naar de bioscoop.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och zo, maar als je het op die manier formuleerd lijkt me dat nogal onnodig. Als jullie twee vrienden zijn die wel vaker wat samen doen zonder bijbedoelingen dan is daar niks dubieus aan.
Hoe dan ook, het kán zijn dat een vriendin van je (mits je single was) zoiets dan anders zou interpreteren. Maar dat hangt dus een beetje van jullie 'relatie' met elkaar af.
Ik ga ervan uit dat je regelmatig bij haar bent of wat met haar doet zonder haar proberen voor je te winnen. Dan is de situatie wel anders dan wanneer je iemand een hele tijd niet gesproken hebt of überhaupt vaker met haar wat gedaan hebt.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Straw was me net voor.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och zo, maar als je het op die manier formuleerd lijkt me dat nogal onnodig. Als jullie twee vrienden zijn die wel vaker wat samen doen zonder bijbedoelingen dan is daar niks dubieus aan.
Hoe dan ook, het kán zijn dat een vriendin van je (mits je single was) zoiets dan anders zou interpreteren. Maar dat hangt dus een beetje van jullie 'relatie' met elkaar af.
Meen je dat? Laatste keer toen ik met een vriendin naar de de bioscoop ging/ik vroeg haar mee (maandje geleden) is d'r niets raars gebeurd. Ook niets raars gedacht (zij), terwijl ik haar ook niet bepaald vaak zie of zo. Ik vind dat eigenlijk wel normaal aangezien we gewoon vrienden zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik "gewoon een vriendin" naar de film mee heb genomen hoorde ik later via via dat ze al nieuw ondergoed gekocht had.
Sterktequote:Op maandag 20 juni 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik ga het toch maar proberen trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |