Maar, met een hele groep toch? Of ben ik nou in de war.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben elkaar al een jaartje niet meer gesproken en ik heb haar gevraagd om wat te gaan doen onder het mom bijkletsen.
Dat was het hele idee dus ook niet.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben elkaar al een jaartje niet meer gesproken en ik heb haar gevraagd om wat te gaan doen onder het mom bijkletsen.
Dat was ook als voorbeeld he?quote:
Morgen verwacht ik wel gerrie pics in de mail hequote:Op maandag 20 juni 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
Maar ik slapen en dromen over mooie dames (waarvan ik de naam niet noem) Tschuss!
Nou ja veul en veul beter dan:quote:Op maandag 20 juni 2011 00:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, iemand op een natuurlijke manier naar binnen loodsen.
Hoezo dat?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Iemand die iets met kinderen gaat doen (pedagogie) vind Potter wss wel leuk.
ja, en vooral dat van 2 films melden, voor misschien wel bijna 2X zoveel kans, is een goede truukquote:Op maandag 20 juni 2011 00:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou ja veul en veul beter dan:
"Wil je met me uit?"
"Wil je wat met mij gaan drinken?"
"Vind je me leuk?"
Die kale?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef Crutch het volgende:
Emma Watson gaat toch naakt in de nieuwe Potterfilm?
Is ze al boven de 18 trouwens?
nou vertel wat heb je gedaan ??quote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef Mpj het volgende:
MLIG.. wat heb jij gedaan de afgelopen tijd..
helemaal niets.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef Mpj het volgende:
MLIG.. wat heb jij gedaan de afgelopen tijd..
Dat niet alleen; je laat ook zien dat je zelf al een keuze hebt gemaakt door sowieso iets te gaan doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, en vooral dat van 2 films melden, voor misschien wel bijna 2X zoveel kans, is een goede truuk
Kan echt niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat niet alleen; je laat ook zien dat je zelf al een keuze hebt gemaakt door sowiezo iets te gaan doen.
Moet u even op de muur tikken met een bezem mevrouwquote:Op maandag 20 juni 2011 01:01 schreef formerjellybean het volgende:
Godver ik zou wel willen slapen maar die eikels van een buren zitten lawaai te maken
Beetje meid prikt daar wel doorheen.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat niet alleen; je laat ook zien dat je zelf al een keuze hebt gemaakt door sowieso iets te gaan doen.
Je moest eens weten hoe erg ik me schaam nu!quote:
waarschijnlijk niet, maar wel als je op haar afstapt en meteen die zin zegt......quote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje meid prikt daar wel doorheen.
Oei die is ook inderdaad goed met bezem lukt trouwens niet als dit aanhoud een poosje dus meerdere avonden achter elkaar , dan haal ik er weer politie bij. Het is namelijk al meerder dat ik dus geluidsoverlast heb gehad en uit de hand is gelopen.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:02 schreef S95Sedan het volgende:
Damn, zoveel lekkere muziek en ik moet eigenlijk naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |