Jawel, maar zegt ze net zo hard "nee" als anders of geeft ze het wellicht het voordeel van de twijfel?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje meid prikt daar wel doorheen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe erg ik me schaam nu!
Bedankt voor de oplettendheid!
Tuurlijk wel. Niet veel mensen gaan alleen naar de bios dus je hebt dan echt wel door dat het een trukje is om jou mee te vragen.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, maar wel als je op haar afstapt en meteen die zin zegt......
je snapt er niets van aardbei
Het klinkt inderdaad onschuldiger.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jawel, maar zegt ze net zo hard "nee" als anders of geeft ze het wellicht het voordeel van de twijfel?
Het klinkt namelijk een stuk onschuldiger en mocht ze "nee" zeggen dan is er nog niks raars gebeurd; het was maar een simpele vraag. Geen aanzoek o.i.d.
Niet waar.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Niet veel mensen gaan alleen naar de bios dus je hebt dan echt wel door dat het een trukje is om jou mee te vragen.
Neuken?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oei die is ook inderdaad goed met bezem lukt trouwens niet als dit aanhoud een poosje dus meerdere avonden achter elkaar , dan haal ik er weer politie bij. Het is namelijk al meerder dat ik dus geluidsoverlast heb gehad en uit de hand is gelopen.
Blijf dat maar geloven kerel.quote:
Als je met iemand niet verder wil moet je vooral naar de laatste pirates film gaan...quote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
Het ligt ook wel aan de film hoor als iemand echt romantische films gaat plannen dan gaan de alarmbellen rinkelen maar als het voor een potter/ caribean film is dan is het heel anders.
yup helaas naast mijquote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neuken?Dat zal ze leren
![]()
Nee maar, pff gezellig zulke buren.Asos ofzo?
Wat bioscoop betreft wel hoor, aangezien dat zo'n beetje een standaard date-accommodatie is.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat bioscoop betreft wel hoor, aangezien dat zo'n beetje een standaard date-accommodatie is.
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Blijf dat maar geloven kerel.
[..]
Als je met iemand niet verder wil moet je vooral naar de laatste pirates film gaan...
Als ik een vriendin vraag of ze met mij naar de bioscoop gaat is dat zeker geen versierpoging (verre weg van) en dan hoeven er ook geen alarmbellen te gaan rinkelen.quote:
Och zo, maar als je het op die manier formuleert lijkt me dat nogal onnodig. Als jullie twee vrienden zijn die wel vaker wat samen doen zonder bijbedoelingen dan is daar niks dubieus aan.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als ik een vriendin vraag of ze met mij naar de bioscoop gaat is dat zeker geen versierpoging (verre weg van) en dan hoeven er ook geen alarmbellen te gaan rinkelen.
Gezellig zulke mensen inderdaad. Als jij wat doet dan moet je je maar gedeisd houden maar o wee als ze zelf wat doen, dan moet de hele wereld voor ze wijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
oh juist wel want dan zijn het de grootste zeikerds, ik hoorde hem al flippen toen mijn kat miauwde![]()
De laatste keer dat ik "gewoon een vriendin" naar de film mee heb genomen hoorde ik later via via dat ze al nieuw ondergoed gekocht had.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef Mpj het volgende:
Als ik een vriendin vraag of ze met mij naar de bioscoop gaat is dat zeker geen versierpoging (verre weg van) en dan hoeven er ook geen alarmbellen te gaan rinkelen.
Ja, met de situatie van Heloef heb je gelijk hoor, als hij ineens komt met de vraag of ze mee wilt naar de bioscoop (op welke manier dan ook) terwijl ze elkaar superlang niet hebben gesproken dan gaan de alarmbellen sowieso wel rinkelen. Ik doelde dus meer op de situatie van mij; een gewone vriendin meenemen naar de bioscoop.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och zo, maar als je het op die manier formuleerd lijkt me dat nogal onnodig. Als jullie twee vrienden zijn die wel vaker wat samen doen zonder bijbedoelingen dan is daar niks dubieus aan.
Hoe dan ook, het kán zijn dat een vriendin van je (mits je single was) zoiets dan anders zou interpreteren. Maar dat hangt dus een beetje van jullie 'relatie' met elkaar af.
Ik ga ervan uit dat je regelmatig bij haar bent of wat met haar doet zonder haar proberen voor je te winnen. Dan is de situatie wel anders dan wanneer je iemand een hele tijd niet gesproken hebt of überhaupt vaker met haar wat gedaan hebt.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Straw was me net voor.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och zo, maar als je het op die manier formuleerd lijkt me dat nogal onnodig. Als jullie twee vrienden zijn die wel vaker wat samen doen zonder bijbedoelingen dan is daar niks dubieus aan.
Hoe dan ook, het kán zijn dat een vriendin van je (mits je single was) zoiets dan anders zou interpreteren. Maar dat hangt dus een beetje van jullie 'relatie' met elkaar af.
Meen je dat? Laatste keer toen ik met een vriendin naar de de bioscoop ging/ik vroeg haar mee (maandje geleden) is d'r niets raars gebeurd. Ook niets raars gedacht (zij), terwijl ik haar ook niet bepaald vaak zie of zo. Ik vind dat eigenlijk wel normaal aangezien we gewoon vrienden zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik "gewoon een vriendin" naar de film mee heb genomen hoorde ik later via via dat ze al nieuw ondergoed gekocht had.
Sterktequote:Op maandag 20 juni 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik ga het toch maar proberen trusten
Was nogal een raar type hoor, geen erg goeie vriendin van me maar ze had het over een bepaalde film en toen opperde ik die dan maar samen te gaan kijken. Bleek dat ze dacht dat het een date wasquote:Op maandag 20 juni 2011 01:16 schreef Mpj het volgende:
Meen je dat? Laatste keer toen ik met een vriendin naar de de bioscoop ging/ik vroeg haar mee (maandje geleden) is d'r niets raars gebeurd. Ook niets raars gedacht (zij), terwijl ik haar ook niet bepaald vaak zie of zo. Ik vind dat eigenlijk wel normaal aangezien we gewoon vrienden zijn.
Precies. Tussen een goeie vriendin van me en mij is er ook niets, als ik die zou vragen om naar de film te gaan is het heel wat anders dan wanneer we beiden weten dat we date-materiaal zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:14 schreef Crutch het volgende:
Ik ga ervan uit dat je regelmatig bij haar bent of wat met haar doet zonder haar proberen voor je te winnen. Dan is de situatie wel anders dan wanneer je iemand een hele tijd niet gesproken hebt of überhaupt vaker met haar wat gedaan hebt.
Ik had ooit eens alle moed verzameld om een meisje mee uit te vragen naar de bioscoop (ik was nog onwetend), nam ze haar vriendin mee.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:16 schreef Mpj het volgende:
[..]
Meen je dat? Laatste keer toen ik met een vriendin naar de de bioscoop ging/ik vroeg haar mee (maandje geleden) is d'r niets raars gebeurd. Ook niets raars gedacht (zij), terwijl ik haar ook niet bepaald vaak zie of zo. Ik vind dat eigenlijk wel normaal aangezien we gewoon vrienden zijn.
Ik winquote:Op maandag 20 juni 2011 01:19 schreef Crutch het volgende:
Ach ja, ik was wel even "The Man", met twee vrouwen op stap.
Daar kan ik dus niet tegenop.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik winVorige week nog met m'n hockeydames uit eten; 15 dames in totaal, met 1 trainer. Een tafel achter ons vroeg een dame nog aan de serveerster naar de 'samenstelling' van onze groep en toen deze reageerde met dat het een hockeyteam was viel het kwartje dat ik dan wel de trainer zou zijn. Levert wel vaker rare blikken op
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik winVorige week nog met m'n hockeydames uit eten; 15 dames in totaal, met 1 trainer. Een tafel achter ons vroeg een dame nog aan de serveerster naar de 'samenstelling' van onze groep en toen deze reageerde met dat het een hockeyteam was viel het kwartje dat ik dan wel de trainer zou zijn. Levert wel vaker rare blikken op
werkt dat in nederland ook zoals he thoort met pivots?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar kan ik dus niet tegenop.
Ik ga wel eens met een groep van 2 tot 8 meiden op pad, wanneer zij dan entertainment doen (nee, niet erotisch... al zou je dat niet zeggen als je die pakjes soms ziet), dan maak ik foto's.
Wat?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
werkt dat in nederland ook zoals he thoort met pivots?
dat je ze kan gebruiken als pionnen om nieuwe meiden te ontmoeten, omdat al die meiden om je heen jouw aantrekkelijker maken voor nieuwequote:
Idem. Whut?quote:
Oh, dat. Nee, maar ik leer via hun wel veel meiden kennen. Ik 'date' niet meer in dat team, 3 gehad en op den duur gaat dat tegen je werken.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat je ze kan gebruiken als pionnen om nieuwe meiden te ontmoeten, omdat al die meiden om je heen jouw aantrekkelijker maken voor nieuwe
http://www.google.nl/#scl(...)ce7&biw=1660&bih=801quote:
nee hoeft niet. je kan ze ook gewoon onwetend laten.quote:
Ik heb meer aanspraak als ik met vrouwen op stap ben dan wanneer ik met mannen uitga.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hoeft niet. je kan ze ook gewoon onwetend laten.
je kan ook attractie bij de pivots gaan opbouwen, en dan jaloezie bij de echte target opwekken enzo.
alemaal een beetje advance stuf, maar ik vraag me af hoe nederandse meisjes over mannen met veel vrouwen om zich heen denken, of ze hier heel droog en nuchter en shields daarvoor hebben.
en ik wil weten of jullie daar nog verhalen over hebben
Tuurlijk wekt in een groep met vrouwen staan interesse bij andere vrouwen op.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kan ook attractie bij de pivots gaan opbouwen, en dan jaloezie bij de echte target opwekken enzo.
alemaal een beetje advance stuf, maar ik vraag me af hoe nederandse meisjes over mannen met veel vrouwen om zich heen denken, of ze hier heel droog en nuchter en shields daarvoor hebben.
Je kan het altijd proberen, het hóeft de vriendschap niet te verpesten als het misgaat (maar het kan natuurlijk wel)quote:Op maandag 20 juni 2011 00:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
O jee. Wat nu? Ik vind hem een prima kerel, net dat beetje 'cocky', grappig, sociaal bewogen, niet woest aantrekkelijk maar wel een leuk koppie. Maar we kennen elkaar al zo lang. Als het iets was geworden, was dat toch allang gebeurd? En ik ben ook bang dat maar op hem inga 'omdat ik zo graag wil'. Dat zou ik niet respectvol jegens hem vinden.
Waarom gebruik je al die PUA-termen? Je kan best zonder duidelijk wat je bedoelt, en dan gaat er niemand zeuren.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
aardbei is het hier mee oneens, maar wij weten wel beter, aardbei altijd met haar verwarring scheppende adviezen ! het is maar goed dat ik weet dat ik het beter weet en niet naar haar luister. ze verward ook anderen ermee.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:51 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waarom gebruik je al die PUA-termen? Je kan best zonder duidelijk wat je bedoelt, en dan gaat er niemand zeuren.
Maar over het algemeen vinden meisjes jongens met veel meisjes om zich heen wel iets aantrekkelijker. Iets met evolutie en succesvol en goede genen ofzo. (Er was ook zo'n onderzoek, dat vrouwen bezette mannen over het algemeen even aantrekkelijk of aantrekkelijker vonden dan dezelfde mannen als ze niet bezet waren, terwijl mannen vrouwen met een vriend minder aantrekkelijk vinden. Klopt denk ik wel, ik merk altijd dat ik me eraan erger als vrouwen over hun vriend/vriendje beginnen...)
ik zie wel mogelijkheden dat hij jou gebruikte als introductie(dat hij niet met dlv binnen kwam).quote:Ik moest trouwens net opeens denken aan een keer toen in Groningen uit was met een vriend van de middelbare school die daar nu woont. Er waren nog wat vrienden van hem daar, en iedereen ging een beetje zijn eigen weg. Ik stond een tijd naar een erg geil wijf mooie dame te dansen, maar durfde (natuurlijk) niets te doen (of durfde, ik wist niks appropriate te bedenken). Na minder dan 10 minuten komt een vriend van die vriend (aardige jongen, maar ik vind hem ui jaloezie wel een gladjakker) van me naast het meisje dansen, praat een minuutje, pakt zijn telefoon, voert een nummer en gaat er weer vandoor. En ik balen natuurlijk.
Heb jij weer eens onomstotelijk gelijk, jongen? Net zoals je gelul over hooikoorts zeker. Je gaat als man gewoon minder snel op een bezette vrouw af. Ik kan me wel wat bezette vrouwen herinneren waar ik zeer graag een beschuitje mee had willen eten.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
aardbei is het hier mee oneens, maar wij weten wel beter, aardbei altijd met haar verwarring scheppende adviezen ! het is maar goed dat ik weet dat ik het beter weet en niet naar haar luister. ze verward ook anderen ermee.
nee dat hooikoorts, dat is alleen maar me gevoel . ik weet dat het niet helemaal klopt.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heb jij weer eens onomstotelijk gelijk, jongen? Net zoals je gelul over hooikoorts zeker. Je gaat als man gewoon minder snel op een bezette vrouw af. Ik kan me wel wat bezette vrouwen herinneren waar ik zeer graag een beschuitje mee had willen eten.
Dat mensen die goed in de markt liggen als aantrekkelijker worden gezien wil ik wel aannemen hoor. Maar wat Supersoep al zegt, op een bezette vrouw/man afgaan ligt niet voor de hand. Niet iedereen is wel even in voor een affaire.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
aardbei is het hier mee oneens, maar wij weten wel beter, aardbei altijd met haar verwarring scheppende adviezen ! het is maar goed dat ik weet dat ik het beter weet en niet naar haar luister. ze verward ook anderen ermee.
En daar ging het over.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat mensen die goed in de markt liggen als aantrekkelijker worden gezien wil ik wel aannemen hoor.
En het ging het niet over.quote:Maar wat Supersoep al zegt, op een bezette vrouw/man afgaan ligt niet voor de hand. Niet iedereen is wel even in voor een affaire.
Laten we even één ding afspreken MLiG, echt één dingetje maar.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ik zie wel mogelijkheden dat hij jou gebruikte als introductie(dat hij niet met dlv binnen kwam).
en toen "Zelfverzekerd" overkwam op die meid, en nummer vragen en alles.....
wel beetje overduidelijk van hem, dat hij haar nummer waarschijnlijk kreeg terwijl de time-bridge opzich waarschijnlijk nog helemaal niet nodig was.
Buitengewoon irritant ook. Hoe dom kun je zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 07:59 schreef ook_gek het volgende:
Geweldig om te lezen dat een contact, sociaal gestoord persoon zonder enige ervaring het opeens het allemaal weet.
Omdat die er van uit gaat dat het leven 1 groot script is.
Ik win. Ong 30 dames (weet niet meer precies hoeveel), twee damesvoetbalteams, ook uiteten. In m'n eentje met hun. Leeftijd: 17-22quote:Op maandag 20 juni 2011 01:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
MLiG is echt, hij is nota bene op de meet geweest.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:00 schreef Mpj het volgende:
Echt gek hoor. Ben ik nou de enige die denkt dat het een troll is? Zit toch expres mensen op te fokken met dat gezever. Hij weet nou wel dat mensen zich eraan ergeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |