nu.nlquote:Op zondag 19 juni 2011 23:50 schreef ook_gek het volgende:
nog spannende dingen gebeurd in het weekend bij mensen?
Je bent nog steeds verlegen. Oh, daar groei je vast overheen. Daar zou ik maar eens mee beginnen. Je weet toch ook wel dat mensen niks beter zijn dan jijzelf. We zijn allemaal sukkels toch.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:47 schreef minibeer het volgende:
[..]. God, wat was ik verlegen tegenover mijn middelbare school crush. Als ze iets tegen me zei werd ik rood en durfde ik niks meer te zeggen
. (dat is trouwens wel een voordeel van zwart zijn, het valt niet zo op als je bloost!)
Op de basisschool heb ik wel eens knalrode oren gekregen toen de hele klas naar me keek. De juf vond het nodig er nog eens de aandacht op te vestigen en er grapjes, waardoor het natuurlijk alleen maar erger werd. Dat is misschien wel waardoor ik uiteindelijk verlegen ben geworden. (Maar misschien was ik het daarvoor ook al, ik kan het niet zo inschatten hoe ik was op die leeftijd, misschien zoek ik alleen maar een excuus)
Welke grap?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Blijven jullie nu doorgaan met die grap..
Ik heb me uitstekend vermaakt met mijn vriendinnetje.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:50 schreef ook_gek het volgende:
nog spannende dingen gebeurd in het weekend bij mensen?
Heb je het tegen mij of Lant?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk voor raar plaatje?
Wat vind je daarvan?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
deelnemer probeert weer mee te draaien met de jeugd..
Wrijf het er nog maar een keer inquote:Op zondag 19 juni 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb me uitstekend vermaakt met mijn vriendinnetje.
Ik vind die "hippe" grappen een beetje wanhopig staan, te geforceerd, zoals van de vorige paginaquote:
Zoals?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind die "hippe" grappen een beetje wanhopig staan, te geforceerd, zoals van de vorige pagina
Over wanhopig gesproken madam.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind die "hippe" grappen een beetje wanhopig staan, te geforceerd, zoals van de vorige pagina
Tsja zeggen om samen wat te doen is waarschijnlijk je reinste zelfmoord.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik dacht dat je haar had meegevraagd om samen iets leuks te doen, vandaar wauw. Maar nee dus, gewoon met 'n groep. Wel leuk.
Wanhopig? Moet jij zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ah koetsjiekoe.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb me uitstekend vermaakt met mijn vriendinnetje.
Valt mee hoor!quote:Op maandag 20 juni 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja zeggen om samen wat te doen is waarschijnlijk je reinste zelfmoord.
Ik kan doordeweek wel even opvullen voor je.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah koetsjiekoe.![]()
Ik met mijn vriendje maar die is nu weer weg tot het volgende weekend.
oh dat geacteerde verhaal met heloef over afspreken met Gerriequote:
Niet met die meiden erbij denk ik wel die ene jongen en ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kan dat een vast uitgaansclubje worden?
Mja, dat probleem hebben wij ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah koetsjiekoe.![]()
Gaan we dan samen motorrijden?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik kan doordeweek wel even opvullen voor je.
I share your pain.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah koetsjiekoe.![]()
Afspreken met Gerrie, mocht ie willen. Je bent de draad kwijt Lant.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh dat geacteerde verhaal met heloef over afspreken met Gerrie
en ja, terwijl ik dat woord "Wanhopig" typte, moest ik inderdaad direct aan mezelf denken![]()
Als je het zo wil noemen, prima.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gaan we dan samen motorrijden?
Ga ik afspreken met Gerrie? dan weet je meer dan ik schat.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh dat geacteerde verhaal met heloef over afspreken met Gerrie
en ja, terwijl ik dat woord "Wanhopig" typte, moest ik inderdaad direct aan mezelf denken![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah koetsjiekoe.![]()
quote:
Ach zeur niet, wees blij dat het volgende week al isquote:
OK laatste keer. Zweer je dat pagina 2 niet volledig bestaat uit een geacteerd "hip" verhaal met heloef ( een grap dus)? Ik ga het eens goed nalezen.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Afspreken met Gerrie, mocht ie willen. Je bent de draad kwijt Lant.
Kan het wel voorstellen om alleen wat met haar te doen. Zo van Laurens moet altijd werken zegt ie zullen wij samen wat gaan drinken?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Valt mee hoor!
Je kan het vragen of je kan het voorstellen en daar zit nogal een verschil in.
Sorryquote:Op maandag 20 juni 2011 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
Ach zeur niet, wees blij dat het volgende week al is![]()
Kinky.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Waar moet ik anders mijn leren pak voor aantrekken?
Weet je wel hoe lang zo'n week duurt?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
Ach zeur niet, wees blij dat het volgende week al is![]()
Waarom niet? Anders zou op die ene avond al iets moeten opbloeien. Het wordt gewoon een avondje uit wss. Ga je iets proberen?quote:
Dat is al prima natuurlijk.quote:wel die ene jongen en ik.
Ooooof: "Laurens moet altijd werken, zegt hij. Dan gaan we gewoon met z'n tweeën wat drinken. "quote:Op maandag 20 juni 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan het wel voorstellen om alleen wat met haar te doen. Zo van Laurens moet altijd werken zegt ie zullen wij samen wat gaan drinken?
Pff wat stom, wel een grap dus, kijk maar:quote:Op maandag 20 juni 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OK laatste keer. Zweer je dat pagina 2 niet volledig bestaat uit een geacteerd "hip" verhaal met heloef ( een grap dus)? Ik ga het eens goed nalezen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
Er valt niks meer over me of Gerrie te zeggen en het valt meteen dood.
wat stom en nu ben ik er weer in getraptquote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over dat meisje. Waar ken je haar van? Hoe oud is ze? Wat voor opleiding doet ze nu?
Geen grap hoor, serieuze belangstelling.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OK laatste keer. Zweer je dat pagina 2 niet volledig bestaat uit een geacteerd "hip" verhaal met heloef ( een grap dus)? Ik ga het eens goed nalezen.
Dat meisje is niet Gerrie, maar een meisje dat Heloef kent van school en waarmee hij contact zoekt, Sherlock.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Pff wat stom, wel een grap dus, kijk maar:
[..]
[..]
wat stom en nu ben ik er weer in getrapt
Waarom is racisme rechts?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:14 schreef formerjellybean het volgende:
Net heel even maar de kroeg geweest, waar ik vaak kom , maar de kroegeigenaar begon een beetje met rare uitspraken over buitenlanders en hitler en toen ben ik gewoon opgestaan.
Dat iemand bepaalde meningen over mensen heeft moet die zelf weten maar dat die mij die meningen gaat opdringen dan ben ik heel gauw weg.
Ik ben niet zo rechts ingesteld
Had zeker z'n dag niet danquote:Op maandag 20 juni 2011 00:14 schreef formerjellybean het volgende:
Net heel even maar de kroeg geweest, waar ik vaak kom , maar de kroegeigenaar begon een beetje met rare uitspraken over buitenlanders en hitler en toen ben ik gewoon opgestaan.
Dat iemand bepaalde meningen over mensen heeft moet die zelf weten maar dat die mij die meningen gaat opdringen dan ben ik heel gauw weg.
Ik ben niet zo rechts ingesteld
Gast, hou het gewoon simpel.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Ik zal eerst een beetje sturen op iets met zijn tween omdat Laurens altijd werkt. Misschien plagend er achter tenzij je me zo vervelend vind dat je daar geen zin hebt.
Dat weet ik niet maar hij zat een beetje te brallen over dat die rechts stemde en over hitler dat die eigenlijk het ras puur wou houden en dat iedereen dat nu ook wil , en dan moet je gewoon echt even niet bij mijn zijn. Ben dus ook opgestapt.quote:
Is Laurens de spil van het groepje van 5?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Ik zal eerst een beetje sturen op iets met zijn tween omdat Laurens altijd werkt. Misschien plagend er achter tenzij je me zo vervelend vind dat je daar geen zin hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |