Er is zoveel goeds voortgekomen uit deze seriequote:Op maandag 20 juni 2011 10:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Is er toch wat goeds voortgekomen uit deze serie
Als je alles zo goed weet, waarom vraag je dan om advies?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dus je vind dat ik er helemaal mee moet stoppen?
dat ga ik niet doen hoor! ik ga dan wel gewoon hier niets meer erover zeggen.
quote:Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedrag
ik zeg zo vaak hier dat ik niet zoveel nuttigs te melden heb omdat ik er zelf ook mee bezig ben en niet alles zeker weet. en dat het toch geen nut heeft om mij advies te geven omdat ik er toch niet naar ga luisteren. dat roep ik al vanaf als versieren niet zo makkelijk gaat #2 (link post ik zo)quote:Op maandag 20 juni 2011 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je alles zo goed weet, waarom vraag je dan om advies?
Met zo een houding neemt niemand je serieus. En kom je geen stap verder.
Je hebt wat dat betreft een geweldige dikke plaat voor je kop.
Wat ik me nu afvraag, ben jij gelukkig? Mijn idee is dat jij volledig in de knoop zit met je zelf en dat jij je probeert vast te houden aan regeltjes die je kennelijk niet helpen gezien je situatie.
En waarom ga je er niet helemaal mee stoppen?
Heb jij niet een hele lichte vorm van autisme?
[..]
Kap dan eens met commentaar geven overal op. Je luistert niet maar je hebt ook nul ervaring dus een groot deel van wat je roept is gewoon complete onzin en heb je alleen maar (verkeerd) overgenomen uit boekjes die voor jou een beetje de laatste strohalm zijn. Als je niks gaat doen met tips, ga dan gewoon lurken.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zeg zo vaak hier dat ik niet zoveel nuttigs te melden heb omdat ik er zelf ook mee bezig ben en niet alles zeker weet. en dat het toch geen nut heeft om mij advies te geven omdat ik er toch niet naar ga luisteren. dat roep ik al vanaf als versieren niet zo makkelijk gaat #2 (link post ik zo)
ik neem niets verkeerds over denk ik. het is alleen nog niet voor mezelf gecalibreerd.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kap dan eens met commentaar geven overal op. Je luistert niet maar je hebt ook nul ervaring dus een groot deel van wat je roept is gewoon complete onzin en heb je alleen maar (verkeerd) overgenomen uit boekjes die voor jou een beetje de laatste strohalm zijn. Als je niks gaat doen met tips, ga dan gewoon lurken.
Denk dat de meeste mensen meer een aversie hebben tegen het boek gedeelte.. Dan tegen het feit dat je geen bronvermelding doet.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik neem niets verkeerds over denk ik. het is alleen nog niet voor mezelf gecalibreerd.
ik zal voortaan (als ik wat te melden heb) bronvermelding doen en verwijzen naar het boek
en dat deed ik soms al, dan verwijs ik naar bladzijdenummers, en titels. en alles.
We zijn hier niet geinteresseerd in dat k*tboek van je, snap dat dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik neem niets verkeerds over denk ik. het is alleen nog niet voor mezelf gecalibreerd.
ik zal voortaan (als ik wat te melden heb) bronvermelding doen en verwijzen naar het boek
en dat deed ik soms al, dan verwijs ik naar bladzijdenummers, en titels. en alles.
QFT!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:30 schreef Catbert het volgende:
We zijn hier niet geinteresseerd in dat k*tboek van je, snap dat dan.
het is niet 1 boek. er zijn best veel boeken waar veel naar wordt verwezen in pua communities.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
We zijn hier niet geinteresseerd in dat k*tboek van je, snap dat dan.
ja ik heb infield gedaan enzo. paar keer maar, en elke keer was het heel erg irritant, en dan ging ik maar weer naar huis. en dan ging ik alles overdenken, en dan was ik toch weer iets verder gekomen dan de keer daarvoor.quote:Maar heb je die PUA ofzoiets dan al is uitgeprobeerd dan? Het lijkt me namelijk zo moeilijk iets te zijn door te lezen terwijl hje het niet bent.
Misschien aan de andere kant dat het werkt omdat het je een confidence boost geeft waardoor je wel mensen kan aanspreken.
Maakt niet uit, we vinden het nog steeds niet interessant.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is niet 1 boek. er zijn best veel boeken waar veel naar wordt verwezen in pua communities.
en het zijn niet mijn boeken. ik heb geen 1 boek geschreven
We proberen je te helpen MLiG, niet pesten.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is niet 1 boek. er zijn best veel boeken waar veel naar wordt verwezen in pua communities.
en het zijn niet mijn boeken. ik heb nooit een boek geschreven
en ik ben niet de enige die het over die boeken en methodes heeft gehad (deelnemer wat indirecte links, en wat users waar ik naam van ben vergeten die ook met titels en methodes aanwkwamen)
[..]
ja ik heb infield gedaan enzo. paar keer maar, en elke keer was het heel erg irritant, en dan ging ik maar weer naar huis. en dan ging ik alles overdenken, en dan was ik toch weer iets verder gekomen dan de keer daarvoor.
maar het is vermoeiend, en het blijft maar een vijandig vermoeiende omgeving vind ik nog , daar in de cafe's en bars en dingen(weet nieteens hoe het heet)
en waarom ga je niet luisteren. Alleen lukt het je ook niet. Dat blijkt nu toch ook wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zeg zo vaak hier dat ik niet zoveel nuttigs te melden heb omdat ik er zelf ook mee bezig ben en niet alles zeker weet. en dat het toch geen nut heeft om mij advies te geven omdat ik er toch niet naar ga luisteren. dat roep ik al vanaf als versieren niet zo makkelijk gaat #2 (link post ik zo)
en geen cure houd niet in dat er geen oplossing is.quote:en ja ik denk zelf wel vaak dat ik autisme heb. maar er is toch geen cure voor
ik denk wel meer dingen
Ja, en we vinden al die boeken niet interessant.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
en het zijn niet mijn boeken. ik heb nooit een boek geschreven
Mensen die alles volgens regels willen of moeten doen. En volledig vast lopen als het niet gaat volgens de regels hebben vaak een vorm of lichte vorm van autisme.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:15 schreef pl4kkie het volgende:
Waarom moeten mensen alles doen volgens bepaalde regels die in boeken staan geschreven. Der is toch nix leukers dan veel dingen in het gewisse te laten en ter plekke een oplossing te zoeken ipv een boek open slaan en volgens allerlei regels doen. Persoonlijk heb ik een vreselijke hekel aan zulke mensen.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Laten we even één ding afspreken MLiG, echt één dingetje maar.
Stop met die PUA-analyses, echt.
Ze slaan kant noch wal, ik snap dat het wat moeilijk voor je is om bepaalde situaties te begrijpen omdat je domweg de sociale ervaring daarvoor mist, maar jouw manier van beredeneren hangt steeds maar weer af van statistieken en verwachte reacties. Zoiets al een belscript voor telefonische verkoop.
Dat is echt niet gezond hoor!
Begin eens met het opbouwen van een sociale cirkel. Je hebt immers al heel moedig een enorme stap genomen door op de meet te verschijnen.
Als je wat vaker omgaat met anderen dan leer je ook met meiden om te gaan en dan zul je merken dat het een stuk makkelijker gaat.
Hun mag ook, dacht ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is hen, niet hunHoezo was jij mee dan, trainde jij ze?
Ik hoorde inderdaad iedereen klagen dat ze wilden weten waar je die fantastische versierskills nou vandaan hebtquote:Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Mlig denkt dat er een handleiding bestaat voor het leven en alles wst er bij komt kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
Waar gaat het over? Iemand even een korte samenvatting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |