Dat dacht ik ook altijd, maar is toch niet zo'n goede gedachte. Geen langer termijn perspectief kiezen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:37 schreef minnemin het volgende:
[..]
Je moet iets met iemand beginnen om de persoon, niet om het iets. Vind ik.
Ja ik vind hem wel oké.
Alleen een drankje dus.quote:
Vind je hem nou leuk of niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:40 schreef minnemin het volgende:
Ik ken hem niet goed genoeg om dat voor 100% te kunnen beoordelen. Eerlijk gezegd heb ik me al eerder afgevraagd hoe hij in bed zou zijn. Waaaay back. Ik zeg erbij als disclaimer dat ik wat dat betreft een halve Lanterfanteraar ben.
En hoeveel procent als je het zo formuleert:quote:
Wat is het probleem dan precies.. probeer het gewoon om een afspraakje te maken aangezien je graag met hem omgaat (en hij ook wel met jou, anders stuurt hij echt geen berichtje).quote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef minnemin het volgende:
Best oké. Voor zo ver ik hem ken. Ja, ik ga graag met hem om.
Ga gewoon naar de film, kan je altijd vragen of ze zin heeft nog daarna wat te gaan drinken.quote:
Eerst maar je oorspronkelijke plan volgen. Een date kan daarna altijd nog.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn plan is niet echt om naar de film te gaan. Misschien voorafgaand een hapje eten en dan filmpje dat klinkt alweer beter.
Zo onrealistisch. Ik vind die films echt niks. Dan ga ik nog liever naar Bad teacher.quote:
Maar vind zij hem wel leuk? Praten ze vaak met elkaar? Beter eerst een drankje denk ik zoquote:Op maandag 20 juni 2011 00:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
En hoeveel procent als je het zo formuleert:
"Ik ga morgenavond naar The Hangover 2 of Pirates, weet nog niet welke. Heb je die al gezien?"
(noem er gewoon twee, dan is de kans groter er een film is die ze nog niet gezien heeft)
"Hey, anders ga je gewoon mee."
Achteraf een drankje doen kan haast wel vanzelfsprekend, je bent er nou toch.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de film, kan je altijd vragen of ze zin heeft nog daarna wat te gaan drinken.
Hoewel een film wel wat minder is als je echt wil praten met d'r.
Nou dan, kijk gewoon hoe het loopt, je zit immers niet meteen aan hem vast he. Als het klikt is het mooi toch.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef minnemin het volgende:
Best oké. Voor zo ver ik hem ken. Ja, ik ga graag met hem om.
Ik neem aan dat ze elkaar wel redelijk spreken, want zomaar out of the blue iemand mee te drinken vragen o.i.d. klinkt al snel als een date.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:44 schreef Mpj het volgende:
Maar vind zij hem wel leuk? Praten ze vaak met elkaar? Beter eerst een drankje denk ik zo
We zullen zien. Ik zie hem later deze week. Dan kletsen we wel verder.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dan, kijk gewoon hoe het loopt, je zit immers niet meteen aan hem vast he. Als het klikt is het mooi toch.
Iemand die iets met kinderen gaat doen (pedagogie) vind Potter wss wel leuk.quote:
Eerder bad teacher. Kinderen enzo.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Iemand die iets met kinderen gaat doen (pedagogie) vind dat wss wel leuk.
hoeft niet specifiek kinderen te zijn , maar ben zelf ook een fantasyliefhebber.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Iemand die iets met kinderen gaat doen (pedagogie) vind dat wss wel leuk.
We hebben elkaar al een jaartje niet meer gesproken en ik heb haar gevraagd om wat te gaan doen onder het mom bijkletsen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze elkaar wel redelijk spreken, want zomaar out of the blue iemand mee te drinken vragen o.i.d. klinkt al snel als een date.
Dat kan ook natuurlijk. Maar alle lagere schooljuffen die ik ken vinden Potter leuk.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
hoeft niet specifiek kinderen te zijn , maar ben zelf ook een fantasyliefhebber.
zoals deelnemer het noemde, hij "tast" een beetje af.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:49 schreef minnemin het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik zie hem later deze week. Dan kletsen we wel verder.
heeej cool. handige truuk!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
En hoeveel procent als je het zo formuleert:
"Ik ga morgenavond naar The Hangover 2 of Pirates, weet nog niet welke. Heb je die al gezien?"
(noem er gewoon twee, dan is de kans groter er een film is die ze nog niet gezien heeft)
"Hey, anders ga je gewoon mee."
Dan zou ik niet naar de film gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben elkaar al een jaartje niet meer gesproken en ik heb haar gevraagd om wat te gaan doen onder het mom bijkletsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |